hey B.! how's life?quote:
zolang je nog een hand hebtquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje de categorie van "Op ieder potje past een dekseltje maar wat nou als je dekseltje in China ligt?"
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje de categorie van "Op ieder potje past een dekseltje maar wat nou als je dekseltje in China ligt?"
druk, maar goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey B.! how's life?
[..]
zolang je nog een hand hebt
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hey B.! how's life?
[..]
zolang je nog een hand hebt
Dat maakte mijn moeder altijd voor me vroegerquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef B.ertha het volgende:
Tip: Yoghurt, met stukjes appel en kaneel
ach, dat kan ik zelf ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
De mijne niet..die bakte er een appeltaart mee
ja, de vloeibare appeltaart van zuivelhoevequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef B.ertha het volgende:
Tip: Yoghurt, met stukjes appel en kaneel
nee, zelf doen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, de vloeibare appeltaart van zuivelhoeve![]()
![]()
sssst anders schrikt het topic en wordt het weer stilquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dudes, jullie gaan echt snel weer
Mmmmm zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Etcetera het volgende:
mijn moeders vensterbankpudding is![]()
en het heet vensterbankpudding bij ons omdat het vroeger op de vensterbank werd gezet om af te koelen
laagjes van custardpudding, chocoladepudding, biscuitjes en hagelslag
Ja bekend. Hebben jullie niet zo'n duizendpoot in de familie die met iedereen contact houdt? Die kan het vast eens rondvragen of zelfs weten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma kon héél goed pudding koken en taarten bakken, had de recepten in haar kookboek allemaal net een beetje aangepast enzo.... maar ik weet niet wie dat kookboek heeft gekregen na haar dood![]()
Ik zou namelijk best nog eens wat na willen maken
Hoe staat het met het warme water?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dudes, jullie gaan echt snel weer
Nog steeds een zielig straaltjequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe staat het met het warme water?
Iedereen zegt dat ie het niet heeftquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bekend. Hebben jullie niet zo'n duizendpoot in de familie die met iedereen contact houdt? Die kan het vast eens rondvragen of zelfs weten.
ik kan me de kookkunsten van mijn oma niet herinnerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma kon héél goed pudding koken en taarten bakken, had de recepten in haar kookboek allemaal net een beetje aangepast enzo.... maar ik weet niet wie dat kookboek heeft gekregen na haar dood![]()
Ik zou namelijk best nog eens wat na willen maken
ik vergis me trouwens altijd in de hoeveelheid die ik wil en de hoeveelheid die ik op kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmm zoiets heb ik ook wel eens gehad![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ie het niet heeft![]()
dat heb ik met griesmeel met eigen bessensausquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vergis me trouwens altijd in de hoeveelheid die ik wil en de hoeveelheid die ik op kan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vergis me trouwens altijd in de hoeveelheid die ik wil en de hoeveelheid die ik op kan
Je moet de producten wel kennen jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:11 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Goeienavond. Wilde ook al vragen of je de producten gaat proberen of kijken of de namen wel waar zijn. Er komt vast wel weer eens een gelegenheid
Doe je goedquote:
maar dat duurt uren om te stijvenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Griesmeel![]()
![]()
Als ik me niet al stijf had gevreten in de ontbijtkoek ging ik dat nu maken![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Wyccie als ze vanavond nog dit topic binnenkomt
Griesmeelpudding misschien, maar griesmeelpap nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
maar dat duurt uren om te stijven
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was rijstkorreltjes aan het donerenmet een glaasje Tia Maria
zonde van de suikerquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Griesmeelpudding misschien, maar griesmeelpap nieten da's ook heel lekker. Met bruine suiker en rozijntjes
ik kijk nooit meer tv de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
sollicitatie is af, heb nog een mail verstuurd die ik moest regelen, ik ga nog even wat leuks kijken en dan slapen denk ik
quote:Een exclusieve Samsung C450 mobiele telefoon met camera t.w.v. ¤ 79,95 gratis bij aankoop van ¤ 25 Telfort-beltegoed.
een beetjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je nog een beetje enthousiast kunnen doen eigenlijk Etc?
Wel gekeken of er voorwaarden zijn om die ¤500,- een minimaal aantal maanden te laten staan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik hier iemand blij mee maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |