Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet zo zeer om het feit dattie een nieuw account opent (daar doe je niks aan; proxys inderdaad), maar mijn vraag is waarom deze user na de gedane post door Escape niet regelrecht de banmachine ingaat? (het is/was imeers een oplichter)
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's langequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.
Nog maar even afwachten dus.
Post 1 van je internetoplichtingtopic:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Escape het volgende:
Hij heeft bij mij nog het voordeel van de twijfel, dus ik trek nog geen conclusies. Dat weet ik morgen pas als de track&trace mijn nr pakt.
Nu bemoei ik me echt nergens meer meequote:Hij heeft me een valse track&trace code gestuurd en verschillende malen gelogen dat het
pakje op de bus is gegaan.
Zal het "even" gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens mee
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens meer mee
[..]
Post 1 van je internetoplichtingtopic:
[..]
Nu bemoei ik me echt nergens meer mee
No probquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal het "even" gaan lezen.
Maar top voor je tip, altijd welkom als je zulke dingen opvallen
Ik wacht met je mee afquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Escape het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef VampiricDemon het volgende:
@ Superfruitig
voor opfriscursus internetoplichting
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
Het is meer opfriscursus kloondetectie en banprocedureprimaire fok! moderator kennis volgens mij
Zie ons topic achter de schermenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.
Nu maar hopen dat die FA's hier meelezen
Die ken ik ook nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
Toppiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Rene90, de kaart is binnen hoor, jij ook bedankt voor het fijne zaken doen!
Idem, maar dan met Duffet1quote:Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef duffet1 het volgende:
net een LCD op gaan halen bij RD4. Prima kerel, snelle en nette afhandeling. Zou zo weer zaken met hem doen!
heb nog geen track n trace en hij reageert niet op mailtjes en telefoontjesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Op maandag bezorgt de TNT geen pakketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |