Ik heb een week geleden een bod gekregen van hem in een [GEZ] topic wat ik open heb staan. Hij heeft daarin een nette vraagprijs voor een pakketje games wat ik eventueel bij hem kan kopen. Ik heb meerdere malen gePM-ed waar hij uiteindelijk op gereageerd heeft met de melding dat hij het erg druk heeft en dat hij iets van zich laat horen als hij weer in staat is.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef mschol het volgende:
Slechte ervaring met JoachimXXII
rond 17-10 een deal gesloten om voor 9,- een dvd over te kopen, we zijn nu bijna 2 maanden verder en tot op heden niks gezien, wel afentoe contact gehad met JoachimXXII, met als laatste bericht dat het toch niet werd verstuurd, vanwege problemen. Dit was overigens vaker de mededeling die hij deed. Hier heb ik opzich geen problemen mee als het daardoor ietjes langer duurt maar 2 maanden vind ik wel erg ver gaan en dan te melden dat het toch niet wordt verstuurd.
op 27-11 heeft hij mij verteld dat hij het geld zou overmaken.
Dit is tot op heden niet gebeurd.
Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
Zo vatte ik het ook niet op.quote:Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzo
dan kan ik zeker fluiten naar m'n centen i guess...quote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
Ik weet dat het niet de bedoeling is om bans te bespreken op het forum, maar is dit allemaal dezelfde persoon?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Ik stem voor!quote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
Ik stem voor!quote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
dan wel een plaatje zodat het dynamisch is zonder de start post aan te passen (gelijk een beetje mooi makenquote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?quote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:27 schreef GC-NY het volgende:
Verkocht aan de vader van een Fokker!![]()
Topic mag dicht!
Haha, dit verwacht je niet snel nee,quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]
![]()
Fok V&A
Porsche van een ton verkopen via Fok
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?
(niet dat ik dat nog verwacht)
Excusesquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]
![]()
Fok V&A
Porsche van een ton verkopen via Fok
Duidelijk, of het ook daadwerkelijk gebeurd is een tweedequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef NanKing het volgende:
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef blaze07 het volgende:
My bad Ynske, ik heb de bon 5 minuten geleden de bon toegezegd aan Chahid.
Je hebt voor 22.00 gereageerd, is dus onverstandig van mij geweest.
Nogmaals sorry!
nee, maar ik bied eerst de gevraagde prijs, dat word genoteerd, maar topic blijft open. ok. tot wanneer word gevraagd, dan word er nog een keer geboden en dan ga je t toch aan een ander verkopen, dat klopt dan ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen veilingsite hier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |