abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:13:25 #151
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62850584
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik vind grapich tegen valt.. eerder cartoon achtige.

Supreme commander grapich zijn zelfs beter dan RA 3.

gameplay is ok.. heb alleen met russische kant gespeeld.

Ik vind red alert 1 en beter dan de derde deel..


grafisch bedoel je..?

en ik heb de normale versie..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62850948
Opzich vind ik dit wel raar. Over de beta was iedereen (met uitzondering van een paar) positief. Nu ziet iedereen de game de grond in te bashen.
Dit keer zonder signature
pi_62851199
Heb toch nog wat campaigns gespeeld en wat skirmishes, en op zich is het toch best vermakelijk en heb ik inmiddels wel door dat kleurrijk gedoe heen geprikt en ben ik zelfs the Empire gaan waarderen als factie, ze hebben enkele zeer leuke units

Alleen jammer dat ik het water niet op High kan zetten, het loopt allemaal soepel alleen met het water op High heb ik af en toe dat alles even lagt om dan weer normaal verder te gaan. Hopelijk is dat met een patch op te lossen Aan de andere kant, met de recommended systeemvereisten van GTA IV in het achterhoofd is een upgrade misschien geen slecht idee
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62851297
1960x1080 (ofzo) op me 37" en alles loopt vloeiend. Op 1024x768 had ik echt het gevoel van waars de overzicht want vooral in me basis zat je er dicht op, maar nu is alles prima te overzien en ik begin er aan te wennen. En het is wel zeer wennen aan de cartoony stijl. Enige jammere is dat de economy zo ongelofelijk versimpelt (lijkt) is. Maja wellicht meer focus naar de battle uit. Vond het opmerkelijk hoe de japanse factie bouwt, imperial niet gespeeld nog, maar dat bouwen van russen is echt omgekeerd van wat je gewend was, je klikt nu wat je wilt bouwe, waar je het wilt bouwen en dan pas gaat de queue, dat was vroeger juist andersom!
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:23:29 #155
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_62853673
1960x1080 (ofzo) op me 37" en alles loopt vloeiend. Op 1024x768 had ik echt het gevoel van waars de overzicht want vooral in me basis zat je er dicht op, maar nu is alles prima te overzien en
quote:
ik begin er aan te wennen.
Ik heb hem op 1900 x 1200 staan maar vind desondanks nog steeds dat ik er teveel bovenop zit. Moet ik wel zeggen dat ik pas een uurtje heb zitten spelen dus misschien gaat het nog wennen.
pi_62856416
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
Dat is best snel
Je vraagt je af of de testafdeling nog wel bestaat?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62856443
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
en allebei met maar 1 fix, denk daar wel eff aan..

ze proberen dus gewoon de bugs, die niet tijdens beta naar voren kwamen, asap op te lossen...
nobel streven...
pi_62858230
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62858416
En patch 1.03 is uit...
pi_62859530
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?
pi_62859617
Ik heb hem wel binnen, maar heb volgende week toetsweek, dus ik wil hem nog niet openmaken
pi_62859675
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef raaavi het volgende:

[..]

menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?
Voor mij niet....

Maar nu met patch 1.03 wel en kan nu ook online.
pi_62859697
Iemand ook al online gespeeld?

Ben benieuwd hoe dat gaat nml, op cnc3 was het altijd dezelfde maps en net zolang games switchen bij 2vs2 totdat je bij iemand kwam die een goede rank had "noobs only lol".

Daarnaast was het verschil zo groot, altijd gasten supergoed na 5 mionuten in je bases met een lading tanks...
Built for Speed
pi_62859943
Wat een baggerspel Blij dat ik het nog niet gekocht had. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren.

Weer een goede spellenserie vermoord
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_62860012
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:39 schreef nytram het volgende:

[..]
voor de mensen die wel tegen een stukje fanta en onzin kunnen:
http://www.conquerthislife.com/
Ja, in één woord geweldig. "I'm in your base, killing your dudes." I rofled irl.
"Hmm, this is good rts".
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand ook al online gespeeld?

Ben benieuwd hoe dat gaat nml, op cnc3 was het altijd dezelfde maps en net zolang games switchen bij 2vs2 totdat je bij iemand kwam die een goede rank had "noobs only lol".

Daarnaast was het verschil zo groot, altijd gasten supergoed na 5 mionuten in je bases met een lading tanks...
Ik heb alleen nog maar online gespeeld, maar ik speel bijna geen 2v2. Ranks kun je niet zien ingame btw, das positief en negatief. Als je dan een 2v2 speelt weet je absoluut niet hoe goed je tegenstander is en vaak staan wij dan idd na 5 minuten met de overwinning in de handen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62860679
Kun je de ranks nog wel van te voren zien.
Bij CNC3 was het altijd zo dat iemand een game inging, de rank checkte (even boven de naam "zweven") enj afhankelijk van goed/slecht weer weggging
Built for Speed
pi_62860775
Moet zeggen dat ik het nog wat imbalanced vind. Gisteren werd me teammaat zijn basis binnen 10 secs met de grond gelijk gemaakt door 2 oni's... (pc medium gestuurd notabene).

Easy was echt een grap gemakkelijk, maar medium pc is echt wereld verschil. Constant al heel snel met vliegtuigjes of tering irritante terror drones je harvesters aan het mollen. Wellicht later vandaag nog eens proberen, als ik me maat weet te strikken. Het is in iedergeval zeer zwaar rock paper scissors en sommige steken daar nog even boven uit (tanya die 20 ventjes binnen enkele seconde molt, net zoals vroeger maar dan 5 x sneller)
pi_62861647
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Kun je de ranks nog wel van te voren zien.
Bij CNC3 was het altijd zo dat iemand een game inging, de rank checkte (even boven de naam "zweven") enj afhankelijk van goed/slecht weer weggging
Nee, dat is niet mogelijk in RA3.
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef koffiegast het volgende:
Moet zeggen dat ik het nog wat imbalanced vind. Gisteren werd me teammaat zijn basis binnen 10 secs met de grond gelijk gemaakt door 2 oni's... (pc medium gestuurd notabene).
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.

Dat gezegd hebbende, Empire lijkt idd endgame wat sterker te zijn dan de andere factions. Echter is het niet zo dat je er absoluut niets tegen kunt doen . Maar je moet wel scouten en counters bouwen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62862145
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef Nietmachine2 het volgende:
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.

Dat gezegd hebbende, Empire lijkt idd endgame wat sterker te zijn dan de andere factions. Echter is het niet zo dat je er absoluut niets tegen kunt doen . Maar je moet wel scouten en counters bouwen.
Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.

Serieus man "als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's". Ik ben geen fucking flapdrol die alleen maar 1 tank bouwt en dan door 1 bepaalde unit helemaal gereld wordt, doe niet zo uit de hoogte en ga iemand anders pesten. Het staat als een pijl boven water dat bepaalde units nog echt even meer kracht hebben dan de rest. Ik heb nu al meer dan zat gemerkt hoe bepaalde units uitgebalanceerd zijn en hoe je met bepaalde tactiek je nadeel naar je voordeel kunt zetten, maar toch blijven sommige units toch wat te makkelijk de opperhand te krijgen en in korte tijd zeer veel schade kunnen aanrichten. Trouwens het ging over mijn maat zijn basis, niet de mijne.
pi_62862711
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
nee hoor, ik ben overwegend tevreden, na even wennen

camerastandpunt is ruk en menu, tja.. is niet heel snel maar ik kan er nog mee leven
pi_62863085
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.

Serieus man "als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's". Ik ben geen fucking flapdrol die alleen maar 1 tank bouwt en dan door 1 bepaalde unit helemaal gereld wordt, doe niet zo uit de hoogte en ga iemand anders pesten. Het staat als een pijl boven water dat bepaalde units nog echt even meer kracht hebben dan de rest. Ik heb nu al meer dan zat gemerkt hoe bepaalde units uitgebalanceerd zijn en hoe je met bepaalde tactiek je nadeel naar je voordeel kunt zetten, maar toch blijven sommige units toch wat te makkelijk de opperhand te krijgen en in korte tijd zeer veel schade kunnen aanrichten. Trouwens het ging over mijn maat zijn basis, niet de mijne.
Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijn .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62864183
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijn .
Illegaal hier
enkel netwerk werkte het.

Btw, daarnet bouwde ik generator barracks refin refin als japanner, tijdens 2e refin werd ik belaagd door 3 vindicators van medium pc. Deze molde mijn refinery in 3 waves. Later bleken ze ook uitstekend in 1 enkele wave generators etc te mollen. Ik heb toen een tijd stand gehouden en ik snap iets niet, ik heb 3 AA (ja zo uitgeklapt niet in groundmode..) en meerdere antiair (die van japanners soort kip dat ook kan vliegen, op ground zodat ze air kunnen aanvallen) daar staan, toch kan zo'n 1 enkele vindicator door de linie gaan, zijn bommen droppen, en weer terug veilig door de linie gaan. Leg mij eens uit hoe dat balanced is?
pi_62865093
Ik denk eerder dat jij zelf iets fout doet. Ik heb net een potje met Empire tegen medium pc gespeeld op de 2 player map BattleBase Beta en na 7m20s won ik al extreem simpel. Magoed, ik gebruik dan ook online skills. Maar ik zal je mijn exacte buildorder geven (replay heb je niets aan aangezien het versie 1.03 is), misschien heb je er wat aan:

00:00:02 - builds Dojo Core
00:00:07 - builds Generator Core
00:00:30 - builds Refinery Core
00:00:36 - builds Refinery Core
00:00:59 - builds Generator Core
00:01:04 - builds Mecha Bay Core
00:01:51 - builds Refinery Core
00:02:57 - builds Generator Core
-----------------------------------------------------------------
00:00:35 - trains Engineer
00:00:35 - trains Burst Drone
00:00:50 - trains Burst Drone
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:03:32 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu

En daarna een berg ChopperVX'es / Tsunami tanks om hem snel af te maken. Je moet je units wel goed managen omdat je het niet kunt veroorloven ze kwijt te raken. Btw, de medium pc ging pas aan het eind van het potje Vindicators maken, toen het al te laat was.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62866539
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:51 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik denk eerder dat jij zelf iets fout doet. Ik heb net een potje met Empire tegen medium pc gespeeld op de 2 player map BattleBase Beta en na 7m20s won ik al extreem simpel. Magoed, ik gebruik dan ook online skills. Maar ik zal je mijn exacte buildorder geven (replay heb je niets aan aangezien het versie 1.03 is), misschien heb je er wat aan:

00:00:02 - builds Dojo Core
00:00:07 - builds Generator Core
00:00:30 - builds Refinery Core
00:00:36 - builds Refinery Core
00:00:59 - builds Generator Core
00:01:04 - builds Mecha Bay Core
00:01:51 - builds Refinery Core
00:02:57 - builds Generator Core
-----------------------------------------------------------------
00:00:35 - trains Engineer
00:00:35 - trains Burst Drone
00:00:50 - trains Burst Drone
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:03:32 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu

En daarna een berg ChopperVX'es / Tsunami tanks om hem snel af te maken. Je moet je units wel goed managen omdat je het niet kunt veroorloven ze kwijt te raken. Btw, de medium pc ging pas aan het eind van het potje Vindicators maken, toen het al te laat was.
vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
pi_62868163
Best een leuk spel op Ultra High settings, jammer dat je niet zoveel kunt inzoomen en uitzoomen..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62868531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef mschol het volgende:

[..]

dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 ziet
Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
pi_62869021
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.

Verder snap ik ook niet hoe iemand erop komt het te vergelijken met manga
Het doet meer denken aan amerikaanse typerende comics, je zou wellicht eerder zelfs zeggen dat de stijl heel veel op dat van gta lijkt.
pi_62869112
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef koffiegast het volgende:

[..]

vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
Ik geloof dat de AI zich richt op jouw acties. Als jij twee games achter elkaar exact exact hetzelfde doet dan doet de AI dat ook. Dit weet ik echter niet helemaal zeker. Maar volgens mij staan de acties van de AI niet in de replay files, terwijl je wel replays van skirmishes kunt zien. Dus 1 + 1 = 2.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62870566
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62870726
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
spel speelt zich in de toekomst af toch ?
pi_62872520
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef raaavi het volgende:

[..]

spel speelt zich in de toekomst af toch ?
alternatieve, en dan in het moment van nu schijnt ut

maar dan nog, geneve zee, ik zat ook ff te denken... maar het zit wel aan een meer...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Karte_Schweiz.png
pi_62875732
Zo, ik ben lekker nu met de trainer bezig met skirmish. Enemies op Brutal, oneindig geld, lekker geen donder bouwen en ore gezeik, maar lekker alle focus op de battle.... En met Brutal is dat nog wel te doen..
Werd al weer helemaal gek van de ore miners die ze aanvielen...
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 november 2008 @ 03:43:15 #183
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62876004
Tanya klinkt zo depressief
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_62876737
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.
  zondag 2 november 2008 @ 10:44:18 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62877611
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 november 2008 @ 11:39:35 #186
208776 Heh
Aaahh wor gek
pi_62878364
Ik ben blij dat ik eerst de 'pobeer' versie gedownload heb wat het is me toch een ruk spel.. heb alle C&C's orgineel gekocht maar dat is nu toch echt afgelopen...

het ziet er niet uit, de units zijn zwaar vervelend omdat ze elkaar weer eens steeds in de weg lopen en je hebt totaal geen overzicht... en die minimap is wel de allerlelijkste die ik deze eeuw gezien heb.
pi_62878744
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:43 schreef Prowl het volgende:
Tanya klinkt zo depressief
Vind je het gek? Van een brunette/redhead naar een domme blonde doos...

SHAKE IT BABY!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Whooz op 02-11-2008 12:07:04 ]
pi_62878770
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 12:27:14 #189
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879278
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879697
Bah ik heb hem nog niet gespeeld maar, ik denk dat dit toch het einde is voor mij van C&C. Het spel ziet er gewoon veel te cartoony uit. RA2 was ook al erg cartoony, maar daar sloegen de units nog ergens op, daar zat nog een idee achter (met uitzondering van een aantal Yuri units). Units als de Tankbuster, Rocket Angel, Cryocopter... veel te ver gezocht en bevatten totaal geen spoor van realisme. En waar ik ook zo doodmoe van word, zijn die Mechs. In C&C3 was dit al het geval met die afschuwelijk ontworpen Avatar, maar die King Oni slaat echt alles...

Maarja, misschien is de gameplay wel te pruimen, dat is het enige nog dat deze game voor mij nog interessant kan maken.
pi_62879765
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 13:00:13 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879948
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879974
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
ach, tis wachten totdat de eerste modding tools uitkomen, dan is waarschijnlijk prima aan te passen...
pi_62881515
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef Mirel het volgende:

[..]

Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
Het moest trouwens bestudeer ipv bestuur zijn in m'n post. Die schep valt niet te besturen.

Ik had zelf ook graag een iets dieper systeem willen zien ja waarbij 2-3 collectors per mine eventueel nuttiger was. Maar aan de andere kant, het systeem in CNC3 was ook zwaar bagger. Daar kon je massaal harvesters maken om een gigantisch inkomen op te bouwen. Nu ligt het inkomen zo goed als vast en kun je je richten op knokken, wat een stuk interessanter is. Op deze manier is de game ook makkelijker te balancen. Liever dit dan CNC3 praktijken.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62881609
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.


Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door koffiegast op 02-11-2008 14:15:35 ]
pi_62881623
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
pi_62882521
Wel geile wijven in dit spel zeg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62882554
Ik wil dit spel gaan kopen als een cadeau voor m'n vader. Hij is helemaal gek van RA2 en speelt het elke dag.

Nu is mijn vraag: hoeveel lijkt deze game op zijn voorganger? Van games als Starcraft moet hij niets hebben, hij vindt constructor-units en ingewikkelde tech-trees en stat-upgrades maar ingewikkeld; dat wil hij nieteens proberen.
  zondag 2 november 2008 @ 14:51:29 #199
167595 mirved
Infobesitas
pi_62882637
Ik vind het zwaar tegen vallen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62882694
RA3 heeft van alles wat. Allies zijn qua bouwen old skool, hun techsysteem is iets anders (maar nog steeds easy, gaat nu via MCV). Soviets zijn een mix, bouwen is half old skool, andere helft vanuit grond opbouwen (maar er zijn geen builder units). Hun techsysteem is old skool. Empire is helemaal nieuw, een soort van builderunits (je bouwt in mcv eitjes die over hele map kunnen rijden en uitklappen tot gebouw waar je maar wilt) en techen is combinatie van techbuilding en warfac / barracks / navalyard per stuk techen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')