Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.
Maar toch zou ik voor 5 euro p/u niet op van die jankende kinderen letten
gelukkig denkt niet iedereen er zo overquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Ik bied meer...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Puntenslijpselpostwat wordt er toch allemaal gewijzigd in de heilige geboden... worden het binnenkort de 100 verschillende geboden van de AKQSC?
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis meequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Hey Tim, jij zat laatst toch zo te klagen over de aanraders van Youtube? Hier geen klachten hoor:![]()
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaagquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis mee
zou MTV daar niet tegen gaan optredenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag al ruim 15.000 keer op Rick Astley gestemd als Beste Act Ooit. Hoera voor de internetnerds die daar een automatisch stemprogrammaatje voor maken
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaag
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werktquote:[..]
zou MTV daar niet tegen gaan optreden
da's wel raarquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja
[..]
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werkt
Neuh, zo lang was het niet. vrijdag was om en nabij tien uur, maar een groot deel daarvan sliepen ze ook. En het was er ook niet maar één en wisselende huizen en wisselende leeftijden tussen net één jaar en acht jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Mijn abo loopt al gauw zo'n 8-9 jaar en het is een zakelijke account. Kan me alleen herinneren dat er een KVK meegenomen moest worden maar verder weet ik het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?![]()
Het is inderdaad paspoort of ID-kaart + recent bankafschrift voor je BKR.
Maar dat is om er zeker van te zijn dat jij bent wie je zegt en of je niet illegaal bent. Want een illegaal in dienst nemen mag niet.quote:Ik vind het logisch. Zelfs mijn werkgever heeft een kopie van de achterkant van mijn paspoort.
Hoe leen je in hemelsnaam een cursus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, ik mag ook nog de massagecursus van één van de mensen lenen die vandaag mee waren.
Ze heeft haar diploma al dus mag ik 't lenen
Hmmm, ik kan heel slecht tegen dat soort humor, die ik dan ook niet begrijp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Daarna met de bus door naar Maastricht waar we een kroeg onveilig hebben gemaakt.
Uiteindelijk nog een soort van woorden gehad met de barman. Iemand(dat bleek dus de barman te zijn) zette het dienblad met onze bestelde bieren op tafel. Ik wilde ze eraf pakken en uitdelen, werd het uit mijn handen gegrist met de opmerking "Manieren van een varken en ze dan nog thuislaten ook"
Na een beetje gepikeerd heen en weer steken werd ik ook nog een toegesproken met "jij hebt echt geen manieren he?" toen ik de dopjes van de doppindas niet op de grond gooide
Dat was dan Limburgsche humor ofso en daar was ik niet echt van gediend
Verder was het wel gezellig.
Ik heb toch ooit mijn sofinummer door moeten geven toen ik het contract tekende. Dat is gecheckt, want ik krijg loon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat is om er zeker van te zijn dat jij bent wie je zegt en of je niet illegaal bent. Want een illegaal in dienst nemen mag niet.
Ja maar ik zou jouw sofinummer ook door kunnen geven. Daarom willen ze een foto-ID.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb toch ooit mijn sofinummer door moeten geven toen ik het contract tekende. Dat is gecheckt, want ik krijg loon.![]()
Succesvolle illegaal zou ik zijn: werk, studie, IBG-stufi, huur- en zorgtoeslag.
- Dik boek met heel veel anatomie, theorie en plaatjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe leen je in hemelsnaam een cursus?
Ik kan daar dus ook niet tegen. Ik heb 'm ook een sneer gegeven.quote:Hmmm, ik kan heel slecht tegen dat soort humor, die ik dan ook niet begrijp.
Ik denk dat ik iets 'fanatieker' richting zo'n figuur had gereageerd.
Ik word al pissed als ik nu zijn reactie's alleen maar lees...
Mijn broer was daar ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:vanavond zo'n vet optreden meegemaakt van the last Shadow Puppets
komt in mijn top5 van beste optredens te staan
nu ga ik lekker
Wtfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
.
Uiteindelijk nog een soort van woorden gehad met de barman. Iemand(dat bleek dus de barman te zijn) zette het dienblad met onze bestelde bieren op tafel. Ik wilde ze eraf pakken en uitdelen, werd het uit mijn handen gegrist met de opmerking "Manieren van een varken en ze dan nog thuislaten ook"
Na een beetje gepikeerd heen en weer steken werd ik ook nog een toegesproken met "jij hebt echt geen manieren he?" toen ik de dopjes van de doppindas niet op de grond gooide
Dat was dan Limburgsche humor ofso en daar was ik niet echt van gediend
Verder was het wel gezellig.
zoiets zeg je toch niet?quote:
Hij WAS de baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet?dat kan IMO gewoon niet! ik zou dat gemeld hebben ofzo bij zijn baas
maar dan serieus...
Lees mijn post nog eensquote:En wat deed je nou eigenlijk fout?
Ja, krom he?quote:En omdat je die dopjes níét op de grond gooide?
Als je het zo omschrijft niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Dik boek met heel veel anatomie, theorie en plaatjes
- DVD met voorbeelden uitgewerkt.
Zo gek is dat toch niet?
Een flinke rel kan anders wel behoorlijk opluchten...quote:Ik kan daar dus ook niet tegen. Ik heb 'm ook een sneer gegeven.
Maar het heeft niet veel zin ruzie te maken.
Een paspoort kan ook vervalst zijn. Zo'n nummer is moeilijker te vervalsen, er wordt nagetrokken of de juiste gegevens bij het nummer horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik zou jouw sofinummer ook door kunnen geven. Daarom willen ze een foto-ID.
Dat zou ideaal zijn maar je moet toch eerst de basiskennis hebben. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen door niet te weten wat je doet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft niet.
Maar bij een cursus massage denk ik aan iets fysieks, niet aan een schriftelijke opleiding.
Oh, dus die voetbalmannetjes doen het voor de opluchting?quote:Een flinke rel kan anders wel behoorlijk opluchten...
Goosfraba!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus nem ik word gewoon agressief als ik dit zo lees![]()
Dat is wel snappend jaquote:tevens meuningik heb zo mijn medicatiegesprek bij de psych, vind het best spannend
Doe je dan alles uit een boek, dus geen les van een masseur? Heb je wel proefkonijnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou ideaal zijn maar je moet toch eerst de basiskennis hebben. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen door niet te weten wat je doet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik net van de appie, kom ik er achter dat we niet genoeg eieren in huis hebben
Ik kan daar zo erg niet tegen...
Daarom altijd gewoon wél extra meenemen. Je kunt beter twee kilo rijst en pasta in huis hebben dan helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik net van de appie, kom ik er achter dat we niet genoeg eieren in huis hebben
goosfrabaquote:
ik krijg inderdaad te horen welk medicijn en welke dosis. Dan krijg ik als het goed is een recept mee en kan ik het ophalen. Drugs time tonightquote:Dat is wel snappend ja
Gaan je vandaag dan kijken welke medicijnen en de dosis? En krijg je die gelijk mee?
Je maakt er een feestje van? Pas op met die 'cocktails'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:38 schreef MaJo het volgende:
ik krijg inderdaad te horen welk medicijn en welke dosis. Dan krijg ik als het goed is een recept mee en kan ik het ophalen. Drugs time tonight![]()
Nee, er is zit een DVD bij met alle voorbeelden en instructies. En ik kan haar alles vragen. Dus er zal hier en daar wel wat uitgevoerd worden. Eigenlijk gaat het me om een paar bassisgrepen maar als ik dan toch alles meekrijg dan ga ik me er wel in verdiepenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef wyccie het volgende:
Doe je dan alles uit een boek, dus geen les van een masseur?
Volgens mij is dit iets waar er nooit een tekort is aan proefkonijnenquote:Heb je wel proefkonijnen?![]()
Dan moet je dat aangeven. Ze kunnen ook te hard aan het werk zijn.quote:Bij mij doet het ook pijn als ze wel weten wat ze doen. Dat rollen over je rug, daar krijg ik rillingen van.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je waar ik niet tegenkan? Dat ik naar de winkel ga voor bv koffiemelk. Vervolgens kom ik terug met allerlei boodschappen behalve koffiemelk
Oh, je hebt Anger Management niet gezien?quote:
Je hebt mijn edit gemist geloof ik. Je zit toch in een tentamenweek of niet? Is het dan wel handig?quote:ik krijg inderdaad te horen welk medicijn en welke dosis. Dan krijg ik als het goed is een recept mee en kan ik het ophalen. Drugs time tonight![]()
Neh, ik vind het stiekem ook wel lekker, maar ik kan er dus niet zo goed tegen. Het is ook niet echt pijn, het is gewoon een reflex denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je dat aangeven. Ze kunnen ook te hard aan het werk zijn.
Wel gezien maar was het even vergetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je hebt Anger Management niet gezien?
[ afbeelding ]
Klopt, maar aangezien ik het niet in amerika wil gebruiken moet het wel vandaag. De rest van de week werk ik. En wie weet kan ik super goed studeren vanavondquote:Je hebt mijn edit gemist geloof ik. Je zit toch in een tentamenweek of niet? Is het dan wel handig?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gezien maar was het even vergeten
[..]
Klopt, maar aangezien ik het niet in amerika wil gebruiken moet het wel vandaag. De rest van de week werk ik. En wie weet kan ik super goed studeren vanavond
Gezien de reacties van Wyccie ben ik gelukkig niet de enige die aan een fysieke opleiding denkt...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn maar je moet toch eerst de basiskennis hebben. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen door niet te weten wat je doet.
Ik kan niet spreken voor 'die voetbalmannetjes'.quote:Oh, dus die voetbalmannetjes doen het voor de opluchting?
Oh, ik dacht écht pijn. Een beetje pijn moet het wel doen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neh, ik vind het stiekem ook wel lekker, maar ik kan er dus niet zo goed tegen. Het is ook niet echt pijn, het is gewoon een reflex denk ik.
Als je die medicijnen wel meenemt naar de USA, zorg dan wel voor een medische verklaring waaruit blijkt dat je die medicijnen op doktersvoorschrift bij je hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:45 schreef MaJo het volgende:
Klopt, maar aangezien ik het niet in amerika wil gebruiken moet het wel vandaag. De rest van de week werk ik. En wie weet kan ik super goed studeren vanavond
De 28ste, nog 6 dagenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]nog maar een paar dagen natuurlijk
De 24e ging je weg toch?
Hier een plaatje voor in je schrift:
[ afbeelding ]
Lijkt me stug van 90% van de Amerikanen slikt Ritalin. Dat is daar vrijwel over the counter te krijgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die medicijnen wel meenemt naar de USA, zorg dan wel voor een medische verklaring waaruit blijkt dat je die medicijnen op doktersvoorschrift bij je hebt.
Voor je het weet zit je in een klein hokje met een lamp op je gezicht een verklaring af te leggen aan de DEA...
C'est echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:50 schreef wyccie het volgende:
Is dat echt?
Correctemundoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
De 28ste, nog 6 dagen
is dat die belachelijke wolkenkrabber in dubai?
ik hoorde het al jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die medicijnen wel meenemt naar de USA, zorg dan wel voor een medische verklaring waaruit blijkt dat je die medicijnen op doktersvoorschrift bij je hebt.
Voor je het weet zit je in een klein hokje met een lamp op je gezicht een verklaring af te leggen aan de DEA...
Je kent de neurotische stresskippen van de Amerikaanse douane, dus m.i. beter mee verlegen dan om verlegen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me stug van 90% van de Amerikanen slikt Ritalin. Dat is daar vrijwel over the counter te krijgen
Pssst, dan zijn er nog 7...quote:
als ik gemasseerd wordt vind ik het juist wel fijn als dat met een beetje kracht wordt gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neh, ik vind het stiekem ook wel lekker, maar ik kan er dus niet zo goed tegen. Het is ook niet echt pijn, het is gewoon een reflex denk ik.
dat verbaast me dus absoluut nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[Maar persoonlijk ben ik tegen opgekropte woede...
Ritalin valt onder de opiumwet en je kunt er dus problemen mee krijgen als je geen verklaring hebt. Ritalin is nl gewoon speed als je het inneemt en je geen ADD hebtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me stug van 90% van de Amerikanen slikt Ritalin. Dat is daar vrijwel over the counter te krijgen
Nietes, het zijn nog 6 dagen en 6 nachtjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de neurotische stresskippen van de Amerikaanse douane, dus m.i. beter mee verlegen dan om verlegen...
[..]
Pssst, dan zijn er nog 7...
Ik nog 5 dagen (en nog 2,5 dagen werken)...
Echt??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ritalin valt onder de opiumwet en je kunt er dus problemen mee krijgen als je geen verklaring hebt. Ritalin is nl gewoon speed als je het inneemt en je geen ADD hebt
Nachtjes slapen vanaf 21 oktober t/m 28 oktober:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nietes, het zijn nog 6 dagen en 6 nachtjesik tel in nachten door mijn vliegangst
en ik moet nog 4 dagen werken
Yupquote:
Ik zal dat eens aan mijn vrouwelijke collega's doorgeven, dank voor de tip...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupdaarom zijn er zoveel huisvrouwen aan verslaafd, omdat ze er zoveel energie van krijgen.
Is de 28ste een dinsdaq?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nachtjes slapen vanaf 21 oktober t/m 28 oktober:
21-22
22-23
23-24
24-25
25-26
26-27
27-28
Of sla je ergens een nachtje over en haal je dan gewoon door of zo?
Vet relaxed, dan heb ik dus een dag extraquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Etcetera het volgende:
28ste is dinsdagdan mag ik naar de tandarts
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Etcetera het volgende:
28ste is dinsdagdan mag ik naar de tandarts
Ik vertrek zondag de 26e, dus de 28e is een dinsdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de 28ste een dinsdaq?ik was ervan overtuigd dat we op maandag gingen
dan hebben we dus beiden gelijk
quote:
Nodig Tim uit, die vreet toch alles...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De springvorm is kaduuk ofzo en nu loopt mijn quiche leeg! er ontstaat een soort bizarre omelet op de bodem van de oven... Ik twijfel tussen emt angst en beven afwachten en hopen op een soort quiche, of alles maar emteen er uit gooien en niks voor de lunch te hebben...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De springvorm is kaduuk ofzo en nu loopt mijn quiche leeg! er ontstaat een soort bizarre omelet op de bodem van de oven... Ik twijfel tussen emt angst en beven afwachten en hopen op een soort quiche, of alles maar emteen er uit gooien en niks voor de lunch te hebben...
had je het raam niet gewoon open kunnen doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef B.ertha het volgende:
zit ik net braaf te 'leren' in de woonkamer, hoor ik ineens ZOEEMMMM (heel hard ja). Zit er een of andere eenorme wesp boos te doen voor het raamIk vrees voor de koningin
Nu zit ik maar boven
nopequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn Icesave brief trouwens, jullie ook?
ohwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef B.ertha het volgende:
Een Soempietje om het af te maken, mijn accu is leeg
Er bestaat geen mooi moment om een computer te vervangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is mijn plan om een nieuwe pc te kopen als Windows 7 uit komt. Dan is deze 5 a 6 jaar oud, lijkt me een mooi moment voor vervanging
De andere 99% van de bezoekers vroegen zich af wat die kut film was om de naakt en fullscreensex scenes heen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En Bride Flight is echt een mooie film
Jammer dat er altijd weer naakt en fullscreensex in moet, maar verder een toppertje![]()
En nu ga ik slapen![]()
Eieren, kaas, ham, brood. Hoort in de standaarduitrusting van elke keukenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, ik ga hem zo op de post doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn Icesave brief trouwens, jullie ook?
Alle geisers zijn op dit moment onder curatelequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Als het goed is, moet de monteur van de geister tussen 13:00 en 14:00 komen... ben benieuwd waar hij/zij blijft
Dat soort figuren komen per definitie altijd later dan ze afgesproken hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Als het goed is, moet de monteur van de geister tussen 13:00 en 14:00 komen... ben benieuwd waar hij/zij blijft
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Zo, monteur is 20 minuten geleden gekomen, net weer weggegaan, geisertje doet het (nog steeds) goed
Een bèta blocker. Dat ontspant de spieren en zorgt dat je hart minder tekeer gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
En wat mag dat zijn?
Oeh. Vergeet niet puzzels/boeken/spelletjes/muziek mee te nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een bèta blocker. Dat ontspant de spieren en zorgt dat je hart minder tekeer gaat
quote:Stare at people for about five minutes, making sure they know you're staring at them. Then, slowly sneak up to them while humming the Mission: Impossible theme. Sniff their head, then run away.
Ik vind het een uitgelezen experiment voor Tim.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze video
stond deze comment:
[..]![]()
ik zou het bijna gaan testen om te zien wat de reactie is
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nodig Tim uit, die vreet toch alles...
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het een uitgelezen experiment voor Tim.
Van iemand die sociale experimenten uitvoert en daarbij graag zijn leven waagtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?
nou ja ik dacht hetzelfde eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?
Noem je me dik?quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja ik dacht hetzelfde eerlijk gezegd
maar we houden niet minder van je hoor
Nee sorry, ik liet even mijn vrouwelijke kant zienquote:
Er zijn zoveel foute opmerkingen die daarop gemaakt kunnen worden, dat ik het niet ga doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee sorry, ik liet even mijn vrouwelijke kant zien
Het was om mee te nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vraagt om picsen heb je geen brood ofzo als lunchvervanger
Het recht op een emotie vastleggen in de wet? Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dan zou dat in het wetboek moeten staan toch? en het recht op liefde?
Nahja, anyhow, dat standpunt komt niet van mij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh oh oh en ik heb trouwens net namens Lijst Liefde het eerste interview gehad. Telefonisch, met metro. Dus mensen die dondergdag en/of vrijdag in Amsterdam zijn moeten even de metro checkenIk ben vanaf nu woordvoerdster!
En het telefoontje kwam een kwartier nadat ik het persbericht naar buiten had geknikkerd
Proest....quote:Amsterdam is een nieuwe beweging rijker: Lijst Liefde. Lijst Liefde is een initiatief van 27 Amsterdamse jongeren om meer liefde in de stad te brengen.
Wauw, we hebben een forum, wist ik nog niet eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Je blijft dus altijd bestaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Free lovequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.
Ik vrees dat jullie nooit op kunnen houden te bestaan als je dat doel nastreeft...
[ afbeelding ]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
En helaas ben ik op 11-11 (is dat niet de dag dat de raden van elf gekozen worden en de kinderen met hun lampionnen om snoep bedelend langs de huizen gaan onder de smoes van St. Maarten?) nog in de USA, anders was ik zeker even langs gekomen...
of tot het enthousiasme gedaald isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of de Hare Krishna, ook zo'n vrolijk gezelschap...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS..wellicht kunnen jullie iets samen doen met het Leger des Heils?
Jaaaaaaaaaaahh dat is al bijna!! Dan ga ik de intocht op televisie kijken en pepernoten bakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aan
Ik was serieus. Het LdH doet het ook vanuit liefde. Welliswaar vanuit een religieuze achtergrond maar dat hoeft een samenwerking niet in de weg te staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of de Hare Krishna, ook zo'n vrolijk gezelschap...
Je hebt een kaartspel gewonnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woohoo ik heb 3 card brag gevonden voor op de pc! Dat is dat spel dat ze in Lock, Stock & Two smoking barrels spelen
Borstplaat heb ik wel van gehoord, maar weet niet zeker of ik het op heb. Zo eerst weer even de omschrijving opzoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaahh dat is al bijna!! Dan ga ik de intocht op televisie kijken en pepernoten bakken
En borstplaat, want daar had mn vriend nog nooit van gehoord en dat kan natuurlijk niet langer zo
Gevonden, niet gewonnen. Het programmaatje zelf is gewoon freewarequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een kaartspel gewonnen?
Excuses voor mijn slechte leeskunstenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevonden, niet gewonnen. Het programmaatje zelf is gewoon freeware
Basically..... suiker met een beetje melkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Borstplaat heb ik wel van gehoord, maar weet niet zeker of ik het op heb. Zo eerst weer even de omschrijving opzoeken
Nu je toch een nieuw gebitje hebt, kunnen al die suikers weer langskomen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Basically..... suiker met een beetje melk
Als het goed gemaakt is smelt het bijna op je tong
Ho...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma maakte voor iedereen altijd een enorm hart van borstplaat, en dan nog een hele trommel vol kleine figuurtjesEn dan ook met smaakjes; mokka en chocola enzo, mmmmmm
Love, ik nam het sinds je eerste post al niet serieus, maar dat zal je vast al wel gemerkt hebben...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah, niet verklappen maar wsl bestaan we na 11.11 niet meer
Ennem, we werken wel samen met goede doelen, 4.11 is er een all american night bij ons op school en dan wordt er namens LL kleiding ingezameld.
ook niet verder vertellen, maar het is niet per se alleen ideologie. Het is ook ee kunstproject![]()
en:
Metro belde net; ze vinden het zo leuk dat we morgen al in de krant komen. Verzamelen dus!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je toch een nieuw gebitje hebt, kunnen al die suikers weer langskomen...
Nee maar dat lag niet aan de achterliggende gedachte van ons project. Dat lag gewoon aan jouquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Love, ik nam het sinds je eerste post al niet serieus, maar dat zal je vast al wel gemerkt hebben...
Kom op zeg, denk je nou werkelijk dat Nederland na de hoax van Bassie nog in dit soort dingen trapt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar dat lag niet aan de achterliggende gedachte van ons project. Dat lag gewoon aan jou
Heul nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho...![]()
Volgens mij haal je nu fondant, borstplaat en suikerbeestjes door elkaar heen...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heul niet
Fondant zit in suikerbeestjes![]()
Borstplaat gaat in de oven, en je kunt het in vormpjes doen, hartjes, rondjes, etc.
Bron...quote:In de winkel kun je niet alleen beesten van suikergoed kopen.
Je ziet ook harten van suiker. Borstplaat staat erbij. Je kunt
ook kleine ronde borstplaatjes kopen. Borstplaat is ook
alleen van suiker gemaakt. Om borstplaat te maken wordt
ook suiker met water in een pan gedaan. De suiker wordt heel
langzaam warm gemaakt. Dan smelt de suiker. De suiker wordt
lang op een laag vuurtje gekookt. Dan komt er toch nog damp
vanaf. Water dat in de suiker zit wordt er langzaam uitgekookt.
Vaak wordt bij de suiker cacao gedaan. Het borstplaat krijgt een
donkerbruine kleur. Het smaakt een beetje naar chocolade.
Soms zie je ook lichtbruine borstplaat. Dan is er koffiepoeder
bijgedaan. Er kan ook room door. Dan krijg je roomborstplaat.
Borstplaat is zachter en minder korrelig in je mond dan een suikerbeest.
Er is nog een soort suikergoed,dat echt "smelt op de tong". Dit
suikergoed heet fondant. Het is van hele fijne suiker gemaakt. De suiker
word nog langzamer warm gemaakt en gekookt. Fondant zit in de kikkers
en muizen, die je wel eens in je schoen krijgt. Van fondant worden
ook kleine rondjes gemaakt: fondantborstplaat.
In metro staat gewoon dat we geen echte politieke partij zijn, maar een beweging. Dat staat ook op de site... Er is niks hoaxerigs aan dit project hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, denk je nou werkelijk dat Nederland na de hoax van Bassie nog in dit soort dingen trapt?
Een aantal pubers die een 'lijst' starten die de liefde predikt, come on...
Ik ben ook zeer benieuwd met welke insteek Metro jullie gaat benaderen...
Je geeft net aan dat het een kunstproject is en dat jullie na 11-11 waarschijnlijk al ophouden te bestaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In metro staat gewoon dat we geen echte politieke partij zijn, maar een beweging. Dat staat ook op de site... Er is niks hoaxerigs aan dit project hoor
Ok, ok, dat zal allemaal wel, maar ik bedoelde wel het goedequote:
We suggeren ook niet dat we een echte 'lijst' zijn, we geven aan dat het ideologisch is. Of we na 11.11 stoppen staat niet vast, maar het idee is dat onze boodschap dan duidelijk is; meer liefde voor elkaar en de stad (way to go, MMquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat het een kunstproject is en dat jullie na 11-11 waarschijnlijk al ophouden te bestaan.
Hoe echt is dan jullie 'lijst' en hoe realistisch acht je het dat je, als je niet na 11-11 stopt, het doel zal bereiken dat je predikt
Als je zou zeggen dat het gewoon een publiciteitsstunt is, dan kan ik het nog volgen en dan doen jullie het goed. Als je echt serieus bent hiermee, dan kan ik dat niet zijn...
Sinds ik je foto heb gezien, kan ik me jou helemaal niet meer in een koor voorstellen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ga ik mn huis klaarmaken voor de komst van zo'n 7 meiden over een halfuurtje.
Het is weer tijd voor de gebruikelijke sopranenavond, halverwege een project. In dit geval nog een enorme berg nootjes in te studeren voor het concert 19 december
Laat ik deze discussie wat mij betreft afsluiten met 'Succes!!'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We suggeren ook niet dat we een echte 'lijst' zijn, we geven aan dat het ideologisch is. Of we na 11.11 stoppen staat niet vast, maar het idee is dat onze boodschap dan duidelijk is; meer liefde voor elkaar en de stad (way to go, MM)
Hersenschudding of zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Dan zou ik inderdaad maar even naar de huisarts gaan ja. Kan een bloeddrukdingetje zijn of teveel gewicht verloren de laatste tijd? Of een binnenoorontsteking. Of.. of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Nee, want ik ben niet gevallen o.i.d. dus dat lijkt me stug.quote:
Dit keer ben ik het 100% met je eens...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow klinkt niet lekker TM... Mórgen naar de dokter zou ik zeggen!
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebrachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit keer ben ik het 100% met je eens...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Ja, en een kopieerkaartje kost tegenwoordig nog maar de helft van een nieuw spel. Toen ik de mijne kocht (zo rond maart 2006) waren ze flink duurder en had je nog een PassMe nodig voor het allemaal kon werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
je naam in gouden letters op de FP van FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je naam in gouden letters op de FP van FOK!
een diploma
een bonus (Fortis deelt uit geloof ik)
een flatscreen tv (ergens in Groningen heb je mazzel als een uitkering hebt)
Ik gun het je sowiesoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegen
Als dit al een uitnodiging is, ik bedank...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
De botte bijl hakt het mooistquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Nou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
Geen rijst, pasta of aardappels? Wordt dat niet één en al drab?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
En de wonden daarvan genezen beter.quote:
Beterschap. Houd je ons op de hoogte?quote:Ik ga trouwens m'n bed in, misschien als ik me morgen weer een beetje ok voel dat ik toch maar naar de BHV cursus ga die op de planning staat
Nee, gelukkig rekende ik daar ook niet op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou?
Heb je nog wat van je BN-er gehoord?
heb je niet meer met je ouders erover (kunnen) pratenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig rekende ik daar ook niet op.
maar nee, de knopen zijn studieknopen en die kan ik jammer genoeg alleen in mijn eentje doorhakken
Zal ik je uitnodigen de volgende keer dat ik koala gevuld met dolfijn op een bedje van miereneteroorlellen maak?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dit al een uitnodiging is, ik bedank...
Eh, internet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaan![]()
Valt mee, het is flink gevuld door de aanwezigheid van al die ingrediënten. En om het minder vloeibaar te maken kan je het een beetje inkokenquote:[..]
Geen rijst, pasta of aardappels? Wordt dat niet één en al drab?
Jawel, maar het kiezen moet ik toch zelf doen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je niet meer met je ouders erover (kunnen) praten![]()
mjah dat is op zich wel het verstandigste denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel, maar het kiezen moet ik toch zelf doen...
Jawelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah dat is op zich wel het verstandigste denk ik
wel moeilijk natuurlijk
En waarom wist ik dat niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eh, internet?
zijn koala wel gesauteerd? Anders hoef ik het nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal ik je uitnodigen de volgende keer dat ik koala gevuld met dolfijn op een bedje van miereneteroorlellen maak?
Officieel niet, in de praktijk welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
En waarom wist ik dat niet?
Kun je Animal Crossing gratis krijgen?
Niet combineren he? Olie kunnen ze niet tegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
die condooms heb ik ook nog liggen
en ik had olijfolie chips geloof ik
ik heb de koffie al gedoneerd aan zusje liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook de Studentenbox.
Ben erg blij met de rijst en pastasaus. Ik houd niet van koffie, maar ik ga wel de Latté Caramel proberen.![]()
De chips (rozemarijn) is minder geslaagd.
Oh, iemand behoefte aan een pakje condooms?
Dat snap ik dan weer wel, gezien de geschiedenis van die dingen. Ze werder voorheen van schapenblaas gemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb de koffie al gedoneerd aan zusje liefZe is aan het afkicken van cola, dus gaat ze maar koffie drinken
De chips waren wel lekker en de condooms zijn al gebombardeerd tot ballonnen
Wat voor flauwekulsmaak is dat? Het smaakt gewoon naar olijven, niet naar olijfolie.quote:
schat, ik heb een relatie van 4 jaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken dat niemand hier condooms schijnt te gebruiken?
weet ik datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor flauwekulsmaak is dat? Het smaakt gewoon naar olijven, niet naar olijfolie.![]()
Of bedoel je dat het in olijfolie is gebakken?
Nee hoor, PS. Doet me wel goed dat jij je daar zorgen over wil maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
schrap dat maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet ik datde zak is allang weg, het staat me gewoon bij dat het olijfolie was
kan ook olijven zijnof beide, en gebakken in olijfolie
Het Mentos-Colasnoepje heb ik helaas al op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef B.ertha het volgende:
ik heb de koffie al gedoneerd aan zusje liefZe is aan het afkicken van cola.
De hippies gebruikten ze ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Teudelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ga er van door. Tot later!
ik ben nog nooit getestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, PS. Doet me wel goed dat jij je daar zorgen over wil maken.![]()
De helft hier heeft een vaste relatie (en is hopelijk getest) en de andere helft heeft helemaal geen relatie (en geen seks). Denk ik.
Internet heeft ingebroken in je brievenbus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef B.ertha het volgende:
Potver, internet heeft mijn post weggegooid
Volgens mij heeft Nietzsche hem al vermoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft FRUITVLIEGJES uitgevonden? Die mag dood.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey cobra, ben je daar soldaatje aan het spelen?
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.
Oh, noem jij dat zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.
Vraag het hen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat ik een beetje interesse uit mijn ouders moet schoppen
ik word daar zo moedeloos van
quote:
Nah, ik heb geen zin in ruzie...quote:
Dus als jij zegt: "Pap, mam, ik heb het gevoel dat jullie weinig interesse tonen in mijn doen en laten en dat voelt kut", dan heb je ruzie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen zin in ruzie...
En dan zal ik maar niet vertellen dat wij ook tampons en maandverband verbruiken.quote:
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken, of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als jij zegt: "Pap, mam, ik heb het gevoel dat jullie weinig interesse tonen in mijn doen en laten en dat voelt kut", dan heb je ruzie?
Vertel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan zal ik maar niet vertellen dat wij ook tampons en maandverband verbruiken.
Lekker makkelijk antwoord van je ouders. Maar wel goed om te lezzen dat je er tegenin gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken, of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.
Ok, luister goed mijn jongen. Vroeger, toen opa nog jong was en bij de luchtmacht werkte kwam hij er achter dat een aantal spullen die normaal alleen door vrouwen gebruikt werden (waarom vraag je maar aan je oma) ook door mannen gebruikt konden worden. Maandverband kon perfekt tussen de draagbanden van de rugzak en je schouders gelegd worden om de last te verlichten. En tampons waren perfekt om in de kamers van groot kaliber mitrailleurs gestopt te worden om vuil en vocht buiten te houden.........quote:
Weet je wat ook ruk is? Dat je je dochter een keuze moet adviseren waarvan je niet weet of dat de juiste beslissing is. Nog rukker is als je dat 12 jaar later voor je voeten gegooid krijgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken,
Tja, dat is minder. Vooral als het op "zin" aankomt.quote:of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.
En nog steeds geen seks ?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schat, ik heb een relatie van 4 jaar
Er zijn zo ontzettend veel leeftijdsgenootjes van je stikjaloers op je dat jij geen bemoeizuchtige ouders hebt....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat ik een beetje interesse uit mijn ouders moet schoppen
ik word daar zo moedeloos van
Joh, ik ben nu al blij dat ik zo heerlijk zelfstandig ben en ik wil ook niet dat zij mijn keuzes maken. Ik wil alleen maar er over praten om het voor mezelf duidelijk te krijgen en hun advies horen. Zij kennen mij op een andere manier heel goed dan dat ik mezelf ken. En dat manipuleren heb ik geproberrd, maar dat namen ze (terecht) niet zo serieus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En nog steeds geen seks ?!
[..]
Er zijn zo ontzettend veel leeftijdsgenootjes van je stikjaloers op je dat jij geen bemoeizuchtige ouders hebt....
Oeh, lastig. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het ging tussen mij en mijn ouders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Je wil dus een volwassen gesprek?
Dat ging bij mij vanaf rond mijn 16e ook zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, lastig. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het ging tussen mij en mijn ouders.
Volgens mij vertelde ik gewoon wat ik besloten had en hadden ze zich er maar naar te schikken....
In dat geval is het vervelende (voor jou) dat de sleutel ligt in op je tong bijten als ze zeggen dat ze het er een andere keer over willen hebben en het de volgende dag nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, ik wil inderdaad een volwassen gesprek
ja maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vertel mijn moeder nooit wat. Ik doe het gewoon.
Zo kan het ook.
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn je keuzes nog steeds circus of Engeland?
Oh nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar
ja maar
jij wéét wat je wil. Ik (nog) niet
13 !?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.
Zo heyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.
De zogeheten midlife-crisisquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee, nog steeds niet.
Als je net zo'n hopeloos geval bent als ik maakt het helemaal niks uit wat je nu kiest. Je verandert later toch van gedachten. En nog eens en nog eens en nog eens.
En je blijft maar treuzelen en uitstellen tot je veertig bent en dan is de helft van je leven voorbij en heb je het gevoel dat je nog steeds niks hebt bereikt.
Oh, shit...we zouden het over jou hebben.
Zo danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heer, ik ga er weer mee stoppen. Mijn SatCom tijd zit er bijna op.
quote:
Cali is omdat ik hou van SF, van Cali bijna helemaal over zn algemeen, van de USA bijna helemaal over zn algemeenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hey
En waar was Cali ook alweer voor? Wat was het verschil tussen de 2?(tijdsduur/studies?)
13 is inderdaad wat veel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Zijnde:
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies
Music & Media Managment
Performing Arts
Public Relations
Restoration & Conservation
Theatre Studies
Misschien tot morgen. Als ik tenminste weer wat tijd kan boeken. Zo direct lekker mijn slaapzak in en lekker ronken.quote:
Thx, en dat plezier is er al. Lekker hoor een glaasje Whisky voor het slapen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De groeten Cobra, veel plezier in Schotland
Dit zijn allemaal studies op de grond van wat me leuk lijkt, niet gekeken naar toekomstperspectieven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik vond vroeger 12 steden, 13 ongelukken altijd zo'n leuk programma.
PS, bedenk eens wat je eigenlijk precies wilt met zo'n studie. Wil je na je studie gelijk gaan werken-> dan zoek je een studie uit die gericht is op een bepaald beroep met goede arbeidsperspectieven. En bedenk ook of het werk is wat je voor de rest van je leven wilt doen.
Wil je nog niet werken op je 23e, maar meer leren, zoek dan een studie uit die je gewoon leuk en leerzaam vindt, meer iets voor je algemene ontwikkeling dus, of een algemene opleiding waarvan je denkt dat je de geleerde kennis makkelijk kunt toepassen in een tweede studie, of toekomstig werk.
Weet je nog helemaal niet wat je wilt, kun je kiezen voor een oriëntatiejaar. Half jaartje werken, drie maanden een talencursus in het buitenland, dan beetje rondreizen. Al zie ik jou eigenlijk niet zo backpacken. Je kunt ook als au pair werken in Parijs! Dat vind ik wel iets voor jou.
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cali is omdat ik hou van SF, van Cali bijna helemaal over zn algemeen, van de USA bijna helemaal over zn algemeen
Alleen, ver weg...
Londen: Veel leuke studies, relatief dichtbij, ook leuke stad, mooi accent
draait zich om en kijkt naar eigen whisky verzameling....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx, en dat plezier is er al. Lekker hoor een glaasje Whisky voor het slapen...
Dat is best verstandig dan als je daar bang voor bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal studies op de grond van wat me leuk lijkt, niet gekeken naar toekomstperspectieven.
En ik wil geen jaar stoppen omdat beginnen dan zo moeilijk wordt...
Wat Nem zegtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.
Studie is belangrijk voor de rest van je leven. Reizen naar je favo bestemming kan altijd nog, zelfs als je nog studeert
Verder liggen de studies die je uitgekozen hebt behoorlijk ver uit elkaar.
Zo, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
Zijnde:
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies
Music & Media Managment
Performing Arts
Public Relations
Restoration & Conservation
Theatre Studies
Ja dat is waar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.
Studie is belangrijk voor de rest van je leven. Reizen naar je favo bestemming kan altijd nog, zelfs als je nog studeert
Das liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt.![]()
Veel studies overlappen.
Restauration & Conservation en Creative writing zijn te specifiek en dat is niet goed als jij je nog zo breed aan het oriënteren bent.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat is waar...
quote:En de studies liggen imo juist dicht bij elkaar![]()
Maar dat is dan ook volgens mijn logica
Nahja, het heeft allemaal iets met de gemeenschap te maken, volgens mij...
Ja, de gemeenschap als in Community hequote:
Vind ik wel meevallen. Allemaal creatieve dingen. Dingen die mij ook allemaal heel leuk lijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik haat het als je gelijk hebtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Het is natuurlijk enorm aantrekkelijk alleen maar hele toffe dingen te doenI(en Cali ís heel tof) maar daar redt je het niet mee.
[..]
Events Managment
en
Performing Arts
of
Restoration & Conservati
en
zijn echt compleet het andere eind van het spectrum
Ja creatief is inderdaad ook mijn codewoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, Cobra.
Bij SatCom denk ik aan Sex and the City -en dan nog iets-.
[..]
Vind ik wel meevallen. Allemaal creatieve dingen. Dingen die mij ook allemaal heel leuk lijken.![]()
Het zou pas raar zijn als ze er Pabo, Rechten, Geneeskunde, Geschiedenis en Scandinavische talen bij had gezet.
Ik vind het geweldig als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik haat het als je gelijk hebt
Maar het heeft wel vrijwel allemaal met media en/of kunst te maken toch?
ach, ze zijn niet voor niets populair.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het lijkt mij eerlijk gezegd een rijtje voor de hand liggende populaire studies, sorry.
Klinkt wel goed als je kan zeggen dat je dat aan het studeren bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |