moest je tenminste nog moeite doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Al heeft dat unit voor unit bouwen ook wel z'n charme
Ik ga steeds voor het decolleté... Het nadeel is wel dat ik geen fuck meekrijg van wat ze me allemaal verteldquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je naar dr mooie blauwe ogen kijkt of naar dr imposante decolleté?
das idd wel bout, mits je heel veel harvesters hebt heb je een maximale constante flow van geld.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:44 schreef DrDentz het volgende:
De ore fields zijn er ook gewoon tussenuit genaaid.
Westwood,we missen jequote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef DrDentz het volgende:
Het hoort gewoon bij Red Alert dat die geldkarren over velden grazen vind ik. Als je dat er al uit gooit, wat is dan nog heilig.
Concrete Wallquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Red Alert 1 zag er niet cartoony uit zeker? Met uitzondering van de plaatjes van de units die je kon bouwen.
[ afbeelding ]
meer overzicht is heilig...quote:Op donderdag 27 november 2008 12:56 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vraag me het volgende af: Als de camera veel hoger word gezet of het dan ook wat relaxter speelt.
hoaxquote:
Dezelfde vraag hierquote:Op donderdag 6 november 2008 09:41 schreef Komakie het volgende:
Heeft er iemand een poster met al die vrouwen van RA3 digitaal.
Die je zeg maar bij het spel krijgt, maar dan dus digitaal
Leuk als achtergrond denk ik
Goed, zie mijn toppikquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:00 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hoe is het met je auto trouwens.
Uithouden en in de tussentijd vliegvelden bouwen en bombarderen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Tism het volgende:
[Tip gevraagd: Level 12, Allies]
In dit level moet je verhinderen dat de totaal ontspoorde, uitzinnige, doorgedraaide en helemaal de kluts kwijt zijnde en krankzinnige President de 3 energiecentrales activeert om z'n superwapen op jou te kunnen botvieren, en dat hij 't controle centrum daarvan bereikt. Hij rijd in dit level in z'n limo om 't speelveld heen, bewaakt door 3 stratofighters.
Ik heb verschillende taktieken toegepast maar ik kom er niet door, het is steeds dat ik tijd te weinig heb om genoeg mankracht te kunnen opbouwen om hem tegen te houden, heel frustrerend mag ik wel zeggen..![]()
Hoe doen jullie 't?
Vandaag dus al niet meer...quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
21 euro incl. verzendkosten bij Play.com. Alleen deze week.
Tip:quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Tism het volgende:
[Tip gevraagd: Level 12, Allies]
In dit level moet je verhinderen dat de totaal ontspoorde, uitzinnige, doorgedraaide en helemaal de kluts kwijt zijnde en krankzinnige President de 3 energiecentrales activeert om z'n superwapen op jou te kunnen botvieren, en dat hij 't controle centrum daarvan bereikt. Hij rijd in dit level in z'n limo om 't speelveld heen, bewaakt door 3 stratofighters.
Ik heb verschillende taktieken toegepast maar ik kom er niet door, het is steeds dat ik tijd te weinig heb om genoeg mankracht te kunnen opbouwen om hem tegen te houden, heel frustrerend mag ik wel zeggen..![]()
Hoe doen jullie 't?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |