abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 15:33:26 #201
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62883515
Ik heb nu 4 missies met sovjets gedaan. Spel bevalt me opzich wel, maar sommige units zijn beetje raar, overpowered of om te janken..

Die bullfrogs zijn wel superdik. 5 poppetjes de lucht in knallen. weer eens wat anders dan een APC die niet over een heuvelrug kan komen.. *floep*
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 2 november 2008 @ 15:56:42 #202
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62883949
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
[..]

Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.
Ja en dat ze beide eropaf gaan doen ze lang niet automatisch. Soms staan ze stil, soms gaan ze naar een ore refinery aan de andere kant van de map, en soms doen ze het wél goed. Dat pathfinding is sowieso een beetje raar, units hebben moeite als ze tegen een bergwand staan, en je ze op de berg stuurt. Dan proberen ze dat in een rechte lijn, en als dat niet lukt blijven ze stil staan.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62884251
Heb hem sinds vandaag ook, wat een verschil in vergelijking met RA2 (in slechte zin). Het is me nog allemaal te onoverzichtelijk, maar hopelijk is dat een kwestie van wennen. De stijl spreekt me btw wel aan.
pi_62884298
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
  zondag 2 november 2008 @ 16:48:30 #205
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62885043
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niemand de autosave van de volgende Allied missie naar Heidelberg voor me?
Komt omdat je de gedownloade versie hebt

*HOESTKUCHELBUCHELPROEST*
je moet de crack fix downloaden
*UCHEBUCHEHOESTPROEST*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 2 november 2008 @ 17:13:55 #206
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62885636
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
  zondag 2 november 2008 @ 17:47:30 #207
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62886534
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 2 november 2008 @ 17:47:55 #208
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62886548

De game der games is terug!

OS
Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor
XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores)
Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory
XP/Vista: 1 GB
Hard Drive
Media: 6.0 GB
EA Link: 12.0 GB
DVD Drive
8 SPEED
Video Card
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card
DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer
512 Kbps or faster
2-8 Players
Input
Keyboard
Mouse
Optional
VoIP Headset

The Return of Red Alert! - After seven years, the most popular series in EA's 25-million unit-plus selling Command & Conquer franchise has returned with a vengeance. Red Alert 3 brings back everything fans loved about the series, the humor, the popcorn style story and the franchise?s fast, action-oriented gameplay, while breaking new ground for the genre, with an entirely co-operative, story-driven campaign campaign mode and an increased emphasis on naval gameplay.
Co-Op Done Right - Every mission is designed from the ground-up with co-operative gameplay in mind. Join forces and strategize with friends online or join forces with nine AI commanders, three for each faction, all of whom have their own unique personality and style of play that might come in handy depending on the situation.
Command the Seas, Conquer the World - Experience Gameplay as for the first time in the series, waging war on the water will be every bit as important as dominating by land and air. Gain strategic advantages by controlling resources in the seas and mounting three-pronged attacks from all directions.
A New Threat from the East - The Empire of the Rising Sun is a technological terror, with unit designs influenced by a mixture of science-fiction, martial arts and robot culture. The Empire?s futuristic units can transform into alternate forms, and they specialize in naval warfare.
Star-Studded Storytelling - Command & Conquer's trademark live-action videos return in HD, with over 60 minutes of footage featuring the largest cast in the history of the Command & Conquer franchise.
CommandStick 2.0 - Improving on the CommandStick interface first pioneered in Command & Conquer 3 Kane's Wrath, 360 owners will get an unparalleled console RTS experience, with controls that continue to bridge the gap between the PC and 360 and a game designed to meet the needs of the console gamer.
Is There Any Doubt Red Alert is Back? - Armored War Bears, Sonic Dolphins, Tesla Troopers, Vicious Attack Dogs, Man Cannons and Tanya. Welcome back!

#1 | #2
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_62886999
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die missie met de japanners in Odessa, met die soort megazord uit de Power Rangers, is overigens wel hilarisch
Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo dood
pi_62888172
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb even een OP in elkaar gezet, ik weet niet of ie bevalt? Hij is hier te vinden en ik zal hieronder een voorbeeld posten..
mooi, maar met 2 aanpassingen.
moet je zelf maar kijken of je het er mee eens bent

de banner:

en deze helemaal onderaan:
pi_62888316
Wat is het nut van die laatste?

Eerste is wel erg vet
  zondag 2 november 2008 @ 19:05:02 #212
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_62888537
Graphics op high trekt m'n laptop niet... dus geen geil uitziend water voor mij.

Dan maar op 1920x1200 met alles op medium (shadows op low, want medium ziet er niet uit en het vreet nogal aan de framerate). En dan ziet alles er verder nog niet verkeerd uit.
pi_62889443
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het nut van die laatste?

Eerste is wel erg vet
in the box ....
die poster
en gewoon vullen van de OP.
pi_62890430
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Devolution het volgende:
[ afbeelding ]
De game der games is terug!

[ afbeelding ]
OS
Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor
XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores)
Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory
XP/Vista: 1 GB
Hard Drive
Media: 6.0 GB
EA Link: 12.0 GB
DVD Drive
8 SPEED
Video Card
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card
DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer
512 Kbps or faster
2-8 Players
Input
Keyboard
Mouse
Optional
VoIP Headset

[ afbeelding ]
The Return of Red Alert! - After seven years, the most popular series in EA's 25-million unit-plus selling Command & Conquer franchise has returned with a vengeance. Red Alert 3 brings back everything fans loved about the series, the humor, the popcorn style story and the franchise?s fast, action-oriented gameplay, while breaking new ground for the genre, with an entirely co-operative, story-driven campaign campaign mode and an increased emphasis on naval gameplay.
Co-Op Done Right - Every mission is designed from the ground-up with co-operative gameplay in mind. Join forces and strategize with friends online or join forces with nine AI commanders, three for each faction, all of whom have their own unique personality and style of play that might come in handy depending on the situation.
Command the Seas, Conquer the World - Experience Gameplay as for the first time in the series, waging war on the water will be every bit as important as dominating by land and air. Gain strategic advantages by controlling resources in the seas and mounting three-pronged attacks from all directions.
A New Threat from the East - The Empire of the Rising Sun is a technological terror, with unit designs influenced by a mixture of science-fiction, martial arts and robot culture. The Empire?s futuristic units can transform into alternate forms, and they specialize in naval warfare.
Star-Studded Storytelling - Command & Conquer's trademark live-action videos return in HD, with over 60 minutes of footage featuring the largest cast in the history of the Command & Conquer franchise.
CommandStick 2.0 - Improving on the CommandStick interface first pioneered in Command & Conquer 3 Kane's Wrath, 360 owners will get an unparalleled console RTS experience, with controls that continue to bridge the gap between the PC and 360 and a game designed to meet the needs of the console gamer.
Is There Any Doubt Red Alert is Back? - Armored War Bears, Sonic Dolphins, Tesla Troopers, Vicious Attack Dogs, Man Cannons and Tanya. Welcome back!

[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]
#1 | #2
de tekst mag wel wat minder groot (banners)

daarnaast is het slimmer de system specs onder de info te plaatsen en de info label geheel te verwijderen.. en die info direct onder de bovenste banner te plaatsen.. (en dat game der games weghalen)
  zondag 2 november 2008 @ 20:07:45 #215
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62890636
Het staat allemaal op de Fok Wiki, dus pas aan wat je aan wil passen
  zondag 2 november 2008 @ 20:13:38 #216
87680 Mirel
pi_62890822
Is er een manier om de fps te checken of moet ik dan dat ene opneem programmaatje downloaden?
  zondag 2 november 2008 @ 20:32:32 #217
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62891410
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja die soort superrobot die King Uni ofzo, ding stelt niks voor ook, met Tanja zo dood
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoelde de euh ... weet ik veel, zo'n driekoppige robot die sterker werd van de tesla coils
pi_62891534
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
ik doe enkel suggestie's van wat mij beter lijkt... wiki continu aanpassen is ook geen hit neem ik aan
pi_62891938
heb C&C tiberium wars en de uitbreiding gekocht, dan mag ik nu wel een keertje downloaden vind ik.
edit: Ben namelijk aan het sparen voor upgrades zodat ik Empire Total War kan spelen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2008 20:57:28 ]
pi_62892803
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Devolution het volgende:
moet je daar een appart account voor maken?
pi_62894142
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zondag 2 november 2008 @ 22:11:24 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_62894525
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:49 schreef drumstickNL het volgende:
heb C&C tiberium wars en de uitbreiding gekocht, dan mag ik nu wel een keertje downloaden vind ik.
edit: Ben namelijk aan het sparen voor upgrades zodat ik Empire Total War kan spelen.
same
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_62895162
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
jammer dat het spel er zo getekent uit ziet. c&c3 was veel grafisher. echt jammer, gellukig heb ik hem niet gekocht. heb maar 10 minuten gespeeld en toen weer van mijn pc verwijdert.
Heerlijk, die huidige baggergeneratie van gamers die alleen afgaan op graphics en gameplay geen kans geven .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62895354
Wat zeurt iedereen toch op die graphics Zo rg ziet het er toch ook niet uit, zolang je het maar beetje hoge res speelt... Maar goed, moet wat te zeuren hebben eh
O+ BlaBlub O+
pi_62896343

Gameplay, alleen met de ALLIES heb ik een klein beetje het gevoel van oude red alerts.
pi_62898707
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef jeroendh het volgende:
FAIL

graphics maken het spel niet
gameplay does...

en ik merkte net dat iig met de russen ik mij prima vermaak in de singleplayer
komt allemaal wel goed denk ik zo...
  maandag 3 november 2008 @ 10:21:19 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62901883
Het blijft een gave game
Ik heb hem maar een half uurtje kunnen spelen omdat ik nog wat andere dingen te doen had dit weekend, maar ik vind hem wel vet.

Er is maar 1 ding wat ik best irritant vind aan het spel. Als je naar de rand van het zichtveld gaat met je cursor duurt het ff voordat hij daadwerkelijk ook het zichtveld veranderd zeg maar. Dat vind ik best irritant. Is er een manier om dat uit te zetten.

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
Volgens mij is het gedaan om de cursor wat makkelijker te laten bewegen over het veld zonder dat de camera elke keer mee beweegt maar ik vind het echt lastig...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62906820
Euh, gebruik je dan geen rechtermuisknop om te scrollen? Als er één ding is wat CNC games voor hebben op andere rts games is het de mogelijkheid om met de rechtermuisknop extreem makkelijk / snel te scrollen.
  maandag 3 november 2008 @ 15:55:16 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62909982
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Nietmachine2 het volgende:
Euh, gebruik je dan geen rechtermuisknop om te scrollen? Als er één ding is wat CNC games voor hebben op andere rts games is het de mogelijkheid om met de rechtermuisknop extreem makkelijk / snel te scrollen.
Mja die gebruik ik over het algemeen ook meestal wel. Maar niet altijd en dan valt het me op dat het dus veranderd is. Erg vaag en irritant.
Met rechtermuis scrollen is het me eigenlijk nog niet opgevallen. Dat doe ik vooral als ik over grotere afstand moet scrollen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_62911731
- had je de game maar moeten kopen -

[ Bericht 91% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2008 19:28:05 (warez) ]
  maandag 3 november 2008 @ 17:30:39 #231
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62912636
Ik vind het een best aardige game. Al was de Sovjet-campagne aan de makkelijke kant. Een stuk makkelijker dan in RA 2.
You know, I've learned something today
pi_62913799
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef GLY het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 3 november 2008 @ 18:44:15 #233
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62914516
- bedankt voor de hulp, maar het mag niet -

[ Bericht 91% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2008 19:27:43 (warez) ]
pi_62915084
singleplayer is best makkelijk Soviet alweer uitgespeeld.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62915854
Iemand een potje met hamachi?
pi_62916158
post je meestgebruikte shortkeys?
  maandag 3 november 2008 @ 20:16:04 #237
87680 Mirel
pi_62916795
Tot nu toe enkel CTRL+nummer voor team, diezelfde knopjes gebruiken om ze te hailen. Ik gebruik wel de aggressive stance bij een aantal dingen maar ik heb niet gekeken wat de afkorting daarvoor is. Alt+Adenk ik. En Alt+S is dan voor de gewone stance.
Jammer dat CTRL+D voor achteruit rijden uit Tiberium Wars er niet meer in zit (of verplaatst is).
  maandag 3 november 2008 @ 20:33:09 #238
141482 Q.
JurassiQ
pi_62917272
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
For great justice!
pi_62918292
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Mirel het volgende:
Tot nu toe enkel CTRL+nummer voor team, diezelfde knopjes gebruiken om ze te hailen. Ik gebruik wel de aggressive stance bij een aantal dingen maar ik heb niet gekeken wat de afkorting daarvoor is. Alt+Adenk ik. En Alt+S is dan voor de gewone stance.
Jammer dat CTRL+D voor achteruit rijden uit Tiberium Wars er niet meer in zit (of verplaatst is).
Achteruit rijden is nu gewoon "D"
  maandag 3 november 2008 @ 21:58:31 #240
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62919852
Ik heb ook shortcuts voor de bouwqueues (Q, W, E, R, T, en Y); dus Q om de basisgebouwen te bouwen, W voor infantry etc.
  maandag 3 november 2008 @ 23:58:59 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62923700
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Dat is ook wel iets waar ik me een beetje aan stoor maar ik kan er nog wel overheen komen
pi_62923892
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
die camera mocht opzich wel hetzelfde als wow oid.
pi_62929215
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.

Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.

(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:02:39 #244
87680 Mirel
pi_62930089
Maar toch blijft tanks pompen wel leuk. (of twinblades )
pi_62930108
Ik heb het gisteren even gespeeld bij iemand, maar mijn god, wat een verneuking in het RTS genre! Single player dan, multiplayer heb ik niet gedaan.

Juist de toevoeging van die extra commando in het veld geeft mij het gevoel dat ik iets niet oplos, ik mis een knopje: "kappen nou, verdedig je basis en houd verder je muil".
Ook heb ik het idee dat het alleen maar om de commandopunten gaat, je linkerkant van het scherm staat vol met onzinnige superpowers. Leuk gevonden soms, dat wel: eerst wat karretjes opzuigen om daarna zo'n ruimtedump te doen is wel extra leuk

Over de AI kan ik kort zijn: welke?
Ik neem een gebouw in omdat er constant russisch infantery langs komt. Russisch infantery heeft die molotov dingen om me er in 1x uit te jakkeren. Nee, helaas, ze blijven domweg schieten, doodgaan en weer een nieuwe batch kannonnenvoer aanleveren.
Als je al een stuk of 5x je eigen poppetje dood hebt kunnen schieten omdat hij zenuwachtig heen en weer aan het rennen was, dan weet je dat er iets mis is met de pathfinding. Oncontroleerbaar: je selecteert hem, maar dan is er niets meer mee aan te vangen. Barak weer verkocht, nog steeds loopt hij tegen een onzichtbare muur....

Kan iemand me vertellen waarom er geen guard knop meer is? Ik wil dat wat units een andere (sterkere) unit volgen en bewaken, maar dat kan niet meer? Ik zie het niet in de handleiding staan. Vroegah, toen RA1 er was, was dat de ALT of SHIFT toets maar nu niet meer. Het zal vast weer met die planregeling te doen zijn, maar dat vind ik teveel gedoe.

Voor de rest is het steeds hetzelfde: begin op een kleinere map, indien schoon: surprise! Het was een grotere map!

Ik mis uitdaging, AI, een niet voorspelbaar verloop van een map.

Misschien dat het multiplayer beter is, maar ik wacht wel dat ie in de budgetbakken ligt. Het feit dat er al vrij veel patches in nog geen week tijd aanwezig zijn zegt iig genoeg. Q&A is op vakantie bij EA.
pi_62931815
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
pi_62931859
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.

Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.

(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef raaavi het volgende:
post je meestgebruikte shortkeys?
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
pi_62933361
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
[..]

Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_62933456
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Ik had anders verdomd veel fun en uitdaging offline met andere RTS'en...
Dan hadden zze RA3 beter multi only kunnen maken als ze dan toch geen moeite er in hebben willen steken.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:13:25 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_62933555
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:

Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')