abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:01:31 #76
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63064261
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef koffiegast het volgende:

[..]

iemand een manier gevonden om nog hogere resolutie te maken of het veld te vergrote/verspreiden. zodat ik eventueel optimaal gebruik kan maken van me screen?
Hij zegt dat je dat bestand moet editten. Dan doe je dat. Open het in kladblok en tik je resolutie in. En lees anders mijn vorige post, boven je.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 9 november 2008 @ 00:38:13 #77
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63066075
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63066730
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
doe je volgens mij echt iets verkeerd:
http://images.mschol.eu/fok/ra2md.jpg
screenshot van Yuri's revenge op 1280x1024, geedit via de gamefiles... (ik kan helaas niet hoger testen i.v.m. resolutie scherm...)
  zondag 9 november 2008 @ 09:35:56 #79
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63069347
http://www.cncgames.com/downloads/yrinis.zip YR ini files gesorteerd op units en dergelijke

http://www.cncgames.com/mods2/yrtext11.zip alle YR ini bestanden. Deze gebruikte ik vroeger, de rulesmd.ini is het gameplay bestand. Kan je sterkte van wapens en snelheid van units veranderen. Ook hoeveel alles kost, startingmoney, hoeveelheid paradroppers, techtree.
http://www.cncgames.com/mods/inifiles02.zip alle RA2 bestanden

Als je YR hebt dan hoef je alleen de YR bestanden in je RA2 map te zetten. (C:\westwood\RA2 neem ik aan)
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 9 november 2008 @ 10:45:14 #80
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63069822
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

doe je volgens mij echt iets verkeerd:
http://images.mschol.eu/fok/ra2md.jpg
screenshot van Yuri's revenge op 1280x1024, geedit via de gamefiles... (ik kan helaas niet hoger testen i.v.m. resolutie scherm...)
Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getest

Oh en voor het editten is er ook een programma, genaamd TibEd. Werkt wat makkelijker dan het editten van tekstbestanden
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63070149
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef Devolution het volgende:

[..]

Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getest

Oh en voor het editten is er ook een programma, genaamd TibEd. Werkt wat makkelijker dan het editten van tekstbestanden
tibed ken ik, echter aanpassen van resolutie kan ik zelf ook nog wel, daarnaast is tibed soms heel erg instabiel
pi_63072719
Net de eerste Soviet levels gespeeld. Dat co-commander systeem is echt enorm debiel. Ik wil helemaal niet met duffe AI samenwerken.

En met vrienden speel ik wel GoW of andere games die ik wel graag zou willen co-oppen. Verder een leuk spel, maar wat een belachelijke designbeslissing.
pi_63074113
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Net de eerste Soviet levels gespeeld. Dat co-commander systeem is echt enorm debiel. Ik wil helemaal niet met duffe AI samenwerken.

En met vrienden speel ik wel GoW of andere games die ik wel graag zou willen co-oppen. Verder een leuk spel, maar wat een belachelijke designbeslissing.
ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schild
pi_63076367
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schild
Das ook t enige waar ie goed voor is
  zondag 9 november 2008 @ 16:22:26 #85
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63077232
waarom gaan die carpetbommenwerpers van de amerikanen niet terug naar hun vliegveld als ze nog niet leeg zijn..?

nu blijven ze lekker boven de anti-air hangen als ze nog een bom bij zich hebben.. er is ook geen withdrawel knop...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_63077488
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
waarom gaan die carpetbommenwerpers van de amerikanen niet terug naar hun vliegveld als ze nog niet leeg zijn..?

nu blijven ze lekker boven de anti-air hangen als ze nog een bom bij zich hebben.. er is ook geen withdrawel knop...
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)
anders kies je voor de optie: Aggressive stand, dan legen ze wel alles
pi_63077516
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:58 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Das ook t enige waar ie goed voor is
dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...
pi_63078645
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:30 schreef mschol het volgende:

[..]

dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...
Ik vind t een vervelende toevoeging, ik wil gewoon alleen winnen
  zondag 9 november 2008 @ 18:51:36 #89
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63080907
De co-commander heeft op medium bij nog best wel eens een basis kapot gemaakt hoor.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63088237
Voor alle zeikerds over het inzoomen/Uitzoomen...

Er is een trainer van BReWrS waarmee je het in/uitzoomen kunt regelen.
quote:
0 - Zoom Modifier
=================
This option is more useful than you might think.
After playing some levels we got pretty pissed, because after
building a complete base, we haven't been able to zoom out enough to
get an overview of the whole base.
With this option enabled, you can zoom in/out as often as you want.
You can use the pre-defined hotkeys (Default: Mousewheel UP/DOWN or
NUMPAD2/NUMPAD8) to zoom. That way you can get a complete
overview of your base, and you don't need to move your camera here
and there, only because you want to select some units.
After disabling this option you only need to scroll in/out once to
restore the original zoom range.
ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
O+ BlaBlub O+
pi_63088433
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef neggix het volgende:
Voor alle zeikerds over het inzoomen/Uitzoomen...

Er is een trainer van BReWrS waarmee je het in/uitzoomen kunt regelen.
[..]
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..
pi_63088537
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef mschol het volgende:

[..]

zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan dan

[ Bericht 19% gewijzigd door neggix op 09-11-2008 22:38:52 ]
O+ BlaBlub O+
pi_63091118
Ik ben geen held in dit spel, en de AI-cocom zit gewoon het hele spel voor me te winnen. :/
Vooral in dat level met die banken die je moet innemen had hij de hele map al leeg gehaald voordat ik mijn navy op kracht had.
pi_63091361
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef neggix het volgende:

[..]

Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan dan
quote:
ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
kennelijk gaat het dus niet goed als je em enabled laat...
pi_63097071
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt


1920x1200, yuri's revenge (laatste patch)
ra2md.ini en ra2.ini

[Video]
ScreenWidth=1920
ScreenHeight=1200
StretchMovies=no

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 10-11-2008 10:59:19 ]
  maandag 10 november 2008 @ 11:04:30 #96
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_63097289
En met laatste patch bedoel je 1.001?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_63097369
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef Devolution het volgende:
En met laatste patch bedoel je 1.001?
voor yuri is dat inderdaaad 1.001, red alert 2 heeft als laatste versie 1.006
  maandag 10 november 2008 @ 11:25:37 #98
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_63097720
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef mschol het volgende:

[..]

ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)
anders kies je voor de optie: Aggressive stand, dan legen ze wel alles
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 10 november 2008 @ 13:06:07 #100
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_63099912
withdrawl?

maar ik heb ra3 nog keer gespeeld... ik vind het zo onzinnig dat alles over water kan en zelfs boten enzo op het land kunnen...

gewoon lekker ra1 style is beter... soviet over land beter, alies over water... doe daar iets mee en niet zo makkelijk alle units alle functies geven, vliegen, varen etc.
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')