zou je volgende keer ook even een PM kunnen doen als het binnen isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Keasis het volgende:
Braampie
Snelle afhandeling, zeer goede verzending. 8ste een deal gesloten, 10e stond de postbode voor de deur met een pakket. Beeldscherm was stevig verpakt in originele doos met schuimblokken en kabels waren bijgesloten.
Braampie deed verder ook niet moeilijk over gesplitste betaling.
Ik ben zeer tevreden.
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..quote:
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..
Wil het niet te groot opblazen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?
Anders even een topic in WGR openen.
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef NanKing het volgende:
Ik snap dat je 't niet te groot wil opblazen maar dit topic is voor ervaring rondom V&A
Als je helemaal geen bewijsje hebt dan is het denk ik jouw woord tegen 't zijne?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Klopt, echt superquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Jij ook bedankt div-er, voor het snelle afhandelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef div-er het volgende:
Zeer positieve ervaring met mtv in dit topic.
De hdd recorder was verpakt alsof het bijna nieuw was: alles erbij, echt alles! Als het altijd zo was, ... geweldig!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef sombogywogy het volgende:
Goede ervaringen met v.karabacak snelle onderhandeling, goede communicatie en snel geleverd.
Ook jij thanksquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef engessa het volgende:
Hier: [TK] Mirror's Edge voor de PC van Jazz Mirror's Edge en Far Cry 2 gekocht voor een mooi prijs. Pm gestuurd met mijn bod, zojuist een pm terug waar de code voor Far Cry 2 al in stond en die ook gelijk gebruikt en de afgesproken 25 euro is onderweg. Mirror's Edge wordt geregeld zodra het geld bij hem binnen is maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef tho_Omas het volgende:
Goede ervaring met Rick de Groot.
De nieuwste DVD's binnen een dag binnen.
Ik heb ze vandaag (de volgende dag) gelijk binnen gehad. De dvd's zien er zeer netjes uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef engessa het volgende:
Een update van [V&A | EV | Ervaringen] Schade of schande? met nog meer feedbackNav mijn topic
speedy_kevin: supersnel zaken gedaan vandaag, om 13.00 uur een bod, binnen 2 uur stond het geld op mijn rekening en diezelfde middag zijn de dvds nog op de bus gedaan. Daar kan bol.com niet tegenopToppie!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef tho_Omas het volgende:
Goede ervaring met Rick de Groot.
De nieuwste DVD's binnen een dag binnen.
Pakketje binnen zonder problemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Maaike20? kan weinig verkopen vindenin haar oude topics. wel enkele succesvolle trouwens.
Thnxquote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef delano.888 het volgende:
Super ervaring met J-V, MP4 speler gekocht voor 25 inclusief, waarvan hij zelf een doosje bij de T&T kocht en het ongevraagd aangetekend verstuurde, zoals je ziet is er voor hem dan niet veel over gebleven, en dat vind ik ontzettend netjes van hem. In tegenstelling tegen sommige (eerdere ervaring met iemand anders) die het gewoon in een a-4tje met plakband doen, helemaal super dus!
Met een topic report, het gele driehoekje met uitroepteken bovenaan je topic, of in het feedback topic (en dus niet dezequote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef candygirl het volgende:
Hoe kan mijn topic tiltel aangepast worden
ben het woordje TAFEL vergeten
Vanuit deze kant ook alles prima, thx nog!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met EdmondDantes, afstandsbediening gekocht en is diezelfde dag nog op de post gegaan en vandaag goed verpakt binnen gekregen.
Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.
Track en trace codes worden meestal de volgende dag pas actief dus dat daar een vertraging inzit is best te verklaren. We horen het van jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef Escape het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Oh but yes it isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?
Wat eerst DDBKnown was is nu blijkbaar geackoo, ergo zelfde meneer, nieuw accountje. Ik zeg niet dat deze meneer zijn leven ondertussen niet gebeterd heeft (wat ik ten zeerste betwijfel, iets met vossen en streken) maar dat geeft hem niet het recht om verder enige vorm van koop/verkoop te drijven hier lijkt mequote:Op Dinsdag 23 januari heb ik met DDBKnown op het FOK!forum
een deal gesloten mijn Nokia N70 te ruilen voor zijn Samsung K5 mp3-speler
en LG P7200 Gsm.
Dit gebeurde in dit ( [TK] Nokia N70 - Nieuw en simlockvrij! ) topic op het
FOK!Forum. Vervolgens hebben we per Msn afgesproken dat mijn N70 dezelfde
dag nog op de post zou kunnen, zijn pakket zou de volgende dag pas op de post
kunnen vanwege afspraken die middag.
Gokje: via een proxy ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openenquote:
Oh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openen
Volgens mij werkt het zo: Je kan een user gewoon bannen, ergo, zijn huidige account is blocked, maar hij kan wel Fok! nog bezoeken in het algemeen. Zodra je zijn ip blokkeerd (ergo, je sluit zijn hele internetverbinding af voor connecties naar de servers van Fok!) kan hij ook niet meer op het forum lezen -> geen nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Oh?Dat vind ik vreemd.
Zo leer ik iedere dag weer wat nieuws
Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet zo zeer om het feit dattie een nieuw account opent (daar doe je niks aan; proxys inderdaad), maar mijn vraag is waarom deze user na de gedane post door Escape niet regelrecht de banmachine ingaat? (het is/was imeers een oplichter)
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's langequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.
Nog maar even afwachten dus.
Post 1 van je internetoplichtingtopic:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Escape het volgende:
Hij heeft bij mij nog het voordeel van de twijfel, dus ik trek nog geen conclusies. Dat weet ik morgen pas als de track&trace mijn nr pakt.
Nu bemoei ik me echt nergens meer meequote:Hij heeft me een valse track&trace code gestuurd en verschillende malen gelogen dat het
pakje op de bus is gegaan.
Zal het "even" gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens mee
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens meer mee
[..]
Post 1 van je internetoplichtingtopic:
[..]
Nu bemoei ik me echt nergens meer mee
No probquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal het "even" gaan lezen.
Maar top voor je tip, altijd welkom als je zulke dingen opvallen
Ik wacht met je mee afquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Escape het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef VampiricDemon het volgende:
@ Superfruitig
voor opfriscursus internetoplichting
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
Het is meer opfriscursus kloondetectie en banprocedureprimaire fok! moderator kennis volgens mij
Zie ons topic achter de schermenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.
Nu maar hopen dat die FA's hier meelezen
Die ken ik ook nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
Toppiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Rene90, de kaart is binnen hoor, jij ook bedankt voor het fijne zaken doen!
Idem, maar dan met Duffet1quote:Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef duffet1 het volgende:
net een LCD op gaan halen bij RD4. Prima kerel, snelle en nette afhandeling. Zou zo weer zaken met hem doen!
heb nog geen track n trace en hij reageert niet op mailtjes en telefoontjesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Op maandag bezorgt de TNT geen pakketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |