hey jij ook bedankt he!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goede ervaring met Sala-adin !
Na het (vele) regelen van vervoer er alsnog in geslaagd zelf de tafel op te komen halen!
Hield mij tussentijds goed op de hoogte via de PM ..
Was keurig op tijd en de deal verliep verder soepeltjes ..
Bedankt sala !
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:06 schreef Keasis het volgende:
Goede afhandeling met IrCute. In dit topic [TK] Nostromo N52 Speedpad
Product was verpakt in een bubbeltjes envelop gewikkeld in een krant en dat in een kartonnen pakketpostpakketje.
Nog nooit zo een waardeloze verpakking gezien..... de telegraaf
Dit is wederzijds, zou zo weer zaken met je doen! De telefoon is prima in orde en mijn broertje is erg blij mee. Top en nog bedankt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef geackoo het volgende:
Goede ervaring met spanishgirl , ze stond ff in de file maar ben netjes op de hoogte gehouden, en alles is goed verlopen
en het pakketje al gekregen???quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Escape het volgende:
hmm krijg een sms dat er prive omstandigheden was..morgen vroeg doet die het meteen op de post.
vast wel, aangezien hij normaal binnen 10 uur na aankoop al zou klagen dat het er niet was, en het nu al 2 weken geleden is. En dat soort klagers komen nooit melden dat het alsnog goed verlopen is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mtv het volgende:
[..]
en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
Dat is dan mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef geackoo het volgende:
controller is gewoon goed aangekomen volgens tracktrace, mochten de admins de track&trace code willen hebbe, geen probleem, dan mail ik deze natuurlijk eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |