Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.quote:
ik kon er nog wel om lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hopelijker wordt het iets serieuzer (zo ver dat mogelijk is) zoals RA1. Vond de cartoonlook ingame wel grappig, maar de figuren in de tussenfilmpjes niet (behalve de dames dan, die mogen wel door).
Elk spel heeft zijn eigen sfeer, zijn eigen impressie en speelstijl. Zo kan je Supreme Commander misschien wel in hetzelfde genre plaatsen, het vergelijken met C&C is hetzelfde als een bus vergelijken met een tomatensoep.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
C&C is gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
RA2 komt uit 2000. Geweldig spel om via internet te spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Prachtig!Wanneer kwam RA2 eigenlijk uit?
Was ook een prima game. Enige nadeel vond ik dat het met de GDI echt te simpel was. Zelfs op hard.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.
Was een leuk hoogtepunt inderdaad.quote:Eindfilmje was echt heel erg lekker (dames in leuke kleding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |