zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef neggix het volgende:
Voor alle zeikerds over het inzoomen/Uitzoomen...
Er is een trainer van BReWrS waarmee je het in/uitzoomen kunt regelen.
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan danquote:Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..
quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan dan
kennelijk gaat het dus niet goed als je em enabled laat...quote:ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
voor yuri is dat inderdaaad 1.001, red alert 2 heeft als laatste versie 1.006quote:Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef Devolution het volgende:
En met laatste patch bedoel je 1.001?
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..quote:Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)
anders kies je voor de optie: Aggressive stand, dan legen ze wel alles
Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knopquote:Op maandag 10 november 2008 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..
Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het landquote:Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef PhoenixNLx het volgende:
withdrawl?![]()
maar ik heb ra3 nog keer gespeeld... ik vind het zo onzinnig dat alles over water kan en zelfs boten enzo op het land kunnen...
gewoon lekker ra1 style is beter... soviet over land beter, alies over water... doe daar iets mee en niet zo makkelijk alle units alle functies geven, vliegen, varen etc.
Op het water had je juist de sterkste units (aircraft carriers/dreadnoughts). DIe waren ook niet zo makkelijk uitgeschakeld omdat ze van grote afstand gebouwen konden slopen en een stevige armor hadden. Nu er in RA3 veel meer units amphibious zijn, zijn die units veel kwetsbaarder.quote:Op maandag 10 november 2008 18:36 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het land. De amphibious vehicles kunnen natuurlijk over land en water, en de Jappen hebben nog een aantal units die land/air zijn, of water/air... Maar verder is dat hetzelfde als in de vorige RA's. Vind het juist wel leuk dat het water er in dit deel meer bij betrokken wordt, in de vorige delen was het vechten via water altijd een bijzaak.
er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Is deze RA te vergelijken met de laatste Tiberian game ?
Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?
Of komt er zowaar eens echt tactiek bij kijken ipv mass-dit of mass-dat ?
Najah, met alleen tanks komt je meestal niet ver aangezien deze geen Anti-Air hebben. Maar met een hele zooi tanks, wat AA en wat Artillerie kom je een heel eind >,< .quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Is deze RA te vergelijken met de laatste Tiberian game ?
Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?
Of komt er zowaar eens echt tactiek bij kijken ipv mass-dit of mass-dat ?
RA3 is multiplayer absoluut niet "bouw x warfactories en daarna x tanks". Wie dat denkt speelt of het spel niet of zit n00bgames te spelen online. Download maar eens wat replays van www.red3.org en kijk zelf.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...
Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef raulbouli het volgende:
Die gekke japanners zijn trouwens nu al mijn favoriet.....
Hier ook, ik heb altijd al een zwak voor de Allies gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 19:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn favoriete faction is die van de Allies.
Ik vind het heerlijk die manier, doet mij een beetje denken aan de manier van C&C Generalsquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet worden
En terrecht, moet je maar op medium spelenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
Gisteren even getest. is toch ook niet alles hoor.. de vliegtuigen zijn dermate dom, dat ze dan gaan rondvliegen boven het vliegveld als je al je vliegtuigen terug wilt hebben.. Dus per 4 moet je ze een vliegveld aanwijzen..quote:Op maandag 10 november 2008 14:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knop.
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)quote:Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
Heb ongeveer dezelfde settings als jij. Ik heb even een ander spel geladen en die is nu ook traag. Videokaart naar de klote?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |