abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:39:17 #31
151613 krab
Ich bin ein Beliner(bol)
pi_63805640
Goede zaken gedaan HP 514 en verkoper "Gunner"
Artikel netjes verpakt, compleet en werkend geleverd.Toppie
NEIN!
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:54:07 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_63805871
krab is ook een snelle betaler
Where law ends, tyrrany begins.
pi_63851040
quote:
Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef mschol het volgende:
Slechte ervaring met JoachimXXII

rond 17-10 een deal gesloten om voor 9,- een dvd over te kopen, we zijn nu bijna 2 maanden verder en tot op heden niks gezien, wel afentoe contact gehad met JoachimXXII, met als laatste bericht dat het toch niet werd verstuurd, vanwege problemen. Dit was overigens vaker de mededeling die hij deed. Hier heb ik opzich geen problemen mee als het daardoor ietjes langer duurt maar 2 maanden vind ik wel erg ver gaan en dan te melden dat het toch niet wordt verstuurd.
op 27-11 heeft hij mij verteld dat hij het geld zou overmaken.
Dit is tot op heden niet gebeurd.
Ik heb een week geleden een bod gekregen van hem in een [GEZ] topic wat ik open heb staan. Hij heeft daarin een nette vraagprijs voor een pakketje games wat ik eventueel bij hem kan kopen. Ik heb meerdere malen gePM-ed waar hij uiteindelijk op gereageerd heeft met de melding dat hij het erg druk heeft en dat hij iets van zich laat horen als hij weer in staat is.

Ik erken je probleem dus, maar wacht het nog even af.
pi_63856074
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
ijs_beer fan!
pi_63856756
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzo

Maar ik denk dat ik voldoende weet, geen goed idee om met deze meneer zaken te doen.
pi_63856869
quote:
Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzo
Zo vatte ik het ook niet op.
ijs_beer fan!
pi_63857070
quote:
dan kan ik zeker fluiten naar m'n centen i guess...
pi_63857450
quote:
Op maandag 8 december 2008 18:15 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zo vatte ik het ook niet op.
I know, maar ik denk ik zeg het even
pi_63950464
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Ik weet dat het niet de bedoeling is om bans te bespreken op het forum, maar is dit allemaal dezelfde persoon?
pi_64002030
TVP
  maandag 15 december 2008 @ 11:52:28 #41
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_64027224
Ik ga vandaag aangifte doen tegen Depemig, hopelijk levert het iets op. Al verwacht ik er niet al te veel van.
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
pi_64035628
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
pi_64056048
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
Ik stem voor!
pi_64062665
quote:
Ik stem voor!
pi_64069612
quote:
dan wel een plaatje zodat het dynamisch is zonder de start post aan te passen (gelijk een beetje mooi maken )
pi_64069699
Haha dat kan, maar je kunt ook alleen een lijstje van 'negatieve' verkopers plaatsen.. Of net zoiets als bij bol.com oid, dat je gewoon aantal sterren geeft (met eventueel een kleine toelichting?) oid. Het zou zo zonde zijn als je iets bij een oplichter koopt die al in topic 1 genoemd werd!
pi_64084519
Dit soort ideeën zijn al vaker geopperd, ik zal het eens bespreken .
ijs_beer fan!
pi_64099871
slechte ervaring [TK] Mooie wollen dames mantel van River Island, voor n prikkie! had afgesproken dat wanneer de jas niet goed was qua maat ik hem terug mocht sturen. bij ontvangst van de jas nooit meer wat van LaVita gehoord. na een paar weken gebruikt ze weer haar account maar PM heeft ze uitgezet, of ze heeft mij gebanned.

zou iemand mij kunnen laten weten of jullie haar nog wel kunnen PM-en, dan weet ik het helemaal zeker.

baal dus flink.
pi_64111202
quote:
Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?
(niet dat ik dat nog verwacht )
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_64140438
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:27 schreef GC-NY het volgende:
Verkocht aan de vader van een Fokker!

Topic mag dicht!

Fok V&A

Porsche van een ton verkopen via Fok
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:50:31 #51
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64140625
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]

Fok V&A

Haha, dit verwacht je niet snel nee,
pi_64142909
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?
(niet dat ik dat nog verwacht )
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]

Fok V&A

Excuses

Ik had het ook niet verwacht
ijs_beer fan!
pi_64144323
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef NanKing het volgende:
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
Duidelijk, of het ook daadwerkelijk gebeurd is een tweede
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_64152139
Prima ervaring met liquid-orange, goede communicatie en goede en snelle verzending!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_64218904
Nav [TK] Samsung Touchwizz Simlockvrij wil ik iedereen afraden om bij DKRENT op te letten.

allereerst was de afspraak zo rond half 8, nja tegen 10 over 8 kom hij wel aanlopen. Vervolgens had hije en factuur beloofd, die ik nog steeds niet heb.

Na meer keer smsen enzo zou hij langs de primafoon gaan, maar inmiddels ruim een week verder nog steeds niets.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_64226637
In [TK] Veel DVD's. een aantal dvd's gekocht. Vlotte communicatie met Dimitri_
Ontzettend goede deal gesloten, en de dvd's in prima staat en lekker snel thuis ontvangen
Same shit different day
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 22:14:37 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64261720
Ik ben niet blij met de actie van blaze07 in [TK] Nationale Tijdschriftenbon twv ¤50,-

hij zegt daarin het topic open te laten tot 22 uur vandaag. ik denk er net nog aan, en reageer nog met een bod, maar meneer heeft de code al vergeven.
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef blaze07 het volgende:
My bad Ynske, ik heb de bon 5 minuten geleden de bon toegezegd aan Chahid.
Je hebt voor 22.00 gereageerd, is dus onverstandig van mij geweest.
Nogmaals sorry!
kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64262043
Nouja, ik denk (niet lullig bedoeld hoor) dat het pech is, je hebt 1 minuut voor tijd gereageerd met een bod dat 50 cent hoger is.. Ik denk niet dat het nog veranderd kan worden, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar of de verkoper die moeite wil doen voor 50 cent. Hij heeft iig zijn excuses aangeboden en gezegd dat het niet zo hoort, dat is wel netjes!
pi_64262127
Het is geen veilingsite hier toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 22:24:39 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64262258
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen veilingsite hier toch?
nee, maar ik bied eerst de gevraagde prijs, dat word genoteerd, maar topic blijft open. ok. tot wanneer word gevraagd, dan word er nog een keer geboden en dan ga je t toch aan een ander verkopen, dat klopt dan ook niet.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')