abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62818067
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:

[..]

Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.
Tanja kan tanks sniperen en dan kan je ze overnemen...

Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...

Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....

Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....

Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnen Dus niet dom doorraggen

Kortom, voor een red alert zeker niet slecht.... Had slechter verwacht van EA.
Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
pi_62818177
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden

Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zetten Als er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel Elke keer weer je basis opbouwen....
O+ BlaBlub O+
pi_62818188
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
Het spel is ook totaal verkracht.

RA2 was door mij het meest gespeelde spel ooit. Daarop volgt RA1.

RA3 zal in de laagste rangen belanden .
pi_62818206
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:02:48 #55
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62818467
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Zo he, leuke babe als je het spel opstart! Wie is het eigenlijk?
Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangen
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:03:40 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62818498
Superwapens niet uitzetten? Dat meen je niet he!
Af en toe superwapens vind ik prima, maar niet te vaak. In RA 2 speelde ik standaard met superwapens uit.
You know, I've learned something today
pi_62818620
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef neggix het volgende:
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden

Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zetten Als er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel Elke keer weer je basis opbouwen....
welke superwapons....

die chronosphere van de allied ?

overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
pi_62818667
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef mschol het volgende:

[..]

welke superwapons....

die chronosphere van de allied ?

overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schiet Die superweapon
O+ BlaBlub O+
pi_62818676
Ik zit al sinds vanmiddag 4 uur te stoeien met de installatie van red alert 3 op mijn laptop.
Dus ik probeer nu hier maar om advies te vragen, want de installatie van RA3 lukt gewoon niet.
Als ik de RA3 dvd in mijn laptop plaats heeft mijn laptop super veel moeite om hem te kunnen lezen of zo lijkt het iig..
De dvd komt bijna nooit bij dat punt dat hij constant wordt gelezen in mijn laptop, heel af en toe geeft hij opeens de install pop up en dan begint hij ook wel met installeren.
Iets over de helft van de installatie breekt hij weer af en vraagt hij zelfs na een tijdje om de disk te plaatsen, dit heb ik een paar keer gedaan door hem opnieuw erin te doen maar hij pakt hem gewoon niet.

is ier iemand die mij hiermee kan helpen?

ik heb een medion MD 96706 laptop, alvast bedankt!
pi_62818743
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef neggix het volgende:

[..]

Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schiet Die superweapon
die heb ik gemist...
heb je een naam/plaatje in menu?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:14:42 #61
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62818792
Kijk eens of hij dat gekut geeft met andere cd's? Als dat zo is dan weet je dat het daar niet aan ligt. Mocht dat wel zo zijn dan kan je in principe het spel downloaden en je eigen key gebruiken bij de install. En de crack dan niet gebruiken maar gewoon je cd.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:16:52 #62
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62818856
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Whooz het volgende:
Favo liedje van de RA3 soundtrackalbum:

Die is wel tof inderdaad, effe de vertaling opzoeken
pi_62818920
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
bij alle 3d rts'en van EA is het zoom level kut...
bij generals, cnc3 en nu ra3 klaag ik over hoe dicht ik op het slachtveld zit...
pi_62818955
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef neggix het volgende:

[..]

Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig niet of niet meer
RA2, Tiberian sun volgens mij ook al..
c&c3 volgens mij ook
generals waren de mannetjes die konden claimen...
pi_62819076
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik gemist...
heb je een naam/plaatje in menu?

Deze

Proton Collider
O+ BlaBlub O+
pi_62819088
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef mschol het volgende:

[..]

klakkeloos alles kopieeren vanaf de crack dir
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMV
Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62819222
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef neggix het volgende:

[..]

Deze

Proton Collider
ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense was
pi_62819240
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
tis ook niet beste spel, en gedownload omdat ik niet wilde wachten (de premiere editie komt nog binnen )
pi_62819309
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense was
Zo'n france grand canon idd Nee, helaas
O+ BlaBlub O+
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:52:27 #70
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62819850
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ligt die al in de budgetbak ja
pi_62820199
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ligt die al in de budgetbak ja
Ja hoor. Dat was geloof ik binnen een maand of twee
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:35:30 #72
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62821041
grmbl!! het spel past dus niet door mn brievenbus, dus heb ik het spel niet ontvangen van de postbode (was niet thuis)

nu leverd die hem morgen dus nog een keer, alleen ben ik er dan wéér niet.... zaterdag maar halen dan
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62821235
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
grmbl!! het spel past dus niet door mn brievenbus, dus heb ik het spel niet ontvangen van de postbode (was niet thuis)

nu leverd die hem morgen dus nog een keer, alleen ben ik er dan wéér niet.... zaterdag maar halen dan
Volgens mij als je vrijdag niet kunt ontvangen, dan kan je hem pas maandag afhalen
quote:
Postzendingen die op een vrijdag tevergeefs aangeboden zijn, kunnen de daaropvolgende maandag worden afgehaald.
http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62821246
Jezus, nu weer Balloon bombs Droppen ze elke 3 minuten in m'n basis waar je niets tegen kan doen

Ben nu al weer klaar met die superweapons enz.... Doe mij maar lekker de A-bomb van toen... Gewoon een zooi en ventjes en een paar powerplants die dood gingen...
O+ BlaBlub O+
pi_62821413
Is het trouwens mogelijk om co-op over lan te spelen met dezelfde key (legaal)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')