Ik zou naar de winkel rijden waar ik hem gekocht heb, en omruilenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat is nou 30 euro als je het probleem in één keer oplost in vergelijking met je kaart een paar weken kwijt zijn? Wat zou jij doen? Ik weet het niet hoor. Kan aan mij liggen.
Is inderdaad niet echt meer mogelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef feelsgoodman het volgende:
Ook maar eens echt begonnen met het spel. Viel me meteen op dat het niet echt meer mogelijk was om te resource rushen? Of sla ik de plank helemaal mis en zie ik iets over het hoofd.
Net een potje skirmish met een maat gedaan, viel dik tegen. Resources rushen vind ik persoonlijk een van de leukere dingen die je in RTS games kan doen, maar dat element is er nu helemaal uit.
Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Armageddon het volgende:
Met de nieuwe cooler komt de temp nog niet onder de 100 graden. Hij blijft op zo'n 105 graden hangen. Ken dat nou?
Niet meer zo nee.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat dit de beste oplossing was..?
Heb je de koelpasta vervangen..? En een beetje goed de koeler gemonteerd..?
Mompelt iets van onder een steen gelegen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef mholtkamp het volgende:
Geweldig het is me eindelijk gelukt. Ik wist helemaal niet dat het mogelijk was om een spy te vermommen :S
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Het leuke was juist snel tanks pompen en iemand rushen, of in iedergeval de optie om dit te doen. Nu moet je wachten totdat je geld hebt om dingen te maken. Vroegah was het gewoon als een gek voor de resources gaan en buildings spammen, great fun.
Lijkt er een beetje op dat ze het te noob friendly hebben willen maken, veel slomere pace lijkt het wel op.
Het woord n00b gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eensquote:Op zaterdag 15 november 2008 04:00 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het spel is juist een stuk moeilijker dan wat jij beschrijft. Wat jij beschrijft is juist voor n00bs.
Tanks pompen en daarmee de tegenstander aanvallen is geen rushen maar is steamrollen. Rushen is aanvallen met een minima aan units en zo vroeg mogelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Rushen is niet voor noobs... probeer het maar eensAls je het namelijk verkeerd doet, dan kan de tegenpartij een counter doen en ben je kapot.
Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:03 schreef Nietmachine2 het volgende:
De meeste mensen hebben er dan ook absoluut geen verstand van. 10 Minuten is trouwens laat in RA3 aangezien gemiddelde 1v1 potjes nog onder die 10 minuten eindigen.
Dat ja. Voorbereiden en plannenquote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan human vs human. Ik speel zelf als turtle en vind het het leukst om eerst flink te bouwen en uiteindelijk met een hoop tanks etc. de vijand te overweldigen.
maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
Eensch... al moet ik stiekem bekennen, dat ik me ook vaak schuldig maak aan rushen... maar als de host dat niet wil, dan gedraag ik me netjesquote:Op zondag 16 november 2008 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maare VEEL leuker is dan alleen maar tegen laadschermen en stat schermen aankijken (wat je krijgt als potjes van <10 minuten hebt, echt het spel leuk vinden is er dan ook niet meer bij omdat je niet alle mogelijkheden benut van het spel)
Zit niet steeds iedereen af te zeiken die de voorkeur heeft bij een andere speelstijl dan die van jouquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
Daarvoor heb je Sim City en Civilization. Jullie willen spelen op een manier die vreselijk ineffectief is in elke CNC game.
Ik speel niet om te winnen, ik speel voor het hebben van plezier.quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |