abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:20:49 #151
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63228084
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Wat is nou 30 euro als je het probleem in één keer oplost in vergelijking met je kaart een paar weken kwijt zijn? Wat zou jij doen? Ik weet het niet hoor. Kan aan mij liggen.
Ik zou naar de winkel rijden waar ik hem gekocht heb, en omruilen

Net nog even een blunder gemaakt.. missie 1 bij de EotrS.. Sta lekker met 15 man rond een sovjet supergenerator, blaas dat ding lekker om, maar daarna komt er een soort mushroom uit.. toen had ik nog 6 poppetjes over
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:35:18 #152
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63228517
Ook maar eens echt begonnen met het spel. Viel me meteen op dat het niet echt meer mogelijk was om te resource rushen? Of sla ik de plank helemaal mis en zie ik iets over het hoofd.

Net een potje skirmish met een maat gedaan, viel dik tegen. Resources rushen vind ik persoonlijk een van de leukere dingen die je in RTS games kan doen, maar dat element is er nu helemaal uit.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:59:37 #153
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63229265
Met de nieuwe cooler komt de temp nog niet onder de 100 graden. Hij blijft op zo'n 105 graden hangen. Ken dat nou?
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:00:37 #154
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63229307
quote:
[PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #3
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:04:18 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_63229412
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef feelsgoodman het volgende:
Ook maar eens echt begonnen met het spel. Viel me meteen op dat het niet echt meer mogelijk was om te resource rushen? Of sla ik de plank helemaal mis en zie ik iets over het hoofd.

Net een potje skirmish met een maat gedaan, viel dik tegen. Resources rushen vind ik persoonlijk een van de leukere dingen die je in RTS games kan doen, maar dat element is er nu helemaal uit.
Is inderdaad niet echt meer mogelijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:06:32 #156
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63229482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Armageddon het volgende:
Met de nieuwe cooler komt de temp nog niet onder de 100 graden. Hij blijft op zo'n 105 graden hangen. Ken dat nou?
Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?

Heb je de koelpasta vervangen..? En een beetje goed de koeler gemonteerd..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:06:45 #157
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63229486
Nou je kan altijd overal een refinery bij bouwen, werkt nog best prima, je hoeft ook in het begin niet gelijk tanks te pompen, kan je later wel doen met meerdere fabrieken terwijl de rest dan uit geld raakt. Het werkt bij mij iig wel. Dan hebben we allebei een leger die ongeveer evengroot is terwijl de ene eerder begon met bouwen dan de ander.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:09:12 #158
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63229559
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.

Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:11:44 #159
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63229627
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?

Heb je de koelpasta vervangen..? En een beetje goed de koeler gemonteerd..?
Niet meer zo nee.

Ja heb alles vervangen en koeler zit er strak tegenaan zoals in de handleiding beschreven.
pi_63230586
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef mholtkamp het volgende:
Geweldig het is me eindelijk gelukt. Ik wist helemaal niet dat het mogelijk was om een spy te vermommen :S
Mompelt iets van onder een steen gelegen..
pi_63238633
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.

Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_63242063
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Het woord n00b gebruiken
pi_63242233
Ja sorry, ik weet dat daarmee zich een hoop aangesproken voelen hier .
pi_63260211
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eens Als je het namelijk verkeerd doet, dan kan de tegenpartij een counter doen en ben je kapot.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_63260531
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eens Als je het namelijk verkeerd doet, dan kan de tegenpartij een counter doen en ben je kapot.
Tanks pompen en daarmee de tegenstander aanvallen is geen rushen maar is steamrollen. Rushen is aanvallen met een minima aan units en zo vroeg mogelijk.
  zondag 16 november 2008 @ 14:59:20 #166
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63263409
Je kan ook tanks pompen na 10 min en dan vinden de meeste mensen dat ook een ruhs omdat het zo snel gebeurt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63263514
De meeste mensen hebben er dan ook absoluut geen verstand van. 10 Minuten is trouwens laat in RA3 aangezien gemiddelde 1v1 potjes nog onder die 10 minuten eindigen.
  zondag 16 november 2008 @ 17:42:29 #168
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63267239
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:03 schreef Nietmachine2 het volgende:
De meeste mensen hebben er dan ook absoluut geen verstand van. 10 Minuten is trouwens laat in RA3 aangezien gemiddelde 1v1 potjes nog onder die 10 minuten eindigen.
Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63271094
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Devolution het volgende:

[..]

Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.
Dat ja. Voorbereiden en plannen
pi_63272078
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
pi_63275183
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)
pi_63275593
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)
Eensch... al moet ik stiekem bekennen, dat ik me ook vaak schuldig maak aan rushen... maar als de host dat niet wil, dan gedraag ik me netjes
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_63276160
quote:
Zit niet steeds iedereen af te zeiken die de voorkeur heeft bij een andere speelstijl dan die van jou
  zondag 16 november 2008 @ 23:31:12 #174
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63277019
quote:
Ik speel niet om te winnen, ik speel voor het hebben van plezier.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63278021
Ik heb net een 1v1 op een 2 player map gespeeld die een half uur duurde waarbij het constant heen en weer ging en die enorm spannend was. En natuurlijk benut je alle mogelijkheden van het spel, dat doen jullie juist niet imo.

Magoed, iedereen mag spelen zoals ie wil. Het probleem is alleen dat ik me ben gaan ergeren aan mensen zoals jullie die de game willen veranderen. Sinds de beta zijn er op het EA forum topics waarin mensen vragen om defences sterker te maken en meer van dat soort onzin. CNC is altijd een game geweest van actie en niet van campen, intussen proberen jullie met kunstmatige regels de game te veranderen en zijn er genoeg onder jullie die de topspelers in de game bijkans voor noobs uitmaken omdat ze rushen. Als je aan rushen een hekel hebt heb je dus een hekel aan RA3 en elke CNC game. Tegen de AI kun je dan ook niet spelen want zelfs die rushed. Hell, de AI speelt het spel zoals het moet, damn...
pi_63278360
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik heb net een 1v1 op een 2 player map gespeeld die een half uur duurde waarbij het constant heen en weer ging en die enorm spannend was. En natuurlijk benut je alle mogelijkheden van het spel, dat doen jullie juist niet imo.

Magoed, iedereen mag spelen zoals ie wil. Het probleem is alleen dat ik me ben gaan ergeren aan mensen zoals jullie die de game willen veranderen. Sinds de beta zijn er op het EA forum topics waarin mensen vragen om defences sterker te maken en meer van dat soort onzin. CNC is altijd een game geweest van actie en niet van campen, intussen proberen jullie met kunstmatige regels de game te veranderen en zijn er genoeg onder jullie die de topspelers in de game bijkans voor noobs uitmaken omdat ze rushen. Als je aan rushen een hekel hebt heb je dus een hekel aan RA3 en elke CNC game. Tegen de AI kun je dan ook niet spelen want zelfs die rushed. Hell, de AI speelt het spel zoals het moet, damn...
AI en rushen?

bij de oudere cnc's is standaard ingesteld dat hij de eerste 10/5 minuten niet aanvalt in de rules
come again?

in RA 1 was het enige wat de ai deed steamrollen, op een zwaar onrealistische manier..
ra2 varieerde wat meer maar daar duurde het 10 a 5 minuten voordat er een unit voorbij kwam...
in TS idem

dus het feit dat cnc een spel van actie is kan ik iig niet in de AI terug vinden.. (en heb toch behoorlijk wat rules.ini's bewerkt.. )
pi_63278513
Zover gaat m'n geheugen niet terug. Iig wacht de AI in RA3 niet zolang (iig niet op de moeilijkere standen). Anyway, ik zie skirmish dan ook voor mensen die of een illegale copy hebben, geen breedband inet hebben of mensen die het de skills ontbreekt om online te spelen (van die laatste groep zijn er alsnog genoeg die het wel proberen though, das wel weer cool ).
  maandag 17 november 2008 @ 03:49:37 #178
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_63280216
Shogun Executioner!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_63283153
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Dragorius het volgende:
FF een vraagje als rechtgeaarde RA3 Noob > Hoe stop ik in vredesnaam een Seawing Rush?
Help?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_63290422
Eh, Apollo's of Migs maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')