abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 14:20:32 #101
82589 S-Two
barba macacu
pi_63101553
Ik kwam er gisteren pas achter dat hij al uit is , twijfel om hem te gaan kopen...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 10 november 2008 @ 14:20:33 #102
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_63101558
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:25 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..
Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knop .
pi_63108312
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef PhoenixNLx het volgende:
withdrawl?

maar ik heb ra3 nog keer gespeeld... ik vind het zo onzinnig dat alles over water kan en zelfs boten enzo op het land kunnen...

gewoon lekker ra1 style is beter... soviet over land beter, alies over water... doe daar iets mee en niet zo makkelijk alle units alle functies geven, vliegen, varen etc.
Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het land . De amphibious vehicles kunnen natuurlijk over land en water, en de Jappen hebben nog een aantal units die land/air zijn, of water/air... Maar verder is dat hetzelfde als in de vorige RA's. Vind het juist wel leuk dat het water er in dit deel meer bij betrokken wordt, in de vorige delen was het vechten via water altijd een bijzaak.
  maandag 10 november 2008 @ 18:44:09 #104
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63108482
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:36 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Lang niet alles kan over water. En de boten kunnen ook niet op het land . De amphibious vehicles kunnen natuurlijk over land en water, en de Jappen hebben nog een aantal units die land/air zijn, of water/air... Maar verder is dat hetzelfde als in de vorige RA's. Vind het juist wel leuk dat het water er in dit deel meer bij betrokken wordt, in de vorige delen was het vechten via water altijd een bijzaak.
Op het water had je juist de sterkste units (aircraft carriers/dreadnoughts). DIe waren ook niet zo makkelijk uitgeschakeld omdat ze van grote afstand gebouwen konden slopen en een stevige armor hadden. Nu er in RA3 veel meer units amphibious zijn, zijn die units veel kwetsbaarder.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63124896
Is deze RA te vergelijken met de laatste Tiberian game ?

Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?

Of komt er zowaar eens echt tactiek bij kijken ipv mass-dit of mass-dat ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63125744
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:

Dus in multiplayer wint degene die als eerste 20 war factories en 200 tanks heeft gebouwd ?

er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:36:19 #108
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_63126392
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:

Najah, met alleen tanks komt je meestal niet ver aangezien deze geen Anti-Air hebben. Maar met een hele zooi tanks, wat AA en wat Artillerie kom je een heel eind >,< .
pi_63130380
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:

[..]

er zit hier iemand die anders denkt te beweren maar in princiepe is dat bij elke c&c het geval...
RA3 is multiplayer absoluut niet "bouw x warfactories en daarna x tanks". Wie dat denkt speelt of het spel niet of zit n00bgames te spelen online. Download maar eens wat replays van www.red3.org en kijk zelf.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_63130536
Zo, ben eindelijk eens uit mijn hol gekropen naar een week voltijd spelen.... verslavend..

(ben zelf groot C&C + RA fan, alle delen origineel enz enz enz) Heb de singleplayer uitgespeeld al met alle 3 gevallen. Leuk, maar het verhaal is niks boeiends... vanavond maar eens ouderwets online gaan spelen :-)

Die gekke japanners zijn trouwens nu al mijn favoriet.....
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:49:50 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63131289
ik heb gisteren ook voor het eerst ff serieus kunnen spelen.
Conclusie: Het is een leuke game, maar ik vind het er graphisch niet zo best uit zien. Ik ben de eerste die zegt dat graphics niet het belangrijkste zijn, maar ik vond Tiberium Wars er echt veel beter uit zien. Dat is wat me het voornaamste tegenvalt bij het spel.

Dat je met een hele zooi tankjes kunt winnen is hier zeker niet aan de orde. Met elke unit is er wel een andere unit die je makkelijk aan kan. Dat is wel mooi
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:06:36 #112
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63136594
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef raulbouli het volgende:
Die gekke japanners zijn trouwens nu al mijn favoriet.....
Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet worden
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:17:23 #113
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_63136950
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 @ 19:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

Mijn favoriete faction is die van de Allies.
Hier ook, ik heb altijd al een zwak voor de Allies gehad.
pi_63137496
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

Mijn favoriete faction is die van de Allies. Ik kan maar niet wennen aan de manier van bouwen bij de Japanners. Ik vergeet zoo vaak dat ik nog een Core heb staan die nog uitgepakt moet worden
Ik vind het heerlijk die manier, doet mij een beetje denken aan de manier van C&C Generals

Ik vind alleen de units zwak qua defense van de japanners
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:02:28 #115
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63140488
Net 2 potjes over hamachi gedaan. 2x was ik soviets en deed het nogal goed. Bij het 2e potje had ik zo tegen het eind nog m'n MCV ergens verstopt, en besloot alleen maar flaktroopers te maken. 40 flaktroopers later komt er zo'n Japans hero unit die ze in 1 klap allemaal doodt
When all else fails, you always have delusion.
pi_63141957
Met die jappen valt niet te spelen, alles veels te duur..... net 2 potjes online gedaan als soviets, 2 maal gewonnen
  woensdag 12 november 2008 @ 11:10:32 #117
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63153342
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
pi_63155599
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik heb een intel core duo met 2 gig geheugen en een 8800 geforce maar het spel is niet vooruit te branden op High settings.
En terrecht, moet je maar op medium spelen

Welke intel core duo heb je trouwens ? (hoevel GHz) en die 2gig gebruik je icm met XP of Vista ?

En welke 8800 heb je ? (GT, GTS, GTX)

Ter vergelijking, ik heb een AMD6000+, 4gig intern, 2x 8800gts, vista en speel alles op high inc de AA8x

Vlekkeloos
  woensdag 12 november 2008 @ 13:22:16 #119
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63156824
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:20 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Maar de vliegvelden hebben wel een withdraw-knop .
Gisteren even getest. is toch ook niet alles hoor.. de vliegtuigen zijn dermate dom, dat ze dan gaan rondvliegen boven het vliegveld als je al je vliegtuigen terug wilt hebben.. Dus per 4 moet je ze een vliegveld aanwijzen..

Ook eindelijk na 4 pogingen dat veld gehaald (mt rushmore). 5 vliegvelden bouwen, 3 met carpetbombers en 2 met normale bommen. spy in de energycentrale en knallen maar. had daarvoor ook even een carpetbomber over die energycentrales gehaald, *plop* de helft weg

Ik dus met een klein beetje geluk dat gebouw platgekregen, mission updated, kill the president.. huh, uh, waar is ie? 2 minuten later: mission failed.. kut!

goed, gelukkig auto-save, dus toen alsnog ff die chap direct kennis laten maken met 10-tonner bommen
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)

[ Bericht 19% gewijzigd door Bootje84 op 12-11-2008 13:27:48 ]
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 12 november 2008 @ 14:27:44 #120
2964 Armageddon
pi_63158958
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

[..]

Hier Core2Duo E6600, Gforce 8800GTX in combinatie met 2 Gb geheugen en windows Vista. Werkt als een trein! heb je je AA veel te hoog staan oid..? bij mij staan de settings op max, behalve de AA, die staat op de standaardsetting. (Resolutie is ook max btw)
Heb ongeveer dezelfde settings als jij. Ik heb even een ander spel geladen en die is nu ook traag. Videokaart naar de klote?
pi_63160299
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Heb ongeveer dezelfde settings als jij. Ik heb even een ander spel geladen en die is nu ook traag. Videokaart naar de klote?
Driver update ?

Swapfile settings niet meer in orde ?
Hoe warm wordt de videokaart/processor e.d. ? Denk dat je daar beter eerst naar kan kijken.....

Of typ ik nu abracadabra

[ Bericht 9% gewijzigd door raulbouli op 12-11-2008 15:21:31 ]
pi_63161763
Ik vind het op zich wel vermakelijk, alleen vind ik die vloot van de Japanners wel heel vervelend... Al iets te vaak meegemaakt dat die Naginata cruisers mn hele vloot platleggen, en dat ze dan met die battleships je hele basis aan puin schieten vanaf een afstand waar je u tegen zegt... Maar op zich, wel beter qua balance, zo hebben alle facties wel hun eigen gebieden waar ze beter op zijn, of het nou zee, land of lucht is...

Verder blijft mijn favoriete leger toch wel de Soviets

PS: Heeft er verder nog iemand last van het feit dat je upgrades bij de allies soms niet goed doorgevoerd worden? Laatst had ik een game waarin ze één van mn cyards eruit schoten, maar toen kon ik ook direct geen aircraft carriers bouwen, terwijl mijn andere cyard ook die upgrades had (heightened en max. clearance)... Vond het maar een wazig...
pi_63162099
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef AidenBurn het volgende:
PS: Heeft er verder nog iemand last van het feit dat je upgrades bij de allies soms niet goed doorgevoerd worden? Laatst had ik een game waarin ze één van mn cyards eruit schoten, maar toen kon ik ook direct geen aircraft carriers bouwen, terwijl mijn andere cyard ook die upgrades had (heightened en max. clearance)... Vond het maar een wazig...
Dit komt omdat je gebouwen als Allies "linked" (lees: in de buurt moeten staan van) moeten zijn met de Con-Yard. Als er dus eentje vernield wordt dan verliezen alle "linked" gebouwen van die voormalige Con-Yard hun Tech-upgrades.

Zijn er al mods?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 november 2008 @ 16:49:26 #124
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63163016
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
Je kunt de AA ook gewoon op zn hoogst zetten hoor Ik heb dezelfde opstelling als jij (1600x1200 als reso), met het verschil dat ik 4GB heb. Maar die 2 extra GB maken voor AA niets uit
  woensdag 12 november 2008 @ 16:50:27 #125
2964 Armageddon
pi_63163047
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:14 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Driver update ?

Swapfile settings niet meer in orde ?
Hoe warm wordt de videokaart/processor e.d. ? Denk dat je daar beter eerst naar kan kijken.....

Of typ ik nu abracadabra
GPU temp is 114c. Is dat niet een beetje te heet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')