abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62825892
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.

Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste

Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
manga haten?

volgens mij weet 90% v/d mensen hier niet eens wat het is... anders had je het woord niet eens neergegooid..

en afgezien van de graphics vind ik em redelijk oke, je moet alleen wel door de graphics heen kunnen prikken (wat kennelijk een boel mensen niet echt kunnen oid)
pi_62825942
WTF
me bestelling is nooit aangekomen
godverdekanker.


er staat op de site:

bestelling voltooid
ik zie niks in me brievenbus

oftewel
paket weg
61 euro weg
ik boos

kankermogeulen.
ik hoef dat spel niet meer, geef me me geld maar
pi_62825971
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:41 schreef raaavi het volgende:
WTF
me bestelling is nooit aangekomen
godverdekanker.


er staat op de site:

bestelling voltooid
ik zie niks in me brievenbus

oftewel
paket weg
61 euro weg
ik boos

kankermogeulen.
ik hoef dat spel niet meer, geef me me geld maar


ga klagen @ winkel, die stuurt em echt wel weer...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:49:19 #104
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62826122
zo wtf is dit... dit is geen red alert meer... veel te cartoony en kinderachtig... ik ga het nog wel even proberen maar vind het tot nu toe beetje te kinderachtig... het is ook niet mooi btw.. red alert 1 FTW
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:50:18 #105
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_62826145
Dat je niet wat verder kunt uitzoemen is inderdaad wel een nadeel. Ik dacht eerst dat de resolutie bij settings te laag stond. Dus even op 1900x1200 gezet maar dat maakt dus ook niets uit.

Verder wat mij betreft iets teveel mogelijkheden met de units. Bijna alle units kunnen iets extra's doen door 'op een knoppie te drukken'. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor tijdens het spelen. Doe dan twee keer zoveel verschillende soorten units.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:18:01 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826777
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangen
Nope het is niet Jenny... Geen idee wie het wel is...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:18:16 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826784
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef neggix het volgende:

[..]

Wehehe Heerlijk bedrijf, dat EA
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:19:08 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826811
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:57 schreef Einal2 het volgende:
Het enigste positieve aan dit spel was dat het op mijn systeem prima werkte, daar was ik namelijk bang voor(p4 2,6ghz 2 GB Ati 9600XT) itt C&C 3 TW.

Wat gelijk opvalt is het cartoonachtige gameplay die echt afschuwelijk is en totaal niet bij RA past. het realisme wat RA1 en RA2 had is bij dit deel verpest. Ik vond Generals nog een aardige game die eigenlijk al de slechte kant opging maar nog net te doen was. De filmpjes van RA 3 vond ik daarin tegen zeer aangenaam en bracht me wel weer een beetje in de RA sweer maar het is dus een grote teleurstelling en ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ze hebben er een soort van manga versie van gemaakt.

conclusie: De engine doet het spel de das om. De grootste teleurstelling van 2008.
RA realistisch
Ik vond 2 er anders aardig cartoony uit zien...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:19:59 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826822
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]
Ja maar jij bent ook een held!

Kun je nu ergens anders gaan janken? Want een zinvolle opmerking heb ik je nog niet zien maken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62827279
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.

Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste

Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?

Dat was echt zo'n grote misser, was echt voor 6 jarigen dat spel :/

wanneer leert EA nou eens van zijn fouten, beter nemen ze een voorbeeld aan van blizzard, dat is toch wel een veel beter geolied bedrijf
pi_62827531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

RA realistisch
Ik vond 2 er anders aardig cartoony uit zien...
ok, maar je hebt cartoon dat het nog realistisch aanvoelt en je hebt deze shit waarvan de engine echt vreselijk is. Het gaat mij om het realisme en dat is dit spel tov ra2 echt vreselijk. Het is een cartoon achtige stijl geworden dat is totaal niet te vergelijken met ra of ra2.

[ Bericht 6% gewijzigd door Einal2 op 31-10-2008 01:26:26 ]
pi_62827581
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?

Dat was echt zo'n grote misser, was echt voor 6 jarigen dat spel :/

wanneer leert EA nou eens van zijn fouten, beter nemen ze een voorbeeld aan van blizzard, dat is toch wel een veel beter geolied bedrijf
EA moet gewoon stoppen.

Het spel heeft aardig wat reclame gehad plus dat dit spel eigenlijk geen reclame nodig had, omdat iedere ra liefhebber deze wel koopt. De enige reden waarom EA de rechten heeft gekocht van C&C is om flink te cashen op het succesformule en maar hopen dat genoeg mensen voor deze crap willen betalen.
pi_62828094
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62828184
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


Ja en als ze het over versimpeldt hebben op tweakers Ga daar lekker zitten dan...
O+ BlaBlub O+
pi_62828876
Maar de terrordrone + het oude aanvals geluidje van dat ding zit nog wél in het spel
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62828915
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Ik ga het wel eens bekijken naar ik twijfel. Bij 3 viel het me niet op en bij RA3 was ik het na 5 min al zat.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:08:21 #117
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62829059
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:23 schreef Einal2 het volgende:

[..]

Als het geval is, dat het geen aangetekende brief is, dan is een brief op de deur niet nodig, want het postbedrijf zal het pakketje dan aan de buren geven.

snap je het nu?
ik heb een briefje aan de deur geplakt met het verzoek het af te leveren bij de buren. hopelijk doet hij dat. daarnaast zal ik nog ff met de klantenservice bellen.. wil wel vanavond spelen..

al schrik ik wel van de negatieve reacties
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62829531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
echter was het bij cnc3 wel zo dat het effect dat je er bovenop zat veel minder aanwezig was..
in ra3 zijn(/lijken?) de gebouwen groter evenals de units waardoor de "illusie" wordt gewekt dat je dichter op het speelveld zit.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:56:47 #119
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62829644
zo'n kringetje om de units vind ik lelijk, als je ze selecteert en ook dat heel de tijd die tanks zo bewegen(omdat hun motor draait OFZO) vind ik echt debiel en kinderachtig eruit zien... lijken net van die speelgoedtankjes...

RA1 was zeker wel professioneler en serieuzer... red alert 2 minder.. maar nog steeds beter dan 3... 3 sucks!

p.s. alhoewel de filmpjes en de muziek wel weer goed waren..
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:01:35 #120
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62829741
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
pi_62830083
gisteravond ook maar ra3 geinstalleerd en level 1 gedaan van de soviet campaign, maar ik heb nog niet het RA gevoel, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel en vanmiddag maar een 2e poging
namaste
pi_62830100
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Ho ho ho, er zit wel degelijk verschil tussen, maar ik zeg niet dat het bij CNC3 geweldig was. Bij CNC3 heb je wel iets meer het battleground gevoel, dat je er toch iets verder vanaf staat, bovendien is het inzoomen toch wel iets anders.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef GI het volgende:
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
EA dacht waarschijnlijk: jesus, wat een kutspel hebben wij gemaakt. Laten we dus maar een berg dure acteurs en lekkere wijven inhuren, zodat het spel toch nog goed verkoopt.
pi_62830195
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef mschol het volgende:

[..]

manga haten?

volgens mij weet 90% v/d mensen hier niet eens wat het is... anders had je het woord niet eens neergegooid..
Nee gelukkig ben jij zo'n blanke manga-aftrekpop.

  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:37:16 #125
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62830409
waar is het westwood gevoel gebleven?
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:52:42 #126
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62830742
Ik heb gister snel een potje skirmish gespeeld, en tot nu toe heb ik er nog niet echt een mening over kunnen vormen. Het introfilmpje gaf wel kippevel op het eind, toen je de Hell March hoorde en die schepen uit de horizon opdoemden Dat was echt 100% RA.

Maar mijn grootste ergenis tot nu toe is het debiel lage camerastandpunt. Het eerste wat ik deed was omlaag scrollen, maar helaas zat de camera al op zijn hoogste punt. Grote misser imo

Verder vind ik het ook een beetje onoverzichtelijk (menu's en de verschillende upgrades en mogelijkheden van units en gebouwen). Misschien dat ik beter nog even eerst de handleiding kan lezen
Als laatste vind ik het jammer dat ze het Generals-idee hebben overgenomen, waarbij je van die powers kan 'kopen' met ervaringspunten. Daar was ik geen fan van..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:59:49 #127
141482 Q.
JurassiQ
pi_62830923
Ik ga eens kijken hoe kut ik het vind. Ga hier geen geld aan besteden zoals ik dat voor alle vorige C&C en RA delen wel heb gedaan.
For great justice!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:00:34 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_62830936
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
waar is het westwood gevoel gebleven?
Las Vegas.
For great justice!
pi_62831089
De intro was geniaal ja Ik kon een glimlach niet onderdrukken, oldskool RA gevoel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62831115
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef GI het volgende:
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:16:06 #131
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62831276
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.
Zo'n spoiler is het niet hoor, we hebben het niet over baanbrekende storylines
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:52:47 #132
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62832188
heb het spel nog niet nader bekeken...



dit ziet er dan wel weer spectaculair uit...
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62835697
Hoop gemengde berichten hier.. Gister voor 58 euro de Premium Edition gehaald bij de GratisPlatenWinkel (lang leve de ANWB korting!) en meteen potje Hamachi-Lan gespeeld. Vond het heerlijk om weer lekker simpel basisje te bouwen en heerlijk no nonsense infantry en tankjes uit te poepen! Het kan me niet verrekken dat het "manga"-achtiger is of wat dan ook, die eigen stijl past er helemaal bij en over het geheel is het gewoon heel strak.
Ben alleen benieuwd of the Rising Sun inderdaad wat sterker is dan de Russen en de Allies, dat vermoeden heb ik nu nog wel.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_62838275
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Het spel is ook totaal verkracht.

RA2 was door mij het meest gespeelde spel ooit. Daarop volgt RA1.

RA3 zal in de laagste rangen belanden .
als je Ra2 het meest gespeeld hebt ooit dan snap ik niet dat je daar over de cartoony look heen gekeken hebt.

voor de mensen die wel tegen een stukje fanta en onzin kunnen:
http://www.conquerthislife.com/
pi_62842491
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:42 schreef mschol het volgende:

[..]



ga klagen @ winkel, die stuurt em echt wel weer...
ik heb hem al
dag vertraging
pi_62843313
Kunnen jullie online? Bij mij zegt ie dat ik niet met internet kan connecten?

En om over netwerk te spelen moet je daarvoor poorten openzetten? Kan nu m'n broertje wel zien maar niet connecten. En als ik host ben kan hij me helemaal niet zien.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:02:54 #137
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_62843912
Mwa vindt best wel tegenvallen. Zit niet echt een bepaalde sfeer in en die randjes om de units vind ik ook niks nee RA 2 was ook cartoony maar dat was nog op een leuke manier cartoony. Nee ik denk niet dat dit het wordt maar goed geef het nog een kans in skirmish.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_62844331
Nu ik een paar missie's heb gespeeld istie wel een tikje leuker maar ik blijf me doodergeren aan het gebrek aan overzicht. Daardoor merk je dat je niets anders doet dan een battle-groep maken om die over het hele slagveld te volgen tot ze dood zijn om vervolgens dat te herhalen. Je switched niet even makkelijk tussen groepen heen en weer.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62844762
quote:
dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 ziet
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:46:47 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_62844924
*abort download*
For great justice!
pi_62845047
Ik had hem vandaag op de deurmat liggen!!

Ik heb de beta nog niet eens gespeeld maar dit moet gewoon goed zijn. Al doe ik vanavond nog wat potjes KW online .

Ik ben erg benieuwd naar RA3

Online gebruiken ze de zelfde servers als met C&C omdat C&C sinds Ra3 uit is ontzettend traag inlogt.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2008 18:52:40 ]
pi_62845123
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:52 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gister snel een potje skirmish gespeeld, en tot nu toe heb ik er nog niet echt een mening over kunnen vormen. Het introfilmpje gaf wel kippevel op het eind, toen je de Hell March hoorde en die schepen uit de horizon opdoemden Dat was echt 100% RA.

Maar mijn grootste ergenis tot nu toe is het debiel lage camerastandpunt. Het eerste wat ik deed was omlaag scrollen, maar helaas zat de camera al op zijn hoogste punt. Grote misser imo

Verder vind ik het ook een beetje onoverzichtelijk (menu's en de verschillende upgrades en mogelijkheden van units en gebouwen). Misschien dat ik beter nog even eerst de handleiding kan lezen
Als laatste vind ik het jammer dat ze het Generals-idee hebben overgenomen, waarbij je van die powers kan 'kopen' met ervaringspunten. Daar was ik geen fan van..
Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patches
pi_62846653
Ik blijf dat tyfus zwarte scherm maar houden. .
Hij doet gewoon helemaal niks.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:49:36 #144
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62846835
heb het gespeeld zonder problemen, maar het voelt niet vertrouwd aan zoals dat het voelde bij RA2...

het feit dat veel tanks nu ook over het water kunnen vind ik HEEL vervelend. alles is bijna rijdbaar over water.. grenzen met water? ken ik niet..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:51:29 #145
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62846905
net ontdekt dat de cd/dvdcover 2 kanten heeft. hebben meer mensen dat..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:09:15 #146
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_62847392
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik blijf dat tyfus zwarte scherm maar houden. .
Hij doet gewoon helemaal niks.
Had ik ook. Het vreemde was dat het gebeurde toen ik RA3 voor de 2e keer startte en toen de 2 introfilmpjes weer zag (kon ze wel skippen). Vervolgens zag ik een zwart scherm met het logo rechtsbovenin.

Toen beëindigde ik RA3 op de vuile manier, en startte het opnieuw. Toen zag ik de 2 intros niet meer, maar kreeg weer het zwarte scherm met logo. Na een korte tijd zag ik vervolgens het menu
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
net ontdekt dat de cd/dvdcover 2 kanten heeft. hebben meer mensen dat..?
Normale of Premier edition? Ik heb de laatste en daar zit er geen tweezijdige cover bij volgens mij?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_62848281
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:54 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patches
Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
pi_62849282
DIe 1.02 patch heeft een fix voor dat zwarte menu gedoe....
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:01:34 #149
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62850290
Maar daar is nog geen gecrackte exe van.

OT
Geld verdienen gaat wel langzaam tot nu toe. Heb al 4 missies gespeeld van de Soviets, en ik maak meestaal 3 of 4 refineries bij 2 ore mines, en toch gaat het niet snel genoeg. In de laatste missie die ik speelde had je wel van die Zwitserse banken, en dat ging opzich wél goed.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62850459
ik vind grapich tegen valt.. eerder cartoon achtige.

Supreme commander grapich zijn zelfs beter dan RA 3.

gameplay is ok.. heb alleen met russische kant gespeeld.

Ik vind red alert 1 en beter dan de derde deel..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:13:25 #151
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62850584
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik vind grapich tegen valt.. eerder cartoon achtige.

Supreme commander grapich zijn zelfs beter dan RA 3.

gameplay is ok.. heb alleen met russische kant gespeeld.

Ik vind red alert 1 en beter dan de derde deel..


grafisch bedoel je..?

en ik heb de normale versie..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62850948
Opzich vind ik dit wel raar. Over de beta was iedereen (met uitzondering van een paar) positief. Nu ziet iedereen de game de grond in te bashen.
Dit keer zonder signature
pi_62851199
Heb toch nog wat campaigns gespeeld en wat skirmishes, en op zich is het toch best vermakelijk en heb ik inmiddels wel door dat kleurrijk gedoe heen geprikt en ben ik zelfs the Empire gaan waarderen als factie, ze hebben enkele zeer leuke units

Alleen jammer dat ik het water niet op High kan zetten, het loopt allemaal soepel alleen met het water op High heb ik af en toe dat alles even lagt om dan weer normaal verder te gaan. Hopelijk is dat met een patch op te lossen Aan de andere kant, met de recommended systeemvereisten van GTA IV in het achterhoofd is een upgrade misschien geen slecht idee
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62851297
1960x1080 (ofzo) op me 37" en alles loopt vloeiend. Op 1024x768 had ik echt het gevoel van waars de overzicht want vooral in me basis zat je er dicht op, maar nu is alles prima te overzien en ik begin er aan te wennen. En het is wel zeer wennen aan de cartoony stijl. Enige jammere is dat de economy zo ongelofelijk versimpelt (lijkt) is. Maja wellicht meer focus naar de battle uit. Vond het opmerkelijk hoe de japanse factie bouwt, imperial niet gespeeld nog, maar dat bouwen van russen is echt omgekeerd van wat je gewend was, je klikt nu wat je wilt bouwe, waar je het wilt bouwen en dan pas gaat de queue, dat was vroeger juist andersom!
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:23:29 #155
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_62853673
1960x1080 (ofzo) op me 37" en alles loopt vloeiend. Op 1024x768 had ik echt het gevoel van waars de overzicht want vooral in me basis zat je er dicht op, maar nu is alles prima te overzien en
quote:
ik begin er aan te wennen.
Ik heb hem op 1900 x 1200 staan maar vind desondanks nog steeds dat ik er teveel bovenop zit. Moet ik wel zeggen dat ik pas een uurtje heb zitten spelen dus misschien gaat het nog wennen.
pi_62856416
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
Dat is best snel
Je vraagt je af of de testafdeling nog wel bestaat?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62856443
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:48 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op weg
en allebei met maar 1 fix, denk daar wel eff aan..

ze proberen dus gewoon de bugs, die niet tijdens beta naar voren kwamen, asap op te lossen...
nobel streven...
pi_62858230
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62858416
En patch 1.03 is uit...
pi_62859530
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?
pi_62859617
Ik heb hem wel binnen, maar heb volgende week toetsweek, dus ik wil hem nog niet openmaken
pi_62859675
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef raaavi het volgende:

[..]

menu laden was al opgelost in de 2e patch toch?
Voor mij niet....

Maar nu met patch 1.03 wel en kan nu ook online.
pi_62859697
Iemand ook al online gespeeld?

Ben benieuwd hoe dat gaat nml, op cnc3 was het altijd dezelfde maps en net zolang games switchen bij 2vs2 totdat je bij iemand kwam die een goede rank had "noobs only lol".

Daarnaast was het verschil zo groot, altijd gasten supergoed na 5 mionuten in je bases met een lading tanks...
Built for Speed
pi_62859943
Wat een baggerspel Blij dat ik het nog niet gekocht had. Dat gaat dus ook niet meer gebeuren.

Weer een goede spellenserie vermoord
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_62860012
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:39 schreef nytram het volgende:

[..]
voor de mensen die wel tegen een stukje fanta en onzin kunnen:
http://www.conquerthislife.com/
Ja, in één woord geweldig. "I'm in your base, killing your dudes." I rofled irl.
"Hmm, this is good rts".
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand ook al online gespeeld?

Ben benieuwd hoe dat gaat nml, op cnc3 was het altijd dezelfde maps en net zolang games switchen bij 2vs2 totdat je bij iemand kwam die een goede rank had "noobs only lol".

Daarnaast was het verschil zo groot, altijd gasten supergoed na 5 mionuten in je bases met een lading tanks...
Ik heb alleen nog maar online gespeeld, maar ik speel bijna geen 2v2. Ranks kun je niet zien ingame btw, das positief en negatief. Als je dan een 2v2 speelt weet je absoluut niet hoe goed je tegenstander is en vaak staan wij dan idd na 5 minuten met de overwinning in de handen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62860679
Kun je de ranks nog wel van te voren zien.
Bij CNC3 was het altijd zo dat iemand een game inging, de rank checkte (even boven de naam "zweven") enj afhankelijk van goed/slecht weer weggging
Built for Speed
pi_62860775
Moet zeggen dat ik het nog wat imbalanced vind. Gisteren werd me teammaat zijn basis binnen 10 secs met de grond gelijk gemaakt door 2 oni's... (pc medium gestuurd notabene).

Easy was echt een grap gemakkelijk, maar medium pc is echt wereld verschil. Constant al heel snel met vliegtuigjes of tering irritante terror drones je harvesters aan het mollen. Wellicht later vandaag nog eens proberen, als ik me maat weet te strikken. Het is in iedergeval zeer zwaar rock paper scissors en sommige steken daar nog even boven uit (tanya die 20 ventjes binnen enkele seconde molt, net zoals vroeger maar dan 5 x sneller)
pi_62861647
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Kun je de ranks nog wel van te voren zien.
Bij CNC3 was het altijd zo dat iemand een game inging, de rank checkte (even boven de naam "zweven") enj afhankelijk van goed/slecht weer weggging
Nee, dat is niet mogelijk in RA3.
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef koffiegast het volgende:
Moet zeggen dat ik het nog wat imbalanced vind. Gisteren werd me teammaat zijn basis binnen 10 secs met de grond gelijk gemaakt door 2 oni's... (pc medium gestuurd notabene).
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.

Dat gezegd hebbende, Empire lijkt idd endgame wat sterker te zijn dan de andere factions. Echter is het niet zo dat je er absoluut niets tegen kunt doen . Maar je moet wel scouten en counters bouwen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62862145
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef Nietmachine2 het volgende:
Afgaand op deze opmerking kan ik stellen dat jij absoluut geen enkel verstand hebt van balance in een rts game. Of iets imba is of niet bepaal je niet op grond van één gebeurtenis en daarnaast is het erg belangrijk wat ervoor gebeurde. Als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's (omdat je b.v. niet goed scoute) dan is het je eigen schuld dat je base platgewalst wordt. Opmerkingen als deze brengen in de wereld dat RA3 niet goed gebalanced is terwijl het juist wel behoorlijk gebalanced is.

Dat gezegd hebbende, Empire lijkt idd endgame wat sterker te zijn dan de andere factions. Echter is het niet zo dat je er absoluut niets tegen kunt doen . Maar je moet wel scouten en counters bouwen.
Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.

Serieus man "als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's". Ik ben geen fucking flapdrol die alleen maar 1 tank bouwt en dan door 1 bepaalde unit helemaal gereld wordt, doe niet zo uit de hoogte en ga iemand anders pesten. Het staat als een pijl boven water dat bepaalde units nog echt even meer kracht hebben dan de rest. Ik heb nu al meer dan zat gemerkt hoe bepaalde units uitgebalanceerd zijn en hoe je met bepaalde tactiek je nadeel naar je voordeel kunt zetten, maar toch blijven sommige units toch wat te makkelijk de opperhand te krijgen en in korte tijd zeer veel schade kunnen aanrichten. Trouwens het ging over mijn maat zijn basis, niet de mijne.
pi_62862711
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Ben ik nu de enige die eigenlijk wel tevreden is met het spel? :p

Behalve twee dingen die al genoemd zijn; het camerastandpunt, en het menuscherm dat idioot lang moet inladen.
nee hoor, ik ben overwegend tevreden, na even wennen

camerastandpunt is ruk en menu, tja.. is niet heel snel maar ik kan er nog mee leven
pi_62863085
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Op basis van deze opmerking kan ik stellen dat jij wel vaker alles gebaseerd op 1 stukje en je eigen perspectief je conclusies trekt. Of iemand iets er van af weet of niet bepaal je namelijk niet op grond van één opmerking.

Serieus man "als jij absoluut niet de goede counter hebt tegen Oni's". Ik ben geen fucking flapdrol die alleen maar 1 tank bouwt en dan door 1 bepaalde unit helemaal gereld wordt, doe niet zo uit de hoogte en ga iemand anders pesten. Het staat als een pijl boven water dat bepaalde units nog echt even meer kracht hebben dan de rest. Ik heb nu al meer dan zat gemerkt hoe bepaalde units uitgebalanceerd zijn en hoe je met bepaalde tactiek je nadeel naar je voordeel kunt zetten, maar toch blijven sommige units toch wat te makkelijk de opperhand te krijgen en in korte tijd zeer veel schade kunnen aanrichten. Trouwens het ging over mijn maat zijn basis, niet de mijne.
Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijn .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62864183
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:15 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ik wil wel even een 1v1 met je spelen. Mag jij Empire zijn, ben ik wel Soviets. Eens kijken of jij echt zo gemakkelijk van me wint omdat bepaalde units zo slecht uigebalanceerd zijn .
Illegaal hier
enkel netwerk werkte het.

Btw, daarnet bouwde ik generator barracks refin refin als japanner, tijdens 2e refin werd ik belaagd door 3 vindicators van medium pc. Deze molde mijn refinery in 3 waves. Later bleken ze ook uitstekend in 1 enkele wave generators etc te mollen. Ik heb toen een tijd stand gehouden en ik snap iets niet, ik heb 3 AA (ja zo uitgeklapt niet in groundmode..) en meerdere antiair (die van japanners soort kip dat ook kan vliegen, op ground zodat ze air kunnen aanvallen) daar staan, toch kan zo'n 1 enkele vindicator door de linie gaan, zijn bommen droppen, en weer terug veilig door de linie gaan. Leg mij eens uit hoe dat balanced is?
pi_62865093
Ik denk eerder dat jij zelf iets fout doet. Ik heb net een potje met Empire tegen medium pc gespeeld op de 2 player map BattleBase Beta en na 7m20s won ik al extreem simpel. Magoed, ik gebruik dan ook online skills. Maar ik zal je mijn exacte buildorder geven (replay heb je niets aan aangezien het versie 1.03 is), misschien heb je er wat aan:

00:00:02 - builds Dojo Core
00:00:07 - builds Generator Core
00:00:30 - builds Refinery Core
00:00:36 - builds Refinery Core
00:00:59 - builds Generator Core
00:01:04 - builds Mecha Bay Core
00:01:51 - builds Refinery Core
00:02:57 - builds Generator Core
-----------------------------------------------------------------
00:00:35 - trains Engineer
00:00:35 - trains Burst Drone
00:00:50 - trains Burst Drone
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:03:32 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu

En daarna een berg ChopperVX'es / Tsunami tanks om hem snel af te maken. Je moet je units wel goed managen omdat je het niet kunt veroorloven ze kwijt te raken. Btw, de medium pc ging pas aan het eind van het potje Vindicators maken, toen het al te laat was.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62866539
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:51 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik denk eerder dat jij zelf iets fout doet. Ik heb net een potje met Empire tegen medium pc gespeeld op de 2 player map BattleBase Beta en na 7m20s won ik al extreem simpel. Magoed, ik gebruik dan ook online skills. Maar ik zal je mijn exacte buildorder geven (replay heb je niets aan aangezien het versie 1.03 is), misschien heb je er wat aan:

00:00:02 - builds Dojo Core
00:00:07 - builds Generator Core
00:00:30 - builds Refinery Core
00:00:36 - builds Refinery Core
00:00:59 - builds Generator Core
00:01:04 - builds Mecha Bay Core
00:01:51 - builds Refinery Core
00:02:57 - builds Generator Core
-----------------------------------------------------------------
00:00:35 - trains Engineer
00:00:35 - trains Burst Drone
00:00:50 - trains Burst Drone
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:01:50 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu
00:03:32 - builds Mecha Tengu / Jet Tengu

En daarna een berg ChopperVX'es / Tsunami tanks om hem snel af te maken. Je moet je units wel goed managen omdat je het niet kunt veroorloven ze kwijt te raken. Btw, de medium pc ging pas aan het eind van het potje Vindicators maken, toen het al te laat was.
vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
pi_62868163
Best een leuk spel op Ultra High settings, jammer dat je niet zoveel kunt inzoomen en uitzoomen..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62868531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef mschol het volgende:

[..]

dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 ziet
Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
pi_62869021
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:29 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ah je kent ook de originele betekenis van het woord manga?

En nee dan niet de betekenis in de ogen van die op hentai geilende nerds.
manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.

Verder snap ik ook niet hoe iemand erop komt het te vergelijken met manga
Het doet meer denken aan amerikaanse typerende comics, je zou wellicht eerder zelfs zeggen dat de stijl heel veel op dat van gta lijkt.
pi_62869112
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef koffiegast het volgende:

[..]

vermoedelijk hangt de tactiek van de pc van wat meer af, want bij mij startte hij direct met het maken van aircraft (ook echt bij de 2e refinery net geplaatst ook aanvallen), en grappig genoeg maakte hij alleen maar vliegtuigen.
Ik geloof dat de AI zich richt op jouw acties. Als jij twee games achter elkaar exact exact hetzelfde doet dan doet de AI dat ook. Dit weet ik echter niet helemaal zeker. Maar volgens mij staan de acties van de AI niet in de replay files, terwijl je wel replays van skirmishes kunt zien. Dus 1 + 1 = 2.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62870566
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62870726
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het vandaag bij een vriend gezien: sinds wanneer heeft Geneve een naval base? En sinds wanneer heeft Zwitserland uberhaupt een zee?

Amerika, alles buiten hun grenzen is ook niet belangrijk he
spel speelt zich in de toekomst af toch ?
pi_62872520
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef raaavi het volgende:

[..]

spel speelt zich in de toekomst af toch ?
alternatieve, en dan in het moment van nu schijnt ut

maar dan nog, geneve zee, ik zat ook ff te denken... maar het zit wel aan een meer...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Karte_Schweiz.png
pi_62875732
Zo, ik ben lekker nu met de trainer bezig met skirmish. Enemies op Brutal, oneindig geld, lekker geen donder bouwen en ore gezeik, maar lekker alle focus op de battle.... En met Brutal is dat nog wel te doen..
Werd al weer helemaal gek van de ore miners die ze aanvielen...
O+ BlaBlub O+
  zondag 2 november 2008 @ 03:43:15 #183
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62876004
Tanya klinkt zo depressief
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_62876737
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

manga = comic/cartoon in japans, oftewel gewoon strips die uit japan komen.
hentai = transformatie/abnormaliteit/pervert en is gewoon het woord bedacht/gebruikt door het westen (oftewel niet de japanners) voor de porno die in de stijl van manga (kortom uit japan, grote ogen etc you know the drill) zijn gemaakt, in japan heet het totaal anders btw.
Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.
  zondag 2 november 2008 @ 10:44:18 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62877611
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 november 2008 @ 11:39:35 #186
208776 Heh
Aaahh wor gek
pi_62878364
Ik ben blij dat ik eerst de 'pobeer' versie gedownload heb wat het is me toch een ruk spel.. heb alle C&C's orgineel gekocht maar dat is nu toch echt afgelopen...

het ziet er niet uit, de units zijn zwaar vervelend omdat ze elkaar weer eens steeds in de weg lopen en je hebt totaal geen overzicht... en die minimap is wel de allerlelijkste die ik deze eeuw gezien heb.
pi_62878744
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:43 schreef Prowl het volgende:
Tanya klinkt zo depressief
Vind je het gek? Van een brunette/redhead naar een domme blonde doos...

SHAKE IT BABY!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Whooz op 02-11-2008 12:07:04 ]
pi_62878770
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:44 schreef Mirel het volgende:
Die oreminers hebben nog best een domme AI in de missies. Ik maak er bij een Refinery eentje bij, en ipv te wachten dat de andere mijner zijn voorraad binnenhaalt, gaat ie gewoon het water over naar de basis van de vijand om daar te harvesten.
De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 12:27:14 #189
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879278
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

De intelligentie van de spelers laat dus ook te wensen over. Het heeft absoluut geen enkele zin om een tweede miner op een mine te zetten. Zet gewoon één refinery zo dicht mogelijk op de mine en tis klaar.
Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879697
Bah ik heb hem nog niet gespeeld maar, ik denk dat dit toch het einde is voor mij van C&C. Het spel ziet er gewoon veel te cartoony uit. RA2 was ook al erg cartoony, maar daar sloegen de units nog ergens op, daar zat nog een idee achter (met uitzondering van een aantal Yuri units). Units als de Tankbuster, Rocket Angel, Cryocopter... veel te ver gezocht en bevatten totaal geen spoor van realisme. En waar ik ook zo doodmoe van word, zijn die Mechs. In C&C3 was dit al het geval met die afschuwelijk ontworpen Avatar, maar die King Oni slaat echt alles...

Maarja, misschien is de gameplay wel te pruimen, dat is het enige nog dat deze game voor mij nog interessant kan maken.
pi_62879765
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zondag 2 november 2008 @ 13:00:13 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62879948
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
When all else fails, you always have delusion.
pi_62879974
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:50 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Lol nee, bestuur die schep in die ore mine eens . Die vult de collector en die schep gaat maar x keer per minuut heen en weer. Dan kun je er nog zoveel miners opzetten, het gaat niet sneller, je 2e miner moet dan gewoon wachten tot die schep hem weer volschept. Als je één refinery precies dicht genoeg op de mine zet dan komt het allemaal net precies uit. Het aantal resources per mine per minuut is gewoon gelocked, ik geloof op 1500 ofzo.
ach, tis wachten totdat de eerste modding tools uitkomen, dan is waarschijnlijk prima aan te passen...
pi_62881515
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef Mirel het volgende:

[..]

Oh dat van 1x per minuut wist ik niet. het is eigenlijk best wel een crappy systeem
Het moest trouwens bestudeer ipv bestuur zijn in m'n post. Die schep valt niet te besturen.

Ik had zelf ook graag een iets dieper systeem willen zien ja waarbij 2-3 collectors per mine eventueel nuttiger was. Maar aan de andere kant, het systeem in CNC3 was ook zwaar bagger. Daar kon je massaal harvesters maken om een gigantisch inkomen op te bouwen. Nu ligt het inkomen zo goed als vast en kun je je richten op knokken, wat een stuk interessanter is. Op deze manier is de game ook makkelijker te balancen. Liever dit dan CNC3 praktijken.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62881609
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus het staat gewoon voor "strips" in de breedste zin van het woord, en gezien aangezien de cartooneske stijl van RA3. En hentai wordt gewoon wel gebruikt door Japanners hoor, tenminste heb het daar toch wel een keer of wat gehoord, maar ja, jij zal het als manga rukker wel beter weten.


Ik lees geen manga's
je kunt dit 1 2 3 op wikipedia vinden.
verder snap je er nog steeds niks van, blijf vooral lekker met je bias zitten dan maar
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mijn idee is gewoon, de een is aan het uitladen terwijl de andere aan het inladen is. het is simpel genoeg om te werken, maar een ore miner kan dus niet meer normaal wachten bij een ore mine zoals een harvester dat wel kan in tiberium wars of de miners in RA2.
Je kunt gewoon beide op dezelfde mine afsturen, ik heb zelfs meegemaakt dat ze tegelijkertijd hun ore kunnen afleveren (dus ze staan gewoon in elkaar op die band rond te draaien).

Had wel gehoopt dat het systeem nog wat afwisselbaar was, dat je bijv. kon kiezen voor zoveel mogelijk ore pakken voor terugkomst zodat je over langere intervallen veel inkomste krijgt, of juist kieze voor snellen aanpak met kortere invallen weinig inkomst. En dat je dan afhankelijk van hoeveel harvesters een bepaalde strategie inkomst hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door koffiegast op 02-11-2008 14:15:35 ]
pi_62881623
Grrr bij mij knaltie er uit nadat je de missie in Heidelberg met de Allies voltooid heb. Iemand ook dit probleem, of nog beter een oplossing hiervoor?
pi_62882521
Wel geile wijven in dit spel zeg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62882554
Ik wil dit spel gaan kopen als een cadeau voor m'n vader. Hij is helemaal gek van RA2 en speelt het elke dag.

Nu is mijn vraag: hoeveel lijkt deze game op zijn voorganger? Van games als Starcraft moet hij niets hebben, hij vindt constructor-units en ingewikkelde tech-trees en stat-upgrades maar ingewikkeld; dat wil hij nieteens proberen.
  zondag 2 november 2008 @ 14:51:29 #199
167595 mirved
Infobesitas
pi_62882637
Ik vind het zwaar tegen vallen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62882694
RA3 heeft van alles wat. Allies zijn qua bouwen old skool, hun techsysteem is iets anders (maar nog steeds easy, gaat nu via MCV). Soviets zijn een mix, bouwen is half old skool, andere helft vanuit grond opbouwen (maar er zijn geen builder units). Hun techsysteem is old skool. Empire is helemaal nieuw, een soort van builderunits (je bouwt in mcv eitjes die over hele map kunnen rijden en uitklappen tot gebouw waar je maar wilt) en techen is combinatie van techbuilding en warfac / barracks / navalyard per stuk techen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')