Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beuquote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als 9-11 freak heb ik die uiteraard al lang gezienhet is eerder moeilijk om iets te vinden dat ik nog niet gezien heb
vandaar ook dat ik dit echt moet kijken
Prachtige soundtrack ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe ik heb mijn vader stil gekregen met de film. Hij kijkt zelfs de aftiteling, dat doet 'ie nooit
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisterenquote:
quote:Mussolini's body
On April 29, 1945, the bodies of Mussolini and his mistress were taken to the Piazzale Loreto (in Milan) and hung upside down on meathooks from the roof of a gas station, then stoned by civilians from below. This was done both to discourage any fascists from continuing the fight and as an act of revenge for the hanging of many partisans in the same place by Axis authorities. The corpse of the deposed leader became subject to ridicule and abuse.
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat 'ie daar nog even naar zat te luisteren
Gadver, net een item op TV, staat er zo'n typisch Amerikaans vrouwtje te verklaren: "I'm a Republican but I'm an openminded Republican". Op de vraag of ze "Fahrenheit 9/11" heeft gezien geeft ze als antwoord(op zo'n jankerige Amerikaanse nasale toon): "No, I'm a very sensitive person, I cry when I watch Saving Private Ryan".![]()
![]()
Dat is toch geen excuus?
Die complottheorieën dig ik juistquote:Op donderdag 11 september 2008 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben het hele onderwerp echt beu![]()
Het was echt interessant hoor maar teveel complottheorien en uitmelkerij de laatste jaren.
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik weet de context eromheen niet maar waarschijnlijk bedoelt ze dan toch gewoon dat ze het onderwerp (de aanslagen) te zwaar vindt? Ookal gaat de docu daar niet heel direct over maar dat zal ze wel niet weten dan.
Iedere gek z'n gebrek hèquote:Op donderdag 11 september 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die complottheorieën dig ik juistIk heb er diverse boeken over en talloze docu's over gezien
ik denk dat het mijn journalistieke hart is, ik móet er gewoon het fijne van weten. Al kom je dat hierbij nooit helemaal te weten.
ik ga nu echt tukken, wekker gaat over 6 uur en ben gewoon duizelig van de moeheid
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent wel 'gefreakt' over een hoop dingen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
Voor het slapen gaan nog wat te lachen:
[ afbeelding ]
Goed voor jequote:
Amerikanen zijn per definitie aanstellers...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar het gaat me er meer om hoe ze het zegt. Ik hoor gewoon dat het een typische aansteller is.
Goed voor jou, niet goed voor mij.quote:
dat klinkt bijna teleurgesteldquote:Op donderdag 11 september 2008 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gehuil klonk zo dichtbij dat ik serieus uit mn raam heb gekeken of het geen te vondeling gelegd kind was ofzomaar nee....
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60quote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor jou, niet goed voor mij.
Heb nog geen $$ ingeslagen voor onze trip naar de USA binnenkort, maar ga dat nu binnenkort maar wel even doen.
Het waardeloze is ook dat ik wel al van alles geboekt heb in de USA, maar dat ik pas ter plekke moet betalen tegen de dan geldende koers. De vakantie wordt dus waarschijnlijk iets duurder dan gepland...
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
"Ken beuren!"
United 93 heb ik niet gekeken want dat leek me nou niets.
Iamredleader kan het je vast vertellen maar ik had iets gelezen over dalende olieprijzen en het feit dat de regering de 2 grootste hypotheekverstrekkers tijdelijk heeft overgenomen om faillisement tegen te gaan die allebei zorgden voor een aardig stijgende dollar.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Ja als je het zo zegt is het een vreemde obsessiequote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
1.20quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Hij is niet zo eng! De crash zelf zit er ook niet in, dus dat valt reuze mee. Het stomme is dat zowel S als ik echt op de bank zaten te hopen dat ze het nog zouden redden! Toen ze de kapers overmanden. Terwijl je weet dat het slecht afloopt.... Zo gek is datquote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
Ik mis de tijd van Greenspan met z'n onheilspellende berichten.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.
Ja dat is ook altijd nog zoiets.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Bij het GWK krijg ik nu maar $1,36 voor een 1 Euro...
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog een tijd geleden dat ik een 7,3 had gehaald voor mijn herkansing? Dat blijkt een 8 te zijnZe hadden een foutje gemaakt bij het onderwijsbureau
Mijn vader had me beloofd om me mee uit eten te nemen als ik een 8 of hoger zou halen
Een lekkere carpaccioquote:
Stiekem, héél eventjes was ik dat ook wel een beetjequote:Op donderdag 11 september 2008 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat klinkt bijna teleurgesteld
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Doet msn het bij jullie trouwens wel gewoon? Ik kon gisteravond al steeds niet inloggen, en vandaag doet ie ook moeilijk
Lekker, met Parmezaanse kaas of Pecorino er over + gegrilde pijnboompitjes...quote:
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)
Je begroot je vakantie dus op 18 000 dollar ?!
Hoe lang ga je wel niet, of wat voor ongelofelijk dure dingen ga je daar kopen
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programmaquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.
Dat valt bij mij op zich wel mee maar ik vond het gisteren toch behoorlijk storend toen het niet werktequote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programma
En daarom heb ik dus geen MSN...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programma
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euroquote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.
$8000 x ¤0,20 verschil = ¤1600 zegt mijn rekenmachine herhaaldelijk...
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euro
$8000 als een euro 1.40 dollar waard is = 8000/1.40 = 5714.28 euro
Wat je vakantie dus 700 euro duurder maakt.
Wie maakt nou de rekenfout.. je brent mij ook aan het twijfelen namelijk
Wacht, nu gebruik je ¤ en $ door elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.
$8000 x ¤0,20 verschil = ¤1600 zegt mijn rekenmachine herhaaldelijk...
Dat moet toch ookquote:Op donderdag 11 september 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht, nu gebruik je ¤ en $ door elkaar.
Ja maar niet op die manierquote:
Nee want Whiteguy heeft de juiste berekening.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zitten jullie nou alledrie verwoed met rekenmachientjes dit op te lossen?
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog een tijd geleden dat ik een 7,3 had gehaald voor mijn herkansing? Dat blijkt een 8 te zijnZe hadden een foutje gemaakt bij het onderwijsbureau
Mijn vader had me beloofd om me mee uit eten te nemen als ik een 8 of hoger zou halen
Ik weet niet of ik het snap en heb ook weinig zin om er mn best voor te doenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar niet op die manier
$5 x ¤0.20 = $5 x $0.27
Snap je?
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het snap en heb ook weinig zin om er mn best voor te doen
Verder vertrouw ik er volledig op dat jullie het wel snappen, en MadMaster komt er hoe dan ook vanzelf wel achter
Nee dat zou je wel denken hequote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef Irien het volgende:
[..]
Was het een wiskunde vak? (Dat vader je zo beloond?)
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Voorspelde Soempieactie:
Soempie wil het bruidsboeket vangen. Dat lukt maar ze breekt haar hak en valt in de bruidstaart.
Ik vind het wel tof klinkenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, je hebt niets gemist
Die zanger heeft trouwens echt een jaren 80 stem.
Aw dat is liefquote:Op donderdag 11 september 2008 13:25 schreef Irien het volgende:
[quote]Op donderdag 11 september 2008 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat zou je wel denken heHij heeft deze regel meer ingesteld om me te motiveren denk ik. En om aan te geven dat ie wel denkt dat ik het kan. Al had hij misschien stiekem gehoopt dat ik geen 8 zou halen
![]()
Vanavond naar the FutureheadsLuister het nu voor de eerste keer
![]()
[/quote
Ik denk ook dat jii het kan]
Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Op dat soort momenten is het jammer dat je al bezet bent; anders kon een leuke vrijgezel daar zich nog aandienen om haar van alle slagroom af te helpen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$8000 als een euro 1.60 dollar waard is = 8000/1.60 = 5000 euro
$8000 als een euro 1.40 dollar waard is = 8000/1.40 = 5714.28 euro
Wat je vakantie dus 700 euro duurder maakt.
Wie maakt nou de rekenfout.. je brent mij ook aan het twijfelen namelijk
1x leek me genoeg, maar nu nog 1x om het na te rekenen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zitten jullie nou alledrie verwoed met rekenmachientjes dit op te lossen?
Dit kun je denk ik beter met procenten uitrekenen dan met absolute verschillen, en ik had 1 euro = 1 dollar 60 als uitgangspunt genomen:quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh...daar heeft ze Sven dan toch voor?
Daarom is het toch ook een Soempie-actie?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ok, maar die had ze al... dus is die val in de taart nergens goed voor
OK...quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verschil tussen $1.60 en $1.40 is $0.20
Maar MM maakt daar opeens ¤0.20 van. Maar ¤0.20 is $0.27
Dus als je $8000 x ¤0.20 doet moet je EIGENLIJK $8000x$0.27 doen.
Maar dat moet niet. Foute aannames e.d.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
Alsjeblieft...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
"elluk..."quote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
het is juist precies andersomquote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
wiskundedoe niet zo moeilijjk
Dollar is goedkoop, da's kut voor MM en goed voor Nem. Klaaaaar
net les marketing gehad, kan op zich wel interessant zijn denk ik, maar ben bang dat het een haatvak gaat worden. moet een artikel gaan schrijven over de De Rol van Marketing in de Gaming Industrie
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAMquote:
waarom draait dat in hemelsnaamquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er zaterdag mee naar Grease in de bioscoop?
jaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Tussen kut en goed kan dus een behoorlijk bedragje liggen...
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
Enne, wiskunde ftw!
ik vind mijn redenatie veel makkelijkerquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is juist precies andersomde dollar wordt weer meer waard wat positief is voor nem aangezien hij betaald wordt in dollars, en negatief voor mad omdat daardoor zijn vakantie duurder uitvalt dan gedacht.
Enne, wiskunde ftw!
Pathe draait sowieso retrofilms. Zo kon je bijvoorbeeld The Godfather of Close encounter of the 3rd kind bekeken. Gewoon omdat het leuk is en omdat het in een bioscoop beter kijkt dan op een TV, daar waren de films immers voor gemaaktquote:
Ik lees dit en denk: wat moet daar staan? Typefout? Ik ken niemand in ER met die naam (jeweets, ziekenhuisserie)quote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Ze zit er nog in tot grote ergernis van iedereenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind mijn redenatie veel makkelijker
hoe doet hiukwan het eigenlijk in ERzit z er nog in of is ze al naar huis
Nee, dan haak ik inderdaad af...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou sowieso niet komen want het is in ROTTERDAM
Whahaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan haak ik inderdaad af...
Heb vandeweek nog een mooi verhaal gehoord over de vete tussen Amsterdam en Rotterdam:
Havenclub bestaat 100 jaar en fans brengen daarvoor een boek uit met expositie.
Amsterdamse vriend wil met andere vriend dat boek (uit nieuwsgierigheid) toch wel hebben en besluit de expositie (waar het boek te koop is) te bezoeken, maar voelt zich absoluut niet op z'n gemak daar. Ze verwachten fanatieke fans van de havenclub daar, dus men zou niet praten, het boek kopen en weer vertrekken.
Bij aankomst blijkt het allemaal wel mee te vallen en ze bekijken de foto's aan de wand.
Wordt hij ineens keihard van achteren in z'n nek gegrepen, iemand zegt met barse stem 'Joden, hè???' en hij schijt 7 kleuren stront.
Hij draait zich om en kijkt in de ogen van een mede-Ajacied die dezelfde plannen had en dus ook naar de havenstad was afgereisd voor het boek...
![]()
Het mooiste was dat het boek een paar dagen in Amsterdam verkrijgbaar was bij Scheltema...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |