Komt er aan, ik upload het nuquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil uitleg over de TT...
Heyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey, doen we helemaal niet meer aan linkjes naar vorige delen?
Wazige download-website...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt er aan, ik upload het nu
Done! Klik en download
OK, maar kunnen ze die dan niet teruggeven?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
@MM: welke pas? Mijn pas in ingeslikt door het automaat.
Het liedje "Gelukkig zijn is ook niet alles" van Barend Servet en Sjef van Oekelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wazige download-website...![]()
Ik hoor van andere wel wat het is dan...
Helaas was dit zo'n stand-alone apparaat/paal/ding. Dus nee. Vervelendste vond ik nog wel dat er NERGENS een telefoonnummer op het apparaat staat. En de geit bij het filiaal was ook niet echt behulpzaam. Die in mijn woonplaats gelukkig welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar kunnen ze die dan niet teruggeven?
Heb ik bij de Postbank wel eens gehad waarna ze de machine opengemaakt hebben en ik de pas terug kreeg...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het liedje "Gelukkig zijn is ook niet alles" van Barend Servet en Sjef van Oekel
Die staat wel op YouTubequote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sjuuuurkoooowl..met fette sjuuuuu!
Irritant dan inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas was dit zo'n stand-alone apparaat/paal/ding. Dus nee. Vervelendste vond ik nog wel dat er NERGENS een telefoonnummer op het apparaat staat. En de geit bij het filiaal was ook niet echt behulpzaam. Die in mijn woonplaats gelukkig wel
Inderdaad. En aangezien ik morgen dus naar LL is dat echt een UITERST slechte timing.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Irritant dan inderdaad.
Zo wordt je dus mooi de mogelkijkheid tot geld opnemen ontnomen...
Juist! Ik heb dit wel vaker gelezen op Internet dus ik heb 5 minuten gewacht. Helemaal niets. Zelfde twijfel. Langer wachten? Nadat ik bij het buurtfiliaaltje geweest was ben ik weer langsgefietst en deed 'ie weer normaal. Althans, zo lijkt het. Dus óf mijn pas zit er nog in óf iemand is ermee vandoor. Gelukkig is 'ie geblokkeerd maar zo onhandigquote:Heb het ook een keer bij een parkeerautomaat gehad waar mijn chipknip in vast bleef zitten.
Het irritante is dan dat je niet weet of je je pas moet achterlaten om aktie te kunnen ondernemen of dat je er bij moet blijven voor het geval 'ie er onverwachts weer uitkomt...
Liepen er niet toevallig een paar Roemeens uitziende types rond bij die machine?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik morgen dus naar LL is dat echt een UITERST slechte timing.
[..]
Juist! Ik heb dit wel vaker gelezen op Internet dus ik heb 5 minuten gewacht. Helemaal niets. Zelfde twijfel. Langer wachten? Nadat ik bij het buurtfiliaaltje geweest was ben ik weer langsgefietst en deed 'ie weer normaal. Althans, zo lijkt het. Dus óf mijn pas zit er nog in óf iemand is ermee vandoor. Gelukkig is 'ie geblokkeerd maar zo onhandig
Nee ik had nog even rondgekeken, geen gekke figuren te zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liepen er niet toevallig een paar Roemeens uitziende types rond bij die machine?
Van die 'skimmige'figuren?![]()
Tegenwoordig kan je beter bij het minste geringste je pas laten blokkeren, beter even zonder pas dan half leeg geplunderd zijn. En volgens mij komt het nooit uit dat dat dit je overkomt.
Maar je hebt ongetwijfeld goede vrienden die eventueel wel iets voor kunnen schieten.
In ieder geval veel plezier op LL.
Ik lees in bijna elk topic daarover, dus het zal hier wel rustig worden van het weekend...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |