quote:Op woensdag 5 november 2008 23:13 schreef raaavi het volgende:
ik heb een legale versie
maar wil die chick als start scherm
help!?
Moet je even de crack downloaden en dan alleen de images overzetten naar je RA3/Data folder.quote:
voor 60 euro moet je geen genoegen nemen met de normale editie maar met de premiere editie...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:31 schreef Semargofni het volgende:
TVP.
Wellicht dat ik hem ook maar ga halen. Wel veel geld kost ie hier in de buurt zo rond de 60 euro's, gewone versie dan.
Dat is wel kut inddquote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zitten wel toffe missies tussen, dat wel ...
Net mn co-commander, had een basis aan zee. Dus ik wipe die vijand van zee af, heeft alleen nog landbases. Gaat die co-commander van mijn geld letterlijk ALLEEN MAAR AKULA-SUBS bouwen.
Dus die hele zee lag op het eind vol met subs, hij had geen land-units en ik kon een beetje in mn eentje de strijd aangaan
Je kan natuurlijk ook zelf een foto uitkiezen en hem in die folder zetten. Als je dat wil.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moet je even de crack downloaden en dan alleen de images overzetten naar je RA3/Data folder.
Kan ook hequote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zelf een foto uitkiezen en hem in die folder zetten. Als je dat wil.
? Leg uit?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Taquel het volgende:
ik vind het een waardeloos spel.
Alle units hebben specials, zo schiet het toch niet op.
De een zeurt erover dat RA3 te eenvoudig is, en de ander vind het weer te uitgebreidquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Taquel het volgende:
Alle units hebben specials, zo schiet het toch niet op.
Missie 8 of 9 (misschien 10) moet je ook met een beer en 1 soldaat iemand omleggen. die beer is van het andere team en je moet dan sneaken.. beetje aparte missie, maar uiteindelijk wel ok. Ik ben nu alleen nog maar bezig geweest met de sovjets, maar die missies zijn opzich erg leuk. vooral de bullfrog is leuk, de basis van de vijand even in 1x overnemen en alle mogelijke units bouwen in het spelquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb gister de eerste missies van de sovjet gespeeld, maar het is zo jammer dat die zo simpel zijn. Loop hierheen, loop daarheen, leg dat mannetje om. Ik wil niet met 5 mannetjes een level spelen, ik wil een basis bouwen
Maar dat komt vast verder in het spel wel
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:41 schreef Komakie het volgende:
Heeft er iemand een poster met al die vrouwen van RA3 digitaal.
Die je zeg maar bij het spel krijgt, maar dan dus digitaal
Leuk als achtergrond denk ik
Toch wel leuke graphics dat RA3.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk als achtergrond
dat is geen handleiding, maar een halve workthrough..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Dlocks het volgende:
Voor degenen die netzoals ik geen handleiding bij de legale versie hebben ontvangen:
http://www.primagames.com(...)80761560319_1155.pdf
Aha oke. Ik heb er geen handleiding bijgekregen dus wist ook niet of dat document wat ik gevonden had wel/niet de handleiding wasquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat is geen handleiding, maar een halve workthrough..
[..]
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet iemand hoe je dat russische magneetwapen (waarmee je een tank "opzuigt") kan bewegen...? het lukt me niet..
ik had een flauw vermoeden door die pijltjes.. maar weet niet of je em daadwerkelijk kan verplaatsen en hoe...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon.
de graphics zijn ietswat cartooney/manga-achtig. de gameplay daarentegen is erg leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik twijfel nog een beetje of ik dit spel nu wel of niet wil kopen...
zelfde vraag hierquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet iemand hoe je dat russische magneetwapen (waarmee je een tank "opzuigt") kan bewegen...? het lukt me niet..
dat is de preview van de walktroughs iddquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Dlocks het volgende:
Voor degenen die netzoals ik geen handleiding bij de legale versie hebben ontvangen:
http://www.primagames.com(...)80761560319_1155.pdf
Wehe ik heb hetzelfde, heb er ooit een klein beetje beweging in gekregen, maar weet niet precies hoe ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ensquote:Op donderdag 6 november 2008 16:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wehe ik heb hetzelfde, heb er ooit een klein beetje beweging in gekregen, maar weet niet precies hoe ik dat heb gedaan
Selecteren en dan klikken (selecteren kan het makkelijkste door een box te slepen).quote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
Kan daar geen patch voorkomen dat je het wat van wat hoger kan zien. Kunnen ze wel gebruik maken van deze bug .quote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al met een missie gehad. Daarnaast kon ik ook nog zo ver in en uitzoomen dat ik het hele 'spel uitzoomde' waardoor alles zwart werd. Ook alle buttons voor het geven van commando's aan je units waren verdwenen.
Daardoor moest ik opnieuw beginnen.
is resolutie verschil nog van invloed op het overzicht? Ik heb het spel gespeeld op 1024/768 en daarna van me computer afgegooid.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:26 schreef mschol het volgende:
ik mis het overzicht echt.. betrap mezelf bij het begin van elke missie dat ik even m'n muis wiel gebruik om geheel uit te willen zoomen..
dat zal in zekere zin van invloed zijn... maar niet heel veel denk ik, alles scaled mee lijkt mijquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef Einal2 het volgende:
[..]
is resolutie verschil nog van invloed op het overzicht? Ik heb het spel gespeeld op 1024/768 en daarna van me computer afgegooid.
RA2 ging niet verder dan 1024x768quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:48 schreef PhoenixNLx het volgende:
volgens mij is het verschil tussen 1280x1024 en 1600x1200 niet veel verschil, maar als je van 800x600 naar 1600x1200 gaat,volgens mij zie je dan wel meer hoor.. tenminste was bij red alert 2 zo... heb hier zelf met ra3 geen ervaringen mee...
edit de ra2.ini in je installatie directory.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
RA2 ging niet verder dan 1024x768
Mocht je een manier gevonden hebben om tķch hogere resoluties te kunnen kiezen, tell me![]()
quote:[Video]
ScreenWidth=1024
ScreenHeight=768
StretchMovies=no
Of je gooit dat ding gewoon plat met bommenwerpers, nadat je spies hun power hebben platgelegd ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef Hardrebel het volgende:
Ik zit iedere keer vast in zon level van de Allies. De President van de USA wil een super kanon activeren om de Russen aan te vallen . Net nu er een bestand is. Lopen mn engineers net naar het gebouwtje toe. Is de president er net 3 sec eerder .. Das wel balen. Sowieso wel een pittig level.
Ik dacht dat je het perse moest overnemen met een engineer ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Of je gooit dat ding gewoon plat met bommenwerpers, nadat je spies hun power hebben platgelegd ?
edit: dat je co-commander opeens tegen je keert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef raaavi het volgende:
Ik heb moeite met die laatste missie van russischeee.!
Hij begint jou aan t vallen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
edit: dat je co-commander opeens tegen je keert.
Op welk niveau speel je..? Op eazy heb ik geen enkele moeite.. paar tankjes bouwen (mamoth) en een paar teslacoils met teslatroopers eraan gekoppeld..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef pindaplukker het volgende:
iemand tips bij dat sovjet level met die soldaat en beer, vanaf dat je je base moet opbouwen.
Krijg niet eens de kans om een fatsoenlijk leger op te bouwen of ik word alweer geownd door zon gekke kamikazi robot made in china.
ja , krijg je bericht van die hoofdgast van de sovjets.quote:
Speel alles gewoon op Mid, maar ga nu toch eens op easy proberen danquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op welk niveau speel je..? Op eazy heb ik geen enkele moeite.. paar tankjes bouwen (mamoth) en een paar teslacoils met teslatroopers eraan gekoppeld..
Let the current flow
O die generaal figuur begint je aan te vallen dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
ja , krijg je bericht van die hoofdgast van de sovjets.
van ..die paarse is de mogool, en heb je opens 2 vijanden, terwijl je superslecht nog staat kwa defense enzo.
Prepare.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef VeerMans het volgende:
[..]
O die generaal figuur begint je aan te vallen dan?
Ik ben daar nog niet, ik zit nog in ijsland
Oh t is precies die missie waar ik nu aan ga beginnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Prepare.
Je begint heel normaal, af en toe wat aanvallen van vliegtuigen (dus bouw anti air)
dan komen ze met schepen en hovercrafts.
en dan opens je generaal die al je geld pikt (je krijgt geld van die vrouw , gebruik het zo snel mogelijk in gebrouwen en shit, want die paarse generaal pakt het allemaal af, en dan heb je problemen)
Neem de oil derk rechts van je en ga met een uitklap wagen linksboven en zet em daar neer zodat je daar een ore refinery kan plaatsen bij dat gebouwtje. Dit terwijl je een crane bouwt. Zet de crane zo neer dat ie je tanks repareert en plaats ondertussen 2 tesla coils per keer (je hebt nu 2 bouw queues) en ga zo door totdat je er 6 ofzo hebt. 3 flakcannons erbij en paar bullfrogs en ook nog eens wat normale tanks bouwen totdat je de battlelab hebt en dan naar de mammoths.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef pindaplukker het volgende:
iemand tips bij dat sovjet level met die soldaat en beer, vanaf dat je je base moet opbouwen.
Krijg niet eens de kans om een fatsoenlijk leger op te bouwen of ik word alweer geownd door zon gekke kamikazi robot made in china.
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Oh t is precies die missie waar ik nu aan ga beginnen?
Yeahquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Neem de oil derk rechts van je en ga met een uitklap wagen linksboven en zet em daar neer zodat je daar een ore refinery kan plaatsen bij dat gebouwtje. Dit terwijl je een crane bouwt. Zet de crane zo neer dat ie je tanks repareert en plaats ondertussen 2 tesla coils per keer (je hebt nu 2 bouw queues) en ga zo door totdat je er 6 ofzo hebt. 3 flakcannons erbij en paar bullfrogs en ook nog eens wat normale tanks bouwen totdat je de battlelab hebt en dan naar de mammoths.
Zorg ervoor dat ze dichter bij je uitbreiding linksboven staan zodat de vijand daar al gestopt kan worden en niet wanneer die al bij je basis is.
Als je eenmaal in staat bent om jezelf te verdedigen dan kan je met een engineer helemaal het water in naar rechts gaan op een eilandje om daar een oil derk over te nemen. Ik zou daar nog wel wat defensie bij plaatsen want bij mij was ie opeens weg.
Bovenaan in de map heb je nog wat lijkt op een lege plek met 2 ore gebouwtjes en volgens mij ook een oil derk. Ik probeerde daar naartoe te gaan met een helikopter en engineers erin maar werd neergehaald. Toen ik het later van plan was met tanks, kwam daar op eens een vijandelijke basis met een of andere commander. Misschien kan je snel genoeg zijn om daar te komen voordat de commander daar komt, want ik denk dat dat na een bepaalde tijd komt. Ik heb er langs gevlogen met heli's en toen was het nog leeg.
*wat handig is in de missies om snel een refinery te bouwen op een plek waar je co-commander een wagentje uitklapt voordat die dat doet.
(oil derk is expres, klinkt zo leuk)
ik ben blijven zitten en heb alleen boven in een extra expansion gemaakt voor orequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja
ook een idee,
wat ik de volgende keer ga doen, verplaats zo snel mogelijk naar het 'vaste' land
want je zit nogal fuckd op ingesloten op dat eilandje, je word van alle kanten aangevallen etc.
dus bouw ziekelijk helicopter leger, en verplaats naar noord-west.
![]()
Heeft niet gewerktquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
edit de ra2.ini in je installatie directory.
[..]
iemand een manier gevonden om nog hogere resolutie te maken of het veld te vergrote/verspreiden. zodat ik eventueel optimaal gebruik kan maken van me screen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
edit de ra2.ini in je installatie directory.
[..]
Hij zegt dat je dat bestand moet editten. Dan doe je dat. Open het in kladblok en tik je resolutie in. En lees anders mijn vorige post, boven je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iemand een manier gevonden om nog hogere resolutie te maken of het veld te vergrote/verspreiden. zodat ik eventueel optimaal gebruik kan maken van me screen?
quote:Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getestquote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]doe je volgens mij echt iets verkeerd:
http://images.mschol.eu/fok/ra2md.jpg
screenshot van Yuri's revenge op 1280x1024, geedit via de gamefiles... (ik kan helaas niet hoger testen i.v.m. resolutie scherm...)
tibed ken ik, echter aanpassen van resolutie kan ik zelf ook nog wel, daarnaast is tibed soms heel erg instabielquote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef Devolution het volgende:
[..]
Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getest
Oh en voor het editten is er ook een programma, genaamd TibEd. Werkt wat makkelijker dan het editten van tekstbestanden
ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schildquote:Op zondag 9 november 2008 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Net de eerste Soviet levels gespeeld. Dat co-commander systeem is echt enorm debiel. Ik wil helemaal niet met duffe AI samenwerken.
En met vrienden speel ik wel GoW of andere games die ik wel graag zou willen co-oppen. Verder een leuk spel, maar wat een belachelijke designbeslissing.
Das ook t enige waar ie goed voor isquote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schild
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
waarom gaan die carpetbommenwerpers van de amerikanen niet terug naar hun vliegveld als ze nog niet leeg zijn..?
nu blijven ze lekker boven de anti-air hangen als ze nog een bom bij zich hebben.. er is ook geen withdrawel knop...
dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...quote:Op zondag 9 november 2008 15:58 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Das ook t enige waar ie goed voor is
Ik vind t een vervelende toevoeging, ik wil gewoon alleen winnenquote:Op zondag 9 november 2008 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...
quote:0 - Zoom Modifier
=================
This option is more useful than you might think.
After playing some levels we got pretty pissed, because after
building a complete base, we haven't been able to zoom out enough to
get an overview of the whole base.
With this option enabled, you can zoom in/out as often as you want.
You can use the pre-defined hotkeys (Default: Mousewheel UP/DOWN or
NUMPAD2/NUMPAD8) to zoom. That way you can get a complete
overview of your base, and you don't need to move your camera here
and there, only because you want to select some units.
After disabling this option you only need to scroll in/out once to
restore the original zoom range.
ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef neggix het volgende:
Voor alle zeikerds over het inzoomen/Uitzoomen...
Er is een trainer van BReWrS waarmee je het in/uitzoomen kunt regelen.
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan danquote:Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..
quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan dan
kennelijk gaat het dus niet goed als je em enabled laat...quote:ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
voor yuri is dat inderdaaad 1.001, red alert 2 heeft als laatste versie 1.006quote:Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef Devolution het volgende:
En met laatste patch bedoel je 1.001?
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..quote:Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)
anders kies je voor de optie: Aggressive stand, dan legen ze wel alles
Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knopquote:Op maandag 10 november 2008 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..
Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het landquote:Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef PhoenixNLx het volgende:
withdrawl?![]()
maar ik heb ra3 nog keer gespeeld... ik vind het zo onzinnig dat alles over water kan en zelfs boten enzo op het land kunnen...
gewoon lekker ra1 style is beter... soviet over land beter, alies over water... doe daar iets mee en niet zo makkelijk alle units alle functies geven, vliegen, varen etc.
Op het water had je juist de sterkste units (aircraft carriers/dreadnoughts). DIe waren ook niet zo makkelijk uitgeschakeld omdat ze van grote afstand gebouwen konden slopen en een stevige armor hadden. Nu er in RA3 veel meer units amphibious zijn, zijn die units veel kwetsbaarder.quote:Op maandag 10 november 2008 18:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het land. De amphibious vehicles kunnen natuurlijk over land en water, en de Jappen hebben nog een aantal units die land/air zijn, of water/air... Maar verder is dat hetzelfde als in de vorige RA's. Vind het juist wel leuk dat het water er in dit deel meer bij betrokken wordt, in de vorige delen was het vechten via water altijd een bijzaak.
er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Is deze RA te vergelijken met de laatste Tiberian game ?
Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?
Of komt er zowaar eens echt tactiek bij kijken ipv mass-dit of mass-dat ?
Najah, met alleen tanks komt je meestal niet ver aangezien deze geen Anti-Air hebben. Maar met een hele zooi tanks, wat AA en wat Artillerie kom je een heel eind >,< .quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Is deze RA te vergelijken met de laatste Tiberian game ?
Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?
Of komt er zowaar eens echt tactiek bij kijken ipv mass-dit of mass-dat ?
RA3 is multiplayer absoluut niet "bouw x warfactories en daarna x tanks". Wie dat denkt speelt of het spel niet of zit n00bgames te spelen online. Download maar eens wat replays van www.red3.org en kijk zelf.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...
Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef raulbouli het volgende:
Die gekke japanners zijn trouwens nu al mijn favoriet.....
Hier ook, ik heb altijd al een zwak voor de Allies gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 19:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn favoriete faction is die van de Allies.
Ik vind het heerlijk die manier, doet mij een beetje denken aan de manier van C&C Generalsquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet worden
En terrecht, moet je maar op medium spelenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
Gisteren even getest. is toch ook niet alles hoor.. de vliegtuigen zijn dermate dom, dat ze dan gaan rondvliegen boven het vliegveld als je al je vliegtuigen terug wilt hebben.. Dus per 4 moet je ze een vliegveld aanwijzen..quote:Op maandag 10 november 2008 14:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knop.
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)quote:Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
Heb ongeveer dezelfde settings als jij. Ik heb even een ander spel geladen en die is nu ook traag. Videokaart naar de klote?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)
Driver update ?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ongeveer dezelfde settings als jij. Ik heb even een ander spel geladen en die is nu ook traag. Videokaart naar de klote?
Dit komt omdat je gebouwen als Allies "linked" (lees: in de buurt moeten staan van) moeten zijn met de Con-Yard. Als er dus eentje vernield wordt dan verliezen alle "linked" gebouwen van die voormalige Con-Yard hun Tech-upgrades.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef AidenBurn het volgende:
PS: Heeft er verder nog iemand last van het feit dat je upgrades bij de allies soms niet goed doorgevoerd worden? Laatst had ik een game waarin ze één van mn cyards eruit schoten, maar toen kon ik ook direct geen aircraft carriers bouwen, terwijl mijn andere cyard ook die upgrades had (heightened en max. clearance)... Vond het maar een wazig...
Je kunt de AA ook gewoon op zn hoogst zetten hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)
GPU temp is 114c. Is dat niet een beetje te heet?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Driver update ?
Swapfile settings niet meer in orde ?
Hoe warm wordt de videokaart/processor e.d. ? Denk dat je daar beter eerst naar kan kijken.....
Of typ ik nu abracadabra![]()
Hmm, 8800 hoort niet boven de 100 graden uit te komen. Ik zou eens kijken of je ventilatortje niet een beetje verstopt zit met stof.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
GPU temp is 114c. Is dat niet een beetje te heet?
LOL!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
dat je videokaart het nog doet is al meer uniek, hij zou eerder gewoon kapot gaan dan lagere framerate leveren...quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Armageddon het volgende:
Heb net de pc opengeschroefd. De fan is dus dood.
Iemand een idee waar ik een nieuwe fan kan halen voor een XFX 8800 GTS ?
En komt het dus daardoor dat m'n spellen schokken? Gaat ie op een lagere framerate draaien als ie te warm aan het worden is?
je mag idd blij zijn dat je videokaart nog leeft.. maar het kan alsnog zo zijn dat hij half kapot is... heb je nog garantie erop, of heb je zelf een fan erop gemonteerd?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Armageddon het volgende:
Heb net de pc opengeschroefd. De fan is dus dood.
Iemand een idee waar ik een nieuwe fan kan halen voor een XFX 8800 GTS ?
En komt het dus daardoor dat m'n spellen schokken? Gaat ie op een lagere framerate draaien als ie te warm aan het worden is?
Anderhalf jaar terug gekocht. Zal wel een jaar garantie zijn of niet? Ik heb zelf niets gedaan aan die kaart.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je mag idd blij zijn dat je videokaart nog leeft.. maar het kan alsnog zo zijn dat hij half kapot is... heb je nog garantie erop, of heb je zelf een fan erop gemonteerd?
als hij anderhalf jaar oud is kan je em vaak gewoon nog rma sturen, al weet ik niet wat garantie termijn van XFX is...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Armageddon het volgende:
Nou net even getest. Computer twee uur uitgehad. 8800GTS op 60c en Red Alert gaat als de brandweer.
Kaart is gelukkig dus niet stuk. Computer maar weer uitgezet nu. Eerst even een cooler kopen.
Hoeft niet. Heb een Twin Turbo Cooler gekocht van Arctic Cooling, besteld bij afuture.nl voor 35 euro incl. bezorgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij anderhalf jaar oud is kan je em vaak gewoon nog rma sturen, al weet ik niet wat garantie termijn van XFX is...
Dat verklaard het idd, problemen zijn soms zo makkelijk te vinden, helaasquote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
besef dat je garantie vervalt als je aan de cooler gaat rommelen.. mijn keuze zou het absoluut niet zijn op het moment dat ik nog garantie op mn kaart zou hebben.. dikke l*l 3 bier. ik stuur em dan lekker op / breng em langs..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb een Twin Turbo Cooler gekocht van Arctic Cooling, besteld bij afuture.nl voor 35 euro incl. bezorgen.
Scheelt gewoon even 10 euro met andere webshops!
En dan vier weken je kaart kwijt zijn? Schiet ook niet op. En over driekwart jaar ben je toch wel weer toe aan een nieuwe kaart, dus dan boeit die garantie ook niet meer...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef dat je garantie vervalt als je aan de cooler gaat rommelen.. mijn keuze zou het absoluut niet zijn op het moment dat ik nog garantie op mn kaart zou hebben.. dikke l*l 3 bier. ik stuur em dan lekker op / breng em langs..
