quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry, die ligt hier nog na te hijgen.
SCH is in bed lang niet zo brutaal als hij op het forum is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]Sinds wanneer heb jij niet meer genoeg aan SCH alleen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Waar blijft KZ? Er gaat toch zeker geen Ronaldo-foto voorbij zonder een onderschrift van haar..
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:-sjimz-
-Geef die bolletjes maar hier!!-
quote:-Gordon_Shumway-
-Ronaldo: 'Jullie draaiden ons spreekwoordelijk de nek om, ik pak het wat letterlijker aan.' -
quote:-Breach-
-Braziliaan emotioneel na het spelen tegen een fenomenabele Ronaldo: "Het greep me gewoon naar de keel"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sjutt-
-Ronaldo: "Wat zei jij over mijn moeder?"
Marcelo: "Sinds wanneer versta jij braziliaans?"-
Je mag kiezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Drie tegelijk?
Alleen de eerste mag kiezen. Als die eenmaal een foto gekozen heeft, moet iedereen die gebruikenquote:
KZ, niet je poedelquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ahaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Joesse het volgende:
[..]
Alleen de eerste mag kiezen. Als die eenmaal een foto gekozen heeft, moet iedereen die gebruiken
Gelukkig maar. Dieren zijn leuk, maar niet voor de sex.quote:
Lijkt me een prima plan.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Kerol het volgende:
Jury?
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:21 schreef Breach het volgende:
Sorry jongens, ik moet over 10 minuten weg. Iemand anders zal moeten jureren. Tot vrijdag
quote:-The_Vulture-
-Spartaanse trainingspraktijken maken Boukhari horendol-
quote:-Joesse-
-Facelift Boukhari geen succes-
quote:-sjutt-
-Jules Deelder als stadionspeaker geen succes.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Madhouse11-
-Boukhari belt Stichting Correlatie na mislukte zelfmoordpoging-
Ok. Niet slim dus en bovendien borduurde die gast gewoon voort op mijn "hij houdt z'n oren dicht"-thema.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef SCH het volgende:
SCHiet me maar lek maar je mag ook lief voor me zijn. Onbekende winnaar dus jury zal wel weer vertraging oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |