quote:Op woensdag 5 november 2008 23:13 schreef raaavi het volgende:
ik heb een legale versie
maar wil die chick als start scherm
help!?
Moet je even de crack downloaden en dan alleen de images overzetten naar je RA3/Data folder.quote:
voor 60 euro moet je geen genoegen nemen met de normale editie maar met de premiere editie...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:31 schreef Semargofni het volgende:
TVP.
Wellicht dat ik hem ook maar ga halen. Wel veel geld kost ie hier in de buurt zo rond de 60 euro's, gewone versie dan.
Dat is wel kut inddquote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zitten wel toffe missies tussen, dat wel ...
Net mn co-commander, had een basis aan zee. Dus ik wipe die vijand van zee af, heeft alleen nog landbases. Gaat die co-commander van mijn geld letterlijk ALLEEN MAAR AKULA-SUBS bouwen.
Dus die hele zee lag op het eind vol met subs, hij had geen land-units en ik kon een beetje in mn eentje de strijd aangaan
Je kan natuurlijk ook zelf een foto uitkiezen en hem in die folder zetten. Als je dat wil.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moet je even de crack downloaden en dan alleen de images overzetten naar je RA3/Data folder.
Kan ook hequote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zelf een foto uitkiezen en hem in die folder zetten. Als je dat wil.
? Leg uit?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Taquel het volgende:
ik vind het een waardeloos spel.
Alle units hebben specials, zo schiet het toch niet op.
De een zeurt erover dat RA3 te eenvoudig is, en de ander vind het weer te uitgebreidquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Taquel het volgende:
Alle units hebben specials, zo schiet het toch niet op.
Missie 8 of 9 (misschien 10) moet je ook met een beer en 1 soldaat iemand omleggen. die beer is van het andere team en je moet dan sneaken.. beetje aparte missie, maar uiteindelijk wel ok. Ik ben nu alleen nog maar bezig geweest met de sovjets, maar die missies zijn opzich erg leuk. vooral de bullfrog is leuk, de basis van de vijand even in 1x overnemen en alle mogelijke units bouwen in het spelquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef VeerMans het volgende:
Ik heb gister de eerste missies van de sovjet gespeeld, maar het is zo jammer dat die zo simpel zijn. Loop hierheen, loop daarheen, leg dat mannetje om. Ik wil niet met 5 mannetjes een level spelen, ik wil een basis bouwen
Maar dat komt vast verder in het spel wel
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:41 schreef Komakie het volgende:
Heeft er iemand een poster met al die vrouwen van RA3 digitaal.
Die je zeg maar bij het spel krijgt, maar dan dus digitaal
Leuk als achtergrond denk ik
Toch wel leuke graphics dat RA3.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:40 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk als achtergrond
dat is geen handleiding, maar een halve workthrough..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Dlocks het volgende:
Voor degenen die netzoals ik geen handleiding bij de legale versie hebben ontvangen:
http://www.primagames.com(...)80761560319_1155.pdf
Aha oke. Ik heb er geen handleiding bijgekregen dus wist ook niet of dat document wat ik gevonden had wel/niet de handleiding wasquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat is geen handleiding, maar een halve workthrough..
[..]
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet iemand hoe je dat russische magneetwapen (waarmee je een tank "opzuigt") kan bewegen...? het lukt me niet..
ik had een flauw vermoeden door die pijltjes.. maar weet niet of je em daadwerkelijk kan verplaatsen en hoe...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon.
de graphics zijn ietswat cartooney/manga-achtig. de gameplay daarentegen is erg leuk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik twijfel nog een beetje of ik dit spel nu wel of niet wil kopen...
zelfde vraag hierquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet iemand hoe je dat russische magneetwapen (waarmee je een tank "opzuigt") kan bewegen...? het lukt me niet..
dat is de preview van de walktroughs iddquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Dlocks het volgende:
Voor degenen die netzoals ik geen handleiding bij de legale versie hebben ontvangen:
http://www.primagames.com(...)80761560319_1155.pdf
Wehe ik heb hetzelfde, heb er ooit een klein beetje beweging in gekregen, maar weet niet precies hoe ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ensquote:Op donderdag 6 november 2008 16:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wehe ik heb hetzelfde, heb er ooit een klein beetje beweging in gekregen, maar weet niet precies hoe ik dat heb gedaan
Selecteren en dan klikken (selecteren kan het makkelijkste door een box te slepen).quote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
Kan daar geen patch voorkomen dat je het wat van wat hoger kan zien. Kunnen ze wel gebruik maken van deze bug .quote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al met een missie gehad. Daarnaast kon ik ook nog zo ver in en uitzoomen dat ik het hele 'spel uitzoomde' waardoor alles zwart werd. Ook alle buttons voor het geven van commando's aan je units waren verdwenen.
Daardoor moest ik opnieuw beginnen.
is resolutie verschil nog van invloed op het overzicht? Ik heb het spel gespeeld op 1024/768 en daarna van me computer afgegooid.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:26 schreef mschol het volgende:
ik mis het overzicht echt.. betrap mezelf bij het begin van elke missie dat ik even m'n muis wiel gebruik om geheel uit te willen zoomen..
dat zal in zekere zin van invloed zijn... maar niet heel veel denk ik, alles scaled mee lijkt mijquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef Einal2 het volgende:
[..]
is resolutie verschil nog van invloed op het overzicht? Ik heb het spel gespeeld op 1024/768 en daarna van me computer afgegooid.
RA2 ging niet verder dan 1024x768quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:48 schreef PhoenixNLx het volgende:
volgens mij is het verschil tussen 1280x1024 en 1600x1200 niet veel verschil, maar als je van 800x600 naar 1600x1200 gaat,volgens mij zie je dan wel meer hoor.. tenminste was bij red alert 2 zo... heb hier zelf met ra3 geen ervaringen mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |