abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63026883
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:29 schreef Devolution het volgende:

[..]

RA2 ging niet verder dan 1024x768

Mocht je een manier gevonden hebben om tóch hogere resoluties te kunnen kiezen, tell me
edit de ra2.ini in je installatie directory.
quote:
[Video]
ScreenWidth=1024
ScreenHeight=768
StretchMovies=no
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:49:49 #53
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63031010
inmiddels de russische missies allemaal uitgespeeld. hun manier van spelen bevalt me erg goed. wat ik wel ERG mis, is bombingvliegtuigen. alleen zeppelings of twinblades.. Ik wil snel over anti-air vliegen en boem, 16 vliegtuigjes in een MCV knallen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63031688
Ik heb moeite met die laatste missie van russischeee.!
pi_63032584
Ik zit iedere keer vast in zon level van de Allies. De President van de USA wil een super kanon activeren om de Russen aan te vallen . Net nu er een bestand is. Lopen mn engineers net naar het gebouwtje toe. Is de president er net 3 sec eerder .. Das wel balen. Sowieso wel een pittig level.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:54:56 #56
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_63032632
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef Hardrebel het volgende:
Ik zit iedere keer vast in zon level van de Allies. De President van de USA wil een super kanon activeren om de Russen aan te vallen . Net nu er een bestand is. Lopen mn engineers net naar het gebouwtje toe. Is de president er net 3 sec eerder .. Das wel balen. Sowieso wel een pittig level.
Of je gooit dat ding gewoon plat met bommenwerpers, nadat je spies hun power hebben platgelegd ?
pi_63032729
iemand tips bij dat sovjet level met die soldaat en beer, vanaf dat je je base moet opbouwen.

Krijg niet eens de kans om een fatsoenlijk leger op te bouwen of ik word alweer geownd door zon gekke kamikazi robot made in china.
I are Baboon
pi_63033205
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Of je gooit dat ding gewoon plat met bommenwerpers, nadat je spies hun power hebben platgelegd ?
Ik dacht dat je het perse moest overnemen met een engineer ofzo
pi_63033317
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef raaavi het volgende:
Ik heb moeite met die laatste missie van russischeee.!
edit: dat je co-commander opeens tegen je keert.
pi_63033409
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef raaavi het volgende:

[..]

edit: dat je co-commander opeens tegen je keert.
Hij begint jou aan t vallen?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:32:21 #61
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63033617
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef pindaplukker het volgende:
iemand tips bij dat sovjet level met die soldaat en beer, vanaf dat je je base moet opbouwen.

Krijg niet eens de kans om een fatsoenlijk leger op te bouwen of ik word alweer geownd door zon gekke kamikazi robot made in china.
Op welk niveau speel je..? Op eazy heb ik geen enkele moeite.. paar tankjes bouwen (mamoth) en een paar teslacoils met teslatroopers eraan gekoppeld..

Let the current flow
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63033716
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Hij begint jou aan t vallen?
ja , krijg je bericht van die hoofdgast van de sovjets.
van ..die paarse is de mogool, en heb je opens 2 vijanden, terwijl je superslecht nog staat kwa defense enzo.
pi_63033763
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Op welk niveau speel je..? Op eazy heb ik geen enkele moeite.. paar tankjes bouwen (mamoth) en een paar teslacoils met teslatroopers eraan gekoppeld..

Let the current flow
Speel alles gewoon op Mid, maar ga nu toch eens op easy proberen dan
I are Baboon
pi_63033781
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef raaavi het volgende:

[..]

ja , krijg je bericht van die hoofdgast van de sovjets.
van ..die paarse is de mogool, en heb je opens 2 vijanden, terwijl je superslecht nog staat kwa defense enzo.
O die generaal figuur begint je aan te vallen dan?
Ik ben daar nog niet, ik zit nog in ijsland
pi_63033992
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef VeerMans het volgende:

[..]

O die generaal figuur begint je aan te vallen dan?
Ik ben daar nog niet, ik zit nog in ijsland
Prepare.

Je begint heel normaal, af en toe wat aanvallen van vliegtuigen (dus bouw anti air)
dan komen ze met schepen en hovercrafts.
en dan opens je generaal die al je geld pikt (je krijgt geld van die vrouw , gebruik het zo snel mogelijk in gebrouwen en shit, want die paarse generaal pakt het allemaal af, en dan heb je problemen)
pi_63034232
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef raaavi het volgende:

[..]

Prepare.

Je begint heel normaal, af en toe wat aanvallen van vliegtuigen (dus bouw anti air)
dan komen ze met schepen en hovercrafts.
en dan opens je generaal die al je geld pikt (je krijgt geld van die vrouw , gebruik het zo snel mogelijk in gebrouwen en shit, want die paarse generaal pakt het allemaal af, en dan heb je problemen)
Oh t is precies die missie waar ik nu aan ga beginnen?
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:07:50 #67
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63034563
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:59 schreef pindaplukker het volgende:

Neem de oil derk rechts van je en ga met een uitklap wagen linksboven en zet em daar neer zodat je daar een ore refinery kan plaatsen bij dat gebouwtje. Dit terwijl je een crane bouwt. Zet de crane zo neer dat ie je tanks repareert en plaats ondertussen 2 tesla coils per keer (je hebt nu 2 bouw queues) en ga zo door totdat je er 6 ofzo hebt. 3 flakcannons erbij en paar bullfrogs en ook nog eens wat normale tanks bouwen totdat je de battlelab hebt en dan naar de mammoths.
Zorg ervoor dat ze dichter bij je uitbreiding linksboven staan zodat de vijand daar al gestopt kan worden en niet wanneer die al bij je basis is.

Als je eenmaal in staat bent om jezelf te verdedigen dan kan je met een engineer helemaal het water in naar rechts gaan op een eilandje om daar een oil derk over te nemen. Ik zou daar nog wel wat defensie bij plaatsen want bij mij was ie opeens weg.

Bovenaan in de map heb je nog wat lijkt op een lege plek met 2 ore gebouwtjes en volgens mij ook een oil derk. Ik probeerde daar naartoe te gaan met een helikopter en engineers erin maar werd neergehaald. Toen ik het later van plan was met tanks, kwam daar op eens een vijandelijke basis met een of andere commander. Misschien kan je snel genoeg zijn om daar te komen voordat de commander daar komt, want ik denk dat dat na een bepaalde tijd komt. Ik heb er langs gevlogen met heli's en toen was het nog leeg.

*wat handig is in de missies om snel een refinery te bouwen op een plek waar je co-commander een wagentje uitklapt voordat die dat doet.
(oil derk is expres, klinkt zo leuk )

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirel op 07-11-2008 17:14:03 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_63035359
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Oh t is precies die missie waar ik nu aan ga beginnen?
Ja
ook een idee,
wat ik de volgende keer ga doen, verplaats zo snel mogelijk naar het 'vaste' land
want je zit nogal fuckd op ingesloten op dat eilandje, je word van alle kanten aangevallen etc.
dus bouw ziekelijk helicopter leger, en verplaats naar noord-west.
pi_63036012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:07 schreef Mirel het volgende:

[..]

Neem de oil derk rechts van je en ga met een uitklap wagen linksboven en zet em daar neer zodat je daar een ore refinery kan plaatsen bij dat gebouwtje. Dit terwijl je een crane bouwt. Zet de crane zo neer dat ie je tanks repareert en plaats ondertussen 2 tesla coils per keer (je hebt nu 2 bouw queues) en ga zo door totdat je er 6 ofzo hebt. 3 flakcannons erbij en paar bullfrogs en ook nog eens wat normale tanks bouwen totdat je de battlelab hebt en dan naar de mammoths.
Zorg ervoor dat ze dichter bij je uitbreiding linksboven staan zodat de vijand daar al gestopt kan worden en niet wanneer die al bij je basis is.

Als je eenmaal in staat bent om jezelf te verdedigen dan kan je met een engineer helemaal het water in naar rechts gaan op een eilandje om daar een oil derk over te nemen. Ik zou daar nog wel wat defensie bij plaatsen want bij mij was ie opeens weg.

Bovenaan in de map heb je nog wat lijkt op een lege plek met 2 ore gebouwtjes en volgens mij ook een oil derk. Ik probeerde daar naartoe te gaan met een helikopter en engineers erin maar werd neergehaald. Toen ik het later van plan was met tanks, kwam daar op eens een vijandelijke basis met een of andere commander. Misschien kan je snel genoeg zijn om daar te komen voordat de commander daar komt, want ik denk dat dat na een bepaalde tijd komt. Ik heb er langs gevlogen met heli's en toen was het nog leeg.

*wat handig is in de missies om snel een refinery te bouwen op een plek waar je co-commander een wagentje uitklapt voordat die dat doet.
(oil derk is expres, klinkt zo leuk )
Yeah Het is me na een uur gelukt :p

Ik moet mijn RA skills echt gaan opkrikken, want dit is niets
I are Baboon
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:42:43 #70
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63048603
Over bugs gesproken ik heb een leuke:

Ik moet als ik een missie heb gehaald en ga naar de volgende RA3 volledig afsluiten en opniuew starten omdat de grafische engine het laat afweten met de nieuwe missie. Mijn menu's zijn gewoon intact en ook mijn mission briefing rechtsbovenin met radar werkt prima, maar mijn speelveld blijft of helemaal wit met wat garbelled beelden of helemaal zwart met garbelled beelden.

Missie aborten en naar main menu gaan kan wel is dan ook prima in orde, maar elke savegame die ik dan start heeft hetzelfde probleem. Het is allemaal gepatched en origineel. Ik moet de game echt exit to windows doen en opnieuw starten om verder te kunnen.

Ik draai een XP engels legaal en op de reso van 1920x1080

Systeem specs:

Core 2 Duo E 8400 @ 3Ghz @ Stock
4Gb ddr2
XFX 9800GT XXX (diverse drivers al geprobeerd van Nvidia.)

Alles draait stock en ook heb ik alleen dit soort problemen met RA3, Tiberium Wars e.d. en WoW, HL2 e.d doet het allemaal prima.

Iemand nog ideeën?
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_63048816
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:44 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ja
ook een idee,
wat ik de volgende keer ga doen, verplaats zo snel mogelijk naar het 'vaste' land
want je zit nogal fuckd op ingesloten op dat eilandje, je word van alle kanten aangevallen etc.
dus bouw ziekelijk helicopter leger, en verplaats naar noord-west.
ik ben blijven zitten en heb alleen boven in een extra expansion gemaakt voor ore
tis wat lastig maar wel te doen..
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:03:47 #72
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_63053695
Ik heb het spel net gekocht en ik vind het geweldig. Ben direct begonnen met de Allied missions.
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:00:25 #73
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63059711
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Heeft niet gewerkt Niet in Yuri's Revenge iig (daar had ik zowel ra2.ini als ra2md.ini aangepast).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:28:47 #74
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63062198
RA2 en YR hebben wel goeie resoluties als je update. En anders moet je de .ini bestanden editten ja. Als de standaard bestanden niet werken dan moet je googlen naar RA2 of YR ini files. Krijg je een pakket met nog wat extra dingen waaronder rules.ini en daarin kan je álles van de gameplay veranderen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63062897
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:09 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

iemand een manier gevonden om nog hogere resolutie te maken of het veld te vergrote/verspreiden. zodat ik eventueel optimaal gebruik kan maken van me screen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')