Zou dat lekker smaken?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zoiets dacht ik al
Er zit hier een ijsvogel in de buurt. Ik denk dat ik die vanmiddag eens op ga zoeken
Ik denk dat je er geen vette kluif aan hebtquote:
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel afquote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel af
Bij dit spel kan ik niet zo goed tegen verlies
Die heb ik wel en die boetes vallen ook wel mee, maar als ik gepakt ben heb ik niet direct zin om het nog een keer te proberen. Een kwartiertje later weer wel, dus ik ga em zo weer opstartenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel eensheb je niet van die Get Out of Jail Free cards (of hoe die ook heten
)
ben tot nu toe 2x gebust - 2x nadat ik net klaar was met alle overtredingen klaar waseerste keer meteen spel afgesloten, 2de keer zo'n kaart gebruikt
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dįt is het moment waar iedereen bang voor isquote:Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen dat de laatste dag van de aarde wel een mooie is
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegdquote:Op woensdag 10 september 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dįt is het moment waar iedereen bang voor is
Correctemundo!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegd
Sodefuck! Wat een losersquote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH # 18
Ik schrok echt van de 16e foto uit deze post
Nou, het is je gelukt!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:nog maar een paar posts, en ik zit in de top 500
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou, het is je gelukt!
#500 iamredleader 23.332
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Over 3 weken staat er zo'n auto bij mij voor de deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij wil een auto mét een dak
eh, ik vergis mij.
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Euh.... APK moet in mei weer geloof ik, afwachten of ie het haalt
KM-stand geen idee... vast wel aardig wat.
En er zit dus ergens een roestgatvandaar afwachten wbt de APK
Maar waarschijnlijk geeft mn vriend hem gewoon weg aan vrienden van ons, die in februari een kindje krijgen. Die jongen is nu zn rijbewijs aan het halen, en als ie dat nou op tijd haalt, kan ie in elk geval zn vrouw en kind naar het ziekenhuis rijden!
Dat is neem ik aan ook de reden dat jij een auto zoekt?
Nee, de reden dat ik een auto zoek is dat mijn vrouw zwanger is, en niet omdat die vrienden van jullie een kind krijgen. Trouwens, wel geestig: ook februari!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
Jawel, maar is geen eisquote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
Ja, de elfde geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
. Trouwens, wel geestig: ook februari!![]()
En als je de auto wast is ie wit?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de elfde geloof ik![]()
Zullen we het er op houden dat ik je op de hoogte hou wat er met die Polo gaat gebeuren?
Wel als je dat wassen met een goede schuurspons, wat bleekmiddel en latex muurverf doetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je de auto wast is ie wit?
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou je sneller dronken worden als je met een doek over je hoofd boven een bakje verdampende alcohol gaat hangen?
Denk ok niet dat het echt goed voor de gezondheid isquote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
quote:Op woensdag 10 september 2008 06:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kapot waarvan? Het werken, de douche, of de sex?![]()
[..]
There are 10 kinds of people. Those that understand binary, and those that don't
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
ja maar,quote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.
Z'n Nederlands is ook sneu. http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9967&page=4quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Gast uit OP is inderdaad behoorlijk sneu
Rook je : Nee natuurlijk niet.
Goeie vraag. Het is sowieso een moeilijk en slecht referentieobject. Een eindeloze woestenij die 99,999% van de bevolking nog nooit gezien heeft. Dus je kunt je compleet niet voorstellen HOE groot dat is.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
30 procent. Daar kun je de hele Sahara mee verlichten.
Blijft natuurlijk wel de vraag bestaan: Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Er zit een bedrijf naast ons huis en staat de complete nacht het licht aan en er is niemand.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Zij betalen er zelf voor dusquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Dat is ook zoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het zeggen: dat is een kwestie van wennen
En dat duurt nog wel een weekje of 2quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zomaar op het moment ben ik er nog niet aan gewend en bestaat mijn leven dus uit werken, studeren en slapen
dat is wel even wennen voor een nachtmens als ik
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zij betalen er zelf voor dus
Ik merk sowieso dat mijn ritme de laatste maanden al verschoven is. Maar dit is nog wel even extreemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat duurt nog wel een weekje of 2
Maar uiteindelijk is het beter voor je, een dagritme.
Zolang overheden er niets aan doen is het verspilde energie er steeds op te hamerenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!
ik vind het een belachelijke reclamequote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
stro is langer!quote:
Die studentenbox had ik vorig jaar aangevraagd (op de dag zelf, hihi) en er zaten wel dingen in waar ik blij mee wasquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Die box ken ik welallemaal spullen die nieuw zijn of niet aanslaan
In die serie heb je ook de samenwoonboxleuk om aan nieuwe stellen cadeau te doen
ik zie nijmegen niet staan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
http://www.studentenbox.nl/
voor de studenten onder onshet is nogal reclamezooi die er in zit, maar op zich wel geinig
ik ook nietquote:
Behalve afsluiten en niet saven als ik gepakt wordt nietquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
da's minder
ik heb het nog nooit tot Razor gehaaldmaar ik ben nu op ongeveer 52% van het spel, ik ga het nu afmaken ook
heb je ook cheats gebruikt? ik 1: oneindig veel geld
welke 3,75quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik wil die box wel, maar ik weet niet of het die 3,75 wel waard is.
Ah, jij hebt nog steeds een rekening met dollars er opquote:
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLarenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:00 schreef Etcetera het volgende:
en als ik de Pink slip niet win, dan koop ik die auto gewoon
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
welke 3,75
ohw als je 'm laat opsturen zeker?
ik wil gewoon elke auto hebben die er isquote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vaak, al heb ik wel de Corvette gekocht. Paste leuk bij de Carrera GT, de Viper en de McLaren. Een Murcielago heb ik dit keer niet
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/quote:Op woensdag 10 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je had die docu die gisteren of eergisteren moeten zien. Die was pas goed. Een filmploeg was een docu aan het maken over de brandweerlieden en die zijn dus meegelopen toen alles gebeurde.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Was dat deze? http://www.imdb.com/title/tt0312318/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |