abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65677773
hmm krijg een sms dat er prive omstandigheden was..morgen vroeg doet die het meteen op de post.
pi_65737238
Erg goede ervaring met Tinuzzz_Talpa

n.a.v. [GEZ][PS3] Saints Row 2

LittleBigPlanet kwam iets later, maar via PM had Tinuzzz laten dat hij op de post was gegaan mét een verrassing!

Een Grand Theft Auto 4 T-shirt!
We are all undesirables
pi_65743115
Erg goede ervaring met PimpofPersia. ([TK] Warhammer Online prepaidcard met gratis Pressbook!)

Er was enige vertraging, maar dat was duidelijk aangegeven en ik heb netjes het pakketje ontvangen
Doe eens niet.
pi_65792241
Goeie ervaring met Nelisb, een airport expres van hem gekocht.

Direct opgestuurd, en netjes contact via de PM gehouden.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:23:33 #205
241791 geackoo
geacker dan geack
pi_65811805
Goede ervaring met spanishgirl , ze stond ff in de file maar ben netjes op de hoogte gehouden, en alles is goed verlopen
de geackste
pi_65818584
minder goede ervaring met markyb,

na akkoord te zijn gegaan met mijn bod op een laptop,heeft hij meteen zijjn gegevens gestuurd, en ik dus direct het afgesproken bedrag overgemaakt!
na miijn werk snacht's en smorgens meteen mij adres gemaild. krijg ik een reactie terug dat hij niets van mij vernomen heeft, en dus de laptop al weer verkocht heeft.

beetje jammer dat als je iets afspreekt en als je dan een paar uur niks van je kan laat horen, het meteen niet doorgaat!
helaas werken sommige mensen ook nog ipv de hele dag op een forum te zitten.

jammer
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:06:51 #207
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_65833909
Goede afhandeling met IrCute. In dit topic [TK] Nostromo N52 Speedpad

Product was verpakt in een bubbeltjes envelop gewikkeld in een krant en dat in een kartonnen pakketpostpakketje.

Nog nooit zo een waardeloze verpakking gezien..... de telegraaf
  zondag 8 februari 2009 @ 16:20:52 #208
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65852387
Goede ervaring met Sala-adin !

Na het (vele) regelen van vervoer er alsnog in geslaagd zelf de tafel op te komen halen!
Hield mij tussentijds goed op de hoogte via de PM ..

Was keurig op tijd en de deal verliep verder soepeltjes ..

Bedankt sala !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 februari 2009 @ 18:04:45 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65855820
Goede ervaring met Sjechov
ben net [TK]Boeken John Grisham gaan ophalen. ben er blij mee!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 8 februari 2009 @ 18:30:17 #210
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_65856463
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goede ervaring met Sala-adin !

Na het (vele) regelen van vervoer er alsnog in geslaagd zelf de tafel op te komen halen!
Hield mij tussentijds goed op de hoogte via de PM ..

Was keurig op tijd en de deal verliep verder soepeltjes ..

Bedankt sala !
hey jij ook bedankt he!
pi_65870875
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:06 schreef Keasis het volgende:
Goede afhandeling met IrCute. In dit topic [TK] Nostromo N52 Speedpad

Product was verpakt in een bubbeltjes envelop gewikkeld in een krant en dat in een kartonnen pakketpostpakketje.

Nog nooit zo een waardeloze verpakking gezien..... de telegraaf

Het was ook alleen maar zodat hij niet geen schuiven in die doos, moest het met iets opvullen
pi_65871128
Slechte ervaring met MikeLowrey, hij heeft twee keer geboden op mijn [TK] 12" laptop Ik ben akkoord gegaan met zijn bod waarna ik via PM mijn gegevens heb gegeven. Na twee dagen niets gehoord te hebben krijg ik opeens een bericht dat hij er van afziet. Best vervelend, want ik heb twee andere geinteresseerden al doorgegeven dat hij al verkocht was.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_65871141
Mar1m heeft ook geboden in mijn topic [TK] 12" laptop maar zag er na een dag vanaf omdat hij geen geld had. Jammer..
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_65891629
Goede ervaring met:

Popcornmonster/Pompiedom
Powerflux
Figlio

Zij kwamen allen een laptop ophalen op de afgesproken tijd en plaats, geen gezeur en na checken gewoon meegenomen. Prettig zaken gedaan met deze users.

Sorry voor LM87, hij maakte ook netjes geld over, maar er was geen respons verder waardoor een laptop eerder verkocht is. Geld + rente terug overgemaakt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:14:25 #215
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_65983387
Slechte ervaring met n0r. Hier: [TK] Nintendo 64 + spellen en accessoires
doet hij een bod op mijn Nintendo 64 waar ik op inga en vervolgens laat hij niets meer van zich horen. Als ik hem een PM stuur, blijkt dat hij ergens anders een N64 heeft weten te scoren (maar te beroerd was om dat even te melden en zijn bod in te trekken). Vind ik niet echt netjes.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:53:05 #216
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_66004855
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef geackoo het volgende:
Goede ervaring met spanishgirl , ze stond ff in de file maar ben netjes op de hoogte gehouden, en alles is goed verlopen
Dit is wederzijds, zou zo weer zaken met je doen! De telefoon is prima in orde en mijn broertje is erg blij mee. Top en nog bedankt!
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:38:14 #217
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_66054189
Goede ervaring met Lefty16 in dit topic: [TK] Versterker + andere muziek spulletjes
Alles snel afgehandeld.
The truth is relative, pick one that works!
pi_66063374
Goede ervaring met Dubbelzuurrr betreffende een guitar hero gitaar.
goede communicatie en netjes en snel afgehandeld.
Azwethinkweiz
pi_66088381
Goede ervaring met user JoranJoran,
Had mij iets gratis beloofd (vz kosten voor mij) en is ook allemaal snel en goed opgestuurd!

Dankjewel!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:12:59 #220
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_66165904
moeizame maar uiteindelijk goede ervaring met Impact010.

Afgesproken voor een ruil, van een PS3 spel. we zouden het beiden meteen op de post doen. Ik ben dan ziek geworden, mijn pakje lag nog in mijn kantoor, kut natuurlijk...een week op Fok afwezig geweest dus ook geen communicatie van mijnentwege, ...Zijn pakje lag nog bij z'n moeder, dus ook niet verstuurd en hij dacht dat het niet meer doorging, etc... dus eigenlijk beetje foutje van ieder van ons. Ik heb het dan maar via mijn werk met een overnight courier opgestuurd en hem berichtje gestuurd dat ie zijn spel best mocht bijhouden tot het mijn gearriveerd was...nieuw probleem, afwezigheid van postmanager dus niet direct een Track & Trace nummer voorhanden enz. Vrijdag zat zijn pakje bij mij in de bus.

Dus uiteindelijk eind goed al goed...al had een berichtje van zijnentwege dat het was aangekomen best gemogen.

@ Impact010: mijn excuses voor het geknoei aan mijn kant van de deal.
pi_66220620
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Escape het volgende:
hmm krijg een sms dat er prive omstandigheden was..morgen vroeg doet die het meteen op de post.
en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
pi_66223841
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mtv het volgende:

[..]

en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
vast wel, aangezien hij normaal binnen 10 uur na aankoop al zou klagen dat het er niet was, en het nu al 2 weken geleden is. En dat soort klagers komen nooit melden dat het alsnog goed verlopen is.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:38:24 #223
241791 geackoo
geacker dan geack
pi_66228261
controller is gewoon goed aangekomen volgens tracktrace, mochten de admins de track&trace code willen hebbe, geen probleem, dan mail ik deze natuurlijk eventjes
de geackste
pi_66228833
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef geackoo het volgende:
controller is gewoon goed aangekomen volgens tracktrace, mochten de admins de track&trace code willen hebbe, geen probleem, dan mail ik deze natuurlijk eventjes
Dat is dan mooi
Wanneer ga jij alle gedupeerden terug betalen??
Jij kunt nog steeds dingen kopen en verkopen, dus kun jij ook terugbetalen
pi_66230274
Goede ervaring met div-er n.a.v. dit topic: [TK] DVD's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')