abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62823935
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Heb de RELOADED versie maar gedownload, maar daar hou ik hetzelfde probleem.

Eerst die chick, daarna alleen maar zwart als ik 'm aanzet. Heel kort krijg ik de pointer te zien, en voor de rest gaat de fan op mn videokaart harder draaien.
Als ik in taakbeheer kijk -> +/- 380mb aan RAM, 0% CPU usage.
wat voor specs heb je?
pi_62824005
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:25 schreef Einal2 het volgende:

[..]

wat voor specs heb je?
Specs:
AMD Athlon 64 X2 Dual 5200+
ATI Radeon HD2900 Pro
2GB RAM
Windows XP SP2

ATI Drivers zijn helemaal up-to-date (15 okt 2008, de laatste geloof ik).
Geen idee wat het zou kunnen zijn, er staat op het EA-forum dat er misschien contact met internet wordt gezocht om de versie te checken.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_62824051
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Specs:
AMD Athlon 64 X2 Dual 5200+
ATI Radeon HD2900 Pro
2GB RAM
Windows XP SP2

ATI Drivers zijn helemaal up-to-date (15 okt 2008, de laatste geloof ik).
Geen idee wat het zou kunnen zijn, er staat op het EA-forum dat er misschien contact met internet wordt gezocht om de versie te checken.
heb je wel de juiste cra* bestand gebruikt?
pi_62824121
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Anders koop je hem, doet hij het gegarandeerd
Dit is echt de illusie van de eeuw. Goede rips zijn vaak betrouwbaarder dan het origineel .

Skulptura .
pi_62824129
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:29 schreef Einal2 het volgende:

[..]

hen je wel de juiste cra* bestand gebruikt?
Ik PM wel even.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_62824481
Van mij mag EA echt falliet gaan. Volgens mij ben ik nog geen 1 product tegen gekomen die mij is bevallen.

Het is weer duidelijk dat EA geld belangerijker vind dan dat ze een goede game op de markt zette.

[ Bericht 49% gewijzigd door Einal2 op 30-10-2008 23:05:53 ]
pi_62825037
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
quote:
[message=30974765,noline]Ye Greate'96 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:40[/message]:
Na dat vreselijke Tiberium Wars ofzo iets had ik echt de hoop dat de opvolger van Red Alert alles weer goed zou maken

Wat een klap in mijn gezicht!

Dit spel lijkt wel volledig ingericht te zijn voor consoles en 12 jarigen.
quote:
[message=30974668,noline]Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:16[/message]:
De hele serie hebben ze gewoon verkracht. Vind Red Alert 1 nog steeds de beste. Keek sinds de aankondiging, best wel uit naar deel 3.

En EA wilde voortaan betere games gaan uitbrengen mét betere support.

Daar merk ik tot nu toe weinig van:

-FIFA 09 voor de PC blijft niks t.o.v. consoles.
-Red Alert 3 is dus ook niks geworden
-C&C 3: KW duurde maanden voordat er nog eens keertje een patch uitkwam.

Ben benieuwd wat Need for Speed: Undercover ons gaat brengen.
quote:
[message=30974805,noline]ewt schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49[/message]:
Ik vind RA3 ook een beetje tegenvallen:
Gare CD en installatie van 40 + min voor 8 gb...
Vreselijke menu's waarvan de laadtijden een stuk langer zijn dan de game :S
Geld binnenhalen en aantal gebouwen / units zijn te versimpeldt...
Turtlen zit er niet meer in met al die promotie's en superwapens...
quote:
[message=30974529,noline]Lawtje schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:50[/message]:
wat een hoop stront op een schijfje weer van EA }:O

van C&C3 nog steeds niets geleerd, die user interface die bijna 1/3e van je scherm in beslag neemt en nog steeds niet scaleable is....

Zit je te spelen op 2560x1600 camera geforceerd ingezoomd met je neus tot op de grond + nog eens 800 pixels aan uitgerekte UI graphics. Kan het iedereen afraden dit spel te kopen, misschien als er geen geld meer binnenkomt dat ze dan eindelijk gaan leren van hun fouten

gelukkig duurt het niet lang meer tot SC2 komt
quote:
[message=30974489,noline]Barfman schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:40[/message]:
Ik ben blij dat ik hem niet gelijk gekocht hebt, want vind het spel een echte tegenvaller. Het ziet er gewoon niet uit, veel te druk, afschuwelijke units en gebouwen, de kleuren die kunnen echt niet. Had gehoopt dat de units een beetje meer realistische waren, maar als je dan een paar clowns door de lucht ziet vliegen, die door één of ander kanon worden afgeschoten, dan heb ik echt geen RA2 gevoel meer. Jammer
quote:
[message=30974429,noline]Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23[/message]:
[...]

Inderdaad, dit is tien keer niks. Heb het spel zonet "gekocht". Hou totaal niet van die kermis-look. C&C 3 is zelfs nog beter.

Het enige waar EA wel goed in is, is mooie HD filmpjes op het scherm toveren. Als de game net zo goed was als de filmpjes, was er niks aan de hand.
quote:
[message=30974355,noline]Gab3 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:03[/message]:
Ik heb het spel welgeteld 15 mins gespeeld (skirmish).

WALGELIJK, dit heeft geen drol met strategie of Command and Conquer te maken.
Casul virus slaat ook hier toe !

sonde van mn geld..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:25:26 #98
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62825557
Eigenlijk vind ik C&C 3 best goed op een uitzondering na (en dat was ook bij Generals) je eigen eenheden verdedigen zichzelf niet als ze beschoten worden vanaf een afstand waar ze niet terug kunnen schieten en het feit dat je luchtafweer geschut een kleiner bereik heeft dan sommige vliegtuigen.

Als ik iets echt afgrijselijk vond, dan was het wel renegade
pi_62825560
Hij viel mij ook érg tegen. Het is echt kermis ja, veel te kleurrijk en vooral die Empire of the Rising Sun units

Ik zal wellicht wel nog wat skirmishen of nog een beetje van de campaign snoepen, maar denk dat hij snel weer eraf gaat
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:37:06 #100
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62825833
Zoals eerder gezegd.

Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste

Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_62825892
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.

Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste

manga haten?

volgens mij weet 90% v/d mensen hier niet eens wat het is... anders had je het woord niet eens neergegooid..

en afgezien van de graphics vind ik em redelijk oke, je moet alleen wel door de graphics heen kunnen prikken (wat kennelijk een boel mensen niet echt kunnen oid)
pi_62825942
WTF
me bestelling is nooit aangekomen
godverdekanker.

er staat op de site:

bestelling voltooid
ik zie niks in me brievenbus

oftewel
paket weg
61 euro weg
ik boos

kankermogeulen.
ik hoef dat spel niet meer, geef me me geld maar
pi_62825971
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:41 schreef raaavi het volgende:
WTF
me bestelling is nooit aangekomen
godverdekanker.

er staat op de site:

bestelling voltooid
ik zie niks in me brievenbus

oftewel
paket weg
61 euro weg
ik boos

kankermogeulen.
ik hoef dat spel niet meer, geef me me geld maar

ga klagen @ winkel, die stuurt em echt wel weer...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:49:19 #104
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62826122
zo wtf is dit... dit is geen red alert meer... veel te cartoony en kinderachtig... ik ga het nog wel even proberen maar vind het tot nu toe beetje te kinderachtig... het is ook niet mooi btw.. red alert 1 FTW
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:50:18 #105
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_62826145
Dat je niet wat verder kunt uitzoemen is inderdaad wel een nadeel. Ik dacht eerst dat de resolutie bij settings te laag stond. Dus even op 1900x1200 gezet maar dat maakt dus ook niets uit.

Verder wat mij betreft iets teveel mogelijkheden met de units. Bijna alle units kunnen iets extra's doen door 'op een knoppie te drukken'. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor tijdens het spelen. Doe dan twee keer zoveel verschillende soorten units.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:18:01 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826777
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangen
Nope het is niet Jenny... Geen idee wie het wel is...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:18:16 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826784
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef neggix het volgende:

[..]

Wehehe Heerlijk bedrijf, dat EA
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:19:08 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826811
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:57 schreef Einal2 het volgende:
Het enigste positieve aan dit spel was dat het op mijn systeem prima werkte, daar was ik namelijk bang voor(p4 2,6ghz 2 GB Ati 9600XT) itt C&C 3 TW.

Wat gelijk opvalt is het cartoonachtige gameplay die echt afschuwelijk is en totaal niet bij RA past. het realisme wat RA1 en RA2 had is bij dit deel verpest. Ik vond Generals nog een aardige game die eigenlijk al de slechte kant opging maar nog net te doen was. De filmpjes van RA 3 vond ik daarin tegen zeer aangenaam en bracht me wel weer een beetje in de RA sweer maar het is dus een grote teleurstelling en ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ze hebben er een soort van manga versie van gemaakt.

conclusie: De engine doet het spel de das om. De grootste teleurstelling van 2008.
RA realistisch
Ik vond 2 er anders aardig cartoony uit zien...
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:19:59 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62826822
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
De reacties in een paar uur tijd op nerdy forum Tweakers.net zijn niet bepaald rooskleurig en delen mijn mening:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Ja maar jij bent ook een held!

Kun je nu ergens anders gaan janken? Want een zinvolle opmerking heb ik je nog niet zien maken...
pi_62827279
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.

dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?

Dat was echt zo'n grote misser, was echt voor 6 jarigen dat spel :/

wanneer leert EA nou eens van zijn fouten, beter nemen ze een voorbeeld aan van blizzard, dat is toch wel een veel beter geolied bedrijf
pi_62827531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

RA realistisch
Ik vond 2 er anders aardig cartoony uit zien...
ok, maar je hebt cartoon dat het nog realistisch aanvoelt en je hebt deze shit waarvan de engine echt vreselijk is. Het gaat mij om het realisme en dat is dit spel tov ra2 echt vreselijk. Het is een cartoon achtige stijl geworden dat is totaal niet te vergelijken met ra of ra2.

[ Bericht 6% gewijzigd door Einal2 op 31-10-2008 01:26:26 ]
pi_62827581
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

dus EA heeft niet alleen Spore te verkindert?

Dat was echt zo'n grote misser, was echt voor 6 jarigen dat spel :/

wanneer leert EA nou eens van zijn fouten, beter nemen ze een voorbeeld aan van blizzard, dat is toch wel een veel beter geolied bedrijf
EA moet gewoon stoppen.

Het spel heeft aardig wat reclame gehad plus dat dit spel eigenlijk geen reclame nodig had, omdat iedere ra liefhebber deze wel koopt. De enige reden waarom EA de rechten heeft gekocht van C&C is om flink te cashen op het succesformule en maar hopen dat genoeg mensen voor deze crap willen betalen.
pi_62828094
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62828184
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja en als ze het over versimpeldt hebben op tweakers Ga daar lekker zitten dan...
O+ BlaBlub O+
pi_62828876
Maar de terrordrone + het oude aanvals geluidje van dat ding zit nog wél in het spel
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62828915
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik hoop dat je sarcastisch bent. If not dan laat je zien dat je een kansloze ranter bent die het liefst idiote opmerking in het rond stuurt. Er is geen verschil in in/uitzoomen tussen CNC3 / RA3.
Ik ga het wel eens bekijken naar ik twijfel. Bij 3 viel het me niet op en bij RA3 was ik het na 5 min al zat.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:08:21 #117
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62829059
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:23 schreef Einal2 het volgende:

[..]

Als het geval is, dat het geen aangetekende brief is, dan is een brief op de deur niet nodig, want het postbedrijf zal het pakketje dan aan de buren geven.

snap je het nu?
ik heb een briefje aan de deur geplakt met het verzoek het af te leveren bij de buren. hopelijk doet hij dat. daarnaast zal ik nog ff met de klantenservice bellen.. wil wel vanavond spelen..

al schrik ik wel van de negatieve reacties
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62829531
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:37 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

echter was het bij cnc3 wel zo dat het effect dat je er bovenop zat veel minder aanwezig was..
in ra3 zijn(/lijken?) de gebouwen groter evenals de units waardoor de "illusie" wordt gewekt dat je dichter op het speelveld zit.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:56:47 #119
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62829644
zo'n kringetje om de units vind ik lelijk, als je ze selecteert en ook dat heel de tijd die tanks zo bewegen(omdat hun motor draait OFZO) vind ik echt debiel en kinderachtig eruit zien... lijken net van die speelgoedtankjes...

RA1 was zeker wel professioneler en serieuzer... red alert 2 minder.. maar nog steeds beter dan 3... 3 sucks!

p.s. alhoewel de filmpjes en de muziek wel weer goed waren..
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:01:35 #120
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62829741
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')