abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62868531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef mschol het volgende:

[..]

dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 ziet
Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
pi_62869021
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.

Verder snap ik ook niet hoe iemand erop komt het te vergelijken met manga
Het doet meer denken aan amerikaanse typerende comics, je zou wellicht eerder zelfs zeggen dat de stijl heel veel op dat van gta lijkt.
pi_62869112
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef koffiegast het volgende:

[..]

vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
Ik geloof dat de AI zich richt op jouw acties. Als jij twee games achter elkaar exact exact hetzelfde doet dan doet de AI dat ook. Dit weet ik echter niet helemaal zeker. Maar volgens mij staan de acties van de AI niet in de replay files, terwijl je wel replays van skirmishes kunt zien. Dus 1 + 1 = 2.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62870566
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62870726
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
spel speelt zich in de toekomst af toch ?
pi_62872520
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef raaavi het volgende:

[..]

spel speelt zich in de toekomst af toch ?
alternatieve, en dan in het moment van nu schijnt ut

maar dan nog, geneve zee, ik zat ook ff te denken... maar het zit wel aan een meer...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Karte_Schweiz.png
pi_62875732
Zo, ik ben lekker nu met de trainer bezig met skirmish. Enemies op Brutal, oneindig geld, lekker geen donder bouwen en ore gezeik, maar lekker alle focus op de battle.... En met Brutal is dat nog wel te doen..
Werd al weer helemaal gek van de ore miners die ze aanvielen...
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 november 2008 @ 03:43:15 #183
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62876004
Tanya klinkt zo depressief
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_62876737
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.
  zondag 2 november 2008 @ 10:44:18 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62877611
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 november 2008 @ 11:39:35 #186
208776 Heh
Aaahh wor gek
pi_62878364
Ik ben blij dat ik eerst de 'pobeer' versie gedownload heb wat het is me toch een ruk spel.. heb alle C&C's orgineel gekocht maar dat is nu toch echt afgelopen...

het ziet er niet uit, de units zijn zwaar vervelend omdat ze elkaar weer eens steeds in de weg lopen en je hebt totaal geen overzicht... en die minimap is wel de allerlelijkste die ik deze eeuw gezien heb.
pi_62878744
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:43 schreef Prowl het volgende:
Tanya klinkt zo depressief
Vind je het gek? Van een brunette/redhead naar een domme blonde doos...

SHAKE IT BABY!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Whooz op 02-11-2008 12:07:04 ]
pi_62878770
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 12:27:14 #189
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879278
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879697
Bah ik heb hem nog niet gespeeld maar, ik denk dat dit toch het einde is voor mij van C&C. Het spel ziet er gewoon veel te cartoony uit. RA2 was ook al erg cartoony, maar daar sloegen de units nog ergens op, daar zat nog een idee achter (met uitzondering van een aantal Yuri units). Units als de Tankbuster, Rocket Angel, Cryocopter... veel te ver gezocht en bevatten totaal geen spoor van realisme. En waar ik ook zo doodmoe van word, zijn die Mechs. In C&C3 was dit al het geval met die afschuwelijk ontworpen Avatar, maar die King Oni slaat echt alles...

Maarja, misschien is de gameplay wel te pruimen, dat is het enige nog dat deze game voor mij nog interessant kan maken.
pi_62879765
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 13:00:13 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879948
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879974
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
ach, tis wachten totdat de eerste modding tools uitkomen, dan is waarschijnlijk prima aan te passen...
pi_62881515
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef Mirel het volgende:

[..]

Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
Het moest trouwens bestudeer ipv bestuur zijn in m'n post. Die schep valt niet te besturen.

Ik had zelf ook graag een iets dieper systeem willen zien ja waarbij 2-3 collectors per mine eventueel nuttiger was. Maar aan de andere kant, het systeem in CNC3 was ook zwaar bagger. Daar kon je massaal harvesters maken om een gigantisch inkomen op te bouwen. Nu ligt het inkomen zo goed als vast en kun je je richten op knokken, wat een stuk interessanter is. Op deze manier is de game ook makkelijker te balancen. Liever dit dan CNC3 praktijken.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62881609
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.


Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door koffiegast op 02-11-2008 14:15:35 ]
pi_62881623
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
pi_62882521
Wel geile wijven in dit spel zeg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62882554
Ik wil dit spel gaan kopen als een cadeau voor m'n vader. Hij is helemaal gek van RA2 en speelt het elke dag.

Nu is mijn vraag: hoeveel lijkt deze game op zijn voorganger? Van games als Starcraft moet hij niets hebben, hij vindt constructor-units en ingewikkelde tech-trees en stat-upgrades maar ingewikkeld; dat wil hij nieteens proberen.
  zondag 2 november 2008 @ 14:51:29 #199
167595 mirved
Infobesitas
pi_62882637
Ik vind het zwaar tegen vallen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62882694
RA3 heeft van alles wat. Allies zijn qua bouwen old skool, hun techsysteem is iets anders (maar nog steeds easy, gaat nu via MCV). Soviets zijn een mix, bouwen is half old skool, andere helft vanuit grond opbouwen (maar er zijn geen builder units). Hun techsysteem is old skool. Empire is helemaal nieuw, een soort van builderunits (je bouwt in mcv eitjes die over hele map kunnen rijden en uitklappen tot gebouw waar je maar wilt) en techen is combinatie van techbuilding en warfac / barracks / navalyard per stuk techen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')