Zo is het.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En dan vier weken je kaart kwijt zijn? Schiet ook niet op. En over driekwart jaar ben je toch wel weer toe aan een nieuwe kaart, dus dan boeit die garantie ook niet meer...
Tja, jouw geld. niet mijn probleem dan..quote:
selecteer het gebouw en druk op execute? als je vlakbij een generator bent, krijg je een soort pulserende sphere rond het gebouw. als je erop klikt, kan je excecute doen oid..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef mholtkamp het volgende:
Ik heb het zelfde probleem als eerder al besproken:
[PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #2
Bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen.
Ik heb handleidingen doorgespit, internet afgespeurd, 3 dagen aan het kl*ten geweest, maar kan deze missie niet halen.
Iemand enig idee hoe ik die spy's in de generator krijg??
execute? met wat, de spy? en hoe?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
selecteer het gebouw en druk op execute? als je vlakbij een generator bent, krijg je een soort pulserende sphere rond het gebouw. als je erop klikt, kan je excecute doen oid..
Wat is nou 30 euro als je het probleem in één keer oplost in vergelijking met je kaart een paar weken kwijt zijn? Wat zou jij doen? Ik weet het niet hoor. Kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, jouw geld. niet mijn probleem dan..
Geen units selecteren, er zit zo'n blauwe cirkel oid rond dat gebouw.... als the fog of war daar weg is kan je op die cirkel klikken en komt er een knopje execute tevoorschijn...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef mholtkamp het volgende:
[..]
execute? met wat, de spy? en hoe?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef mholtkamp het volgende:
Ik heb het zelfde probleem als eerder al besproken:
[PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #2
Bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen.
Ik heb handleidingen doorgespit, internet afgespeurd, 3 dagen aan het kl*ten geweest, maar kan deze missie niet halen.
Iemand enig idee hoe ik die spy's in de generator krijg??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn de mensen hierboven zich vergist, bij de spy's wordt geen execute knop gebruikt in deze missie. Je moet ze er zelf in sturen![]()
Is de hele Red Alert-serie aan je voorbij gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef mholtkamp het volgende:
Geweldig het is me eindelijk gelukt. Ik wist helemaal niet dat het mogelijk was om een spy te vermommen :S
Ik zou naar de winkel rijden waar ik hem gekocht heb, en omruilenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat is nou 30 euro als je het probleem in één keer oplost in vergelijking met je kaart een paar weken kwijt zijn? Wat zou jij doen? Ik weet het niet hoor. Kan aan mij liggen.
Is inderdaad niet echt meer mogelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef feelsgoodman het volgende:
Ook maar eens echt begonnen met het spel. Viel me meteen op dat het niet echt meer mogelijk was om te resource rushen? Of sla ik de plank helemaal mis en zie ik iets over het hoofd.
Net een potje skirmish met een maat gedaan, viel dik tegen. Resources rushen vind ik persoonlijk een van de leukere dingen die je in RTS games kan doen, maar dat element is er nu helemaal uit.
Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Armageddon het volgende:
Met de nieuwe cooler komt de temp nog niet onder de 100 graden. Hij blijft op zo'n 105 graden hangen. Ken dat nou?
Niet meer zo nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?
Heb je de koelpasta vervangen..? En een beetje goed de koeler gemonteerd..?
Mompelt iets van onder een steen gelegen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef mholtkamp het volgende:
Geweldig het is me eindelijk gelukt. Ik wist helemaal niet dat het mogelijk was om een spy te vermommen :S
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.
Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Het woord n00b gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eensquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Tanks pompen en daarmee de tegenstander aanvallen is geen rushen maar is steamrollen. Rushen is aanvallen met een minima aan units en zo vroeg mogelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eensAls je het namelijk verkeerd doet, dan kan de tegenpartij een counter doen en ben je kapot.
Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:03 schreef Nietmachine2 het volgende:
De meeste mensen hebben er dan ook absoluut geen verstand van. 10 Minuten is trouwens laat in RA3 aangezien gemiddelde 1v1 potjes nog onder die 10 minuten eindigen.
Dat ja. Voorbereiden en plannenquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.
maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
Eensch... al moet ik stiekem bekennen, dat ik me ook vaak schuldig maak aan rushen... maar als de host dat niet wil, dan gedraag ik me netjesquote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)
Zit niet steeds iedereen af te zeiken die de voorkeur heeft bij een andere speelstijl dan die van jouquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
Ik speel niet om te winnen, ik speel voor het hebben van plezier.quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
AI en rushen?quote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik heb net een 1v1 op een 2 player map gespeeld die een half uur duurde waarbij het constant heen en weer ging en die enorm spannend was. En natuurlijk benut je alle mogelijkheden van het spel, dat doen jullie juist niet imo.
Magoed, iedereen mag spelen zoals ie wil. Het probleem is alleen dat ik me ben gaan ergeren aan mensen zoals jullie die de game willen veranderen. Sinds de beta zijn er op het EA forum topics waarin mensen vragen om defences sterker te maken en meer van dat soort onzin. CNC is altijd een game geweest van actie en niet van campen, intussen proberen jullie met kunstmatige regels de game te veranderen en zijn er genoeg onder jullie die de topspelers in de game bijkans voor noobs uitmaken omdat ze rushen. Als je aan rushen een hekel hebt heb je dus een hekel aan RA3 en elke CNC game. Tegen de AI kun je dan ook niet spelen want zelfs die rushed. Hell, de AI speelt het spel zoals het moet, damn...
Help?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Dragorius het volgende:
FF een vraagje als rechtgeaarde RA3 Noob > Hoe stop ik in vredesnaam een Seawing Rush?![]()
We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15quote:
Leuk level hč..? vond het ook wel bruut.. hoppa, 3 zwaarden in de grond *boem* weg basis. tesla coils..? kom maar, graag zelfs :pquote:
Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15en ben (nog) niet van dusdanig niveau dat ik net zo snel fatsoenlijk veel MIGs/Appollo's heb....
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:36 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.
Zorgen dat je de tegenstander al dood hebt, voordat die dat kan bouwenquote:
Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdientquote:Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
Ten eerste maak ik hem niet belachelijk, dat is iig niet de bedoeling. Maar voor het belachelijk maken, daar is FOK toch voor? Anyway, ik geef hem een suggestie dat ie Apollo's of Migs moet maken om die Sky Wings te counteren, dan krijg je te horen dat ie daar nog niet goed genoeg voor is om die snel te hebben. Tsja, ik weet het niet hoor maar wat moet ik dan nog zeggen? Als je je tegenstander 12-15 van die dingen laat maken ben je toch al lang bezig dus over snel zijn zullen we het maar niet hebben. Als je je tegenstander ongehinderd 12-15 van die dingen laat maken ben je ook niet goed bezig. Ja, tenzij je graag van die "no rush 30 minutes, no sw" games wilt hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdient
Helaas zijn die missies al sinds RA2 (te) makkelijk. Allies op hard uitgespeeld, walk in the park.quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef mschol het volgende:
allies & soviets op medium uit gespeeld.. en vind et allemaal wel meevallen hoe moeilijk et is...
dat einde van de allies:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.
Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik wel tegen iemand wil spelen om b.v. het tegendeel van z'n opmerking te bewijzen. Daar wordt dan weer nooit op ingegaan, rara hoe komt dat? Bang om te verliezen of desinteresse? Dat laatste zal het waarschijnlijk zijn.quote:zolang je niet tegen iemand hebt gespeeld, een degelijk oordeel over geven..
Micromanagement is nu een stuk belangrijker en lastiger dan die debiele zogenaamde 'rush' strategie die jij beschrijft, dat kan echt iedereen die een beetje thuis is in RTS games.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.
Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Hoezo ik blij? Ik vraag gewoon wat nou precies het probleem is omdat sea wings compleet anders zijn dan sky wings. Sea wings zijn absoluut niet boeiend zolang jijzelf niet boven zee gaat zitten met je vliegtuigjes. Sky wings zijn absoluut wel boeiend aangezien ze boven land kunnen komen om je base te rapen. In dat geval counter je ze met Apollo's of Migs (als je Allies of Soviet speelt), maar Zodra je met die air units boven zee komt en er zijn Sea wings dan rapen die Sea wings je air units. Als die dude waar je tegen speelt alleen maar die sea / sky wings kan maken dan adviseer ik je alleen op land te bouwen, snel zorgen voor 3-4 Apollo's of Migs en verder tanks stampen. Als hij je aan komt vallen met Sky wings dan rape je hem met je Apollo's / Migs en als hij besluit in zee te blijven met Sea wings, #care. Intussen wel zorgen dat hij niet toekomt aan het maken van Shoguns want dan ben je weer het bokje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:58 schreef Dragorius het volgende:
Gheghe het is wel puur genieten hoor met onze Nietmachine
Nee waar het mij meer om ging is dat dit echt de one trick pony is van die kerel, alleen maar sea/sky wings (nu weer blij Nietmachine?) spammen en inderdaad op zon belachelijk tempo dat ik weliswaar al wel bezig ben met een airfield + javelins/flak troopers maar dat het er dus nog te veel zijn.
Niet dat het me verder uitmaakt wat jij/jullie ervan vinden, ik ben een C&C "noob" maar dat kan me weinig boeien, vind het spelletje gewoon leuk. Dan maar 8/10x verliezen
Welke locatie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
Beter nog, welke allerlaatste missie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
In spoiler dan maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van links naar rechts speelt, die van de Jappen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Beter nog, welke allerlaatste missie?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef mschol het volgende:
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak
voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..
overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imhoquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
Met overdreven bedoel ik persoonlijk ook een klein beetje meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
Red Alert 1 zag er niet cartoony uit zeker? Met uitzondering van de plaatjes van de units die je kon bouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het echt een enorm kutspel. Die cartoony look alleen al, die transformer robots, jezus. Red Alert 1 was geweldig, Red Alert 2 ging nog maar dit.. het enige goede zijn die geile wijven in de tussenfilmpjes. Electronic Arts heeft dit spel gemaakt voor 10-jarige yanks die met robots willen vechten. Het heeft voor mj niks meer met de originele Command and Conquer Red Alert serie te maken.
Hardrebel heeft wel een punt.. RA1 zag er ook verre van realistisch uit...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat ziet er goed uit. De laatste 10 jaar is de serie pas de mist in gegaan.
de filmpjes zijn imho niet erg veranderd, alleen over de tijd meer bekendere acteurs erin.. voor de rest nog steeds fout en matig geacteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik niet, en de tussenfilmpjes waren ook geen slechte comedy.
ik weet het niet, ik vermaak mij (tot m'n verbazing) nog redelijk met RA3, maar al wel minder dan met C&C3 (welke gewoon wel echt goed was imho, op wat technische oneffenheden na..)quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Denk je dat er ooit nog iets goeds in de C&C reeks komt of is het definitief voorbij?
en een iets uitgebalanceerdere AI, die niet na exact 10 minuten gaat steamrollen op een onmogelijke manierquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou geweldig zijn, met gewoon de hedendaags updates erin. Wel 2D natuurlijk. Maar niet tank voor tank laten bouwen, gewoon 30 tegelijk aanklikken etc.
Reinstall lijkt te werken, thx allemaal!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:12 schreef WurM het volgende:
Hoi,
Ik heb het probleem dat de muis af en toe niet klikt. Ongeveer 10 seconden lang, één keer in de twee minuten. Ook lopen af en toe mijn mannetjes spontaan naar de construction yard. Het gerucht gaat dat dit een soort anti-piracy beveiliging van EA is. Kan iemand mij hier zekerheid over geven?
Thx
Mod maar weg als dit teveel tegen het beleid ingaat
Gedownload?quote:Op donderdag 27 november 2008 03:03 schreef naruto777 het volgende:
Hallo kan iemand me helpen?
Heb net RA3 gedownload, als ik hem wil installeren dan geeft ie een fout melding:
Command line option syntax error, press/? for help.
Plzzz, wil spel graag spellen.
moest je tenminste nog moeite doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Al heeft dat unit voor unit bouwen ook wel z'n charme
Ik ga steeds voor het decolleté... Het nadeel is wel dat ik geen fuck meekrijg van wat ze me allemaal verteldquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je naar dr mooie blauwe ogen kijkt of naar dr imposante decolleté?
das idd wel bout, mits je heel veel harvesters hebt heb je een maximale constante flow van geld.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:44 schreef DrDentz het volgende:
De ore fields zijn er ook gewoon tussenuit genaaid.
Westwood,we missen jequote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef DrDentz het volgende:
Het hoort gewoon bij Red Alert dat die geldkarren over velden grazen vind ik. Als je dat er al uit gooit, wat is dan nog heilig.
Concrete Wallquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Red Alert 1 zag er niet cartoony uit zeker? Met uitzondering van de plaatjes van de units die je kon bouwen.
[ afbeelding ]
meer overzicht is heilig...quote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vraag me het volgende af: Als de camera veel hoger word gezet of het dan ook wat relaxter speelt.
hoaxquote:
Dezelfde vraag hierquote:Op donderdag 6 november 2008 09:41 schreef Komakie het volgende:
Heeft er iemand een poster met al die vrouwen van RA3 digitaal.
Die je zeg maar bij het spel krijgt, maar dan dus digitaal
Leuk als achtergrond denk ik
Goed, zie mijn toppikquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:00 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hoe is het met je auto trouwens.
Uithouden en in de tussentijd vliegvelden bouwen en bombarderen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Tism het volgende:
[Tip gevraagd: Level 12, Allies]
In dit level moet je verhinderen dat de totaal ontspoorde, uitzinnige, doorgedraaide en helemaal de kluts kwijt zijnde en krankzinnige President de 3 energiecentrales activeert om z'n superwapen op jou te kunnen botvieren, en dat hij 't controle centrum daarvan bereikt. Hij rijd in dit level in z'n limo om 't speelveld heen, bewaakt door 3 stratofighters.
Ik heb verschillende taktieken toegepast maar ik kom er niet door, het is steeds dat ik tijd te weinig heb om genoeg mankracht te kunnen opbouwen om hem tegen te houden, heel frustrerend mag ik wel zeggen..![]()
Hoe doen jullie 't?
Vandaag dus al niet meer...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
21 euro incl. verzendkosten bij Play.com. Alleen deze week.
Tip:quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Tism het volgende:
[Tip gevraagd: Level 12, Allies]
In dit level moet je verhinderen dat de totaal ontspoorde, uitzinnige, doorgedraaide en helemaal de kluts kwijt zijnde en krankzinnige President de 3 energiecentrales activeert om z'n superwapen op jou te kunnen botvieren, en dat hij 't controle centrum daarvan bereikt. Hij rijd in dit level in z'n limo om 't speelveld heen, bewaakt door 3 stratofighters.
Ik heb verschillende taktieken toegepast maar ik kom er niet door, het is steeds dat ik tijd te weinig heb om genoeg mankracht te kunnen opbouwen om hem tegen te houden, heel frustrerend mag ik wel zeggen..![]()
Hoe doen jullie 't?
Ik vind het dat het overzicht heel beperkt is, al moet ik wel zeggen dat ik het alleen gespeeld heb op 1024 768. Er word gezegd dat bij hogere resoluties het niet veel beter word. Ik heb sinds kort een nieuwe pc dus misschien dat ik het nog een kans ga geven en misschien dat een hogere resolutie toch een vooruitgang is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef raulbouli het volgende:
Wat is er mis met de camerastand dan ? Heb persoonlijk nergens last van.
hogere voelde niet beter aan, laat ik het zo stellen, bij elke RTS dat nu uitkomt wil ik gewoon zelf de optie hoeveel ik zie. Vooral als ik op een 37" tv speel en elke tank een speelgoedauto lijkt,quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik vind het dat het overzicht heel beperkt is, al moet ik wel zeggen dat ik het alleen gespeeld heb op 1024 768. Er word gezegd dat bij hogere resoluties het niet veel beter word. Ik heb sinds kort een nieuwe pc dus misschien dat ik het nog een kans ga geven en misschien dat een hogere resolutie toch een vooruitgang is.
hehe je eerste zin, zat echt zo van, kom op zeg je bent toch niet zo ignorant.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef Mirel het volgende:
Mensen die zeiken om de camerastand vanwege het scrollen moeten gewoon de rechtermuisknop vasthouden en slepen en niet de muis naar de rand van het scherm zetten.
En de mensen die zeiken omdat het veelste ingezoomd is hebben wel gelijk.
screendump?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Jump het volgende:
Iemand een idee hoe je dat zwarte vlak bij het uitzoomen oplost? Herstarten helpt gelijk niet
Welke melding krijg je?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef raaavi het volgende:
je screendump doet het hier niet
http://tinypic.com/
nu doet die het wel..quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ik wil d'r pics van zien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:15 schreef Jump het volgende:
http://images.internix.be/files/tijdelijk/black.png
Hoe verder ik uitzoom, hoe groter het zwarte vlak begint. 'Groeit' naar beneden toe.
wat hij zegtquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef Devolution het volgende:
Heb je een of andere onofficiele patch draaien ofzo? Want normaal kun je inderdaad niet zo ver uitzoomen. Het probleem lijkt me dan ook te liggen in die patch.
opnieuw installeren en alle patches eroverheen gooien (1.05 zitten ze inmiddels volgens mij)?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef Jump het volgende:
Niks van patch hier, toch geen onofficiëleDeze middag een nieuw spelletje gespeeld en daar had ik het probleem niet.
1.06 heb ik gisteren binnengehaald.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
opnieuw installeren en alle patches eroverheen gooien (1.05 zitten ze inmiddels volgens mij)?
oke..quote:
je moet die spies ook eerst vermommen eh!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik wordt helemaal gek...
Dat ene level met de Allies waar je met 4 spies die generators moet innemen waarna Natascha deze defintief uitschakeld, ik kom er gewoon niet verder mee.
De eerste generator iwat je ziet als je het eiland opkomt is het probleem. Hoe ik het ook doe, de 4 spies kunnen het nooit halen tot de generator, ze worden alle 4 steeds stuk voor stuk neergemaaid.
Ik heb het al van alle kanten geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Die andere 2 generators gaan heel makkelijk maar die eerste...
Weet iemand hoe ik verder moet komen?
Van wat ik me herinner (spel al uitgespeeld 2 maand geleden dus al gestopt ermee) moet je bases bouwen dicht bij die generator, en zet er ook een hele boel anti air gedoe neerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik wordt helemaal gek...
Dat ene level met de Allies waar je met 4 spies die generators moet innemen waarna Natascha deze defintief uitschakeld, ik kom er gewoon niet verder mee.
De eerste generator iwat je ziet als je het eiland opkomt is het probleem. Hoe ik het ook doe, de 4 spies kunnen het nooit halen tot de generator, ze worden alle 4 steeds stuk voor stuk neergemaaid.
Ik heb het al van alle kanten geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Die andere 2 generators gaan heel makkelijk maar die eerste...
Weet iemand hoe ik verder moet komen?
Al lang gedaan (het google gedeelte danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
Google op Gemma Atkinson en zet de tissues maar vast klaar hoor
Nee zo pikant is het materiaal wat van haar op google staat ook weer nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:14 schreef Mirel het volgende:
Dus je kwam zonder tissues en moet nu je troep opruimen?
Ik heb The First Decade (en Vista), en daar werkt RA1 normaal mee. Mocht je die niet hebben, gooi dr even ¤30 tegenaan, heb je de rest ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet dat dit een reeks is voor deel drie, maar ik heb problemen met deel 1
Heb net weer eens ge-īnstalleerd [onder Vista], maar het werkt niet, ook niet na het proberen van verschillende compatibiliteits opties.
Wat nu?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)000034543/index.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef The_Dean het volgende:
De wat? Ik heb hem zelfs legaal, incl Counterstrike en The Aftermath... maar dat First Decade zegt me niks
je moet RA1 als volgt installeren:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet dat dit een reeks is voor deel drie, maar ik heb problemen met deel 1
Heb net weer eens ge-īnstalleerd [onder Vista], maar het werkt niet, ook niet na het proberen van verschillende compatibiliteits opties.
Wat nu?
de exemplaren op de the first decade zijn geheel geupdate EN er wordt tijdens de installatie al de compatibiliteits instellingen gezet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Maar nu vraag ik me af wat er softwarematig anders aan is dan mijn los exemplaar?
Wellicht toch maar eens naar kijken binnenkort... maar ondertussen niks aan mijn probleem te doen?
Gisteravond wilde ik met 2 vrienden online gamen, we kregen allemaal die melding, bij mij ging ie gewoon updaten naar 1.08 en bij die andere 2 niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Huh ik kan opeens niet meer online spelen![]()
Hij geeft aan dat er een patch is die je moet downloaden anders kom je niet online. Wil ik deze downloaden dan zegt hij; 'Patch is not available?' Een andere jongen wat dit spel heeft, heeft hetzelfd probleem... Herkennen mensen dit?
In die laatste battle met de Allies' heb ik ongeveerd alles wat ik heb meerdere malen afgevuurd op die brug maar het wil niet lukken. Heb een proton colider afgevuurd, meerdere vliegtuigen en heb een stel tanks 10 minuten lang laten knallen op één plek... Allemaal zonder resultaat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Devolution het volgende:
Bruggen kun je gewoon vernietigen met o.a. tanks. Gewoon een gedwongen aanval op de brug doen
Sterk, doe de update is? misschien is het verholpenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
In die laatste battle met de Allies' heb ik ongeveerd alles wat ik heb meerdere malen afgevuurd op die brug maar het wil niet lukken. Heb een proton colider afgevuurd, meerdere vliegtuigen en heb een stel tanks 10 minuten lang laten knallen op één plek... Allemaal zonder resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |