ook dat...quote:
de 1stequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef Jazzz het volgende:
geheimpje
oh - hier deed het plaatje het (nog steeds overigens) - welke van de twee faalt?
Ja hij werkt, dacht dat je m nu al had liggequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Jazzz het volgende:
gefixed? En waarvoor ga je me aangeven dan?![]()
Het is gewoon legaal hoor - je krijgt 't spel ook pas op de releasedatum.
kreeg je bij gforce gtx 260 zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Jazzz het volgende:
gefixed? En waarvoor ga je me aangeven dan?![]()
Het is gewoon legaal hoor - je krijgt 't spel ook pas op de releasedatum.
sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef Jazzz het volgende:
PhoenixNLx mag nooit meer raden
Nanking : ik ben geen gamer en er is vast iemand blij met een lagere aanschafprijs.
Je krijgt van mij een code waarmee je het spel op release datum van de site van EA kan downloaden en kan installeren / spelen. Geheel legaal uiteraard en ik heb maar 1 code, dus neem aan dat het in line met de policy is.
helemaal goed! succes met de verkoop!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Jazzz het volgende:
Die kaart zat in de pc die ik wilde (i7 ging het me om en veel geheugen) ik speel sporadisch een spel, maar dan voornamelijk multiplayer dingen als Left4Dead / Counterstrike en strategische spellen. Mirror's Edge lijkt me niets, dus daar ga ik geen tijd aan besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
Mirror's Edge is heel leuk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef Jazzz het volgende:
Die kaart zat in de pc die ik wilde (i7 ging het me om en veel geheugen) ik speel sporadisch een spel, maar dan voornamelijk multiplayer dingen als Left4Dead / Counterstrike en strategische spellen. Mirror's Edge lijkt me niets, dus daar ga ik geen tijd aan besteden.
je bent te vroeg denkikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Jazzz het volgende:
wat een enthousiasme....
ok, om wellicht de potentiele koper over de streep te trekken ; je krijgt er gratis Far Cry 2 bij.
Dat is dus een recent spel (Far Cry 2) en een gloednieuw spel (Mirror's Edge) samen voor 25¤....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |