abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61526617
quote:
D'Ancona niet welkom bij Mike en Thomas

Jacques d’Ancona is niet welkom in de Mike & Thomas Show van de VARA. De televisiepersoonlijkheid zou volgende maand te gast zijn als panellid in het programma van cabaretiers Mike Boddé en Thomas van Luyn, maar Mike Boddé stak daar een stokje voor. Dat vertelt Jacques vandaag in diverse media. “Op 14 oktober zou ik in het programma zitten, op uitnodiging van de VARA een paar weken geleden. Ik vond het leuk en gezellig en er werd zelfs al een contractje afgesproken.”

Jacques d’Ancona vond het leuk om als gast te komen, vertelt hij op Radio 538. “Het is niet dat je er een jaarinkomen mee verdient en dat is ook niet nodig. Maar het leek me leuk. Ik vind de jongens leuk. Ik heb de kerstshow bijvoorbeeld live in het theater gezien in Groningen. Ik heb de VARA gevraagd of ze dat overlegd hebben met de jongens. Opeens kwam een paar weken later een telefoontje dat het niet doorgaat. ‘Mike wil jou niet hebben’, werd gezegd.”

Het verbaasde Jacques dat de afspraak werd geannuleerd. “Ik vroeg: ‘Jullie hadden van tevoren de uitnodigingen toch gecontroleerd bij de heren?’ Dat hadden ze voorgelegd en was akkoord. ‘Bij nader inzien heeft Mike blijkbaar bedacht dat jij niet welkom bent’, werd gezegd. Dat geldt niet voor Thomas van Luyn.”

“Er is tussen Mike en mij niets gebeurd. Ik heb twee keer in de laatste paar jaar zijn soloprogramma gezien. In het Dagblad van het Noorden, waar ik recensent ben, heb ik daarover geschreven. Die was niet geweldig goed. Ik vind dat hij heel capabel is en muzikaal, maar ik vond zijn programma’s als geheel nou niet erg opwindend. Wellicht is dat de reden geweest, van: die afschuwelijke recensent wil ik niet zien. Ik denk dat dat de reden is. Iets anders zou ik me niet kunnen voorstellen.”
Wat ongelooflijk kinderachtig.
pi_61526679
je moet er toch ook niet aan denken om tegen die kop aan te kijken?
pi_61526701
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:31 schreef ruud_fr het volgende:
je moet er toch ook niet aan denken om tegen die kop aan te kijken?
Hee, hij is wel de Trots van het Noorden he.
  woensdag 10 september 2008 @ 16:38:13 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61526806
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Boeiend. Het is jouw show en als iemand je irriteert schop je hem eruit. Easy as that
  Moderator woensdag 10 september 2008 @ 16:40:39 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_61526849
quote:
Boddé en Van Luyn: versie Jacques d’Acona klopt niet

Jacques d’Acona is boos op Mike Boddé en Thomas van Luyn omdat hij is afgebeld voor een optreden in de Mega Mike & Thomas Show. Volgens D’Ancona was alles rond, maar werd hij afgezegd omdat Mike Boddé hem niet in de uitzending wilde hebben. De cabareties hebben echter een ander verhaal.

Volgens D’Ancona was er ‘een contractje afgesproken’ maar een paar weken later kwam er een telefoontje. Het gaat niet door, we moeten je annuleren. Mike wil jou niet hebben. Bij nader inzien heeft hij bedacht dat hij jou niet wil hebben, zegt hij bij Radio 538. D’Ancona denkt dat een ‘iets mindere recensie over Mike’s solovoorstelling’ de reden van de afzegging is.

Maar het cabaretduo geeft aan Mediajournaal.nl een andere verklaring. Ze zeggen dat ze voor het samenstellen van de kandidatenpanels eerst polsen wie er wanneer kan. En dan gaan we schuiven om een interessant gezelschap te krijgen. Bij dat schuiven valt er soms iemand af, hetgeen niets zegt over dat betreffende persoon. Die slag om de arm maken we van tevoren duidelijk, en niemand die daar ooit bezwaar tegen heeft – zo werkt het immers bij meer programma’s.

Zo is het ook gegaan bij Jacques D’Ancona. Blijkbaar had Jacques zich echter zo verheugd op ons programma (hetgeen niet meer dan terecht is) dat zijn teleurstelling evenredig groot is. Zo groot dat hij zelf de Telegraaf heeft gebeld om … ja, waarom eigenlijk? Om z’n naam in de krant te krijgen? zegt het duo.

Boddé en Van Luyn snappen de strekking van D’Ancona’s klacht niet. Maar laat 2 dingen duidelijk zijn:
1) Wij hebben zelf de longlist van kandidaten aangelegd, dus van rancune tegen Jacques is geen sprake, anders zou hij nooit gepolst zijn.
2) Jacques jokt als hij zegt dat hij al een contract heeft getekend. Dat is feitelijk onjuist, dus ook onze redactie treft geen blaam.
Wij hopen van harte dat Jacques zich snel beter voelt, en hebben er alle vertrouwen in dat hij spoedig weer zijn niet onaanzienlijke talenten op de televisie ten toon zal kunnen spreiden.
bron
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_61526921
Nou Mike, hoe zit het het..
pi_61526991
quote:
Zo is het ook gegaan bij Jacques D’Ancona. Blijkbaar had Jacques zich echter zo verheugd op ons programma (hetgeen niet meer dan terecht is) dat zijn teleurstelling evenredig groot is. Zo groot dat hij zelf de Telegraaf heeft gebeld om … ja, waarom eigenlijk? Om z’n naam in de krant te krijgen? zegt het duo.

Boddé en Van Luyn snappen de strekking van D’Ancona’s klacht niet. Maar laat 2 dingen duidelijk zijn:
1) Wij hebben zelf de longlist van kandidaten aangelegd, dus van rancune tegen Jacques is geen sprake, anders zou hij nooit gepolst zijn.
2) Jacques jokt als hij zegt dat hij al een contract heeft getekend. Dat is feitelijk onjuist, dus ook onze redactie treft geen blaam.
Wij hopen van harte dat Jacques zich snel beter voelt, en hebben er alle vertrouwen in dat hij spoedig weer zijn niet onaanzienlijke talenten op de televisie ten toon zal kunnen spreiden.
Heerlijk!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61527110
Die laatste zin is inderdaad erg vermakelijk.
pi_61527191
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook.

Groetjes,

Jacques
pi_61527264
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:51 schreef Jacques_Dancona het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook.

Groetjes,

Jacques
het is Jacques d'Ancona, niet Jacques Dancona
pi_61527383
Recensente die worden betaald om een ander hun werk af te zeiken terwijl ze zelf niets kunnen. Geen wonder dat hij niet welkom is.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61527482
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

het is Jacques d'Ancona, niet Jacques Dancona
Hoi,

denk je niet dat ik dat beter weet dan geen ander?
Maar bij het registreren kon ik de apostrof niet gebruiken.

Groetjes,

Jacques
  woensdag 10 september 2008 @ 17:05:10 #13
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61527582
Mike & Thomas ik ben naar ajuinen en look geweest en heb egt gegierd en gebruld
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:13:41 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61527826
"egt"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61528910
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef Mike het volgende:

[..]

bron
Hier worden we dus ook niet veel wijzer van.
Nu weten we niet wie de waarheid spreekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')