abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63347660
Ik ben nu bezig met the empire. Het is dat ik niet zoveel tijd heb anders had ik het al wel gehaald
pi_63348137
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Welke locatie?
In spoiler dan maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Beter nog, welke allerlaatste missie?
Als je van links naar rechts speelt, die van de Jappen.
pi_63360329
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak

voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..

overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen
pi_63398600
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef mschol het volgende:
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak

voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..

overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen

Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_63399315
Shogun Battleships
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_63400556
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
pi_63412242
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
Met overdreven bedoel ik persoonlijk ook een klein beetje meer

Het heeft geen zin om als de Soviets/Allies met gelijke units watergevechten te beginnen tegen de Jappen, tenzij je gewoon slimmer kan plannen dan je tegenstander !!111!!11
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:12:38 #209
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63499612
Hoi,

Ik heb het probleem dat de muis af en toe niet klikt. Ongeveer 10 seconden lang, één keer in de twee minuten. Ook lopen af en toe mijn mannetjes spontaan naar de construction yard. Het gerucht gaat dat dit een soort anti-piracy beveiliging van EA is. Kan iemand mij hier zekerheid over geven?

Thx

Mod maar weg als dit teveel tegen het beleid ingaat
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_63513855
Ik vind het echt een enorm kutspel. Die cartoony look alleen al, die transformer robots, jezus. Red Alert 1 was geweldig, Red Alert 2 ging nog maar dit.. het enige goede zijn die geile wijven in de tussenfilmpjes. Electronic Arts heeft dit spel gemaakt voor 10-jarige yanks die met robots willen vechten. Het heeft voor mj niks meer met de originele Command and Conquer Red Alert serie te maken.
pi_63514655
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het echt een enorm kutspel. Die cartoony look alleen al, die transformer robots, jezus. Red Alert 1 was geweldig, Red Alert 2 ging nog maar dit.. het enige goede zijn die geile wijven in de tussenfilmpjes. Electronic Arts heeft dit spel gemaakt voor 10-jarige yanks die met robots willen vechten. Het heeft voor mj niks meer met de originele Command and Conquer Red Alert serie te maken.
Red Alert 1 zag er niet cartoony uit zeker? Met uitzondering van de plaatjes van de units die je kon bouwen.

pi_63515289
Nee, dat ziet er goed uit. De laatste 10 jaar is de serie pas de mist in gegaan.
pi_63518119
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat ziet er goed uit. De laatste 10 jaar is de serie pas de mist in gegaan.
Hardrebel heeft wel een punt.. RA1 zag er ook verre van realistisch uit...
alleen doordat het nu 3d is valt het (denk ik) veel meer op..
pi_63518768
Vind ik niet, en de tussenfilmpjes waren ook geen slechte comedy.
pi_63518821
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik niet, en de tussenfilmpjes waren ook geen slechte comedy.
de filmpjes zijn imho niet erg veranderd, alleen over de tijd meer bekendere acteurs erin.. voor de rest nog steeds fout en matig geacteerd
pi_63519113
Denk je dat er ooit nog iets goeds in de C&C reeks komt of is het definitief voorbij?
pi_63519508
Het is over Finisht. Een remake van deel 1 zou ook wel leuk zijn.
pi_63519866
Dat zou geweldig zijn, met gewoon de hedendaags updates erin. Wel 2D natuurlijk. Maar niet tank voor tank laten bouwen, gewoon 30 tegelijk aanklikken etc.
pi_63519873
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Denk je dat er ooit nog iets goeds in de C&C reeks komt of is het definitief voorbij?
ik weet het niet, ik vermaak mij (tot m'n verbazing) nog redelijk met RA3, maar al wel minder dan met C&C3 (welke gewoon wel echt goed was imho, op wat technische oneffenheden na..)

maar ik blijf er bij dat alle 2d versies de beste blijven, al was dus c&c3 errug goed
RA2:YR speel ik nog dagelijk
pi_63519919
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou geweldig zijn, met gewoon de hedendaags updates erin. Wel 2D natuurlijk. Maar niet tank voor tank laten bouwen, gewoon 30 tegelijk aanklikken etc.
en een iets uitgebalanceerdere AI, die niet na exact 10 minuten gaat steamrollen op een onmogelijke manier
pi_63520077
Al heeft dat unit voor unit bouwen ook wel z'n charme
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:51:38 #222
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63520643
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:12 schreef WurM het volgende:
Hoi,

Ik heb het probleem dat de muis af en toe niet klikt. Ongeveer 10 seconden lang, één keer in de twee minuten. Ook lopen af en toe mijn mannetjes spontaan naar de construction yard. Het gerucht gaat dat dit een soort anti-piracy beveiliging van EA is. Kan iemand mij hier zekerheid over geven?

Thx

Mod maar weg als dit teveel tegen het beleid ingaat
Reinstall lijkt te werken, thx allemaal!
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_63555510
Hallo kan iemand me helpen?

Heb net RA3 gedownload, als ik hem wil installeren dan geeft ie een fout melding:

Command line option syntax error, press/? for help.

Plzzz, wil spel graag spellen.
pi_63556062
check je windows installer versie
pi_63556693
quote:
Op donderdag 27 november 2008 03:03 schreef naruto777 het volgende:
Hallo kan iemand me helpen?

Heb net RA3 gedownload, als ik hem wil installeren dan geeft ie een fout melding:

Command line option syntax error, press/? for help.

Plzzz, wil spel graag spellen.
Gedownload?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')