zou je volgende keer ook even een PM kunnen doen als het binnen isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Keasis het volgende:
Braampie
Snelle afhandeling, zeer goede verzending. 8ste een deal gesloten, 10e stond de postbode voor de deur met een pakket. Beeldscherm was stevig verpakt in originele doos met schuimblokken en kabels waren bijgesloten.
Braampie deed verder ook niet moeilijk over gesplitste betaling.
Ik ben zeer tevreden.
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..quote:
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..
Wil het niet te groot opblazen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?
Anders even een topic in WGR openen.
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef NanKing het volgende:
Ik snap dat je 't niet te groot wil opblazen maar dit topic is voor ervaring rondom V&A
Als je helemaal geen bewijsje hebt dan is het denk ik jouw woord tegen 't zijne?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Klopt, echt superquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Jij ook bedankt div-er, voor het snelle afhandelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef div-er het volgende:
Zeer positieve ervaring met mtv in dit topic.
De hdd recorder was verpakt alsof het bijna nieuw was: alles erbij, echt alles! Als het altijd zo was, ... geweldig!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef sombogywogy het volgende:
Goede ervaringen met v.karabacak snelle onderhandeling, goede communicatie en snel geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |