dat is op dezelfde manier als altijd, dus nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel gekeken of er voorwaarden zijn om die ¤500,- een minimaal aantal maanden te laten staan?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
MaJo heeft 2 bossen rozen verdiendin totaal 3 topics in de wiki bij moeten zetten in plaats van 1
![]()
quote:”Sir! We are surrounded!” - ”Excellent! We can attack in any direction!
Is het gedicht nog gelukt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
Morgen bruiloft .![]()
Cadeautje is af, jurk hangt klaar en adressen opgezocht.
Alleen Sven moet zich nog scheren.
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of leesquote:
Ik heb geen flauw idee. Ik zag het net staan in de sig van een fokker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of lees
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.
Lief dat je zo met me meeleeft, maar gelukkig had ik ook moeite met de hoeveelheid eten inschatten, en ik eet dus gewoon álles op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Wyccie als ze vanavond nog dit topic binnenkomt
Volgens mij logeren we ook op zo'n soort lokatie.quote:
is al beantwoordquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat gemeen. Ik doe niet meer mee.
ik zie jou al rondstuiteren als je met wiebel gaat trouwenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
En ik had haar vandaag aan de telefoon. Vroeg of ze al zenuwachtig was. 'Neeee, ben nog wat dingen aan het regelen...'
Echt zo nuchter. 0 spanning voor de grote dag.
Wacht maar, morgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
En ik had haar vandaag aan de telefoon. Vroeg of ze al zenuwachtig was. 'Neeee, ben nog wat dingen aan het regelen...'
Echt zo nuchter. 0 spanning voor de grote dag.
Dat is wel vetquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij logeren we ook op zo'n soort lokatie.Maar weet het niet meer zeker. We 'moesten' in elk geval wel blijven slapen.
Ze is gewoon altijd zo nuchter. Betekent niet dat ze het niet leuk vindt of dat ze 'second thoughts' heeft ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
Vindt ze het wel leuk om te trouwen dan? Is het wel gezond om niet zenuwachtig te zijn?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel vet
Sven in een harnas en jij met zo'n metershoge puntmuts met sjaaltje aan het einde
Dan stuiter ik harder dan wiebel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
ik zie jou al rondstuiteren als je met wiebel gaat trouwen
Wow, die is cool.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:20 schreef Soempie het volgende:
Toen ze naar Thailand, Taiwan ging voor een half jaar heb ik ook niks van zenuwen gemerkt. Ook niet toen ze een aantal jaar alleen in Afrika ging wonen.Ik ben al zenuwachtig voor een weekendje weg naar Londen, bij wijze van.
Als je had geweten dat één van eerste vriendinnetjes zo'n kapsel had (en ik zelf al zo'n kleine 30 jaar zo'n kapsel heb), dan had je die vraag vast niet gesteld...quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanwege de kapsels in de film?
(sorry, makkelijke grap)
Ga je morgen naar de Efteling of zo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Soempie het volgende:
Morgen om half 8 hier wegrijden. Ik ga maar eens naar bed zo.
Kapot waarvan? Het werken, de douche, of de sex?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:58 schreef MaJo het volgende:
deze twee producten vond ik niet zo'n succes. 'sex' was heel snel verdampt en de geur van porridge vind ik toch niet zo'n succes. Ik ruik nu naar papwat vond jij ervan?
ik ga trouwens slapen, ben echt kapot.
There are 10 kinds of people. Those that understand binary, and those that don'tquote:Op woensdag 10 september 2008 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vier-derde van alle mensen heeft moeite met breuken
Ben je al aangekleed?quote:Op woensdag 10 september 2008 06:41 schreef Soempie het volgende:
Bleeeeeh, vreog.
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:06 schreef Etcetera het volgende:
geenzinwilnietbahbleghzuchtsteunkreun
ja, mooi hequote:Op woensdag 10 september 2008 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...
Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik heb me aan mijn woord gehouden, ben op tijd gaan slapen. Nog nova gekeken maar halverwege in slaap gevallendit werk-studie ritme is wel goed voor me. Eindelijk op tijd slapen! Alleen het vroege opstaan valt me wel zwaar. 8.5 uur geslapen maar het voelt alsof ik 80 jaar ben
Hoe laat eigenlijk? Want dan ga ik nog even zondigen.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:nog maar een paar posts, en ik zit in de top 500
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Jawel maar de SC is gewoon een van de leukste plekjes op Fokquote:
En dat vindt ik dus niet grappig... dat kan echt heel gevaarlijk uitpakkenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Onbekende draait kraan blussende brandweer dicht
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Doen jullie het rustig aan knulletjes? Straks moet ik hard doorwerken om mijn positie te behouden
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet je eerst aan Tinuviel vragen of dat mag
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werk
IARL is toch geen moslim...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werk
Dit vindt niemand grappig denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat vindt ik dus niet grappig... dat kan echt heel gevaarlijk uitpakken
Wel bij de les blijven he?quote:
Toch wel? Wat deed jij dan op de sabbat in Mick O'Connols? He? He?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
IARL -> joods
Tinuviel -> joods
baby-in-wording Nemo -> joods
Joods zijn (en de shabat) betekent niet automatisch dat er helemaal niks kan/magquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toch wel? Wat deed jij dan op de sabbat in Mick O'Connols? He? He?
bijna goedquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal die Lindt wel zijn. Die vrouwelijke minister.
Oh okay, wist ik nietquote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Joods zijn (en de shabat) betekent niet automatisch dat er helemaal niks kan/magwas een weekendje in Utrecht, bi Asmodian blijven crashen
quote:
Als ik het goed heb begrepen was zijn moeder toen hij geboren werd niet officieel joods, en aangezien de moeder het overgeeft hij dus ook niet. Maar dat is best vaag. Zijn jongste broertje is wel officieel joodsquote:
Klopt ook. Ik zie mezelf meer als "modern religieus" dan als superstriktvroomquote:Op woensdag 10 september 2008 13:39 schreef Etcetera het volgende:
denk dat het net als alle andere geloven is: de een leeft alles wat strikter na dan de ander
Nee hoor, ben echt 100% joods. Alleen "formeel gezien" toegetreden, als baby, gelijk met mijn moeder. Was al geboren, dus "strikt genomen" ben ik toegetredenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:
Officieel ben je niet joods toch red? Wel om een domme reden maar goed
Zou dat lekker smaken?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zoiets dacht ik al
Er zit hier een ijsvogel in de buurt. Ik denk dat ik die vanmiddag eens op ga zoeken
Ik denk dat je er geen vette kluif aan hebtquote:
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel afquote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel af
Bij dit spel kan ik niet zo goed tegen verlies
Die heb ik wel en die boetes vallen ook wel mee, maar als ik gepakt ben heb ik niet direct zin om het nog een keer te proberen. Een kwartiertje later weer wel, dus ik ga em zo weer opstartenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel eensheb je niet van die Get Out of Jail Free cards (of hoe die ook heten
)
ben tot nu toe 2x gebust - 2x nadat ik net klaar was met alle overtredingen klaar waseerste keer meteen spel afgesloten, 2de keer zo'n kaart gebruikt
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dát is het moment waar iedereen bang voor isquote:Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen dat de laatste dag van de aarde wel een mooie is
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegdquote:Op woensdag 10 september 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dát is het moment waar iedereen bang voor is
Correctemundo!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegd
Sodefuck! Wat een losersquote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH # 18
Ik schrok echt van de 16e foto uit deze post
Nou, het is je gelukt!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:nog maar een paar posts, en ik zit in de top 500
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou, het is je gelukt!
#500 iamredleader 23.332
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Over 3 weken staat er zo'n auto bij mij voor de deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij wil een auto mét een dak
eh, ik vergis mij.
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Euh.... APK moet in mei weer geloof ik, afwachten of ie het haalt
KM-stand geen idee... vast wel aardig wat.
En er zit dus ergens een roestgatvandaar afwachten wbt de APK
Maar waarschijnlijk geeft mn vriend hem gewoon weg aan vrienden van ons, die in februari een kindje krijgen. Die jongen is nu zn rijbewijs aan het halen, en als ie dat nou op tijd haalt, kan ie in elk geval zn vrouw en kind naar het ziekenhuis rijden!
Dat is neem ik aan ook de reden dat jij een auto zoekt?
Nee, de reden dat ik een auto zoek is dat mijn vrouw zwanger is, en niet omdat die vrienden van jullie een kind krijgen. Trouwens, wel geestig: ook februari!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
Jawel, maar is geen eisquote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
Ja, de elfde geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
. Trouwens, wel geestig: ook februari!![]()
En als je de auto wast is ie wit?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de elfde geloof ik![]()
Zullen we het er op houden dat ik je op de hoogte hou wat er met die Polo gaat gebeuren?
Wel als je dat wassen met een goede schuurspons, wat bleekmiddel en latex muurverf doetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je de auto wast is ie wit?
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou je sneller dronken worden als je met een doek over je hoofd boven een bakje verdampende alcohol gaat hangen?
Denk ok niet dat het echt goed voor de gezondheid isquote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
quote:Op woensdag 10 september 2008 06:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kapot waarvan? Het werken, de douche, of de sex?![]()
[..]
There are 10 kinds of people. Those that understand binary, and those that don't
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
ja maar,quote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.
Z'n Nederlands is ook sneu. http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9967&page=4quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Gast uit OP is inderdaad behoorlijk sneu
Rook je : Nee natuurlijk niet.
Goeie vraag. Het is sowieso een moeilijk en slecht referentieobject. Een eindeloze woestenij die 99,999% van de bevolking nog nooit gezien heeft. Dus je kunt je compleet niet voorstellen HOE groot dat is.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
30 procent. Daar kun je de hele Sahara mee verlichten.
Blijft natuurlijk wel de vraag bestaan: Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Er zit een bedrijf naast ons huis en staat de complete nacht het licht aan en er is niemand.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Zij betalen er zelf voor dusquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Dat is ook zoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het zeggen: dat is een kwestie van wennen
En dat duurt nog wel een weekje of 2quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zomaar op het moment ben ik er nog niet aan gewend en bestaat mijn leven dus uit werken, studeren en slapen
dat is wel even wennen voor een nachtmens als ik
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zij betalen er zelf voor dus
Ik merk sowieso dat mijn ritme de laatste maanden al verschoven is. Maar dit is nog wel even extreemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat duurt nog wel een weekje of 2
Maar uiteindelijk is het beter voor je, een dagritme.
Zolang overheden er niets aan doen is het verspilde energie er steeds op te hamerenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!
ik vind het een belachelijke reclamequote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
stro is langer!quote:
Die studentenbox had ik vorig jaar aangevraagd (op de dag zelf, hihi) en er zaten wel dingen in waar ik blij mee wasquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Die box ken ik welallemaal spullen die nieuw zijn of niet aanslaan
In die serie heb je ook de samenwoonboxleuk om aan nieuwe stellen cadeau te doen
ik zie nijmegen niet staan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
http://www.studentenbox.nl/
voor de studenten onder onshet is nogal reclamezooi die er in zit, maar op zich wel geinig
ik ook nietquote:
Behalve afsluiten en niet saven als ik gepakt wordt nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
da's minder
ik heb het nog nooit tot Razor gehaaldmaar ik ben nu op ongeveer 52% van het spel, ik ga het nu afmaken ook
heb je ook cheats gebruikt? ik 1: oneindig veel geld
welke 3,75quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik wil die box wel, maar ik weet niet of het die 3,75 wel waard is.
Ah, jij hebt nog steeds een rekening met dollars er opquote:
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLarenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:00 schreef Etcetera het volgende:
en als ik de Pink slip niet win, dan koop ik die auto gewoon
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
welke 3,75
ohw als je 'm laat opsturen zeker?
ik wil gewoon elke auto hebben die er isquote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLaren. Een Murcielago heb ik dit keer niet
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/
Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beuquote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Prachtige soundtrack ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe ik heb mijn vader stil gekregen met de film. Hij kijkt zelfs de aftiteling, dat doet 'ie nooit
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisterenquote:
quote:Mussolini's body
On April 29, 1945, the bodies of Mussolini and his mistress were taken to the Piazzale Loreto (in Milan) and hung upside down on meathooks from the roof of a gas station, then stoned by civilians from below. This was done both to discourage any fascists from continuing the fight and as an act of revenge for the hanging of many partisans in the same place by Axis authorities. The corpse of the deposed leader became subject to ridicule and abuse.
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisteren
Gadver, net een item op TV, staat er zo'n typisch Amerikaans vrouwtje te verklaren: "I'm a Republican but I'm an openminded Republican". Op de vraag of ze "Fahrenheit 9/11" heeft gezien geeft ze als antwoord(op zo'n jankerige Amerikaanse nasale toon): "No, I'm a very sensitive person, I cry when I watch Saving Private Ryan".![]()
![]()
Dat is toch geen excuus?
Die complottheorieën dig ik juistquote:Op donderdag 11 september 2008 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beu![]()
Het was echt interessant hoor maar teveel complottheorien en uitmelkerij de laatste jaren.
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.
Iedere gek z'n gebrek hèquote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die complottheorieën dig ik juistIk heb er diverse boeken over en talloze docu's over gezien
ik denk dat het mijn journalistieke hart is, ik móet er gewoon het fijne van weten. Al kom je dat hierbij nooit helemaal te weten.
ik ga nu echt tukken, wekker gaat over 6 uur en ben gewoon duizelig van de moeheid
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Voor het slapen gaan nog wat te lachen:
[ afbeelding ]
Goed voor jequote:
Amerikanen zijn per definitie aanstellers...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.
Goed voor jou, niet goed voor mij.quote:
dat klinkt bijna teleurgesteldquote:Op donderdag 11 september 2008 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gehuil klonk zo dichtbij dat ik serieus uit mn raam heb gekeken of het geen te vondeling gelegd kind was ofzomaar nee....
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60quote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor jou, niet goed voor mij.
Heb nog geen $$ ingeslagen voor onze trip naar de USA binnenkort, maar ga dat nu binnenkort maar wel even doen.
Het waardeloze is ook dat ik wel al van alles geboekt heb in de USA, maar dat ik pas ter plekke moet betalen tegen de dan geldende koers. De vakantie wordt dus waarschijnlijk iets duurder dan gepland...
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
"Ken beuren!"
United 93 heb ik niet gekeken want dat leek me nou niets.
Iamredleader kan het je vast vertellen maar ik had iets gelezen over dalende olieprijzen en het feit dat de regering de 2 grootste hypotheekverstrekkers tijdelijk heeft overgenomen om faillisement tegen te gaan die allebei zorgden voor een aardig stijgende dollar.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Ja als je het zo zegt is het een vreemde obsessiequote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
1.20quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Hij is niet zo eng! De crash zelf zit er ook niet in, dus dat valt reuze mee. Het stomme is dat zowel S als ik echt op de bank zaten te hopen dat ze het nog zouden redden! Toen ze de kapers overmanden. Terwijl je weet dat het slecht afloopt.... Zo gek is datquote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
Ik mis de tijd van Greenspan met z'n onheilspellende berichten.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.
Ja dat is ook altijd nog zoiets.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Bij het GWK krijg ik nu maar $1,36 voor een 1 Euro...
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog een tijd geleden dat ik een 7,3 had gehaald voor mijn herkansing? Dat blijkt een 8 te zijnZe hadden een foutje gemaakt bij het onderwijsbureau
Mijn vader had me beloofd om me mee uit eten te nemen als ik een 8 of hoger zou halen
Een lekkere carpaccioquote:
Stiekem, héél eventjes was ik dat ook wel een beetjequote:Op donderdag 11 september 2008 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat klinkt bijna teleurgesteld
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Doet msn het bij jullie trouwens wel gewoon? Ik kon gisteravond al steeds niet inloggen, en vandaag doet ie ook moeilijk
Lekker, met Parmezaanse kaas of Pecorino er over + gegrilde pijnboompitjes...quote:
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)
Je begroot je vakantie dus op 18 000 dollar ?!
Hoe lang ga je wel niet, of wat voor ongelofelijk dure dingen ga je daar kopen
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programmaquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.
Dat valt bij mij op zich wel mee maar ik vond het gisteren toch behoorlijk storend toen het niet werktequote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programma
En daarom heb ik dus geen MSN...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programma
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euroquote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.
$8000 x ¤0,20 verschil = ¤1600 zegt mijn rekenmachine herhaaldelijk...
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euro
$8000 als een euro 1.40 dollar waard is = 8000/1.40 = 5714.28 euro
Wat je vakantie dus 700 euro duurder maakt.
Wie maakt nou de rekenfout.. je brent mij ook aan het twijfelen namelijk
Wacht, nu gebruik je ¤ en $ door elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.
$8000 x ¤0,20 verschil = ¤1600 zegt mijn rekenmachine herhaaldelijk...
Dat moet toch ookquote:Op donderdag 11 september 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht, nu gebruik je ¤ en $ door elkaar.
Ja maar niet op die manierquote:
Nee want Whiteguy heeft de juiste berekening.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zitten jullie nou alledrie verwoed met rekenmachientjes dit op te lossen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog een tijd geleden dat ik een 7,3 had gehaald voor mijn herkansing? Dat blijkt een 8 te zijnZe hadden een foutje gemaakt bij het onderwijsbureau
Mijn vader had me beloofd om me mee uit eten te nemen als ik een 8 of hoger zou halen
Ik weet niet of ik het snap en heb ook weinig zin om er mn best voor te doenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier
$5 x ¤0.20 = $5 x $0.27
Snap je?
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het snap en heb ook weinig zin om er mn best voor te doen
Verder vertrouw ik er volledig op dat jullie het wel snappen, en MadMaster komt er hoe dan ook vanzelf wel achter
Nee dat zou je wel denken hequote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef Irien het volgende:
[..]
Was het een wiskunde vak? (Dat vader je zo beloond?)
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Voorspelde Soempieactie:
Soempie wil het bruidsboeket vangen. Dat lukt maar ze breekt haar hak en valt in de bruidstaart.
Ik vind het wel tof klinkenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, je hebt niets gemist
Die zanger heeft trouwens echt een jaren 80 stem.
Aw dat is liefquote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef Irien het volgende:
[quote]Op donderdag 11 september 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat zou je wel denken heHij heeft deze regel meer ingesteld om me te motiveren denk ik. En om aan te geven dat ie wel denkt dat ik het kan. Al had hij misschien stiekem gehoopt dat ik geen 8 zou halen
![]()
Vanavond naar the FutureheadsLuister het nu voor de eerste keer
![]()
[/quote
Ik denk ook dat jii het kan]
Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Op dat soort momenten is het jammer dat je al bezet bent; anders kon een leuke vrijgezel daar zich nog aandienen om haar van alle slagroom af te helpen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euro
$8000 als een euro 1.40 dollar waard is = 8000/1.40 = 5714.28 euro
Wat je vakantie dus 700 euro duurder maakt.
Wie maakt nou de rekenfout.. je brent mij ook aan het twijfelen namelijk
1x leek me genoeg, maar nu nog 1x om het na te rekenen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zitten jullie nou alledrie verwoed met rekenmachientjes dit op te lossen?
Dit kun je denk ik beter met procenten uitrekenen dan met absolute verschillen, en ik had 1 euro = 1 dollar 60 als uitgangspunt genomen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?
Daarom is het toch ook een Soempie-actie?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voor
OK...quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
Alsjeblieft...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
"elluk..."quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
het is juist precies andersomquote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
net les marketing gehad, kan op zich wel interessant zijn denk ik, maar ben bang dat het een haatvak gaat worden. moet een artikel gaan schrijven over de De Rol van Marketing in de Gaming Industrie
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAMquote:
waarom draait dat in hemelsnaamquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
jaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
Enne, wiskunde ftw!
ik vind mijn redenatie veel makkelijkerquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is juist precies andersomde dollar wordt weer meer waard wat positief is voor nem aangezien hij betaald wordt in dollars, en negatief voor mad omdat daardoor zijn vakantie duurder uitvalt dan gedacht.
Enne, wiskunde ftw!
Pathe draait sowieso retrofilms. Zo kon je bijvoorbeeld The Godfather of Close encounter of the 3rd kind bekeken. Gewoon omdat het leuk is en omdat het in een bioscoop beter kijkt dan op een TV, daar waren de films immers voor gemaaktquote:
Ik lees dit en denk: wat moet daar staan? Typefout? Ik ken niemand in ER met die naam (jeweets, ziekenhuisserie)quote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Ze zit er nog in tot grote ergernis van iedereenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind mijn redenatie veel makkelijker
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Nee, dan haak ik inderdaad af...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAM
Whahaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan haak ik inderdaad af...
Heb vandeweek nog een mooi verhaal gehoord over de vete tussen Amsterdam en Rotterdam:
Havenclub bestaat 100 jaar en fans brengen daarvoor een boek uit met expositie.
Amsterdamse vriend wil met andere vriend dat boek (uit nieuwsgierigheid) toch wel hebben en besluit de expositie (waar het boek te koop is) te bezoeken, maar voelt zich absoluut niet op z'n gemak daar. Ze verwachten fanatieke fans van de havenclub daar, dus men zou niet praten, het boek kopen en weer vertrekken.
Bij aankomst blijkt het allemaal wel mee te vallen en ze bekijken de foto's aan de wand.
Wordt hij ineens keihard van achteren in z'n nek gegrepen, iemand zegt met barse stem 'Joden, hè???' en hij schijt 7 kleuren stront.
Hij draait zich om en kijkt in de ogen van een mede-Ajacied die dezelfde plannen had en dus ook naar de havenstad was afgereisd voor het boek...
![]()
Het mooiste was dat het boek een paar dagen in Amsterdam verkrijgbaar was bij Scheltema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |