Las Vegas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
waar is het westwood gevoel gebleven?
Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:01 schreef GI het volgende:
Ik stoor me aan het hoge gehalte lekker wijven in de filmpjes. En in de russia campaign wist je vanaf het eerste moment al dat je die general aan moest gaan vallen
Zo'n spoiler is het niet hoor, we hebben het niet over baanbrekende storylinesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al, maar toch bedankt voor de spoiler.
als je Ra2 het meest gespeeld hebt ooit dan snap ik niet dat je daar over de cartoony look heen gekeken hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het spel is ook totaal verkracht.
RA2 was door mij het meest gespeelde spel ooit. Daarop volgt RA1.
RA3 zal in de laagste rangen belanden.
ik heb hem alquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ga klagen @ winkel, die stuurt em echt wel weer...
dan weet je ook dat et uit japan komt en dat het qua stijl verre van vergelijkbaar is met wat je in RA3 zietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:32 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga_(strip)
Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patchesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:52 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gister snel een potje skirmish gespeeld, en tot nu toe heb ik er nog niet echt een mening over kunnen vormen. Het introfilmpje gaf wel kippevel op het eind, toen je de Hell March hoorde en die schepen uit de horizon opdoemdenDat was echt 100% RA.
Maar mijn grootste ergenis tot nu toe is het debiel lage camerastandpunt. Het eerste wat ik deed was omlaag scrollen, maar helaas zat de camera al op zijn hoogste punt. Grote misser imo![]()
Verder vind ik het ook een beetje onoverzichtelijk (menu's en de verschillende upgrades en mogelijkheden van units en gebouwen). Misschien dat ik beter nog even eerst de handleiding kan lezen
Als laatste vind ik het jammer dat ze het Generals-idee hebben overgenomen, waarbij je van die powers kan 'kopen' met ervaringspunten. Daar was ik geen fan van..
Had ik ook. Het vreemde was dat het gebeurde toen ik RA3 voor de 2e keer startte en toen de 2 introfilmpjes weer zag (kon ze wel skippen). Vervolgens zag ik een zwart scherm met het logo rechtsbovenin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:43 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik blijf dat tyfus zwarte scherm maar houden..
Hij doet gewoon helemaal niks.
Normale of Premier edition? Ik heb de laatste en daar zit er geen tweezijdige cover bij volgens mij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
net ontdekt dat de cd/dvdcover 2 kanten heeft. hebben meer mensen dat..?
Er zijn er al 2 uitgebracht (v1.01 en v1.02), dus ze zijn al goed op wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maak je niet druk. EA kennende komen er nog wel 10 patches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |