Ja en dat ze beide eropaf gaan doen ze lang niet automatisch. Soms staan ze stil, soms gaan ze naar een ore refinery aan de andere kant van de map, en soms doen ze het wél goed. Dat pathfinding is sowieso een beetje raar, units hebben moeite als ze tegen een bergwand staan, en je ze op de berg stuurt. Dan proberen ze dat in een rechte lijn, en als dat niet lukt blijven ze stil staan.quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
[..]
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).
Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
Komt omdat je de gedownloade versie hebtquote:Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo doodquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
mooi, maar met 2 aanpassingen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
in the box ....quote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het nut van die laatste?![]()
Eerste is wel erg vet
de tekst mag wel wat minder groot (banners)quote:Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
[ afbeelding ]
De game der games is terug!
[ afbeelding ]
OS
Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor
XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores)
Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory
XP/Vista: 1 GB
Hard Drive
Media: 6.0 GB
EA Link: 12.0 GB
DVD Drive
8 SPEED
Video Card
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card
DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer
512 Kbps or faster
2-8 Players
Input
Keyboard
Mouse
Optional
VoIP Headset
[ afbeelding ]
The Return of Red Alert! - After seven years, the most popular series in EA's 25-million unit-plus selling Command & Conquer franchise has returned with a vengeance. Red Alert 3 brings back everything fans loved about the series, the humor, the popcorn style story and the franchise?s fast, action-oriented gameplay, while breaking new ground for the genre, with an entirely co-operative, story-driven campaign campaign mode and an increased emphasis on naval gameplay.
Co-Op Done Right - Every mission is designed from the ground-up with co-operative gameplay in mind. Join forces and strategize with friends online or join forces with nine AI commanders, three for each faction, all of whom have their own unique personality and style of play that might come in handy depending on the situation.
Command the Seas, Conquer the World - Experience Gameplay as for the first time in the series, waging war on the water will be every bit as important as dominating by land and air. Gain strategic advantages by controlling resources in the seas and mounting three-pronged attacks from all directions.
A New Threat from the East - The Empire of the Rising Sun is a technological terror, with unit designs influenced by a mixture of science-fiction, martial arts and robot culture. The Empire?s futuristic units can transform into alternate forms, and they specialize in naval warfare.
Star-Studded Storytelling - Command & Conquer's trademark live-action videos return in HD, with over 60 minutes of footage featuring the largest cast in the history of the Command & Conquer franchise.
CommandStick 2.0 - Improving on the CommandStick interface first pioneered in Command & Conquer 3 Kane's Wrath, 360 owners will get an unparalleled console RTS experience, with controls that continue to bridge the gap between the PC and 360 and a game designed to meet the needs of the console gamer.
Is There Any Doubt Red Alert is Back? - Armored War Bears, Sonic Dolphins, Tesla Troopers, Vicious Attack Dogs, Man Cannons and Tanya. Welcome back!
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
#1 | #2
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoelde de euh ... weet ik veel, zo'n driekoppige robot die sterker werd van de tesla coilsquote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo dood
ik doe enkel suggestie's van wat mij beter lijkt... wiki continu aanpassen is ook geen hit neem ik aanquote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
Het staat allemaal op de Fok Wiki, dus pas aan wat je aan wil passen
moet je daar een appart account voor maken?quote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
Het staat allemaal op de Fok Wiki, dus pas aan wat je aan wil passen
samequote:Op zondag 2 november 2008 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
heb C&C tiberium wars en de uitbreiding gekocht, dan mag ik nu wel een keertje downloaden vind ik.
edit: Ben namelijk aan het sparen voor upgrades zodat ik Empire Total War kan spelen.
Heerlijk, die huidige baggergeneratie van gamers die alleen afgaan op graphics en gameplay geen kans gevenquote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
Mja die gebruik ik over het algemeen ook meestal wel. Maar niet altijd en dan valt het me op dat het dus veranderd is. Erg vaag en irritant.quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Nietmachine2 het volgende:
Euh, gebruik je dan geen rechtermuisknop om te scrollen? Als er één ding is wat CNC games voor hebben op andere rts games is het de mogelijkheid om met de rechtermuisknop extreem makkelijk / snel te scrollen.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef GLY het volgende:
Achteruit rijden is nu gewoon "D"quote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Mirel het volgende:
Tot nu toe enkel CTRL+nummer voor team, diezelfde knopjes gebruiken om ze te hailen. Ik gebruik wel de aggressive stance bij een aantal dingen maar ik heb niet gekeken wat de afkorting daarvoor is. Alt+Adenk ik. En Alt+S is dan voor de gewone stance.![]()
Jammer dat CTRL+D voor achteruit rijden uit Tiberium Wars er niet meer in zit (of verplaatst is).
Dat is ook wel iets waar ik me een beetje aan stoor maar ik kan er nog wel overheen komenquote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.quote:
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
[..]
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
Ik had anders verdomd veel fun en uitdaging offline met andere RTS'en...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |