Ik speel gekocht. Heb wel de beta erop staan..kan dat het probleem zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je gekocht? Gezien er hier downloaders zijn een terechte vraag.
Zo ja, het zal vast weer een probleem zijn die men over het hoofd gezien
heeft bij EA quality assurance.
Zo nee, je moet op een "andere patch wachten".
En downloaden van een spel wat je loopt te verkondigen als troep is lame.
Als het troep is moet je het uberhaupt niet willen spelen
Ik vraag niet waarom jij het download, ik vraag waarom je downloaden promoot.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef pberends het volgende:
Ik download het omdat ik verwacht dat het een kutspel wordt. Bovendien ben ik al genaaid omdat ik Tiberium Wars officieel gekocht had, terwijl het een baggerspel was dat zijn geld totaal niet waard was.
En ik vind dat EA gewoon een kutbedrijf, en ik ga het spel toch niet online spelen. Bovendien hebben we het geld dezer tijden wel harder nodig dan het aan uitgeven aan games.
Ik vind het trouwens tamelijk gestoord dat mensen een spel uberhaupt al pre-orderen. Wacht eerst de demo af, of download het, en koop 'm daarna pas.
Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef GI het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom jij het download, ik vraag waarom je downloaden promoot.
Ja, omdat het een spel is dat mensen graag kopen. Ik zie niet helemaal in waarom je het niet eens bent met anderen die 50 euro uitgeven aan iets. Het is hun geld niet het jouwe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.
Dat zou kunnen. Zeker als die *** bij EA het in dezelfde map gaan gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik speel gekocht. Heb wel de beta erop staan..kan dat het probleem zijn?
Zolang je nog fokt ipv je benen onder je lijf te werken zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef pberends het volgende:
En ik vind dat EA gewoon een kutbedrijf, en ik ga het spel toch niet online spelen. Bovendien hebben we het geld dezer tijden wel harder nodig dan het aan uitgeven aan games.
is dat wat waard..?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef uwbftp het volgende:
yooo, heb em net binnen.
Krijg er zelfs een ingame item voor warhammer online bij! lol
Jij geeft ook 18 euro per CD uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:58 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, omdat het een spel is dat mensen graag kopen. Ik zie niet helemaal in waarom je het niet eens bent met anderen die 50 euro uitgeven aan iets. Het is hun geld niet het jouwe.
Ik luister radio.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij geeft ook 18 euro per CD uit?
mag het nu aub weer over RA3 gaan..? dank uquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef GI het volgende:
[..]
Ik luister radio.
Als daar muziek mij genoeg interreseert ga ik op de site van de band kijken wat ze me aanbieden, en ja, soms koop ik dan de CD.
die gooi je ook niet, die lanceer jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Knoerdy het volgende:
ik hoorde dat je geen nukes meer kan gooien !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |