Door dat gekut met die OP inderdaad een typo taalgrapje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aiaiaiai! Beleeft
tenzij het een woordgrapje was natuurlijk
Ik geef het studiebeslissen op voor vandaagIk kruip in een warm hoekje met een boek...
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Wie zich geroepen voelt om de OP te herstellen, be my guest.
Mij lukt het niet om de enters en zo er weer goed in te krijgen...
Welnee, kijk eens naar de afbeeldingen die AKQ moeten vormen, één grote puinhoop en diverse enters zijn verdwenen die ik er dus ook niet meer in krijg:quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb sowieso altijd ruzie met Wiki, dus ik begin er niet aan.
Maar je huidige OP ziet er in dit topic prima uit.
Geen idee meer, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je wel eerst bewerken geselecteerd voordat je deze gecopieerd hebt?
In Boston ben ik nog nooit geweest, dus ik kan die vraag niet beantwoorden...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer wat geleerd....
He MM, ben jij wel eens in Boston geweest? Is dat een beetje de moeite om een weekje naar toe te gaan?
quote:
Ja, dat klopt. Ik heb nooit begrepen wat dat was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Stond er voorheen niet altijd iets van [pre] [/pre] rondom de WIki?
Ik ook niet helemaal, maar het staat er nu in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb nooit begrepen wat dat was.
Wat liefquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
@LadyBlack, heel veel sterkte, het is nooit makkelijk voor een huisdier te moeten kiezen, genezen/gezond houden of laten inslapen.en je kan hier altijd je ei kwijt
Sterkte ermee...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat lief
Helaas hebben we vanmiddag gehoord dat de kat al geruime tijd suikerziekte heeft en dat zijn nieren en lever ook al aangetast zijn...Geef je hem de insulinebehandeling, dan moet hij keer op keer weer op controle bij de dierenarts = vervelende ervaring, hij zal zich door het uitproberen van de dosis ook niet lekker voelen, hij kan hoe dan ook zieker worden ivm met die zieke organen...... en het beest is al 15 dus we vinden het eigenlijk heel erg zielig om hem dit allemaal nog aan te doen. Hij heeft nu nog een redelijk prima leventje, en ook al lijkt het op voor God spelen, we denken dat hij toch het meest gebaat is bij een fataal spuitje....
![]()
Nee, ik luister eigenlijk nooit naar Kink FM.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, luister je wel eens naar Kink op vrijdagavond. Als ik je muziek op last.fm zo hoor vind je dit waarschijnlijk wel aardig
Zit nu even te luisteren, Little Steven met allemaal Rock 'n Roll platen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit heeft een behoorlijk Arrow niveau, maar dan met wat onbekendere oude muziek
Dankjequote:Op vrijdag 19 september 2008 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte ermee...
Afscheid van je trouwe beestjes te moeten nemen is niet leuk...
En je hoort er iig niet Kate Perry en Alphabeat constant langs komen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenoot luisterde altijd naar Kink FMbest coole zender
Nee...3 dagen en dan heb je het wel gehadquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer wat geleerd....
He MM, ben jij wel eens in Boston geweest? Is dat een beetje de moeite om een weekje naar toe te gaan?
Ja, dat heb ik weggehaald toen ik gisteren de OP moest herstellen(die was compleet leeg!)quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Stond er voorheen niet altijd iets van [pre] [/pre] rondom de WIki?
Ho, wacht even! Boston is heel interessantquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
thanks, Nem,
Ik had al wel zo'n vermoeden dat Boston niet de meest interessante stad van de VS was. Het is op het moment relatief goedkoop om ernaar toe te vliegen.
Wat dacht jij dan? Het is weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |