Ik las het ja maar frapante is dat mijn Windows vindt dat ik gewoon lekker GMT+1 ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar die letters ook voor staan, ik krijg netjes een melding dat het hier GMT +2 is op het moment en in het Verenigd Koninkrijk GMT +1
Wat een gemene vraagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Biertje erbij is perfect.
Wil je de "Sambal Boontjes" gemaakt met oelek of badjak?
Omdat we in de zomer tijd zitten, maar GMT is ook zomertijd dus verschil blijft 1 uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar die letters ook voor staan, ik krijg netjes een melding dat het hier GMT +2 is op het moment en in het Verenigd Koninkrijk GMT +1
GMT verandert niet, dat ze in Greenwich de helft van het jaar niet op GMT zitten is iets andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat we in de zomer tijd zitten, maar GMT is ook zomertijd dus verschil blijft 1 uur
De vruchten sambal!? Met welke vruchten wil je die hebben. Die met appel vond ik wel lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een gemene vraag
Ik denk toch oelek. Badjak vind ik HEEL erg lekker maar meer voor tostis.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar je Roedjak.
Badjak en Tosti = Succes verzekerd!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een gemene vraag
Ik denk toch oelek. Badjak vind ik HEEL erg lekker maar meer voor tostis.
Woops, ben in de war met daging rendangquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De vruchten sambal!? Met welke vruchten wil je die hebben. Die met appel vond ik wel lekker.
Zo, wat dacht jij! Plakje kaas aan de buitenkant, in het tosti-ijzer en daarna badjak eropquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Badjak en Tosti = Succes verzekerd!!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, wat dacht jij! Plakje kaas aan de buitenkant, in het tosti-ijzer en daarna badjak erop
Zonder de "verplichte" kokos lijkt het mij toch lekkerder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Woops, ben in de war met daging rendang
Vind ik ook. Ben niet zo'n kokosfan. Maar in Amsterdam zit een heel lekker tentje en daar doen ze er maar een beetje bij. Heerlijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder de "verplichte" kokos lijkt het mij toch lekkerder.
Word het niet een beetje overkill zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef iamredleader het volgende:
* X-wing piloot Red Leader meldt *
IMDB-linkje naar Star Wars - Red Leader
Zooitje boomhippies die tegen kernenergie zijn een atoombom om op dak gooienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef iamredleader het volgende:
Overkill? Als iemand "nuke!" roept, dan pas is het echt overkill
Het duurde even want ik moest het zelf knippen. Link!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef iamredleader het volgende:
* X-wing piloot Red Leader meldt *
IMDB-linkje naar Star Wars - Red Leader
Voor wie?quote:
Volgens mij hou jij er echt een slopend ritme op na zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:Ik ben weer veilig aangekomen in Nederland
Nu meteen bikkelen om morgen weer door te kunnen naar Lowlands
En alsof ik niet druk genoeg ben vanavond ook nog maar even naar Joan as Police Woman
Welkom terug...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:Ik ben weer veilig aangekomen in Nederland
Nu meteen bikkelen om morgen weer door te kunnen naar Lowlands
En alsof ik niet druk genoeg ben vanavond ook nog maar even naar Joan as Police Woman
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij er echt een slopend ritme op na zeg
Ik stem voor optie 2quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom terug...
Leuk zo'n gekostumeerd feest vanavond...![]()
Ga je zo:
[ afbeelding ]
of zo:
[ afbeelding ]
verkleed?
Groeten aan Joan in ieder geval...
Hoe groot dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en voor de sadisten onder jullie: ik heb nog twee van zulke posters die ik wil ophangen
Ongeveer 1,5 meter breed en 2,5 meter hoog. Deze poster is geschroefd omdat ie speciale ophanggaten heeft, want het is een ex-bioscoopposterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe groot dan?
En sinds wanner schroef je een poster aan de muur
Hé, die heb ik vorig jaar live gezien in het voorprogramma van Nine Inch Nails. Was erg goed.quote:
Wat staat er op?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5 meter breed en 2,5 meter hoog. Deze poster is geschroefd omdat ie speciale ophanggaten heeft, want het is een ex-bioscoopposter
Nou, het had nog 1 tikje erger gekund. Ik stond net in de bouwmarkt en toen daalde er een moesson neer. Dus ik had ook in die bui kunnen lopen. En dan had mijn misère compleet geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef Soempie het volgende:
Je bent net de mannelijke Bridget Jones.![]()
Is je pas nu onbruikbaar geworden omdat het apparaat tijdelijk buiten gebruik is/was?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het had nog 1 tikje erger gekund. Ik stond net in de bouwmarkt en toen daalde er een moesson neer. Dus ik had ook in die bui kunnen lopen. En dan had mijn misère compleet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |