dat is op dezelfde manier als altijd, dus nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel gekeken of er voorwaarden zijn om die ¤500,- een minimaal aantal maanden te laten staan?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
MaJo heeft 2 bossen rozen verdiendin totaal 3 topics in de wiki bij moeten zetten in plaats van 1
![]()
quote:”Sir! We are surrounded!” - ”Excellent! We can attack in any direction!
Is het gedicht nog gelukt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
Morgen bruiloft .![]()
Cadeautje is af, jurk hangt klaar en adressen opgezocht.
Alleen Sven moet zich nog scheren.
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of leesquote:
Ik heb geen flauw idee. Ik zag het net staan in de sig van een fokker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of lees
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.
Lief dat je zo met me meeleeft, maar gelukkig had ik ook moeite met de hoeveelheid eten inschatten, en ik eet dus gewoon álles op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Wyccie als ze vanavond nog dit topic binnenkomt
Volgens mij logeren we ook op zo'n soort lokatie.quote:
is al beantwoordquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat gemeen. Ik doe niet meer mee.
ik zie jou al rondstuiteren als je met wiebel gaat trouwenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
En ik had haar vandaag aan de telefoon. Vroeg of ze al zenuwachtig was. 'Neeee, ben nog wat dingen aan het regelen...'
Echt zo nuchter. 0 spanning voor de grote dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |