abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62872520
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef raaavi het volgende:

[..]

spel speelt zich in de toekomst af toch ?
alternatieve, en dan in het moment van nu schijnt ut

maar dan nog, geneve zee, ik zat ook ff te denken... maar het zit wel aan een meer...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Karte_Schweiz.png
pi_62875732
Zo, ik ben lekker nu met de trainer bezig met skirmish. Enemies op Brutal, oneindig geld, lekker geen donder bouwen en ore gezeik, maar lekker alle focus op de battle.... En met Brutal is dat nog wel te doen..
Werd al weer helemaal gek van de ore miners die ze aanvielen...
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 november 2008 @ 03:43:15 #183
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62876004
Tanya klinkt zo depressief
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_62876737
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.
  zondag 2 november 2008 @ 10:44:18 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62877611
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 november 2008 @ 11:39:35 #186
208776 Heh
Aaahh wor gek
pi_62878364
Ik ben blij dat ik eerst de 'pobeer' versie gedownload heb wat het is me toch een ruk spel.. heb alle C&C's orgineel gekocht maar dat is nu toch echt afgelopen...

het ziet er niet uit, de units zijn zwaar vervelend omdat ze elkaar weer eens steeds in de weg lopen en je hebt totaal geen overzicht... en die minimap is wel de allerlelijkste die ik deze eeuw gezien heb.
pi_62878744
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:43 schreef Prowl het volgende:
Tanya klinkt zo depressief
Vind je het gek? Van een brunette/redhead naar een domme blonde doos...

SHAKE IT BABY!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Whooz op 02-11-2008 12:07:04 ]
pi_62878770
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 12:27:14 #189
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879278
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879697
Bah ik heb hem nog niet gespeeld maar, ik denk dat dit toch het einde is voor mij van C&C. Het spel ziet er gewoon veel te cartoony uit. RA2 was ook al erg cartoony, maar daar sloegen de units nog ergens op, daar zat nog een idee achter (met uitzondering van een aantal Yuri units). Units als de Tankbuster, Rocket Angel, Cryocopter... veel te ver gezocht en bevatten totaal geen spoor van realisme. En waar ik ook zo doodmoe van word, zijn die Mechs. In C&C3 was dit al het geval met die afschuwelijk ontworpen Avatar, maar die King Oni slaat echt alles...

Maarja, misschien is de gameplay wel te pruimen, dat is het enige nog dat deze game voor mij nog interessant kan maken.
pi_62879765
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 13:00:13 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879948
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879974
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
ach, tis wachten totdat de eerste modding tools uitkomen, dan is waarschijnlijk prima aan te passen...
pi_62881515
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef Mirel het volgende:

[..]

Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
Het moest trouwens bestudeer ipv bestuur zijn in m'n post. Die schep valt niet te besturen.

Ik had zelf ook graag een iets dieper systeem willen zien ja waarbij 2-3 collectors per mine eventueel nuttiger was. Maar aan de andere kant, het systeem in CNC3 was ook zwaar bagger. Daar kon je massaal harvesters maken om een gigantisch inkomen op te bouwen. Nu ligt het inkomen zo goed als vast en kun je je richten op knokken, wat een stuk interessanter is. Op deze manier is de game ook makkelijker te balancen. Liever dit dan CNC3 praktijken.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62881609
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.


Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door koffiegast op 02-11-2008 14:15:35 ]
pi_62881623
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
pi_62882521
Wel geile wijven in dit spel zeg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62882554
Ik wil dit spel gaan kopen als een cadeau voor m'n vader. Hij is helemaal gek van RA2 en speelt het elke dag.

Nu is mijn vraag: hoeveel lijkt deze game op zijn voorganger? Van games als Starcraft moet hij niets hebben, hij vindt constructor-units en ingewikkelde tech-trees en stat-upgrades maar ingewikkeld; dat wil hij nieteens proberen.
  zondag 2 november 2008 @ 14:51:29 #199
167595 mirved
Infobesitas
pi_62882637
Ik vind het zwaar tegen vallen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62882694
RA3 heeft van alles wat. Allies zijn qua bouwen old skool, hun techsysteem is iets anders (maar nog steeds easy, gaat nu via MCV). Soviets zijn een mix, bouwen is half old skool, andere helft vanuit grond opbouwen (maar er zijn geen builder units). Hun techsysteem is old skool. Empire is helemaal nieuw, een soort van builderunits (je bouwt in mcv eitjes die over hele map kunnen rijden en uitklappen tot gebouw waar je maar wilt) en techen is combinatie van techbuilding en warfac / barracks / navalyard per stuk techen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 15:33:26 #201
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62883515
Ik heb nu 4 missies met sovjets gedaan. Spel bevalt me opzich wel, maar sommige units zijn beetje raar, overpowered of om te janken..

Die bullfrogs zijn wel superdik. 5 poppetjes de lucht in knallen. weer eens wat anders dan een APC die niet over een heuvelrug kan komen.. *floep*
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 2 november 2008 @ 15:56:42 #202
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62883949
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef koffiegast het volgende:

[..]



Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
[..]

Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.
Ja en dat ze beide eropaf gaan doen ze lang niet automatisch. Soms staan ze stil, soms gaan ze naar een ore refinery aan de andere kant van de map, en soms doen ze het wél goed. Dat pathfinding is sowieso een beetje raar, units hebben moeite als ze tegen een bergwand staan, en je ze op de berg stuurt. Dan proberen ze dat in een rechte lijn, en als dat niet lukt blijven ze stil staan.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62884251
Heb hem sinds vandaag ook, wat een verschil in vergelijking met RA2 (in slechte zin). Het is me nog allemaal te onoverzichtelijk, maar hopelijk is dat een kwestie van wennen. De stijl spreekt me btw wel aan.
pi_62884298
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
  zondag 2 november 2008 @ 16:48:30 #205
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62885043
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
Komt omdat je de gedownloade versie hebt


*HOESTKUCHELBUCHELPROEST*
je moet de crack fix downloaden
*UCHEBUCHEHOESTPROEST*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 2 november 2008 @ 17:13:55 #206
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62885636
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 2 november 2008 @ 17:47:30 #207
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62886534
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 2 november 2008 @ 17:47:55 #208
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62886548

De game der games is terug!


OS
Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor
XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores)
Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory
XP/Vista: 1 GB
Hard Drive
Media: 6.0 GB
EA Link: 12.0 GB
DVD Drive
8 SPEED
Video Card
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card
DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer
512 Kbps or faster
2-8 Players
Input
Keyboard
Mouse
Optional
VoIP Headset


The Return of Red Alert! - After seven years, the most popular series in EA's 25-million unit-plus selling Command & Conquer franchise has returned with a vengeance. Red Alert 3 brings back everything fans loved about the series, the humor, the popcorn style story and the franchise?s fast, action-oriented gameplay, while breaking new ground for the genre, with an entirely co-operative, story-driven campaign campaign mode and an increased emphasis on naval gameplay.
Co-Op Done Right - Every mission is designed from the ground-up with co-operative gameplay in mind. Join forces and strategize with friends online or join forces with nine AI commanders, three for each faction, all of whom have their own unique personality and style of play that might come in handy depending on the situation.
Command the Seas, Conquer the World - Experience Gameplay as for the first time in the series, waging war on the water will be every bit as important as dominating by land and air. Gain strategic advantages by controlling resources in the seas and mounting three-pronged attacks from all directions.
A New Threat from the East - The Empire of the Rising Sun is a technological terror, with unit designs influenced by a mixture of science-fiction, martial arts and robot culture. The Empire?s futuristic units can transform into alternate forms, and they specialize in naval warfare.
Star-Studded Storytelling - Command & Conquer's trademark live-action videos return in HD, with over 60 minutes of footage featuring the largest cast in the history of the Command & Conquer franchise.
CommandStick 2.0 - Improving on the CommandStick interface first pioneered in Command & Conquer 3 Kane's Wrath, 360 owners will get an unparalleled console RTS experience, with controls that continue to bridge the gap between the PC and 360 and a game designed to meet the needs of the console gamer.
Is There Any Doubt Red Alert is Back? - Armored War Bears, Sonic Dolphins, Tesla Troopers, Vicious Attack Dogs, Man Cannons and Tanya. Welcome back!







#1 | #2
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_62886999
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo dood
pi_62888172
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
mooi, maar met 2 aanpassingen.
moet je zelf maar kijken of je het er mee eens bent

de banner:


en deze helemaal onderaan:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')