ja is aangekomen maar half half, de bon waar ik om vroeg en hij mee zou sturen is nooit aangekomen. en in de advertentie stond dat er xboxlive en 2100 punte bij zat wat ook niet waar is..maar never mind, ga me er niet druk om maken want dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mtv het volgende:
[..]
en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
Dat is de instellingquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef Escape het volgende:
[..]
ja is aangekomen maar half half, de bon waar ik om vroeg en hij mee zou sturen is nooit aangekomen. en in de advertentie stond dat er xboxlive en 2100 punte bij zat wat ook niet waar is..maar never mind, ga me er niet druk om maken want dan blijf ik bezig.
Goede ervaring was geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Zeer goede ervaring met MaxPower, het pakketje was zeer netjes verpakt en de spellen waren in nieuwstaat, goede communicatie via PM.
Donderdag heeft hij het geld ontvangen, vandaag het pakketje binnen![]()
Van mijn kant ook goede ervaringen dus met Casejunkie. Snel geregeld, snel geld overgemaakt, helemaal goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:12 schreef casejunkie het volgende:
Zeer goede ervaringen met FransDeens!
Radio gekocht voor een goede prijs die in zeer goede staat was voor zijn leeftijd en super netjes verpakt in de orginele doos met de orginele zakjes en boekjes.
Communiceerd bovendien ook erg goed
Stuur even een PM met je gehele verhaal, met data's erbij etc en het topic, dan zal ik het even oppakken en kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Speaker_Freak het volgende:
Weet iemand of FOK! ook iets doen aan wanbetalers enzo (mail sturen en miss blocke ofzo)....
geen groot bedrag, maar toch..
zou nog een deel van het geld krijgen van BLEU2T, maar dat boekt ie nooit over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |