Hij zegt dat je dat bestand moet editten. Dan doe je dat. Open het in kladblok en tik je resolutie in. En lees anders mijn vorige post, boven je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iemand een manier gevonden om nog hogere resolutie te maken of het veld te vergrote/verspreiden. zodat ik eventueel optimaal gebruik kan maken van me screen?
quote:Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getestquote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]doe je volgens mij echt iets verkeerd:
http://images.mschol.eu/fok/ra2md.jpg
screenshot van Yuri's revenge op 1280x1024, geedit via de gamefiles... (ik kan helaas niet hoger testen i.v.m. resolutie scherm...)
tibed ken ik, echter aanpassen van resolutie kan ik zelf ook nog wel, daarnaast is tibed soms heel erg instabielquote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef Devolution het volgende:
[..]
Sorry, ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik een resolutie van 1600x1200 bedoelde. Of lagere resoluties werken heb ik niet getest
Oh en voor het editten is er ook een programma, genaamd TibEd. Werkt wat makkelijker dan het editten van tekstbestanden
ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schildquote:Op zondag 9 november 2008 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Net de eerste Soviet levels gespeeld. Dat co-commander systeem is echt enorm debiel. Ik wil helemaal niet met duffe AI samenwerken.
En met vrienden speel ik wel GoW of andere games die ik wel graag zou willen co-oppen. Verder een leuk spel, maar wat een belachelijke designbeslissing.
Das ook t enige waar ie goed voor isquote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik m'n co commander voornamelijk als levend schild
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
waarom gaan die carpetbommenwerpers van de amerikanen niet terug naar hun vliegveld als ze nog niet leeg zijn..?
nu blijven ze lekker boven de anti-air hangen als ze nog een bom bij zich hebben.. er is ook geen withdrawel knop...
dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...quote:Op zondag 9 november 2008 15:58 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Das ook t enige waar ie goed voor is
Ik vind t een vervelende toevoeging, ik wil gewoon alleen winnenquote:Op zondag 9 november 2008 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet, maar echt een super toevoeging is het niet...
quote:0 - Zoom Modifier
=================
This option is more useful than you might think.
After playing some levels we got pretty pissed, because after
building a complete base, we haven't been able to zoom out enough to
get an overview of the whole base.
With this option enabled, you can zoom in/out as often as you want.
You can use the pre-defined hotkeys (Default: Mousewheel UP/DOWN or
NUMPAD2/NUMPAD8) to zoom. That way you can get a complete
overview of your base, and you don't need to move your camera here
and there, only because you want to select some units.
After disabling this option you only need to scroll in/out once to
restore the original zoom range.
ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef neggix het volgende:
Voor alle zeikerds over het inzoomen/Uitzoomen...
Er is een trainer van BReWrS waarmee je het in/uitzoomen kunt regelen.
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan danquote:Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zo te lezen helaas nog wat ongemakkelijkheden, maar ze zijn weer een eind..
quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Wat is er zoal dan nog ongemakkelijk aan dan
kennelijk gaat het dus niet goed als je em enabled laat...quote:ALWAYS disable options after you have used them, and right before
the current level ends.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:38 schreef Devolution het volgende:
Geen van deze manieren werkt met Yuri's Revenge. Maar toch bedankt
voor yuri is dat inderdaaad 1.001, red alert 2 heeft als laatste versie 1.006quote:Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef Devolution het volgende:
En met laatste patch bedoel je 1.001?
die carpetbombers hebben alleen de parachutedrop.. geen withdrawelknop..quote:Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben een speciale functie/knop waarmee je ze terug kan roepen (als je ze geselecteerd hebt.)
anders kies je voor de optie: Aggressive stand, dan legen ze wel alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |