Dat is ook wel iets waar ik me een beetje aan stoor maar ik kan er nog wel overheen komenquote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.quote:
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
[..]
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
Ik had anders verdomd veel fun en uitdaging offline met andere RTS'en...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.
Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.
(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Al gedaan, werkt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberen
De benodigde tactieken zijn afhankelijk van de tegenstanders. Dat is met elk spel zo. Het knapste is misschien wel om heel slim te zijn met zo min mogelijk middelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.
Singleplayer is dom. De computer maakt altijd dezelfde fouten en is er op gemaakt dat je een mogelijkheid moet hebben om te winnen. Dat doet een tegenspeler niet en is eigenlijk bijna niet te vergelijken...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:42 schreef PhoenixNLx het volgende:
bwah als je 20 prismatanks had in ra2, was je zo goed als onverslaanbaar en zeker als ze allemaal geupgrade werden (sterretjes enzo)
in singleplayer dan eh
Ik heb ook het probleem dat hij heel lang op zwart blijft. Soms echt wel bijna een minuut. Dan blijf je wachten en gaat hij weer verder. Zo vaag... Nog geen updates gedraaid trouwens. Misschien ook maar ff doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm..
Laatste updates hebben niks geholpen.
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.
Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste
Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
Die tyfuspatches hebben ook geen effect. Heb hem net op een andere PC (vista) geïnstalleerd, en daar werkt het prima.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:06 schreef Mirel het volgende:
Het jammere aan dat zwarte scherm is dat er wel een aantal patches voor zijn maar niet de gecrackte .exe's.
wat? pfffquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
Dat je er zelf niets van kunt is te begrijpen, maar om dat dan maar op de game af te geven... Easy is echt extreem makkelijk te verslaan. Dat lukt zelfs met m'n voeten nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
het mooiste is, dat je nog verdomd gelijk hebt ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |