abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63291180
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef Nietmachine2 het volgende:
Eh, Apollo's of Migs maken?
We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15 en ben (nog) niet van dusdanig niveau dat ik net zo snel fatsoenlijk veel MIGs/Appollo's heb....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 17 november 2008 @ 17:21:55 #182
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63293509
quote:
Op maandag 17 november 2008 03:49 schreef maartena het volgende:
Shogun Executioner!
Leuk level hè..? vond het ook wel bruut.. hoppa, 3 zwaarden in de grond *boem* weg basis. tesla coils..? kom maar, graag zelfs :p
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63293860
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15 en ben (nog) niet van dusdanig niveau dat ik net zo snel fatsoenlijk veel MIGs/Appollo's heb....
Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_63300205
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:36 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
pi_63301170
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Help?
Zorgen dat je de tegenstander al dood hebt, voordat die dat kan bouwen

Maaruh... wanneer is die lan nou ?
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  maandag 17 november 2008 @ 21:52:38 #186
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_63301233
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdient
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_63303015
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ten eerste maak ik hem niet belachelijk, dat is iig niet de bedoeling. Maar voor het belachelijk maken, daar is FOK toch voor? Anyway, ik geef hem een suggestie dat ie Apollo's of Migs moet maken om die Sky Wings te counteren, dan krijg je te horen dat ie daar nog niet goed genoeg voor is om die snel te hebben. Tsja, ik weet het niet hoor maar wat moet ik dan nog zeggen? Als je je tegenstander 12-15 van die dingen laat maken ben je toch al lang bezig dus over snel zijn zullen we het maar niet hebben. Als je je tegenstander ongehinderd 12-15 van die dingen laat maken ben je ook niet goed bezig. Ja, tenzij je graag van die "no rush 30 minutes, no sw" games wilt hebben.
pi_63303028
allies & soviets op medium uit gespeeld.. en vind et allemaal wel meevallen hoe moeilijk et is...
dat einde van de allies:
pi_63303049
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdient
Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.
pi_63303075
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef mschol het volgende:
allies & soviets op medium uit gespeeld.. en vind et allemaal wel meevallen hoe moeilijk et is...
dat einde van de allies:
Helaas zijn die missies al sinds RA2 (te) makkelijk. Allies op hard uitgespeeld, walk in the park.
pi_63303428
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.
nee je loopt iedereen af te branden omdat JIJ vindt dat ze "newbie's" zijn. echter kan je daar, zolang je niet tegen iemand hebt gespeeld, een degelijk oordeel over geven.. dan moet je zeker niet puberale termen als n00b gaan gebruiken
dat ze een andere stijl preferen is misschien niet leuk voor jou; maar daar hoef je mensen niet voor af te kraken.. c&c leent zich voor iedere speelstijl...
pi_63305412
CNC leent zich niet voor elke speelstijl. Het is gewoon een feit dat "rushen" de meest optimale speelstijl is en dat een boel mensen hier een verkeerde opvatting hebben van wat rushen eigenlijk inhoud (aangezien velen daar 20 Apocs bouwen en daarmee steamrollen onder verstaan). Ik heb verder helemaal niets tegen op welke speelstijl dan ook (heb ik ook al vaak genoeg gezegd) maar de CNC community met de fanboys hangt me de keel uit onderhand. Belachelijke, ononderbouwde opmerkingen dat de gameplay niet goed is, de units belachelijk zijn, de graphics zuigen en dat "rushen" nog mogelijk is. Speel het dan gewoon niet als je het niet aanstaat, feit is dat je RA1 van 14 jaar geleden toch niet terugkrijgt en dat die game heden ten dage ook enorm zou zuigen. Vervolgens worden topspelers (die dus rushen) met de rug aangekeken omdat ze rushen. Ze zijn noobs volgens jullie omdat ze rushen en games eindigen in 5 minuten. Dat is gewoon niet waar maar mensen zien dat niet, als je twee spelers met gelijke skill tegen elkaar zet is het 9 van de 10x niet de "rush" die het spel eindigt. Het is een fase van het spel waarin je probeert je tegenstander zoveel mogelijk te hinderen, maar ermee winnen zul je doorgaans nooit.

Overigens heb ik niet de intentie mensen voor noob uit te maken (ik zou ook niet weten waar ik dat gedaan heb behalve dan in die post die jij quote). Welke speelstijl je ook aanhangt, het maakt mij geen donder uit. Alleen hangt het me de keel uit dat "jullie" sinds de beta proberen de game naar jullie hand te zetten door EA te vragen om b.v. defences extreem te versterken, kunstmatige regels te verzinnen (superwapens aan / uit dat zijn gewoon dingen die echt bij CNC horen en dan zet je ze uit) die niet eens te meten zijn (wat is een rush dan, als we 10 mins no rush doen en ik pak intussen alle resources op de map in, is dat een rush?).
quote:
zolang je niet tegen iemand hebt gespeeld, een degelijk oordeel over geven..
Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik wel tegen iemand wil spelen om b.v. het tegendeel van z'n opmerking te bewijzen. Daar wordt dan weer nooit op ingegaan, rara hoe komt dat? Bang om te verliezen of desinteresse? Dat laatste zal het waarschijnlijk zijn.

Magoed, ga vooral verder met het spelen van een spel met kunstmatige regels om vervolgens na afloop weer te zeiken over die ene lul die die 30 minutes no rush regel brak of toch een superwapen bouwde.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:00:11 #193
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63305422
Soviets in RA2 wanneer Yuri zich tegen de rest keert, begin je moskou met links onderaan een basis en constant kirovs. Dat was nog best moeilijk vroeger. Denk dat ik het nu wel makkelijk aan zou kunnen
When all else fails, you always have delusion.
pi_63308313
Gheghe het is wel puur genieten hoor met onze Nietmachine
Nee waar het mij meer om ging is dat dit echt de one trick pony is van die kerel, alleen maar sea/sky wings (nu weer blij Nietmachine?) spammen en inderdaad op zon belachelijk tempo dat ik weliswaar al wel bezig ben met een airfield + javelins/flak troopers maar dat het er dus nog te veel zijn.
Niet dat het me verder uitmaakt wat jij/jullie ervan vinden, ik ben een C&C "noob" maar dat kan me weinig boeien, vind het spelletje gewoon leuk. Dan maar 8/10x verliezen
Mr. Prolapse 2009
pi_63308595
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.

Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Micromanagement is nu een stuk belangrijker en lastiger dan die debiele zogenaamde 'rush' strategie die jij beschrijft, dat kan echt iedereen die een beetje thuis is in RTS games.
pi_63321526
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:58 schreef Dragorius het volgende:
Gheghe het is wel puur genieten hoor met onze Nietmachine
Nee waar het mij meer om ging is dat dit echt de one trick pony is van die kerel, alleen maar sea/sky wings (nu weer blij Nietmachine?) spammen en inderdaad op zon belachelijk tempo dat ik weliswaar al wel bezig ben met een airfield + javelins/flak troopers maar dat het er dus nog te veel zijn.
Niet dat het me verder uitmaakt wat jij/jullie ervan vinden, ik ben een C&C "noob" maar dat kan me weinig boeien, vind het spelletje gewoon leuk. Dan maar 8/10x verliezen
Hoezo ik blij? Ik vraag gewoon wat nou precies het probleem is omdat sea wings compleet anders zijn dan sky wings. Sea wings zijn absoluut niet boeiend zolang jijzelf niet boven zee gaat zitten met je vliegtuigjes. Sky wings zijn absoluut wel boeiend aangezien ze boven land kunnen komen om je base te rapen. In dat geval counter je ze met Apollo's of Migs (als je Allies of Soviet speelt), maar Zodra je met die air units boven zee komt en er zijn Sea wings dan rapen die Sea wings je air units. Als die dude waar je tegen speelt alleen maar die sea / sky wings kan maken dan adviseer ik je alleen op land te bouwen, snel zorgen voor 3-4 Apollo's of Migs en verder tanks stampen. Als hij je aan komt vallen met Sky wings dan rape je hem met je Apollo's / Migs en als hij besluit in zee te blijven met Sea wings, #care. Intussen wel zorgen dat hij niet toekomt aan het maken van Shoguns want dan ben je weer het bokje.
pi_63337153
Gister de missies uitgespeeld, ik heb alleen nog geen UTP gelegd naar mn game machine dus ik was toegewezen op de skirmish. Deze is toch wel redelijk eenvoudig om te leggen
pi_63346384
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
pi_63346966
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
Welke locatie?
pi_63347369
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Beter nog, welke allerlaatste missie?
Mr. Prolapse 2009
pi_63347660
Ik ben nu bezig met the empire. Het is dat ik niet zoveel tijd heb anders had ik het al wel gehaald
pi_63348137
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Welke locatie?
In spoiler dan maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Beter nog, welke allerlaatste missie?
Als je van links naar rechts speelt, die van de Jappen.
pi_63360329
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak

voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..

overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen
pi_63398600
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef mschol het volgende:
1 ding zeker... de jappen zijn, op de special unit na, fucking zwak

voorbeeldje: ik heb +/- 10 anti-air vliegtuigjes
de allies hebben 2 apollo's en alle 10 zijn weg voor dat die ook maar 1 kunnen neerhalen..
mega sad..

overigens is die missie van pearl harbor zowiezo achterlijk... ik heb niet eens de tijd -iets- aan fatsoenlijke defenses neer te zetten en die allies komen al (op een nagenoeg onmogelijke manier) steamrollen

Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_63399315
Shogun Battleships
Mr. Prolapse 2009
pi_63400556
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alleen te water zijn ze overdreven sterk..
mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
pi_63412242
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha... niet overdreven sterk, zijn gemiddeld wel ietsjes sterker maar niet heel veel meer imho
Met overdreven bedoel ik persoonlijk ook een klein beetje meer

Het heeft geen zin om als de Soviets/Allies met gelijke units watergevechten te beginnen tegen de Jappen, tenzij je gewoon slimmer kan plannen dan je tegenstander !!111!!11
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:12:38 #209
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63499612
Hoi,

Ik heb het probleem dat de muis af en toe niet klikt. Ongeveer 10 seconden lang, één keer in de twee minuten. Ook lopen af en toe mijn mannetjes spontaan naar de construction yard. Het gerucht gaat dat dit een soort anti-piracy beveiliging van EA is. Kan iemand mij hier zekerheid over geven?

Thx

Mod maar weg als dit teveel tegen het beleid ingaat
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_63513855
Ik vind het echt een enorm kutspel. Die cartoony look alleen al, die transformer robots, jezus. Red Alert 1 was geweldig, Red Alert 2 ging nog maar dit.. het enige goede zijn die geile wijven in de tussenfilmpjes. Electronic Arts heeft dit spel gemaakt voor 10-jarige yanks die met robots willen vechten. Het heeft voor mj niks meer met de originele Command and Conquer Red Alert serie te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')