Door dat gekut met die OP inderdaad een typo taalgrapje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aiaiaiai! Beleeft
tenzij het een woordgrapje was natuurlijk
Ik geef het studiebeslissen op voor vandaagIk kruip in een warm hoekje met een boek...
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Wie zich geroepen voelt om de OP te herstellen, be my guest.
Mij lukt het niet om de enters en zo er weer goed in te krijgen...
Welnee, kijk eens naar de afbeeldingen die AKQ moeten vormen, één grote puinhoop en diverse enters zijn verdwenen die ik er dus ook niet meer in krijg:quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.
Maar je huidige OP ziet er in dit topic prima uit.
Geen idee meer, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je wel eerst bewerken geselecteerd voordat je deze gecopieerd hebt?
In Boston ben ik nog nooit geweest, dus ik kan die vraag niet beantwoorden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer wat geleerd....
He MM, ben jij wel eens in Boston geweest? Is dat een beetje de moeite om een weekje naar toe te gaan?
quote:
Ja, dat klopt. Ik heb nooit begrepen wat dat was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Stond er voorheen niet altijd iets van [pre] [/pre] rondom de WIki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |