abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:50:31 #51
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_64140625
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]

Fok V&A

Porsche van een ton verkopen via Fok
Haha, dit verwacht je niet snel nee,
pi_64142909
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?
(niet dat ik dat nog verwacht )
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]

Fok V&A

Porsche van een ton verkopen via Fok
Excuses

Ik had het ook niet verwacht
ijs_beer fan!
pi_64144323
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef NanKing het volgende:
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
Duidelijk, of het ook daadwerkelijk gebeurd is een tweede
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_64152139
Prima ervaring met liquid-orange, goede communicatie en goede en snelle verzending!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_64218904
Nav [TK] Samsung Touchwizz Simlockvrij wil ik iedereen afraden om bij DKRENT op te letten.

allereerst was de afspraak zo rond half 8, nja tegen 10 over 8 kom hij wel aanlopen. Vervolgens had hije en factuur beloofd, die ik nog steeds niet heb.

Na meer keer smsen enzo zou hij langs de primafoon gaan, maar inmiddels ruim een week verder nog steeds niets.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_64226637
In [TK] Veel DVD's. een aantal dvd's gekocht. Vlotte communicatie met Dimitri_
Ontzettend goede deal gesloten, en de dvd's in prima staat en lekker snel thuis ontvangen
Same shit different day
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 22:14:37 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64261720
Ik ben niet blij met de actie van blaze07 in [TK] Nationale Tijdschriftenbon twv ¤50,-

hij zegt daarin het topic open te laten tot 22 uur vandaag. ik denk er net nog aan, en reageer nog met een bod, maar meneer heeft de code al vergeven.
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef blaze07 het volgende:
My bad Ynske, ik heb de bon 5 minuten geleden de bon toegezegd aan Chahid.
Je hebt voor 22.00 gereageerd, is dus onverstandig van mij geweest.
Nogmaals sorry!
kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64262043
Nouja, ik denk (niet lullig bedoeld hoor) dat het pech is, je hebt 1 minuut voor tijd gereageerd met een bod dat 50 cent hoger is.. Ik denk niet dat het nog veranderd kan worden, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar of de verkoper die moeite wil doen voor 50 cent. Hij heeft iig zijn excuses aangeboden en gezegd dat het niet zo hoort, dat is wel netjes!
pi_64262127
Het is geen veilingsite hier toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 22:24:39 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64262258
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen veilingsite hier toch?
nee, maar ik bied eerst de gevraagde prijs, dat word genoteerd, maar topic blijft open. ok. tot wanneer word gevraagd, dan word er nog een keer geboden en dan ga je t toch aan een ander verkopen, dat klopt dan ook niet.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64262450
Jij biedt het gevraagde bedrag, een ander gaat er daarna ruim voor 'sluitingstijd' overheen en jij hebt om 1 minuut voor 10 nog even gauw 50 cent meer geboden.. Hij heeft het blijkbaar niet gelezen, misschien klok iets voor tijd oid? En die code dus om iets na 10en aan die andere gegeven. Hij heeft zijn excuses aangeboden, ik denk niet dat er nog heel veel eer meer aan valt te behalen..

Niet boos op mij worden hoor, ik denk alleen dat er niet zoveel aan gedaan kan worden. Die ander heeft de code nu eenmaal al, lijkt me niet handig om nu dezelfde code te nemen.
pi_64262548
Misschien is een meer directe benadering wat handiger dan op het laatste moment nog met 0,50 euro overbieden.
pi_64263181
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Ynske het volgende:
Ik ben niet blij met de actie van blaze07 in [TK] Nationale Tijdschriftenbon twv ¤50,-

hij zegt daarin het topic open te laten tot 22 uur vandaag. ik denk er net nog aan, en reageer nog met een bod, maar meneer heeft de code al vergeven.
[..]

kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?
Helaas kunnen we er weinig aan doen. Zoals al genoemd is heeft de verkoper zijn excuses aangeboden en verder kunnen we je helaas ook niet helpen.

Verdere discussie is dus ook niet nodig over dit onderwerp.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64327904
Uitstekend zaken gedaan met WooZ. Maandag geboden op GTA IV in seal. Betaald en vandaag ontvangen.

Helemaal perfect.
pi_64329955
Hele fijne ervaring met BlackSheep, zal wel een tele2-fan zijn ofzo maar ik wijk af, dus een goeie ervaring met BS. Snelle ruil PoP voor LBP, zat vandaag netjes in de bus.

Zou fijn zijn moest alles zo vlotjes verlopen
pi_64330302
In [TK] Nvidia Geforce 7900 Top editie een VGA kaart gekocht.
Na betaling snel ontvangen (als pakketpost ipv. afgesproken briefpost)

Nu alleen nog inbouwen

Kaart is ingebouwd, echter blijkt een (iets) andere type dan in topic aangegeven. Aan de andere kant zat er ook een betere koeler op (dan de standaard koeler, waar ik vanuit ging uit de informatie uit het topic).

Eerst maar duidelijkheid krijgen van de verkoper, ik ben in het geheel niet ontvreden (zeker niet over de afhandeling, dikke pluim daarvoor vooral om verkoper aangaf midden in een verhuizing te zitten)

Dus op dit moment ff mijn ervaring on hold. To be continued.

[ Bericht 23% gewijzigd door o0SmOkE0o op 24-12-2008 23:01:05 ]
pi_64396596
Goede ervaring met jefjef in het [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 7

Far Cry 2 promo geruild tegen Little Big Planet promo

Snelle communicatie en snelle aflevering
pi_64467478
Goede ervaring met Borizzz, uit [TK] DS en DS Games de DS gekocht.

In het begin wat problemen gehad met de rabobank die na het omzetten van mijn rekening het internetbankieren voor het gemak maar wegheeft gelaten, en Borizzz die ziek was, toen hij hem op de post gedaan had heb ik de T&T code gekregen en de volgende dag stond de postbode voor de deur, waardoor we het dus toch nog voor de kerst gered hadden .

Alles zat netjes en stevig ingepakt, omdat de schermpjes nogal breekbaar zijn zat er nog extra bescherming tussen.

Ik heb de DS inmiddels alweer bijna een week in mijn bezit en tot nu toe werkt alles perfect, heb ivm de kerstdrukte verder geen tijd gehad om dit verhaaltje hier neer te zetten.
  maandag 29 december 2008 @ 17:48:10 #69
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_64470960
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef mrPanerai het volgende:
Hele fijne ervaring met BlackSheep, zal wel een tele2-fan zijn ofzo maar ik wijk af, dus een goeie ervaring met BS. Snelle ruil PoP voor LBP, zat vandaag netjes in de bus.

Zou fijn zijn moest alles zo vlotjes verlopen
Tele2? Nee dankje, die reclame behoort juist tot de slechtste campagnes van dit jaar, maar ook dat even terzijde

Eveneens een goede ervaring met mrPanerai, er zat zelfs een complementair kerstkaartje bij!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 22:32:19 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64513222
Motar

Top geregeld, zondag geld gestort en vandaag al binnen gekregen, heel snel gedaan en netjes verpakt in een bubbel envelop !

Tof gast ! en erg bedankt, zal eens zn Pinata ding naar je vernoemen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 31 december 2008 @ 09:47:36 #71
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_64524492
Idem zeer goede ervaring met Motar: [TK] Xbox 360 games:Fallout 3+Forza2+viva pinata

Zondag geld gestort voor Fallout 3, gisteren spel binnen in bubbelenvelop. Reageert ook keurig op PMs etc.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_64528242
Perfecte ervaring met Frankie79 in [TK] Keukenapparatuur.

Maandag avond de deal gesloten, geld overgemaakt en dinsdags op de post gegaan, vandaag binnen en goed verpakt. Nette beantwoording per PM ook, gewoon helemaal goed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64534720
Prima ruil met EvilG gehad in dit topic
  woensdag 31 december 2008 @ 16:41:21 #74
236781 Nixel
Wie niet weet, Wie niet deert
pi_64537375
Pluimpje voor SatanicWarrior. Het is snel afgehandeld, goed verpakt. De PS3 headset doet het uitstekend!.

Dus dikke pluim!
Mijn favoriet: Travel
  donderdag 1 januari 2009 @ 03:59:25 #75
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64549637
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Nixel het volgende:
Pluimpje voor SatanicWarrior. Het is snel afgehandeld, goed verpakt. De PS3 headset doet het uitstekend!.

Dus dikke pluim!
Nixel is een snelle betaler!

Mijn PS3 game Assassin's Creed geruild tegen Call Of Duty 4 van Reki, alles perfect verlopen!
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')