abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 23:58:59 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62923700
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
Dat is ook wel iets waar ik me een beetje aan stoor maar ik kan er nog wel overheen komen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62923892
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een belachelijk laag camera-standpunt.
die camera mocht opzich wel hetzelfde als wow oid.
pi_62929215
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.

Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.

(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:02:39 #244
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62930089
Maar toch blijft tanks pompen wel leuk. (of twinblades )
When all else fails, you always have delusion.
pi_62930108
Ik heb het gisteren even gespeeld bij iemand, maar mijn god, wat een verneuking in het RTS genre! Single player dan, multiplayer heb ik niet gedaan.

Juist de toevoeging van die extra commando in het veld geeft mij het gevoel dat ik iets niet oplos, ik mis een knopje: "kappen nou, verdedig je basis en houd verder je muil".
Ook heb ik het idee dat het alleen maar om de commandopunten gaat, je linkerkant van het scherm staat vol met onzinnige superpowers. Leuk gevonden soms, dat wel: eerst wat karretjes opzuigen om daarna zo'n ruimtedump te doen is wel extra leuk

Over de AI kan ik kort zijn: welke?
Ik neem een gebouw in omdat er constant russisch infantery langs komt. Russisch infantery heeft die molotov dingen om me er in 1x uit te jakkeren. Nee, helaas, ze blijven domweg schieten, doodgaan en weer een nieuwe batch kannonnenvoer aanleveren.
Als je al een stuk of 5x je eigen poppetje dood hebt kunnen schieten omdat hij zenuwachtig heen en weer aan het rennen was, dan weet je dat er iets mis is met de pathfinding. Oncontroleerbaar: je selecteert hem, maar dan is er niets meer mee aan te vangen. Barak weer verkocht, nog steeds loopt hij tegen een onzichtbare muur....

Kan iemand me vertellen waarom er geen guard knop meer is? Ik wil dat wat units een andere (sterkere) unit volgen en bewaken, maar dat kan niet meer? Ik zie het niet in de handleiding staan. Vroegah, toen RA1 er was, was dat de ALT of SHIFT toets maar nu niet meer. Het zal vast weer met die planregeling te doen zijn, maar dat vind ik teveel gedoe.

Voor de rest is het steeds hetzelfde: begin op een kleinere map, indien schoon: surprise! Het was een grotere map!

Ik mis uitdaging, AI, een niet voorspelbaar verloop van een map.

Misschien dat het multiplayer beter is, maar ik wacht wel dat ie in de budgetbakken ligt. Het feit dat er al vrij veel patches in nog geen week tijd aanwezig zijn zegt iig genoeg. Q&A is op vakantie bij EA.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62931815
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_62931859
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:
Los van het feit dat het het veel te cartoony is, is er gameplay gewijs helemaal niets anders dan tien jaar geleden. Wat is dit genre dood zeg, totaal geen toevoegingen voor RTS-games. Het gaat nog steeds om wie het snelste de meeste tanks kan maken, strategie komt er niet bij kijken. Het verbaast me niets dat games als Company of Heroes, Total War, Europa Universalis wel goed ontvangen worden.

Leuk voor de beginnende gamer, maar mensen die het een en ander al gespeeld hebben moeten hier van wegblijven.

(tevens ben ik er eentje die het jammer vond dat de grimmige stijl van RA1 is vervangen met deze cartoony bagger. In RA2 kon het nog wel, maar dit is echt over the top)
Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef raaavi het volgende:
post je meestgebruikte shortkeys?
Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
pi_62933361
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Please zeg. RA3 heeft weinig te maken met wie het snelst de meeste tanks maakt. Iedereen hier die denkt dat een berg Apoc tanks maken de manier om te winnen is daag ik bij deze uit voor een 1v1 online op een 2 player map om je het tegendeel te bewijzen.
[..]

Alle shortkeys die in de game aanwezig zijn. F1 t/m F12, E R T Y etc, D A X, ctrl, spatie etc etc.
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_62933456
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ze hebben iets dat multiplayer heet en dan vooral competitive multiplayer. Genoeg uitdaging, geen AI nodig en het verloop van de game staat doorgaans verre van vast. SP campaigns / skirmishes in RTS games zijn nooit bijzonder, de ware kracht en fun van RTS ligt online.
Ik had anders verdomd veel fun en uitdaging offline met andere RTS'en...
Dan hadden zze RA3 beter multi only kunnen maken als ze dan toch geen moeite er in hebben willen steken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:13:25 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_62933555
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Steeven het volgende:

Ooit Supreme Commander gespeeld? Dat is pas een toevoeging.
For great justice!
pi_62935024
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ga me alsjeblieft niet zeggen dat er veel strategie komt kijken bij RA3. Als je dit naast Company of Heroes legt is dit voor kleine kinderen.
Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:42:42 #252
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62935796
bwah als je 20 prismatanks had in ra2, was je zo goed als onverslaanbaar en zeker als ze allemaal geupgrade werden (sterretjes enzo)

in singleplayer dan eh
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62936060
Kan nog steeds niet in de game. Blijft maar hangen op het zwarte scherm. .
Laatste updates hebben niks geholpen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_62936185
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberen
pi_62936436
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Kwarkie het volgende:

[..]

ff je netwerkverbinding uitzetten en dan nog een keer proberen
Al gedaan, werkt niet.
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:57:19 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62937669
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef Nietmachine2 het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt COH gespeeld, dus die vergelijking kan ik niet echt maken. Het klopt idd wel dat er niet super veel strategie in RA3 zit, maar wel veel meer dan 90% van de mensen hier denken. Als je denkt dat je kunt winnen puur door het maken van 10 Apoc's dan wil ik je wel even laten zien dat dat absoluut de verkeerde speelwijze is.
De benodigde tactieken zijn afhankelijk van de tegenstanders. Dat is met elk spel zo. Het knapste is misschien wel om heel slim te zijn met zo min mogelijk middelen.

Ik denk wel dat je Company of Heroes niet moet vergelijken met Red Alert. Je zou bijna zeggen dat in een tijd waar RTS'en steeds complexer worden Red Alert juist wel een welkome afwisseling is.

CoH is veel meer voor mensen die voor wat meer diepgang gaan en meer tijd in hun spel willen spelen. Want Red Alert is een half uurtje spelen en je hebt het door. Je zult niet gelijk alles winnen maar je kunt iig leuk je ding doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:58:50 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62937710
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:42 schreef PhoenixNLx het volgende:
bwah als je 20 prismatanks had in ra2, was je zo goed als onverslaanbaar en zeker als ze allemaal geupgrade werden (sterretjes enzo)

in singleplayer dan eh
Singleplayer is dom. De computer maakt altijd dezelfde fouten en is er op gemaakt dat je een mogelijkheid moet hebben om te winnen. Dat doet een tegenspeler niet en is eigenlijk bijna niet te vergelijken...
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:59:34 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62937737
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb ook het probleem dat hij heel lang op zwart blijft. Soms echt wel bijna een minuut. Dan blijf je wachten en gaat hij weer verder. Zo vaag... Nog geen updates gedraaid trouwens. Misschien ook maar ff doen.
pi_62938318
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals eerder gezegd.

Het hele spel ademt kiddygame en manga, en net als iemand hier eerder HAAT ik werkelijk alles wat manga is. Die jappen en hun units zijn nog wel het ergste

Zo jammer, de RA-lijn was zo sterk
Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:06:06 #260
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62939456
Het jammere aan dat zwarte scherm is dat er wel een aantal patches voor zijn maar niet de gecrackte .exe's.
When all else fails, you always have delusion.
pi_62940001
Moet je hem maar kopen eh. Sta je dan met je illegale rommel en maar jammeren .
pi_62940365
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:06 schreef Mirel het volgende:
Het jammere aan dat zwarte scherm is dat er wel een aantal patches voor zijn maar niet de gecrackte .exe's.
Die tyfuspatches hebben ook geen effect. Heb hem net op een andere PC (vista) geïnstalleerd, en daar werkt het prima. .
pi_62940711
Net met een vriend een paar potjes over LAN gespeeld, en ik ben helemaal om Waardige opvolger voor RA2, en de Japanners vind ik een welkome toevoeging. Die units
pi_62940746
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
pi_62941708
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat een klote game, je kan niet eens ff normaal een basis opbouwen of alles word/is al vernietigd door de computer.. Ze vallen te snel aan imo..
wat? pfff
echt niet...
pi_62941943
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef mschol het volgende:

[..]

wat? pfff
echt niet...
moet je op brutal zetten
kan je noggeens je menu openen
ziekheid.
pi_62942453
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat je er zelf niets van kunt is te begrijpen, maar om dat dan maar op de game af te geven... Easy is echt extreem makkelijk te verslaan. Dat lukt zelfs met m'n voeten nog.
pi_62942496
C&C 3 was wel leuk, (brutal) als je begon had je ff tijd om een basis te bouwen en een paar eenheden, en dan kwam er al een heel leger tanks aan.
pi_62943435
Brutal in CNC3 was wel extreem moeilijk te verslaan. Maar die cheate dan ook bij het leven ;P.
pi_62943464
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dude! je avatar is een boes! Boes is anime!
het mooiste is, dat je nog verdomd gelijk hebt ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')