Hmm, 8800 hoort niet boven de 100 graden uit te komen. Ik zou eens kijken of je ventilatortje niet een beetje verstopt zit met stof.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
GPU temp is 114c. Is dat niet een beetje te heet?
LOL!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
dat je videokaart het nog doet is al meer uniek, hij zou eerder gewoon kapot gaan dan lagere framerate leveren...quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Armageddon het volgende:
Heb net de pc opengeschroefd. De fan is dus dood.
Iemand een idee waar ik een nieuwe fan kan halen voor een XFX 8800 GTS ?
En komt het dus daardoor dat m'n spellen schokken? Gaat ie op een lagere framerate draaien als ie te warm aan het worden is?
je mag idd blij zijn dat je videokaart nog leeft.. maar het kan alsnog zo zijn dat hij half kapot is... heb je nog garantie erop, of heb je zelf een fan erop gemonteerd?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Armageddon het volgende:
Heb net de pc opengeschroefd. De fan is dus dood.
Iemand een idee waar ik een nieuwe fan kan halen voor een XFX 8800 GTS ?
En komt het dus daardoor dat m'n spellen schokken? Gaat ie op een lagere framerate draaien als ie te warm aan het worden is?
Anderhalf jaar terug gekocht. Zal wel een jaar garantie zijn of niet? Ik heb zelf niets gedaan aan die kaart.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je mag idd blij zijn dat je videokaart nog leeft.. maar het kan alsnog zo zijn dat hij half kapot is... heb je nog garantie erop, of heb je zelf een fan erop gemonteerd?
als hij anderhalf jaar oud is kan je em vaak gewoon nog rma sturen, al weet ik niet wat garantie termijn van XFX is...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef Armageddon het volgende:
Nou net even getest. Computer twee uur uitgehad. 8800GTS op 60c en Red Alert gaat als de brandweer.
Kaart is gelukkig dus niet stuk. Computer maar weer uitgezet nu. Eerst even een cooler kopen.
Hoeft niet. Heb een Twin Turbo Cooler gekocht van Arctic Cooling, besteld bij afuture.nl voor 35 euro incl. bezorgen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij anderhalf jaar oud is kan je em vaak gewoon nog rma sturen, al weet ik niet wat garantie termijn van XFX is...
Dat verklaard het idd, problemen zijn soms zo makkelijk te vinden, helaasquote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
besef dat je garantie vervalt als je aan de cooler gaat rommelen.. mijn keuze zou het absoluut niet zijn op het moment dat ik nog garantie op mn kaart zou hebben.. dikke l*l 3 bier. ik stuur em dan lekker op / breng em langs..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb een Twin Turbo Cooler gekocht van Arctic Cooling, besteld bij afuture.nl voor 35 euro incl. bezorgen.
Scheelt gewoon even 10 euro met andere webshops!
En dan vier weken je kaart kwijt zijn? Schiet ook niet op. En over driekwart jaar ben je toch wel weer toe aan een nieuwe kaart, dus dan boeit die garantie ook niet meer...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
besef dat je garantie vervalt als je aan de cooler gaat rommelen.. mijn keuze zou het absoluut niet zijn op het moment dat ik nog garantie op mn kaart zou hebben.. dikke l*l 3 bier. ik stuur em dan lekker op / breng em langs..
Zo is het.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En dan vier weken je kaart kwijt zijn? Schiet ook niet op. En over driekwart jaar ben je toch wel weer toe aan een nieuwe kaart, dus dan boeit die garantie ook niet meer...
Tja, jouw geld. niet mijn probleem dan..quote:
selecteer het gebouw en druk op execute? als je vlakbij een generator bent, krijg je een soort pulserende sphere rond het gebouw. als je erop klikt, kan je excecute doen oid..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef mholtkamp het volgende:
Ik heb het zelfde probleem als eerder al besproken:
[PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #2
Bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen.
Ik heb handleidingen doorgespit, internet afgespeurd, 3 dagen aan het kl*ten geweest, maar kan deze missie niet halen.
Iemand enig idee hoe ik die spy's in de generator krijg??
execute? met wat, de spy? en hoe?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
selecteer het gebouw en druk op execute? als je vlakbij een generator bent, krijg je een soort pulserende sphere rond het gebouw. als je erop klikt, kan je excecute doen oid..
Wat is nou 30 euro als je het probleem in één keer oplost in vergelijking met je kaart een paar weken kwijt zijn? Wat zou jij doen? Ik weet het niet hoor. Kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, jouw geld. niet mijn probleem dan..
Geen units selecteren, er zit zo'n blauwe cirkel oid rond dat gebouw.... als the fog of war daar weg is kan je op die cirkel klikken en komt er een knopje execute tevoorschijn...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef mholtkamp het volgende:
[..]
execute? met wat, de spy? en hoe?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef mholtkamp het volgende:
Ik heb het zelfde probleem als eerder al besproken:
[PC] Command & Conquer: Red Alert 3 #2
Bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen.
Ik heb handleidingen doorgespit, internet afgespeurd, 3 dagen aan het kl*ten geweest, maar kan deze missie niet halen.
Iemand enig idee hoe ik die spy's in de generator krijg??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn de mensen hierboven zich vergist, bij de spy's wordt geen execute knop gebruikt in deze missie. Je moet ze er zelf in sturen![]()
Is de hele Red Alert-serie aan je voorbij gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef mholtkamp het volgende:
Geweldig het is me eindelijk gelukt. Ik wist helemaal niet dat het mogelijk was om een spy te vermommen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |