quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeps, ik hou ook heel erg veel van Kerol![]()
Eigelijk had ik het over de jury van de vorige keerquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:05 schreef bhm het volgende:
[..]
Toch iemand die de waarde van mij bar slechte onderschrift inziet
quote:-Madhouse11-
-Ook de Drum-Piet is dit jaar van de partij.-
quote:-SCH-
-Glenn Helder slaat zich dapper door zijn mislukte leven heen-
quote:-Joesse-
-Phil Collins te lang onder de zonnebank gelegen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Glenn's nieuwe band "TVP" doorslaand succes-
-Van Bommel: "Hierom wil ik dus wel terug naar Nederland"-
quote:-Garudo-
-En zo kreeg hij de bijnaam: Mark van Pummel.-
quote:-existenz-
-Mark van Bommel al helemaal voorbereid op terugkeer bij de boeren-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-'Mijn verblijf in München is één groot Oktoberfest!'-
Een eervolle vermelding zou eigenlijk beloond moeten worden met een kwart punt en dan stond jij in top 5 in tussenstand.quote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Het is dat ik een eervolle vermelding krijg maar de podiumplekken vind ik allemaal echt bagger
Nou ja, nummer 1 was nog enigzins oke.
Nee, voor de poedel hebben we geen podium, da's gewoon voor 1 onderschrift.quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het zal wel aan deze baggerlaptop liggen, maar ik zie mezelf nergens op het podium?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij begint het juist langzaam te leren.quote:Op maandag 17 november 2008 22:48 schreef Zjakkie het volgende:
En weer een bewijs dat Joesse maar een slechte jury is
als je geen onderschrift post, moet je niet zeurenquote:Op maandag 17 november 2008 22:48 schreef Zjakkie het volgende:
En weer een bewijs dat Joesse maar een slechte jury is![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Joesse het volgende:
[..]
als je geen onderschrift post, moet je niet zeuren
8én zei de juryquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
heb ik een 24u internet-cafe gevonden, is er nog geen jury...
quote:ruud_fr
"Affelay hapt naar lucht in benauwde sporthal"
quote:Gordon_Shumway
Afellay juicht zoals het hoort; richting Mekka
quote:Breach
"Afellay doventolk bij scheldkannonades van Lazovic"
De opmaak is hier te vinden.quote:kerol
Afellay schreeuwt het uit na nipple-twist
8? Het is nu 7. En jury is er al.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:46 schreef existenz het volgende:
[..]
8én zei de juryMaar ik zet de oven aan voor mijn pizza en ga dan ff jureren..
ruudjes' schuld!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
8? Het is nu 7. En jury is er al.Wilde nog meedoen.
Voortijdig verlatenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:06 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh look Jan-Joost, they're asking us not to leave early!"
Vond het wel een grappige fotoquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:09 schreef Joesse het volgende:
[..]
je bent te snel ik had bij 't plaatsen alweer een ander onderschrift bedacht
quote:-Kleinzusje-
-Jan Joost en Lineker doen de groetjes aan Edward van Cuilenburg -
quote:-EnGCatjuh-
-Oplossing kapotte videoschermen in de ArenA niet voor iedereen de juiste.-
-Lineker: "It's an honour to be on Danish television"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-Jan en Gary ontdekken Discovery Channel op de TV-
Is meer een amerikaanse grap, die snappen het verschil niet tussen Dutch en Danish. Echter in de uk kunnen ze er ook wel wat van. Ik vond hem wel leukquote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Kerol het volgende:
Ik snap de winnaar niet? Leg eens uit svp ?
Met deze uitslag kan ik wel leven. Hulde voor jury.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Is meer een amerikaanse grap, die snappen het verschil niet tussen Dutch en Danish. Echter in de uk kunnen ze er ook wel wat van. Ik vond hem wel leuk
Ik vreeSCH het ergstequote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan wel leven met de jury.
Hopelijk ook met de komende jury
Welkom terug!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben er hoor, het werd wat later.
Waren jullie erg ongerust?
quote:-kleinzusje-
-Niet alleen in Einhoven ging het licht uit -
quote:-The_Vulture-
-Zoveelste blunder blijkt de nekslag voor Gomes te zijn-
-Vliegende keep neergestort -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Gomes: ''Zeker weten dat ik Reker bij de ballen had. Hoe komt mijn handschoen dan leeg?''-
Ja weet ik, maar wat heeft dat met Gomes en deze foto te maken?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef sjimz het volgende:
Hele slechte jury.
[ afbeelding ]
Dit is Graaf Tel
Omdat veel mensen vinden dat Gomes op Graaf Tel lijkt.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar wat heeft dat met Gomes en deze foto te maken?
Ah zo, het kwartje valt hoor. Maar te laat. Dan heb je niet de poedel verdiend maar ben je terecht buiten de prijzen gevallenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat veel mensen vinden dat Gomes op Graaf Tel lijkt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah zo, het kwartje valt hoor. Maar te laat. Dan heb je niet de poedel verdiend maar ben je terecht buiten de prijzen gevallen
van beschouw en jou?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
Wat leuk een van de kinderen van Beschouw zit ook op FOK! sinds kort
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
Tering ja - mijn onderschrift blijft staan, is ineens helemaal raak, blijkbaar een voorspellende blikquote:
-Dirk doet een boer met kiespijn na-
quote:-Madhouse11-
-Gerrit Zalm moet nog even wennen aan dat gekriebel van die Geitenwollen sokken.-
quote:-EnGCatjuh-
-Zalm geniet van flipperkastvoetbal van AZ.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-"Dirk vangt vis"-
ik bedoelde het ook positiefquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Joesse het volgende:
[..]
sorry.. maar niet opgevende meesten beginnen zo
Wij hebben niemand met zulke grote oren in de familie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
quote:
20-11-2008 19:08
Maradona staat dochter bij
Donderdag is de Argentijnse bondscoach Diego Maradona aangekomen in Monteprincipe-ziekenhuis te Madrid. Zijn dochter Giannina is in dat ziekenhuis opgenomen.
ŧReacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Giannina Maradona werd in het Monteprincipe-ziekenhuis opgenomen, nadat de dochter van de Argentijnse bondscoach complicaties bij haar zwangerschap kreeg.
Samen met Atlético Madrid-spits Sergio Aguëro verwacht Giannina Maradona haar eerste kind.
De aanstaande grootvader Diego Maradona was woensdag in Glasgow en zag zijn ploeg het vriendschappelijke duel tegen Schotland met 0-1 winnen.
Om half één 's nachts stapte Pluisje in een privévliegtuig dat hem naar Spanje bracht.
quote:Beschouw
Maradona in Spanje: '' Kan iemand mij vertellen waar dokter Fuentes woont?''
quote:The_Vulture
Maradona meldt zich voor opnames "Coken met Sterren"
"Maradona heeft het lak aan meningen over zijn nieuwe jas"
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Maradonna cookt van woede om herkenbare complicaties
#2 was de eerste én beter imo. Zusje was vanzelfsprekend niet de eerste.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
Poedel en nummer 2 zijn precies hetzelfde, of je vindt die coke onderschriften leuk of niet.
Inconsequente jury derhalve
Maar waarom dan de poedel voor een zelfde soort onderschrift?? Inconsequent, dat ik je brom.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
#2 was de eerste én beter imo. Zusje was vanzelfsprekend niet de eerste.
Omdat het niet leuk meer was. En de dyslexie, staat er ook bij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom dan de poedel voor een zelfde soort onderschrift?? Inconsequent, dat ik je brom.
Hup Heerenveen
quote:
yup eentje van Twente - Heerenveenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
Doen dan een nieuwe foto
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
yup eentje van Twente - Heerenveen
Prima ideequote:Op zaterdag 22 november 2008 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
SCH, zoek jij 'm ff?
quote:-Gordon_Shumway-
-' Ja, 't was zo'n groot spinnetje' -
quote:-Garudo-
-Blessuregeval bij Vrouwenvoetbal: Een gebroken nagel! -
quote:-TheVulture-
-Dames: "Gadverdamme trainer, ik ga écht geen man dekken hoor"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kerol-
-Dames in versnelling naar klerenafdeling-
Verrassendquote:
Gier is vast naar Theo Bos aan het, uhmmmm, kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 20:03 schreef sezten het volgende:
wanneer is de jurering? (wat een rot woord is jury/jureren toch ook)
Van Gaal: "Nou dan ga je de 2e straat rechtsaf, dan de 1e links en dan moet je even goed oppassen want er staan daar stoplichten..."
quote:ruud_fr
"... en met je linkerbeen probeer je dan zo hoog mogelijk te komen"
quote:Garudo
Van Gaal: "Zie je wel? Dit grassprietje is 2,6 centimeter hoog! Op dit veld spelen wij dus niet!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Sieps
"Ik zeg je Frank, dat is een gele sprinkhaan"
"Vette shit!"
je viel er net naastquote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen punten?![]()
Tegen Grasshoppers scoorde Kluivert, was Van Gaal coach, het gras waar ze mee zitten te spelen. Alles komt samen in mijn onderschrift
Sorry, die ligt hier nog na te hijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Waar blijft KZ? Er gaat toch zeker geen Ronaldo-foto voorbij zonder een onderschrift van haar..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry, die ligt hier nog na te hijgen.
SCH is in bed lang niet zo brutaal als hij op het forum is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]Sinds wanneer heb jij niet meer genoeg aan SCH alleen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Waar blijft KZ? Er gaat toch zeker geen Ronaldo-foto voorbij zonder een onderschrift van haar..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:-sjimz-
-Geef die bolletjes maar hier!!-
quote:-Gordon_Shumway-
-Ronaldo: 'Jullie draaiden ons spreekwoordelijk de nek om, ik pak het wat letterlijker aan.' -
quote:-Breach-
-Braziliaan emotioneel na het spelen tegen een fenomenabele Ronaldo: "Het greep me gewoon naar de keel"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sjutt-
-Ronaldo: "Wat zei jij over mijn moeder?"
Marcelo: "Sinds wanneer versta jij braziliaans?"-
Je mag kiezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Drie tegelijk?
Alleen de eerste mag kiezen. Als die eenmaal een foto gekozen heeft, moet iedereen die gebruikenquote:
KZ, niet je poedelquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Joesse het volgende:
[..]
Alleen de eerste mag kiezen. Als die eenmaal een foto gekozen heeft, moet iedereen die gebruiken
Gelukkig maar. Dieren zijn leuk, maar niet voor de sex.quote:
Lijkt me een prima plan.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Kerol het volgende:
Jury?
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:21 schreef Breach het volgende:
Sorry jongens, ik moet over 10 minuten weg. Iemand anders zal moeten jureren. Tot vrijdag
quote:-The_Vulture-
-Spartaanse trainingspraktijken maken Boukhari horendol-
-Facelift Boukhari geen succes-
quote:-sjutt-
-Jules Deelder als stadionspeaker geen succes.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Madhouse11-
-Boukhari belt Stichting Correlatie na mislukte zelfmoordpoging-
Ok. Niet slim dus en bovendien borduurde die gast gewoon voort op mijn "hij houdt z'n oren dicht"-thema.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef SCH het volgende:
SCHiet me maar lek maar je mag ook lief voor me zijn. Onbekende winnaar dus jury zal wel weer vertraging oplopen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok. Niet slim dus en bovendien borduurde die gast gewoon voort op mijn "hij houdt z'n oren dicht"-thema.
Wel een goeie nummer 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |