dat is op dezelfde manier als altijd, dus nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel gekeken of er voorwaarden zijn om die ¤500,- een minimaal aantal maanden te laten staan?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
MaJo heeft 2 bossen rozen verdiendin totaal 3 topics in de wiki bij moeten zetten in plaats van 1
![]()
quote:”Sir! We are surrounded!” - ”Excellent! We can attack in any direction!
Is het gedicht nog gelukt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
Morgen bruiloft .![]()
Cadeautje is af, jurk hangt klaar en adressen opgezocht.
Alleen Sven moet zich nog scheren.
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of leesquote:
Ik heb geen flauw idee. Ik zag het net staan in de sig van een fokker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou John Cleese of niet? Ik moet altijd aan hem denken als ik die uitspraak hoor of lees
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. We hebben gewoon wat geschreven en ik heb een tekening gemaakt.
Lief dat je zo met me meeleeft, maar gelukkig had ik ook moeite met de hoeveelheid eten inschatten, en ik eet dus gewoon álles op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Wyccie als ze vanavond nog dit topic binnenkomt
Volgens mij logeren we ook op zo'n soort lokatie.quote:
is al beantwoordquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat gemeen. Ik doe niet meer mee.
ik zie jou al rondstuiteren als je met wiebel gaat trouwenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
En ik had haar vandaag aan de telefoon. Vroeg of ze al zenuwachtig was. 'Neeee, ben nog wat dingen aan het regelen...'
Echt zo nuchter. 0 spanning voor de grote dag.
Wacht maar, morgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
En ik had haar vandaag aan de telefoon. Vroeg of ze al zenuwachtig was. 'Neeee, ben nog wat dingen aan het regelen...'
Echt zo nuchter. 0 spanning voor de grote dag.
Dat is wel vetquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij logeren we ook op zo'n soort lokatie.Maar weet het niet meer zeker. We 'moesten' in elk geval wel blijven slapen.
Ze is gewoon altijd zo nuchter. Betekent niet dat ze het niet leuk vindt of dat ze 'second thoughts' heeft ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
Vindt ze het wel leuk om te trouwen dan? Is het wel gezond om niet zenuwachtig te zijn?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel vet
Sven in een harnas en jij met zo'n metershoge puntmuts met sjaaltje aan het einde
Dan stuiter ik harder dan wiebel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
ik zie jou al rondstuiteren als je met wiebel gaat trouwen
Wow, die is cool.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:20 schreef Soempie het volgende:
Toen ze naar Thailand, Taiwan ging voor een half jaar heb ik ook niks van zenuwen gemerkt. Ook niet toen ze een aantal jaar alleen in Afrika ging wonen.Ik ben al zenuwachtig voor een weekendje weg naar Londen, bij wijze van.
Als je had geweten dat één van eerste vriendinnetjes zo'n kapsel had (en ik zelf al zo'n kleine 30 jaar zo'n kapsel heb), dan had je die vraag vast niet gesteld...quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanwege de kapsels in de film?
(sorry, makkelijke grap)
Ga je morgen naar de Efteling of zo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Soempie het volgende:
Morgen om half 8 hier wegrijden. Ik ga maar eens naar bed zo.
Kapot waarvan? Het werken, de douche, of de sex?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:58 schreef MaJo het volgende:
deze twee producten vond ik niet zo'n succes. 'sex' was heel snel verdampt en de geur van porridge vind ik toch niet zo'n succes. Ik ruik nu naar papwat vond jij ervan?
ik ga trouwens slapen, ben echt kapot.
There are 10 kinds of people. Those that understand binary, and those that don'tquote:Op woensdag 10 september 2008 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vier-derde van alle mensen heeft moeite met breuken
Ben je al aangekleed?quote:Op woensdag 10 september 2008 06:41 schreef Soempie het volgende:
Bleeeeeh, vreog.
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:06 schreef Etcetera het volgende:
geenzinwilnietbahbleghzuchtsteunkreun
ja, mooi hequote:Op woensdag 10 september 2008 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...
Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik heb me aan mijn woord gehouden, ben op tijd gaan slapen. Nog nova gekeken maar halverwege in slaap gevallendit werk-studie ritme is wel goed voor me. Eindelijk op tijd slapen! Alleen het vroege opstaan valt me wel zwaar. 8.5 uur geslapen maar het voelt alsof ik 80 jaar ben
Hoe laat eigenlijk? Want dan ga ik nog even zondigen.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de wereld vergaat toch vandaag...
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:nog maar een paar posts, en ik zit in de top 500
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Jawel maar de SC is gewoon een van de leukste plekjes op Fokquote:
En dat vindt ik dus niet grappig... dat kan echt heel gevaarlijk uitpakkenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Onbekende draait kraan blussende brandweer dicht
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Doen jullie het rustig aan knulletjes? Straks moet ik hard doorwerken om mijn positie te behouden
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werkquote:Op woensdag 10 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet je eerst aan Tinuviel vragen of dat mag
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werk
IARL is toch geen moslim...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me lastig handen schudden met mensen op je werk
Dit vindt niemand grappig denk ikquote:Op woensdag 10 september 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat vindt ik dus niet grappig... dat kan echt heel gevaarlijk uitpakken
Wel bij de les blijven he?quote:
Toch wel? Wat deed jij dan op de sabbat in Mick O'Connols? He? He?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
IARL -> joods
Tinuviel -> joods
baby-in-wording Nemo -> joods
Joods zijn (en de shabat) betekent niet automatisch dat er helemaal niks kan/magquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toch wel? Wat deed jij dan op de sabbat in Mick O'Connols? He? He?
bijna goedquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal die Lindt wel zijn. Die vrouwelijke minister.
Oh okay, wist ik nietquote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Joods zijn (en de shabat) betekent niet automatisch dat er helemaal niks kan/magwas een weekendje in Utrecht, bi Asmodian blijven crashen
quote:
Als ik het goed heb begrepen was zijn moeder toen hij geboren werd niet officieel joods, en aangezien de moeder het overgeeft hij dus ook niet. Maar dat is best vaag. Zijn jongste broertje is wel officieel joodsquote:
Klopt ook. Ik zie mezelf meer als "modern religieus" dan als superstriktvroomquote:Op woensdag 10 september 2008 13:39 schreef Etcetera het volgende:
denk dat het net als alle andere geloven is: de een leeft alles wat strikter na dan de ander
Nee hoor, ben echt 100% joods. Alleen "formeel gezien" toegetreden, als baby, gelijk met mijn moeder. Was al geboren, dus "strikt genomen" ben ik toegetredenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:
Officieel ben je niet joods toch red? Wel om een domme reden maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |