AI en rushen?quote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik heb net een 1v1 op een 2 player map gespeeld die een half uur duurde waarbij het constant heen en weer ging en die enorm spannend was. En natuurlijk benut je alle mogelijkheden van het spel, dat doen jullie juist niet imo.
Magoed, iedereen mag spelen zoals ie wil. Het probleem is alleen dat ik me ben gaan ergeren aan mensen zoals jullie die de game willen veranderen. Sinds de beta zijn er op het EA forum topics waarin mensen vragen om defences sterker te maken en meer van dat soort onzin. CNC is altijd een game geweest van actie en niet van campen, intussen proberen jullie met kunstmatige regels de game te veranderen en zijn er genoeg onder jullie die de topspelers in de game bijkans voor noobs uitmaken omdat ze rushen. Als je aan rushen een hekel hebt heb je dus een hekel aan RA3 en elke CNC game. Tegen de AI kun je dan ook niet spelen want zelfs die rushed. Hell, de AI speelt het spel zoals het moet, damn...
Help?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Dragorius het volgende:
FF een vraagje als rechtgeaarde RA3 Noob > Hoe stop ik in vredesnaam een Seawing Rush?![]()
We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15quote:
Leuk level hè..? vond het ook wel bruut.. hoppa, 3 zwaarden in de grond *boem* weg basis. tesla coils..? kom maar, graag zelfs :pquote:
Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
We hebben het hier over een heuse Sea Wing spam, niet een lullige 5-9 maar echt batches van 12-15en ben (nog) niet van dusdanig niveau dat ik net zo snel fatsoenlijk veel MIGs/Appollo's heb....
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:36 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je dan? Een knopje met "destroy all sea wings"? En zijn het nou sea wings of sky wings (zelfde unit, maar verschillende standen). Sea wings zijn juist weer niet te counteren met Apollo's / Migs. Misschien moet je gewoon uberhaupt voorkomen dat je tegenstander maar liefst 12-15 van die krengen kan maken. Das like, wel heel erg slecht spelen. Doe je al die tijd niets ofzo.
Zorgen dat je de tegenstander al dood hebt, voordat die dat kan bouwenquote:
Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdientquote:Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
Ten eerste maak ik hem niet belachelijk, dat is iig niet de bedoeling. Maar voor het belachelijk maken, daar is FOK toch voor? Anyway, ik geef hem een suggestie dat ie Apollo's of Migs moet maken om die Sky Wings te counteren, dan krijg je te horen dat ie daar nog niet goed genoeg voor is om die snel te hebben. Tsja, ik weet het niet hoor maar wat moet ik dan nog zeggen? Als je je tegenstander 12-15 van die dingen laat maken ben je toch al lang bezig dus over snel zijn zullen we het maar niet hebben. Als je je tegenstander ongehinderd 12-15 van die dingen laat maken ben je ook niet goed bezig. Ja, tenzij je graag van die "no rush 30 minutes, no sw" games wilt hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 21:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozert, ga alsjeblieft ergens anders je gal spuwen. In elke post probeer je mensen hier belachelijk te maken. Je kunt ook wel eens normaal antwoorden, zonder steeds neerbuigend te doen.
Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Eens. Plus dat hij voor het gebruik van het woord "like" eigenlijk al een ban verdient
Helaas zijn die missies al sinds RA2 (te) makkelijk. Allies op hard uitgespeeld, walk in the park.quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef mschol het volgende:
allies & soviets op medium uit gespeeld.. en vind et allemaal wel meevallen hoe moeilijk et is...
dat einde van de allies:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Hihi. Zijn een boel mensen hier op hun teentjes getrapt omdat ze als "noob" gezien worden :d.
Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik wel tegen iemand wil spelen om b.v. het tegendeel van z'n opmerking te bewijzen. Daar wordt dan weer nooit op ingegaan, rara hoe komt dat? Bang om te verliezen of desinteresse? Dat laatste zal het waarschijnlijk zijn.quote:zolang je niet tegen iemand hebt gespeeld, een degelijk oordeel over geven..
Micromanagement is nu een stuk belangrijker en lastiger dan die debiele zogenaamde 'rush' strategie die jij beschrijft, dat kan echt iedereen die een beetje thuis is in RTS games.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.
Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Hoezo ik blij? Ik vraag gewoon wat nou precies het probleem is omdat sea wings compleet anders zijn dan sky wings. Sea wings zijn absoluut niet boeiend zolang jijzelf niet boven zee gaat zitten met je vliegtuigjes. Sky wings zijn absoluut wel boeiend aangezien ze boven land kunnen komen om je base te rapen. In dat geval counter je ze met Apollo's of Migs (als je Allies of Soviet speelt), maar Zodra je met die air units boven zee komt en er zijn Sea wings dan rapen die Sea wings je air units. Als die dude waar je tegen speelt alleen maar die sea / sky wings kan maken dan adviseer ik je alleen op land te bouwen, snel zorgen voor 3-4 Apollo's of Migs en verder tanks stampen. Als hij je aan komt vallen met Sky wings dan rape je hem met je Apollo's / Migs en als hij besluit in zee te blijven met Sea wings, #care. Intussen wel zorgen dat hij niet toekomt aan het maken van Shoguns want dan ben je weer het bokje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:58 schreef Dragorius het volgende:
Gheghe het is wel puur genieten hoor met onze Nietmachine
Nee waar het mij meer om ging is dat dit echt de one trick pony is van die kerel, alleen maar sea/sky wings (nu weer blij Nietmachine?) spammen en inderdaad op zon belachelijk tempo dat ik weliswaar al wel bezig ben met een airfield + javelins/flak troopers maar dat het er dus nog te veel zijn.
Niet dat het me verder uitmaakt wat jij/jullie ervan vinden, ik ben een C&C "noob" maar dat kan me weinig boeien, vind het spelletje gewoon leuk. Dan maar 8/10x verliezen
Welke locatie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
Beter nog, welke allerlaatste missie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Net de allerlaatste missie gehaald. De locatie was toch een verrassing, ik had nooit meegekregen dat deze plek in het spel zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |