Tering ja - mijn onderschrift blijft staan, is ineens helemaal raak, blijkbaar een voorspellende blikquote:
quote:-SCH-
-Dirk doet een boer met kiespijn na-
quote:-Madhouse11-
-Gerrit Zalm moet nog even wennen aan dat gekriebel van die Geitenwollen sokken.-
quote:-EnGCatjuh-
-Zalm geniet van flipperkastvoetbal van AZ.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-"Dirk vangt vis"-
ik bedoelde het ook positiefquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Joesse het volgende:
[..]
sorry.. maar niet opgevende meesten beginnen zo
Wij hebben niemand met zulke grote oren in de familie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
Wat leuk een van de kinderen van Beschouw zit ook op FOK! sinds kort
quote:
20-11-2008 19:08
Maradona staat dochter bij
Donderdag is de Argentijnse bondscoach Diego Maradona aangekomen in Monteprincipe-ziekenhuis te Madrid. Zijn dochter Giannina is in dat ziekenhuis opgenomen.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Giannina Maradona werd in het Monteprincipe-ziekenhuis opgenomen, nadat de dochter van de Argentijnse bondscoach complicaties bij haar zwangerschap kreeg.
Samen met Atlético Madrid-spits Sergio Aguëro verwacht Giannina Maradona haar eerste kind.
De aanstaande grootvader Diego Maradona was woensdag in Glasgow en zag zijn ploeg het vriendschappelijke duel tegen Schotland met 0-1 winnen.
Om half één 's nachts stapte Pluisje in een privévliegtuig dat hem naar Spanje bracht.
quote:Beschouw
Maradona in Spanje: '' Kan iemand mij vertellen waar dokter Fuentes woont?''
quote:The_Vulture
Maradona meldt zich voor opnames "Coken met Sterren"
quote:Breach
"Maradona heeft het lak aan meningen over zijn nieuwe jas"
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Maradonna cookt van woede om herkenbare complicaties
#2 was de eerste én beter imo. Zusje was vanzelfsprekend niet de eerste.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
Poedel en nummer 2 zijn precies hetzelfde, of je vindt die coke onderschriften leuk of niet.
Inconsequente jury derhalve
Maar waarom dan de poedel voor een zelfde soort onderschrift?? Inconsequent, dat ik je brom.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
#2 was de eerste én beter imo. Zusje was vanzelfsprekend niet de eerste.
Omdat het niet leuk meer was. En de dyslexie, staat er ook bij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom dan de poedel voor een zelfde soort onderschrift?? Inconsequent, dat ik je brom.
Hup Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |