Ik speel gekocht. Heb wel de beta erop staan..kan dat het probleem zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je gekocht? Gezien er hier downloaders zijn een terechte vraag.
Zo ja, het zal vast weer een probleem zijn die men over het hoofd gezien
heeft bij EA quality assurance.
Zo nee, je moet op een "andere patch wachten".
En downloaden van een spel wat je loopt te verkondigen als troep is lame.
Als het troep is moet je het uberhaupt niet willen spelen
Ik vraag niet waarom jij het download, ik vraag waarom je downloaden promoot.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef pberends het volgende:
Ik download het omdat ik verwacht dat het een kutspel wordt. Bovendien ben ik al genaaid omdat ik Tiberium Wars officieel gekocht had, terwijl het een baggerspel was dat zijn geld totaal niet waard was.
En ik vind dat EA gewoon een kutbedrijf, en ik ga het spel toch niet online spelen. Bovendien hebben we het geld dezer tijden wel harder nodig dan het aan uitgeven aan games.
Ik vind het trouwens tamelijk gestoord dat mensen een spel uberhaupt al pre-orderen. Wacht eerst de demo af, of download het, en koop 'm daarna pas.
Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef GI het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom jij het download, ik vraag waarom je downloaden promoot.
Ja, omdat het een spel is dat mensen graag kopen. Ik zie niet helemaal in waarom je het niet eens bent met anderen die 50 euro uitgeven aan iets. Het is hun geld niet het jouwe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.
Dat zou kunnen. Zeker als die *** bij EA het in dezelfde map gaan gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik speel gekocht. Heb wel de beta erop staan..kan dat het probleem zijn?
Zolang je nog fokt ipv je benen onder je lijf te werken zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef pberends het volgende:
En ik vind dat EA gewoon een kutbedrijf, en ik ga het spel toch niet online spelen. Bovendien hebben we het geld dezer tijden wel harder nodig dan het aan uitgeven aan games.
is dat wat waard..?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef uwbftp het volgende:
yooo, heb em net binnen.
Krijg er zelfs een ingame item voor warhammer online bij! lol
Jij geeft ook 18 euro per CD uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:58 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, omdat het een spel is dat mensen graag kopen. Ik zie niet helemaal in waarom je het niet eens bent met anderen die 50 euro uitgeven aan iets. Het is hun geld niet het jouwe.
Ik luister radio.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij geeft ook 18 euro per CD uit?
mag het nu aub weer over RA3 gaan..? dank uquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef GI het volgende:
[..]
Ik luister radio.
Als daar muziek mij genoeg interreseert ga ik op de site van de band kijken wat ze me aanbieden, en ja, soms koop ik dan de CD.
die gooi je ook niet, die lanceer jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Knoerdy het volgende:
ik hoorde dat je geen nukes meer kan gooien !
Wel irritante "have a nice dayquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Knoerdy het volgende:
ik hoorde dat je geen nukes meer kan gooien !
vertel vertel vertel! hoe is het nou!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef neggix het volgende:
[..]
Wel irritante "have a nice day" bommen
![]()
Een of ander vliegtuig kan die droppen en dan na 3 sec gaat ie af. Heel effectief op mijn army was het
wat doet mijn vriendin in het spel dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo he, leuke babe als je het spel opstart! Wie is het eigenlijk?
Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel! hoe is het nou!!
lijkt het een beetje op C&C3..? hoe is de gameplay? hoe zijn de missies.? nieuwe wapens? leuke?
Dat was bij de vorige ook alquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:
En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....
idioten? jij ziet dus liever de gehele game industie op z'n gat gaan (en dat er dus geen games meer worden geproduceert) dan dat er voor een redelijk (lees: 6 oid in cijfer) spel gekocht wordt en er dus verder ontwikkelt kan worden...?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.
klopt... gewoon zoals et normaal altijd gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was bij de vorige ook alDie moet je geloof ik claimen met een engineer
Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was bij de vorige ook alDie moet je geloof ik claimen met een engineer
ik kan mij hier in een heel eind vinden, wat vind jij van die veterancy universiteiten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.
Tanja kan tanks sniperen en dan kan je ze overnemen...
Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...
Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....
Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....
Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnenDus niet dom doorraggen
Kortom, voor een red alert zeker niet slecht.... Had slechter verwacht van EA.
RA geloof ik. Maar volgens mij had C&C ook van dat soort gebouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig nietof niet meer
Dat is bij de allied neem ik aan? Dat is nog de enige waar ik niet mee gespeeld heb.. Ik speel nu een skirmish met de russen :Relaxte units allemaal... Echt weer zoals RA1, met die mammoth tanksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij hier in een heel eind vinden, wat vind jij van die veterancy universiteiten?
Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeemquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Kw4Kje het volgende:
Vanmiddag gekocht, vet spel! Alleen laadt bij mij de menu niet zo snel. Krijg eerst zwart beeld , zie me muis wel en de ster rechts boven aan ook. Maar moet toch soms wel dik 30 sec wachten als het niet meer is. Heb de patch al wel geinstalleerd. Voor de rest loopt ie vlekkeloos. Hmm....
Intel core Duo E8500 @ 3.16ghz 3.17ghz
Ati HD4850
4.00 GB
Vista 64 bits
Meer mensen hier last van?
Dan flikker je het eraf, je hebt nu gezien dat het toch niets is, dus waarom zou je dat scherm willen fixxenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeem.
Ik vind het probleem ook minder erg omdat het toch een kutspel is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan flikker je het eraf, je hebt nu gezien dat het toch niets is, dus waarom zou je dat scherm willen fixxen
Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.
Tanja kan tanks sniperen en dan kan je ze overnemen...
Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...
Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....
Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....
Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnenDus niet dom doorraggen
Kortom, voor een red alert zeker niet slecht.... Had slechter verwacht van EA.
Het spel is ook totaal verkracht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
welke superwapons....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef neggix het volgende:
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden
Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zettenAls er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel
Elke keer weer je basis opbouwen....
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
welke superwapons....
die chronosphere van de allied ?
overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
die heb ik gemist...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schietDie superweapon
Die is wel tof inderdaad, effe de vertaling opzoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Whooz het volgende:
Favo liedje van de RA3 soundtrackalbum:
bij alle 3d rts'en van EA is het zoom level kut...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
RA2, Tiberian sun volgens mij ook al..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig nietof niet meer
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik gemist...
heb je een naam/plaatje in menu?
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMVquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klakkeloos alles kopieeren vanaf de crack dir
ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense wasquote:
tis ook niet beste spel, en gedownload omdat ik niet wilde wachten (de premiere editie komt nog binnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMV
Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
Zo'n france grand canon iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense was
Ligt die al in de budgetbak jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMV
Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
Ja hoor. Dat was geloof ik binnen een maand of tweequote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ligt die al in de budgetbak ja
Volgens mij als je vrijdag niet kunt ontvangen, dan kan je hem pas maandag afhalenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
grmbl!! het spel past dus niet door mn brievenbus, dus heb ik het spel niet ontvangen van de postbode (was niet thuis)
nu leverd die hem morgen dus nog een keer, alleen ben ik er dan wéér niet.... zaterdag maar halen dan
http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/quote:Postzendingen die op een vrijdag tevergeefs aangeboden zijn, kunnen de daaropvolgende maandag worden afgehaald.
briefje @ deur: naar buren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
grmbl!! het spel past dus niet door mn brievenbus, dus heb ik het spel niet ontvangen van de postbode (was niet thuis)
nu leverd die hem morgen dus nog een keer, alleen ben ik er dan wéér niet.... zaterdag maar halen dan
Werkt alleen als het geen aangetekende brief is. als dat het geval is, geeft het postbedrijf het pakketje aan de buren. Dus een briefje op de deur is niet echt nodig.quote:
10 uurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Downkoop 'm dan ook gewoon... heb je 'm in 10 uurtjes binnen.
Wehehequote:It seems as if EA are trying to get people to break their own DRM slightly by asking them to guess the last character of their Red Alert 3 serial code during installation. Some codes supplied are only 19 characters long when they should be 20, thus EA has issued a statement which says folks should just try and guess the last character.
Manga, ja dat is het goede woord voor RA3, het is gewoon een manga-game. En ik heb me toch een vreselijke hekel aan manga-bagger.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:57 schreef Einal2 het volgende:
Het enigste positieve aan dit spel was dat het op mijn systeem prima werkte, daar was ik namelijk bang voor(p4 2,6ghz 2 GB Ati 9600XT) itt C&C 3 TW.
Wat gelijk opvalt is het cartoonachtige gameplay die echt afschuwelijk is en totaal niet bij RA past. het realisme wat RA1 en RA2 had is bij dit deel verpest. Ik vond Generals nog een aardige game die eigenlijk al de slechte kant opging maar nog net te doen was. De filmpjes van RA 3 vond ik daarin tegen zeer aangenaam en bracht me wel weer een beetje in de RA sweer maar het is dus een grote teleurstelling en ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ze hebben er een soort van manga versie van gemaakt.
ik volg je nou niet echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:14 schreef Einal2 het volgende:
[..]
Werkt alleen als het geen aangetekende brief is. als dat het geval is, geeft het postbedrijf het pakketje aan de buren. Dus een briefje op de deur is niet echt nodig.
Heb de RELOADED versie maar gedownload, maar daar hou ik hetzelfde probleem.quote:
Anders koop je hem, doet hij het gegarandeerdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Heb de RELOADED versie maar gedownload, maar daar hou ik hetzelfde probleem.
Eerst die chick, daarna alleen maar zwart als ik 'm aanzet. Heel kort krijg ik de pointer te zien, en voor de rest gaat de fan op mn videokaart harder draaien.
Als ik in taakbeheer kijk -> +/- 380mb aan RAM, 0% CPU usage.
In het vorige topic stond dat ik dat ook gedaan had.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders koop je hem, doet hij het gegarandeerd
euhh... dont be so sure of thatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het geval is, dat het geen aangetekende brief is, dan is een brief op de deur niet nodig, want het postbedrijf zal het pakketje dan aan de buren geven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik volg je nou niet echt.
zou een briefje op de deur van "bezorgen bij buren" wel of niet helpen..?
bij TNT is dat altijd maar weer afwachten hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:23 schreef Einal2 het volgende:
[..]
Als het geval is, dat het geen aangetekende brief is, dan is een brief op de deur niet nodig, want het postbedrijf zal het pakketje dan aan de buren geven.
snap je het nu?
wat voor specs heb je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Heb de RELOADED versie maar gedownload, maar daar hou ik hetzelfde probleem.
Eerst die chick, daarna alleen maar zwart als ik 'm aanzet. Heel kort krijg ik de pointer te zien, en voor de rest gaat de fan op mn videokaart harder draaien.
Als ik in taakbeheer kijk -> +/- 380mb aan RAM, 0% CPU usage.
Specs:quote:
heb je wel de juiste cra* bestand gebruikt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Specs:
AMD Athlon 64 X2 Dual 5200+
ATI Radeon HD2900 Pro
2GB RAM
Windows XP SP2
ATI Drivers zijn helemaal up-to-date (15 okt 2008, de laatste geloof ik).
Geen idee wat het zou kunnen zijn, er staat op het EA-forum dat er misschien contact met internet wordt gezocht om de versie te checken.
Dit is echt de illusie van de eeuw. Goede rips zijn vaak betrouwbaarder dan het origineelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik PM wel even.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:29 schreef Einal2 het volgende:
[..]
hen je wel de juiste cra* bestand gebruikt?
quote:[message=30974765,noline]Ye Greate'96 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:40[/message]:
Na dat vreselijke Tiberium Wars ofzo iets had ik echt de hoop dat de opvolger van Red Alert alles weer goed zou maken
Wat een klap in mijn gezicht!
Dit spel lijkt wel volledig ingericht te zijn voor consoles en 12 jarigen.
quote:[message=30974668,noline]Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:16[/message]:
De hele serie hebben ze gewoon verkracht. Vind Red Alert 1 nog steeds de beste. Keek sinds de aankondiging, best wel uit naar deel 3.
En EA wilde voortaan betere games gaan uitbrengen mét betere support.
Daar merk ik tot nu toe weinig van:
-FIFA 09 voor de PC blijft niks t.o.v. consoles.
-Red Alert 3 is dus ook niks geworden
-C&C 3: KW duurde maanden voordat er nog eens keertje een patch uitkwam.
Ben benieuwd wat Need for Speed: Undercover ons gaat brengen.
quote:[message=30974805,noline]ewt schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49[/message]:
Ik vind RA3 ook een beetje tegenvallen:
Gare CD en installatie van 40 + min voor 8 gb...
Vreselijke menu's waarvan de laadtijden een stuk langer zijn dan de game :S
Geld binnenhalen en aantal gebouwen / units zijn te versimpeldt...
Turtlen zit er niet meer in met al die promotie's en superwapens...
quote:[message=30974529,noline]Lawtje schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:50[/message]:
wat een hoop stront op een schijfje weer van EA }:O
van C&C3 nog steeds niets geleerd, die user interface die bijna 1/3e van je scherm in beslag neemt en nog steeds niet scaleable is....
Zit je te spelen op 2560x1600 camera geforceerd ingezoomd met je neus tot op de grond + nog eens 800 pixels aan uitgerekte UI graphics. Kan het iedereen afraden dit spel te kopen, misschien als er geen geld meer binnenkomt dat ze dan eindelijk gaan leren van hun fouten![]()
gelukkig duurt het niet lang meer tot SC2 komt
quote:[message=30974489,noline]Barfman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:40[/message]:
Ik ben blij dat ik hem niet gelijk gekocht hebt, want vind het spel een echte tegenvaller. Het ziet er gewoon niet uit, veel te druk, afschuwelijke units en gebouwen, de kleuren die kunnen echt niet. Had gehoopt dat de units een beetje meer realistische waren, maar als je dan een paar clowns door de lucht ziet vliegen, die door één of ander kanon worden afgeschoten, dan heb ik echt geen RA2 gevoel meer. Jammer
quote:[message=30974429,noline]Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23[/message]:
[...]
Inderdaad, dit is tien keer niks. Heb het spel zonet "gekocht". Hou totaal niet van die kermis-look. C&C 3 is zelfs nog beter.
Het enige waar EA wel goed in is, is mooie HD filmpjes op het scherm toveren. Als de game net zo goed was als de filmpjes, was er niks aan de hand.
quote:[message=30974355,noline]Gab3 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:03[/message]:
Ik heb het spel welgeteld 15 mins gespeeld (skirmish).
WALGELIJK, dit heeft geen drol met strategie of Command and Conquer te maken.
Casul virus slaat ook hier toe !
sonde van mn geld..
manga haten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.
Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste
Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:41 schreef raaavi het volgende:
WTF
me bestelling is nooit aangekomen
godverdekanker.
er staat op de site:
bestelling voltooid
ik zie niks in me brievenbus
oftewel
paket weg
61 euro weg
ik boos
kankermogeulen.
ik hoef dat spel niet meer, geef me me geld maar![]()
Nope het is niet Jenny... Geen idee wie het wel is...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangen
quote:
RA realistischquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:57 schreef Einal2 het volgende:
Het enigste positieve aan dit spel was dat het op mijn systeem prima werkte, daar was ik namelijk bang voor(p4 2,6ghz 2 GB Ati 9600XT) itt C&C 3 TW.
Wat gelijk opvalt is het cartoonachtige gameplay die echt afschuwelijk is en totaal niet bij RA past. het realisme wat RA1 en RA2 had is bij dit deel verpest. Ik vond Generals nog een aardige game die eigenlijk al de slechte kant opging maar nog net te doen was. De filmpjes van RA 3 vond ik daarin tegen zeer aangenaam en bracht me wel weer een beetje in de RA sweer maar het is dus een grote teleurstelling en ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ze hebben er een soort van manga versie van gemaakt.
conclusie: De engine doet het spel de das om. De grootste teleurstelling van 2008.
Ja maar jij bent ook een held!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.
Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste
ok, maar je hebt cartoon dat het nog realistisch aanvoelt en je hebt deze shit waarvan de engine echt vreselijk is. Het gaat mij om het realisme en dat is dit spel tov ra2 echt vreselijk. Het is een cartoon achtige stijl geworden dat is totaal niet te vergelijken met ra of ra2.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
RA realistisch
Ik vond 2 er anders aardig cartoony uit zien...
EA moet gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?
Dat was echt zo'n grote misser, was echt voor 6 jarigen dat spel :/
wanneer leert EA nou eens van zijn fouten, beter nemen ze een voorbeeld aan van blizzard, dat is toch wel een veel beter geolied bedrijf
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
Ja en als ze het over versimpeldt hebben op tweakersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga het wel eens bekijken naar ik twijfel. Bij 3 viel het me niet op en bij RA3 was ik het na 5 min al zat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
ik heb een briefje aan de deur geplakt met het verzoek het af te leveren bij de buren. hopelijk doet hij dat. daarnaast zal ik nog ff met de klantenservice bellen.. wil wel vanavond spelen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:23 schreef Einal2 het volgende:
[..]
Als het geval is, dat het geen aangetekende brief is, dan is een brief op de deur niet nodig, want het postbedrijf zal het pakketje dan aan de buren geven.
snap je het nu?
echter was het bij cnc3 wel zo dat het effect dat je er bovenop zat veel minder aanwezig was..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Ho ho ho, er zit wel degelijk verschil tussen, maar ik zeg niet dat het bij CNC3 geweldig was. Bij CNC3 heb je wel iets meer het battleground gevoel, dat je er toch iets verder vanaf staat, bovendien is het inzoomen toch wel iets anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
EA dacht waarschijnlijk: jesus, wat een kutspel hebben wij gemaakt. Laten we dus maar een berg dure acteurs en lekkere wijven inhuren, zodat het spel toch nog goed verkoopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef GI het volgende:
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
Nee gelukkig ben jij zo'n blanke manga-aftrekpop.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
manga haten?
volgens mij weet 90% v/d mensen hier niet eens wat het is...anders had je het woord niet eens neergegooid..
Las Vegas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
waar is het westwood gevoel gebleven?
Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef GI het volgende:
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
Zo'n spoiler is het niet hoor, we hebben het niet over baanbrekende storylinesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.
als je Ra2 het meest gespeeld hebt ooit dan snap ik niet dat je daar over de cartoony look heen gekeken hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het spel is ook totaal verkracht.
RA2 was door mij het meest gespeelde spel ooit. Daarop volgt RA1.
RA3 zal in de laagste rangen belanden.
ik heb hem alquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ga klagen @ winkel, die stuurt em echt wel weer...
dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:32 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga_(strip)
Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patchesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:52 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gister snel een potje skirmish gespeeld, en tot nu toe heb ik er nog niet echt een mening over kunnen vormen. Het introfilmpje gaf wel kippevel op het eind, toen je de Hell March hoorde en die schepen uit de horizon opdoemdenDat was echt 100% RA.
Maar mijn grootste ergenis tot nu toe is het debiel lage camerastandpunt. Het eerste wat ik deed was omlaag scrollen, maar helaas zat de camera al op zijn hoogste punt. Grote misser imo![]()
Verder vind ik het ook een beetje onoverzichtelijk (menu's en de verschillende upgrades en mogelijkheden van units en gebouwen). Misschien dat ik beter nog even eerst de handleiding kan lezen
Als laatste vind ik het jammer dat ze het Generals-idee hebben overgenomen, waarbij je van die powers kan 'kopen' met ervaringspunten. Daar was ik geen fan van..
Had ik ook. Het vreemde was dat het gebeurde toen ik RA3 voor de 2e keer startte en toen de 2 introfilmpjes weer zag (kon ze wel skippen). Vervolgens zag ik een zwart scherm met het logo rechtsbovenin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik blijf dat tyfus zwarte scherm maar houden..
Hij doet gewoon helemaal niks.
Normale of Premier edition? Ik heb de laatste en daar zit er geen tweezijdige cover bij volgens mij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
net ontdekt dat de cd/dvdcover 2 kanten heeft. hebben meer mensen dat..?
Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patches
grafisch bedoel je..?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik vind grapich tegen valt.. eerder cartoon achtige.
Supreme commander grapich zijn zelfs beter dan RA 3.
gameplay is ok.. heb alleen met russische kant gespeeld.
Ik vind red alert 1 en beter dan de derde deel..
Ik heb hem op 1900 x 1200 staan maar vind desondanks nog steeds dat ik er teveel bovenop zit. Moet ik wel zeggen dat ik pas een uurtje heb zitten spelen dus misschien gaat het nog wennen.quote:ik begin er aan te wennen.
Dat is best snelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
en allebei met maar 1 fix, denk daar wel eff aan..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p
Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
Voor mij niet....quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef raaavi het volgende:
[..]
menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?
Ja, in één woord geweldig. "I'm in your base, killing your dudes." I rofled irl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:39 schreef nytram het volgende:
[..]
voor de mensen die wel tegen een stukje fanta en onzin kunnen:
http://www.conquerthislife.com/
Ik heb alleen nog maar online gespeeld, maar ik speel bijna geen 2v2. Ranks kun je niet zien ingame btw, das positief en negatief. Als je dan een 2v2 speelt weet je absoluut niet hoe goed je tegenstander is en vaak staan wij dan idd na 5 minuten met de overwinning in de handen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand ook al online gespeeld?
Ben benieuwd hoe dat gaat nml, op cnc3 was het altijd dezelfde maps en net zolang games switchen bij 2vs2 totdat je bij iemand kwam die een goede rank had "noobs only lol".
Daarnaast was het verschil zo groot, altijd gasten supergoed na 5 mionuten in je bases met een lading tanks...
Nee, dat is niet mogelijk in RA3.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Kun je de ranks nog wel van te voren zien.
Bij CNC3 was het altijd zo dat iemand een game inging, de rank checkte (even boven de naam "zweven") enj afhankelijk van goed/slecht weer weggging
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef koffiegast het volgende:
Moet zeggen dat ik het nog wat imbalanced vind. Gisteren werd me teammaat zijn basis binnen 10 secs met de grond gelijk gemaakt door 2 oni's... (pc medium gestuurd notabene).
Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef Nietmachine2 het volgende:
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.
Dat gezegd hebbende, Empire lijkt idd endgame wat sterker te zijn dan de andere factions. Echter is het niet zo dat je er absoluut niets tegen kunt doen. Maar je moet wel scouten en counters bouwen.
nee hoor, ik ben overwegend tevreden, na even wennenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p
Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.
Serieus man "als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's". Ik ben geen fucking flapdrol die alleen maar 1 tank bouwt en dan door 1 bepaalde unit helemaal gereld wordt, doe niet zo uit de hoogte en ga iemand anders pesten. Het staat als een pijl boven water dat bepaalde units nog echt even meer kracht hebben dan de rest. Ik heb nu al meer dan zat gemerkt hoe bepaalde units uitgebalanceerd zijn en hoe je met bepaalde tactiek je nadeel naar je voordeel kunt zetten, maar toch blijven sommige units toch wat te makkelijk de opperhand te krijgen en in korte tijd zeer veel schade kunnen aanrichten. Trouwens het ging over mijn maat zijn basis, niet de mijne.
Illegaal hierquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijn.
vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:51 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik denk eerder dat jij zelf iets fout doet. Ik heb net een potje met Empire tegen medium pc gespeeld op de 2 player map BattleBase Beta en na 7m20s won ik al extreem simpel. Magoed, ik gebruik dan ook online skills. Maar ik zal je mijn exacte buildorder geven (replay heb je niets aan aangezien het versie 1.03 is), misschien heb je er wat aan:
00:00:02 - builds Dojo Core
00:00:07 - builds Generator Core
00:00:30 - builds Refinery Core
00:00:36 - builds Refinery Core
00:00:59 - builds Generator Core
00:01:04 - builds Mecha Bay Core
00:01:51 - builds Refinery Core
00:02:57 - builds Generator Core
-----------------------------------------------------------------
00:00:35 - trains Engineer
00:00:35 - trains Burst Drone
00:00:50 - trains Burst Drone
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:03:32 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
En daarna een berg ChopperVX'es / Tsunami tanks om hem snel af te maken. Je moet je units wel goed managen omdat je het niet kunt veroorloven ze kwijt te raken. Btw, de medium pc ging pas aan het eind van het potje Vindicators maken, toen het al te laat was.
Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 ziet
manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?
En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
Ik geloof dat de AI zich richt op jouw acties. Als jij twee games achter elkaar exact exact hetzelfde doet dan doet de AI dat ook. Dit weet ik echter niet helemaal zeker. Maar volgens mij staan de acties van de AI niet in de replay files, terwijl je wel replays van skirmishes kunt zien. Dus 1 + 1 = 2.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
spel speelt zich in de toekomst af tochquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?
Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
alternatieve, en dan in het moment van nu schijnt utquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
spel speelt zich in de toekomst af toch?
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.
Vind je het gek? Van een brunette/redheadquote:
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.quote:Op zondag 2 november 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.quote:Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eensquote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens. Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
ach, tis wachten totdat de eerste modding tools uitkomen, dan is waarschijnlijk prima aan te passen...quote:Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens. Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Het moest trouwens bestudeer ipv bestuur zijn in m'n post. Die schep valt niet te besturen.quote:Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet.het is eigenlijk best wel een crappy systeem
quote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).quote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Ja en dat ze beide eropaf gaan doen ze lang niet automatisch. Soms staan ze stil, soms gaan ze naar een ore refinery aan de andere kant van de map, en soms doen ze het wél goed. Dat pathfinding is sowieso een beetje raar, units hebben moeite als ze tegen een bergwand staan, en je ze op de berg stuurt. Dan proberen ze dat in een rechte lijn, en als dat niet lukt blijven ze stil staan.quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
[..]
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).
Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
Komt omdat je de gedownloade versie hebtquote:Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo doodquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
mooi, maar met 2 aanpassingen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
in the box ....quote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het nut van die laatste?![]()
Eerste is wel erg vet
de tekst mag wel wat minder groot (banners)quote:Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
[ afbeelding ]
De game der games is terug!
[ afbeelding ]
OS
Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor
XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores)
Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory
XP/Vista: 1 GB
Hard Drive
Media: 6.0 GB
EA Link: 12.0 GB
DVD Drive
8 SPEED
Video Card
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card
DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer
512 Kbps or faster
2-8 Players
Input
Keyboard
Mouse
Optional
VoIP Headset
[ afbeelding ]
The Return of Red Alert! - After seven years, the most popular series in EA's 25-million unit-plus selling Command & Conquer franchise has returned with a vengeance. Red Alert 3 brings back everything fans loved about the series, the humor, the popcorn style story and the franchise?s fast, action-oriented gameplay, while breaking new ground for the genre, with an entirely co-operative, story-driven campaign campaign mode and an increased emphasis on naval gameplay.
Co-Op Done Right - Every mission is designed from the ground-up with co-operative gameplay in mind. Join forces and strategize with friends online or join forces with nine AI commanders, three for each faction, all of whom have their own unique personality and style of play that might come in handy depending on the situation.
Command the Seas, Conquer the World - Experience Gameplay as for the first time in the series, waging war on the water will be every bit as important as dominating by land and air. Gain strategic advantages by controlling resources in the seas and mounting three-pronged attacks from all directions.
A New Threat from the East - The Empire of the Rising Sun is a technological terror, with unit designs influenced by a mixture of science-fiction, martial arts and robot culture. The Empire?s futuristic units can transform into alternate forms, and they specialize in naval warfare.
Star-Studded Storytelling - Command & Conquer's trademark live-action videos return in HD, with over 60 minutes of footage featuring the largest cast in the history of the Command & Conquer franchise.
CommandStick 2.0 - Improving on the CommandStick interface first pioneered in Command & Conquer 3 Kane's Wrath, 360 owners will get an unparalleled console RTS experience, with controls that continue to bridge the gap between the PC and 360 and a game designed to meet the needs of the console gamer.
Is There Any Doubt Red Alert is Back? - Armored War Bears, Sonic Dolphins, Tesla Troopers, Vicious Attack Dogs, Man Cannons and Tanya. Welcome back!
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
#1 | #2
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoelde de euh ... weet ik veel, zo'n driekoppige robot die sterker werd van de tesla coilsquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo dood
ik doe enkel suggestie's van wat mij beter lijkt... wiki continu aanpassen is ook geen hit neem ik aanquote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
Het staat allemaal op de Fok Wiki, dus pas aan wat je aan wil passen
moet je daar een appart account voor maken?quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
Het staat allemaal op de Fok Wiki, dus pas aan wat je aan wil passen
samequote:Op zondag 2 november 2008 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
heb C&C tiberium wars en de uitbreiding gekocht, dan mag ik nu wel een keertje downloaden vind ik.
edit: Ben namelijk aan het sparen voor upgrades zodat ik Empire Total War kan spelen.
Heerlijk, die huidige baggergeneratie van gamers die alleen afgaan op graphics en gameplay geen kans gevenquote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
Mja die gebruik ik over het algemeen ook meestal wel. Maar niet altijd en dan valt het me op dat het dus veranderd is. Erg vaag en irritant.quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Nietmachine2 het volgende:
Euh, gebruik je dan geen rechtermuisknop om te scrollen? Als er één ding is wat CNC games voor hebben op andere rts games is het de mogelijkheid om met de rechtermuisknop extreem makkelijk / snel te scrollen.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef GLY het volgende:
Achteruit rijden is nu gewoon "D"quote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Mirel het volgende:
Tot nu toe enkel CTRL+nummer voor team, diezelfde knopjes gebruiken om ze te hailen. Ik gebruik wel de aggressive stance bij een aantal dingen maar ik heb niet gekeken wat de afkorting daarvoor is. Alt+Adenk ik. En Alt+S is dan voor de gewone stance.![]()
Jammer dat CTRL+D voor achteruit rijden uit Tiberium Wars er niet meer in zit (of verplaatst is).
Dat is ook wel iets waar ik me een beetje aan stoor maar ik kan er nog wel overheen komenquote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.quote:
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
[..]
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
Ik had anders verdomd veel fun en uitdaging offline met andere RTS'en...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Al gedaan, werkt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberen
De benodigde tactieken zijn afhankelijk van de tegenstanders. Dat is met elk spel zo. Het knapste is misschien wel om heel slim te zijn met zo min mogelijk middelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.
Singleplayer is dom. De computer maakt altijd dezelfde fouten en is er op gemaakt dat je een mogelijkheid moet hebben om te winnen. Dat doet een tegenspeler niet en is eigenlijk bijna niet te vergelijken...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:42 schreef PhoenixNLx het volgende:
bwah als je 20 prismatanks had in ra2, was je zo goed als onverslaanbaar en zeker als ze allemaal geupgrade werden (sterretjes enzo)
in singleplayer dan eh
Ik heb ook het probleem dat hij heel lang op zwart blijft. Soms echt wel bijna een minuut. Dan blijf je wachten en gaat hij weer verder. Zo vaag... Nog geen updates gedraaid trouwens. Misschien ook maar ff doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.
Die tyfuspatches hebben ook geen effect. Heb hem net op een andere PC (vista) geïnstalleerd, en daar werkt het prima.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:06 schreef Mirel het volgende:
Het jammere aan dat zwarte scherm is dat er wel een aantal patches voor zijn maar niet de gecrackte .exe's.
wat? pfffquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
Dat je er zelf niets van kunt is te begrijpen, maar om dat dan maar op de game af te geven... Easy is echt extreem makkelijk te verslaan. Dat lukt zelfs met m'n voeten nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
het mooiste is, dat je nog verdomd gelijk hebt ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!
Wat noem je een redelijke prijs?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand nog een idee waar de premium versie voor een redelijke prijs te halen is? Op budgetgaming zie ik alleen de gewone versie staan.
brutal moeilijk in cnc3?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:41 schreef Nietmachine2 het volgende:
Brutal in CNC3 was wel extreem moeilijk te verslaan. Maar die cheate dan ook bij het leven ;P.
illegale versie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
oef, das wel heel smerig...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef hersenchirurg het volgende:
Nee, zo legaal als maar zijn kan gepatched en wel.
Bij de bart smit kun je em nu tijdelijk halen met kortingsbonnen. Als je em gepreordered had, was ie met kortingsbon 49 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand nog een idee waar de premium versie voor een redelijke prijs te halen is? Op budgetgaming zie ik alleen de gewone versie staan.
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
Je hebt helemaal gelijk, ik heb hem illegaal..quote:Op woensdag 5 november 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.
Tip. klik eens zo'n powerplant aan.
Illegale downloaders die nog te dom zijn en dan de producent gaan afzeiken
Want als je het legaal had had je de handleiding wel even er bij gepakt
Dat moet wel, er is zelfs een aparte paragraafje voor gemaakt namelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 09:29 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb hem illegaal..
In CNC3 viel het wel mee. Kane's Wrath vond ik wel vet moeilijk....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
brutal moeilijk in cnc3?
vond et altijd wel meevallen..
Ik heb hem orgineel en totaal niet in het boekje gekeken. Staat meestal niet zo veel boeiends in. Blijkbaar voor een keer wel dusquote:Op woensdag 5 november 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel, er is zelfs een aparte paragraafje voor gemaakt namelijk
Ik heb hem legaal op ea.com gekocht en gedownload maar er zat geen handleiding bij. Op de website van ea.com kon ik ook geen handleiding vinden. Die heb ik uiteindelijk via Google op onderstaande pagina gevonden:quote:Op woensdag 5 november 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.
Tip. klik eens zo'n powerplant aan.
Illegale downloaders die nog te dom zijn en dan de producent gaan afzeiken
Want als je het legaal had had je de handleiding wel even er bij gepakt
Power plant, Ore refinery, Barracks, War Factory, Naval yard, Ore refinery, Grote power plant, battle lab, enz enzquote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef raaavi het volgende:
wat is jullie volgorde bij het bouwen van een basis
bij bijv. Soviet?
ik zuig zo hard!
Dit krijg je toch alleen als je de illegale versie hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Das ook een remake hoor.. en wel van Total Annihilation uit 1997..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.
navel doe ik later, zorg eerst voor meer ore...quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Power plant, Ore refinery, Barracks, War Factory, Naval yard, Ore refinery, Grote power plant, battle lab, enz enz
En tussendoor alvast een dikke sentry + flak verdediging.
Jezus man, wat een zeikstraal ben jij. Drie dezelfde factions, nee das leuk :/.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:03 schreef Koenholio het volgende:
owja: waarom moet elke factie nou weer anders bouwen? Hou gewoon óf die van de klassieke C&C aan óf die van Generals. Geen mix (zoals bij de Russen) en zeker geen verschillen per factie. Ik zie daar de toegevoegde waarde ook niet van.
Nee, precies hetzelfde hoeft van mij helemaal niet, integendeel. Dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik zeg alleen dat ik het nut niet zie van een andere bouwstijl per factie. De vorige C&C-games hadden dat ook niet en waren prima games. En wie heeft het over Starcraft en Warcraft? We zijn hier RA3 aan het bespreken.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Jezus man, wat een zeikstraal ben jij. Drie dezelfde factions, nee das leuk :/.
Kijk naar top rts games als Starcraft / Warcraft. Alle factions verschillen compleet in het bouwen.
Omdat je al zeikt over het camerastandpunt. Dat is zo ondertussen al 100x besproken. Daarnaast had je 100'en screenshots en filmpjes van het spel kunnen zien en zien dat het camerastandpunt zo laag was. Waarom koop je de game dan uberhaupt?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde hoeft van mij helemaal niet, integendeel. Dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik zeg alleen dat ik het nut niet zie van een andere bouwstijl per factie. De vorige C&C-games hadden dat ook niet en waren prima games. En wie heeft het over Starcraft en Warcraft? We zijn hier RA3 aan het bespreken.
En je kunt me wel zo schattig puberaal een zeikstraal noemen, maar dit spel leuk vinden of niet is gewoon een kwestie van smaak denk ik. Ik heb gewoon wat punten neergezet die naar mijn smaak verbeterd kunnen worden (en waarom reageer je niet op de andere punten die ik aandraag?).
Je hebt hem helemaal niet gekocht pberends, anders had je die chick niet in je load screenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeem.
ik heb em illegaal en geen chicks.. what did i do wrong?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt hem helemaal niet gekocht pberends, anders had je die chick niet in je load screen. Die komt namelijk van de illegale versie... Zeflde geldt overigens voor die jankerds over zwarte schermen.
Koop hem lekker legaalTof spelletje
. Ik blijf een CNC fan!
Loading jpg niet gekopieerdquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em illegaal en geen chicks.. what did i do wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |