Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Al gedaan, werkt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberen
De benodigde tactieken zijn afhankelijk van de tegenstanders. Dat is met elk spel zo. Het knapste is misschien wel om heel slim te zijn met zo min mogelijk middelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.
Singleplayer is dom. De computer maakt altijd dezelfde fouten en is er op gemaakt dat je een mogelijkheid moet hebben om te winnen. Dat doet een tegenspeler niet en is eigenlijk bijna niet te vergelijken...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:42 schreef PhoenixNLx het volgende:
bwah als je 20 prismatanks had in ra2, was je zo goed als onverslaanbaar en zeker als ze allemaal geupgrade werden (sterretjes enzo)
in singleplayer dan eh
Ik heb ook het probleem dat hij heel lang op zwart blijft. Soms echt wel bijna een minuut. Dan blijf je wachten en gaat hij weer verder. Zo vaag... Nog geen updates gedraaid trouwens. Misschien ook maar ff doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.
Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste
Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
Die tyfuspatches hebben ook geen effect. Heb hem net op een andere PC (vista) geïnstalleerd, en daar werkt het prima.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:06 schreef Mirel het volgende:
Het jammere aan dat zwarte scherm is dat er wel een aantal patches voor zijn maar niet de gecrackte .exe's.
wat? pfffquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
Dat je er zelf niets van kunt is te begrijpen, maar om dat dan maar op de game af te geven... Easy is echt extreem makkelijk te verslaan. Dat lukt zelfs met m'n voeten nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
het mooiste is, dat je nog verdomd gelijk hebt ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!
Wat noem je een redelijke prijs?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand nog een idee waar de premium versie voor een redelijke prijs te halen is? Op budgetgaming zie ik alleen de gewone versie staan.
brutal moeilijk in cnc3?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:41 schreef Nietmachine2 het volgende:
Brutal in CNC3 was wel extreem moeilijk te verslaan. Maar die cheate dan ook bij het leven ;P.
illegale versie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
oef, das wel heel smerig...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef hersenchirurg het volgende:
Nee, zo legaal als maar zijn kan gepatched en wel.
Bij de bart smit kun je em nu tijdelijk halen met kortingsbonnen. Als je em gepreordered had, was ie met kortingsbon 49 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand nog een idee waar de premium versie voor een redelijke prijs te halen is? Op budgetgaming zie ik alleen de gewone versie staan.
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef hersenchirurg het volgende:
Niet te geloven... Ben nu bij allies missie 8, north sea waar ik via co-commander orders russische engineers in japanse powerplants moet orderen maar.... ik heb helemaal geen co-commander. Dat schermpje linksboven waar die normaalgesproken te zien is, is gewoon weg. Net die ene missie waarin dit cruciaal is, deze bug.
Kut EA
Je hebt helemaal gelijk, ik heb hem illegaal..quote:Op woensdag 5 november 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.
Tip. klik eens zo'n powerplant aan.
Illegale downloaders die nog te dom zijn en dan de producent gaan afzeiken
Want als je het legaal had had je de handleiding wel even er bij gepakt
Dat moet wel, er is zelfs een aparte paragraafje voor gemaakt namelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 09:29 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb hem illegaal..
In CNC3 viel het wel mee. Kane's Wrath vond ik wel vet moeilijk....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
brutal moeilijk in cnc3?
vond et altijd wel meevallen..
Ik heb hem orgineel en totaal niet in het boekje gekeken. Staat meestal niet zo veel boeiends in. Blijkbaar voor een keer wel dusquote:Op woensdag 5 november 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel, er is zelfs een aparte paragraafje voor gemaakt namelijk
Ik heb hem legaal op ea.com gekocht en gedownload maar er zat geen handleiding bij. Op de website van ea.com kon ik ook geen handleiding vinden. Die heb ik uiteindelijk via Google op onderstaande pagina gevonden:quote:Op woensdag 5 november 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen bug. Lees de handleiding maar, dan weet je wat je moet doen.
Tip. klik eens zo'n powerplant aan.
Illegale downloaders die nog te dom zijn en dan de producent gaan afzeiken
Want als je het legaal had had je de handleiding wel even er bij gepakt
Power plant, Ore refinery, Barracks, War Factory, Naval yard, Ore refinery, Grote power plant, battle lab, enz enzquote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef raaavi het volgende:
wat is jullie volgorde bij het bouwen van een basis
bij bijv. Soviet?
ik zuig zo hard!
Dit krijg je toch alleen als je de illegale versie hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo he, leuke babe als je het spel opstart! Wie is het eigenlijk?
Das ook een remake hoor.. en wel van Total Annihilation uit 1997..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.
navel doe ik later, zorg eerst voor meer ore...quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Power plant, Ore refinery, Barracks, War Factory, Naval yard, Ore refinery, Grote power plant, battle lab, enz enz
En tussendoor alvast een dikke sentry + flak verdediging.
Jezus man, wat een zeikstraal ben jij. Drie dezelfde factions, nee das leuk :/.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:03 schreef Koenholio het volgende:
owja: waarom moet elke factie nou weer anders bouwen? Hou gewoon óf die van de klassieke C&C aan óf die van Generals. Geen mix (zoals bij de Russen) en zeker geen verschillen per factie. Ik zie daar de toegevoegde waarde ook niet van.
Nee, precies hetzelfde hoeft van mij helemaal niet, integendeel. Dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik zeg alleen dat ik het nut niet zie van een andere bouwstijl per factie. De vorige C&C-games hadden dat ook niet en waren prima games. En wie heeft het over Starcraft en Warcraft? We zijn hier RA3 aan het bespreken.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Jezus man, wat een zeikstraal ben jij. Drie dezelfde factions, nee das leuk :/.
Kijk naar top rts games als Starcraft / Warcraft. Alle factions verschillen compleet in het bouwen.
Omdat je al zeikt over het camerastandpunt. Dat is zo ondertussen al 100x besproken. Daarnaast had je 100'en screenshots en filmpjes van het spel kunnen zien en zien dat het camerastandpunt zo laag was. Waarom koop je de game dan uberhaupt?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Nee, precies hetzelfde hoeft van mij helemaal niet, integendeel. Dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik zeg alleen dat ik het nut niet zie van een andere bouwstijl per factie. De vorige C&C-games hadden dat ook niet en waren prima games. En wie heeft het over Starcraft en Warcraft? We zijn hier RA3 aan het bespreken.
En je kunt me wel zo schattig puberaal een zeikstraal noemen, maar dit spel leuk vinden of niet is gewoon een kwestie van smaak denk ik. Ik heb gewoon wat punten neergezet die naar mijn smaak verbeterd kunnen worden (en waarom reageer je niet op de andere punten die ik aandraag?).
Je hebt hem helemaal niet gekocht pberends, anders had je die chick niet in je load screenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeem.
ik heb em illegaal en geen chicks.. what did i do wrong?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt hem helemaal niet gekocht pberends, anders had je die chick niet in je load screen. Die komt namelijk van de illegale versie... Zeflde geldt overigens voor die jankerds over zwarte schermen.
Koop hem lekker legaalTof spelletje
. Ik blijf een CNC fan!
Loading jpg niet gekopieerdquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em illegaal en geen chicks.. what did i do wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |