Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.
Track en trace codes worden meestal de volgende dag pas actief dus dat daar een vertraging inzit is best te verklaren. We horen het van jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef Escape het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Oh but yes it isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?
Wat eerst DDBKnown was is nu blijkbaar geackoo, ergo zelfde meneer, nieuw accountje. Ik zeg niet dat deze meneer zijn leven ondertussen niet gebeterd heeft (wat ik ten zeerste betwijfel, iets met vossen en streken) maar dat geeft hem niet het recht om verder enige vorm van koop/verkoop te drijven hier lijkt mequote:Op Dinsdag 23 januari heb ik met DDBKnown op het FOK!forum
een deal gesloten mijn Nokia N70 te ruilen voor zijn Samsung K5 mp3-speler
en LG P7200 Gsm.
Dit gebeurde in dit ( [TK] Nokia N70 - Nieuw en simlockvrij! ) topic op het
FOK!Forum. Vervolgens hebben we per Msn afgesproken dat mijn N70 dezelfde
dag nog op de post zou kunnen, zijn pakket zou de volgende dag pas op de post
kunnen vanwege afspraken die middag.
Gokje: via een proxy ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openenquote:
Oh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openen
Volgens mij werkt het zo: Je kan een user gewoon bannen, ergo, zijn huidige account is blocked, maar hij kan wel Fok! nog bezoeken in het algemeen. Zodra je zijn ip blokkeerd (ergo, je sluit zijn hele internetverbinding af voor connecties naar de servers van Fok!) kan hij ook niet meer op het forum lezen -> geen nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Oh?Dat vind ik vreemd.
Zo leer ik iedere dag weer wat nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |