In spoiler dan maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van links naar rechts speelt, die van de Jappen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Beter nog, welke allerlaatste missie?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef mschol het volgende:
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak
voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..
overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imhoquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
Met overdreven bedoel ik persoonlijk ook een klein beetje meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
Red Alert 1 zag er niet cartoony uit zeker? Met uitzondering van de plaatjes van de units die je kon bouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het echt een enorm kutspel. Die cartoony look alleen al, die transformer robots, jezus. Red Alert 1 was geweldig, Red Alert 2 ging nog maar dit.. het enige goede zijn die geile wijven in de tussenfilmpjes. Electronic Arts heeft dit spel gemaakt voor 10-jarige yanks die met robots willen vechten. Het heeft voor mj niks meer met de originele Command and Conquer Red Alert serie te maken.
Hardrebel heeft wel een punt.. RA1 zag er ook verre van realistisch uit...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat ziet er goed uit. De laatste 10 jaar is de serie pas de mist in gegaan.
de filmpjes zijn imho niet erg veranderd, alleen over de tijd meer bekendere acteurs erin.. voor de rest nog steeds fout en matig geacteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik niet, en de tussenfilmpjes waren ook geen slechte comedy.
ik weet het niet, ik vermaak mij (tot m'n verbazing) nog redelijk met RA3, maar al wel minder dan met C&C3 (welke gewoon wel echt goed was imho, op wat technische oneffenheden na..)quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Denk je dat er ooit nog iets goeds in de C&C reeks komt of is het definitief voorbij?
en een iets uitgebalanceerdere AI, die niet na exact 10 minuten gaat steamrollen op een onmogelijke manierquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou geweldig zijn, met gewoon de hedendaags updates erin. Wel 2D natuurlijk. Maar niet tank voor tank laten bouwen, gewoon 30 tegelijk aanklikken etc.
Reinstall lijkt te werken, thx allemaal!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:12 schreef WurM het volgende:
Hoi,
Ik heb het probleem dat de muis af en toe niet klikt. Ongeveer 10 seconden lang, één keer in de twee minuten. Ook lopen af en toe mijn mannetjes spontaan naar de construction yard. Het gerucht gaat dat dit een soort anti-piracy beveiliging van EA is. Kan iemand mij hier zekerheid over geven?
Thx
Mod maar weg als dit teveel tegen het beleid ingaat
Gedownload?quote:Op donderdag 27 november 2008 03:03 schreef naruto777 het volgende:
Hallo kan iemand me helpen?
Heb net RA3 gedownload, als ik hem wil installeren dan geeft ie een fout melding:
Command line option syntax error, press/? for help.
Plzzz, wil spel graag spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |