Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.
Tanja kan tanks sniperen en dan kan je ze overnemen...
Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...
Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....
Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....
Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnenDus niet dom doorraggen
Kortom, voor een red alert zeker niet slecht.... Had slechter verwacht van EA.
Het spel is ook totaal verkracht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo he, leuke babe als je het spel opstart! Wie is het eigenlijk?
welke superwapons....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef neggix het volgende:
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden
Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zettenAls er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel
Elke keer weer je basis opbouwen....
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
welke superwapons....
die chronosphere van de allied ?
overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
die heb ik gemist...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schietDie superweapon
Die is wel tof inderdaad, effe de vertaling opzoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Whooz het volgende:
Favo liedje van de RA3 soundtrackalbum:
bij alle 3d rts'en van EA is het zoom level kut...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
RA2, Tiberian sun volgens mij ook al..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig nietof niet meer
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik gemist...
heb je een naam/plaatje in menu?
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMVquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
klakkeloos alles kopieeren vanaf de crack dir
ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense wasquote:
tis ook niet beste spel, en gedownload omdat ik niet wilde wachten (de premiere editie komt nog binnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMV
Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
Zo'n france grand canon iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ow die.... dacht dat dat een overpowerd base defense was
Ligt die al in de budgetbak jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En maar klagen dat het allemaal kut is, maar ondertussen wel fappen op die FMV
Ik heb het niet gedownload, het lijkt me niets, dus ik laat het de tijd wel leren. Als het net zo snel in de budgetbakken ligt als C&C 3 dan is ie straks lekker goedkoop te halen. Met als het meezit fatsoenlijke bugfixes.
Ja hoor. Dat was geloof ik binnen een maand of tweequote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ligt die al in de budgetbak ja
Volgens mij als je vrijdag niet kunt ontvangen, dan kan je hem pas maandag afhalenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
grmbl!! het spel past dus niet door mn brievenbus, dus heb ik het spel niet ontvangen van de postbode (was niet thuis)
nu leverd die hem morgen dus nog een keer, alleen ben ik er dan wéér niet.... zaterdag maar halen dan
http://www.tntpost.nl/voo(...)angen/bezorgservice/quote:Postzendingen die op een vrijdag tevergeefs aangeboden zijn, kunnen de daaropvolgende maandag worden afgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |